Vartotojas
2015-03-24 17:30
Noreciau gauti informacijos apie si varikli.kokiu bedu buna?kas dazniausiai genda?kas geriau ar 2.2 td dyzeliukas, ar 2.0 benzinas vieno velenelio? is anksto dekoju.
Vartotojas
2015-03-24 18:40
geriau joks. is renault
Vartotojas
2015-03-24 19:07
2015-03-24
17:30 rašė:
Noreciau gauti informacijos apie si varikli.kokiu bedu buna?kas dazniausiai genda?kas geriau ar 2.2 td dyzeliukas, ar 2.0 benzinas vieno velenelio? is anksto dekoju.
Geriau paprastas, senesnis 2.0l variklis, jis patvarus, gan ekonomiskas, pigiai aptarnaujamas bei nebijo duju irangos.
Vartotojas
2015-03-24 19:51
2.2 td turim jau 9 metai. Labai geras variklis, jokiu problemu mum nekele nors lakstom, tampom viska kas papuola. Simtui 7litrai, traukia kaip lengva masina 1.9tdi )
Vartotojas
2015-03-24 21:39
na nevisi reno kolega ir jau 4 metus laksto, sake jokiu problemu.o kitas buvo nusipirkes tai jam islindo nemazai gedimu, bet gal sudroztas buvo
Vartotojas
2015-06-03 22:53
2015-03-24
17:30 rašė:
Noreciau gauti informacijos apie si varikli.kokiu bedu buna?kas dazniausiai genda?kas geriau ar 2.2 td dyzeliukas, ar 2.0 benzinas vieno velenelio? is anksto dekoju.
2, 2td geriau
Vartotojas
2015-06-04 06:21
Kai pirksite, atidžiai patikrinkite pavarų dėžę, jei rimčiau-pavarų dėžės reduktoriaus guolį.Šitie 2, 2td varikliai važiuoja be problemų virš milijono km kaip volvo ir mercedes(žinoma, jei teisingai exploatuoji), tačiau kai didele rida variklis dirba kaip laikrodis bet pavarų dėžės reduktoriaus guolis dažnai būna prie subyrėjimo ribos, jau ūžiantis.Ūžia panašiai labai į rato guolį, toks jausmas kad priekinio rato guolis ūžtų, gali užti vos girdimai tik prie didesnio griečio, maždaug nuo 70km/h, net kai visai gatavutis, l4tai važiuojant retai ūzia.Todel kaip pirksi "nepasimauk"ant pasaku kad rato guolis kaukia.Aišku, važinėt galima bet nemalonu(čia tik tais atvejais kai tikrai būna pirmo odometro rato pabaiga arba antro pradžia), tačiau keitimas sudėtingas, tenka nuiminėt ir ardyt dėžę, guoli kaina apie 100 euru(buvo pries 10 metu, kiek dabar nezinau), o jeigu subyra sugadina ir deze ir korpusa gali pramusti.Sitoje masinoje reduktorius ir kiti pav.dezes agregatai viename bloke, atskirai nenusiima kaip kokiame vw pasate.Na ir kitas idomus dalykas, masinos priekio ardymas, jei reikia pakeist ka rimtesnio, pvz dirzus.Ismokus nesunku nuimti visa"snuki"jei reikia, bet nezinant kaip pirmas kartas bua baisokas.Draugas vazineja su tokiu atostogaut, i sodyba, prie juros ar siaip gamton, ir i Vokietija veza klientus masinu pirkti, tai ta espeisa pirko dauzta su simboline 40t km rida kai jam buvo vos metai amziaus.Prie 650.000km keite turba, vokieciuose buvo nusprogus.Daugiau nieko isskyrus einamasias smulkmenas.O me is turetu situ varikliu (turejau apie 20 su siuo motoru, tik labai seniai), buvo keletas papuole su uzianciu rduktoriaus guoliu.Jei dabar pirkciau tokia darbine masina, sau rinkciausi su galingesniu varikliu buna berods 110kv jei neklystu, o gal ir nebuna espeise, tik lagunose...
Jūsų žinutė |
|