reikia patarimu

Sukūrė sittingbou 2012-11-03
2012-11-03 19:16
sveiki prireike universalo ir nusprendziau imti mersa tik neapsisprendziu kuris geriau c ar e klases kainos kiek ziurejau ju daukmas vienodos variklis dyzelinis taigi laukiu patarimu kas esat susidure su siais auto
2012-11-03 19:17
2012-11-03 19:16 sittingbourne rašė: sveiki prireike universalo ir nusprendziau imti mersa tik neapsisprendziu kuris geriau c ar e klases kainos kiek ziurejau ju daukmas vienodos variklis dyzelinis taigi laukiu patarimu kas esat susidure su siais auto:beer:
tiesa metai 98-00
4021 / 0
2012-11-03 19:21
C klasės pigesni, bet gražesni. E klasės bent jau man, tai britkūs. O šiaip tai kokį nugriebsi, tai su tokiu ir lekiosi...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-11-03 19:23
2012-11-03 19:21 zarachas rašė: C klasės pigesni, bet gražesni. E klasės bent jau man, tai britkūs. O šiaip tai kokį nugriebsi, tai su tokiu ir lekiosi... :thumbup:
man asmeniskai ir c grazesnis o kazin kaip ju motorai dazniausios bedos
4021 / 0
2012-11-03 19:28
2012-11-03 19:21 zarachas rašė: C klasės pigesni, bet gražesni. E klasės bent jau man, tai britkūs. O šiaip tai kokį nugriebsi, tai su tokiu ir lekiosi... :thumbup:
2012-11-03 19:23 sittingbourne rašė: man asmeniskai ir c grazesnis o kazin kaip ju motorai dazniausios bedos
Rūdys ir važiuoklė. Nu dar reiktų atkreipti dėmesį, kad neūžtų ir pan., nes čia RWD bėda, o remontas nėra pigus. Dėl variklio, tai žiūrint kokį imsi. 2, 2 l girdėjau kuro siurbliai nelaiko, bet čia gal vienam kitam, kai pats su tuo nesusidūriau, tai nenoriu fantazuoti, šiaip bukas labai kaip tokiai masei. 2, 5 l irgi paprasti dyzeliai, tai irgi vos velka, bet jų vertė didesnė, mažiau ir pan. 2, 9 l arba 3, 0 l jau TD, tai traukia maloniau, o kadangi tokio nečiupinėjau, tai nieko per daug negaliu pasakyti, bet jų komplektacijos mielesnės (turiu omeny AVANTGARDE)...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-11-03 19:58
2012-11-03 19:21 zarachas rašė: C klasės pigesni, bet gražesni. E klasės bent jau man, tai britkūs. O šiaip tai kokį nugriebsi, tai su tokiu ir lekiosi... :thumbup:
2012-11-03 19:23 sittingbourne rašė: man asmeniskai ir c grazesnis o kazin kaip ju motorai dazniausios bedos
2012-11-03 19:28 zarachas rašė: Rūdys ir važiuoklė. Nu dar reiktų atkreipti dėmesį, kad neūžtų ir pan., nes čia RWD bėda, o remontas nėra pigus. Dėl variklio, tai žiūrint kokį imsi. 2, 2 l girdėjau kuro siurbliai nelaiko, bet čia gal vienam kitam, kai pats su tuo nesusidūriau, tai nenoriu fantazuoti, šiaip bukas labai kaip tokiai masei. 2, 5 l irgi paprasti dyzeliai, tai irgi vos velka, bet jų vertė didesnė, mažiau ir pan. 2, 9 l arba 3, 0 l jau TD, tai traukia maloniau, o kadangi tokio nečiupinėjau, tai nieko per daug negaliu pasakyti, bet jų komplektacijos mielesnės (turiu omeny AVANTGARDE)... :smoke:
gal dar kas ka nors papasakos:)
2012-11-03 20:18
2012-11-03 19:23 sittingbourne rašė: man asmeniskai ir c grazesnis o kazin kaip ju motorai dazniausios bedos
2012-11-03 19:28 zarachas rašė: Rūdys ir važiuoklė. Nu dar reiktų atkreipti dėmesį, kad neūžtų ir pan., nes čia RWD bėda, o remontas nėra pigus. Dėl variklio, tai žiūrint kokį imsi. 2, 2 l girdėjau kuro siurbliai nelaiko, bet čia gal vienam kitam, kai pats su tuo nesusidūriau, tai nenoriu fantazuoti, šiaip bukas labai kaip tokiai masei. 2, 5 l irgi paprasti dyzeliai, tai irgi vos velka, bet jų vertė didesnė, mažiau ir pan. 2, 9 l arba 3, 0 l jau TD, tai traukia maloniau, o kadangi tokio nečiupinėjau, tai nieko per daug negaliu pasakyti, bet jų komplektacijos mielesnės (turiu omeny AVANTGARDE)... :smoke:
2012-11-03 19:58 sittingbourne rašė: gal dar kas ka nors papasakos:)
?
4021 / 0
2012-11-03 20:45
2012-11-03 19:23 sittingbourne rašė: man asmeniskai ir c grazesnis o kazin kaip ju motorai dazniausios bedos
2012-11-03 19:28 zarachas rašė: Rūdys ir važiuoklė. Nu dar reiktų atkreipti dėmesį, kad neūžtų ir pan., nes čia RWD bėda, o remontas nėra pigus. Dėl variklio, tai žiūrint kokį imsi. 2, 2 l girdėjau kuro siurbliai nelaiko, bet čia gal vienam kitam, kai pats su tuo nesusidūriau, tai nenoriu fantazuoti, šiaip bukas labai kaip tokiai masei. 2, 5 l irgi paprasti dyzeliai, tai irgi vos velka, bet jų vertė didesnė, mažiau ir pan. 2, 9 l arba 3, 0 l jau TD, tai traukia maloniau, o kadangi tokio nečiupinėjau, tai nieko per daug negaliu pasakyti, bet jų komplektacijos mielesnės (turiu omeny AVANTGARDE)... :smoke:
2012-11-03 19:58 sittingbourne rašė: gal dar kas ka nors papasakos:)
Geriau sukonkretizuok savo norus, nes šiaip čia gali pripilstyti iš tuščio į kiaurą tiek, kad nusibos skaityti, bet kas iš to? Tarkim trijų litrų varikliai yra labiausiai vykę, ekonomiški ir visa kita, bet tarkim suges to variklis ir kokio 2, 2 l, tai pigiau remontuosis silpnesnis, nors čia dar žiūrint kaip kuris prižiūrėtas ir visa kita. Jų dažniausiai būna milžiniškos ridos. Ta prasme lyginu su 200-300 tūkst. km, nes čia kaip ir populiariausios galima sakyti. To nereiktų išsigąsti. Labai mėgsta rūdyti slenksčiai, ypač tos vietos, kur yra domkrato įkišimai, taip pat apink bagažinės spynelę, retkarčiais ir netoli VN apšvietimo. Tada priekiniai sparnai, priekinio variklio gaubto ta vieta po grotelėmis, nu ir arkos. O šiaip tai smagūs važiuoti, salonas neblogai išdėstytas apart spidometro, bet čia aišku skonio reikalas. Na, man dar kas patinka, kad jų visada būna visi 4 el. langai (arba man tokie tik papuolė, bet kalbu jau apie tuos nuo 1996 m., nors turėjau tik du keturakius). Kainos tikrai nesikandžioja, tik gal su pagaminimo metais prasčiau, bet yra už ką mokėti. Kaip sakoma: mersas ir Afrikoje mersas...
It's not a hobby - it's way of life!

Jūsų žinutė