Rastas naujas-senas problemu sprendimo būdas tarp autoservisų ir klientų

Sukūrė Vartotojas 2013-05-31
2013-05-31 23:24
Yra posakis - visiems geras nebūsi... Pabandysim šitą nuomonę paneigti bent vienoje gyvenimo srityje, kur tikrai jaučiamės ne naujokai ir tikrai ne parazituojantys veikėjai. Pasirodo jau sugalvotas paprastas būdas, kaip

išvengti problemų autoservisuose. Skaitykite vieną gyvenimišką situaciją tuojaus pat:

Norite žinoti, iš kur atsiranda skundai ir straipsniai apie blogus meistrus automobiliu servisuose? Ši, žemiau aprašyta situacija ir bus atsakymas į šį amžiną klausimą ir be paliovos pirmuose masinėse informavimo priemonių

puslapiuose eskaluojamą temą.
Protingi supras beskaitydami, o nesupratusiems pateiksime keletą trumpų išvadų, kurių nesuprasti neįmanoma.

Įžanga:
Situacija susiklostė taip... Kaip visada... Kažkas kažką kažkur darė... Galbūt nedadarė, o galbūt ir dadarė, bet vistiek kažkas kažkam negerai.
Galutiniame rezultate - riksmas iš vienos parapijos, su tikslu, kad niekas negirdėtų, kas tikrasis rėksnys...

Pradėkime nuo A ir baikime Z. Kreipiasi vairuotjas su didžiausia pretenzija, apie kurią Variklio diagnostikos Centras išgirsta tik el.laišku...

Autodiagnostika.mobi :

Sveiki. Tiesa sakant tas paviesinimas tai taip pat mums yra neblogas dalykas. Kartais bloga reklama iseina 10 kartu geriau nei mokama brangi-gera reklama. Cia tarp kitko... Esmė yra issiaiskinti susidariusia problema su

protu, o ne žaidimu į vienus vartus. Puikiai suprantame, kad visko gyvenime būna ir kas nedirba tas neklysta, tačiau neįsivaizduoju kuris meistras jums pasakė kažką tokio, kas jums atrodo kaip nesamone ar dar kažkas

panašaus. Jeigu paaiškintumėte kas nutiko, kaip žmogus, o ne kaip iš kaimo išvykęs į Londoną lietuvis, kuris daug rėkia, o nieko nepasako, būtume labai dėkingi. Pasakykite, kada, kelintą valandą, kuris meistras, ką pasakė,

dėl ko, kokia bėda buvo jūsų automobiliui, ką reiškia neprisilietęs ir t.t. būkim protingi, o kvailus meistrus galima iš darbo atleisti, už nesąmones visada. Supraskite, pas mus dirba ne 3 trys
draugai...

Šiaip, pagarba jums kad ir už ne kokią naujieną, visada norisi viską žinoti...


Rimas Sitkauskas :

sveiki malonu, kad atsiliepete.Taigi nuo pradziu.Atvariau jums KIA SORENTO, kad nustatytumet, del ko nedirba pirmas cilindras.Sakiau, kad pakeiciau zvakes , bobinas, zvaklaidzius, bet vistiek tas pats.Pirma diena

t.y.antradieni saket kad nesuspejot, treciadieni i pavakare jau nustatet, kad nera kompresijos.nors kai viska keitem pamatavo ir visuose buvo gerai.Jei butu blogai tai buciau pas jus ir nevares.ketvirtadienio ryta, apie 9val., jusu

meistras, nezinau kuris , neprisistate, aiskina, kad kompresija 5, reik kelt galva.nu zodziu, o toliau motoristu darbas.Bet toliau dar ydomiau, paklaustas kokiu budu jis pamatavo kompresija, tai tokiu veju isgirdau, kad neturejau ka

ir pasakyti.Beliko kuo greiciau atsiimti kol dar vaziuoja.kada gryzau ir pasitikrinau po variklio apsauga, tada ir isitikinau, kad 100procentu neardytair patikrinti kompresijos jis niekaip negalejo.Va taip va.trumpai cituoju jusu

meistro atsakymus i klausima kaip jis matavo nuemiau apsauga, oro sklende, skriejiklius ir t.t.pasakiau, kad jokiu skriejikliu cia nera, cia bobinos.Tada su keista veido israiska pasitaise kad bobinos visos 6.bet sitam modeli jos

tik 3.taigi jums spresti, kas pas jus dirba, meistrai ar kas. As savo sprendima jau padariau.Negana to , kad sugaisau dvi dienas, uz tai dar turejau susimoketi 90lt.Argi ne apmaudu, atsidurkit jus mano vietoj tada suprasit, kad cia

ne tik rekti reikia..

Autodiagnostika.mobi :

Sveiki, šitas susirašinėjimas nieko konkretaus neduos, tačiau norėtųsi, kad jūsų pasakojimas būtų truputį kitoks. Bet apie viską iš eilės:

1. Šiandien šeštadienis ir kiek pavyko išsiaiškinti,
tai kad tikrai prie mašinos buvo dirbama. Ką meistras ten darė,
niekas nematė, bet, kad ardė, tai tikrai, o mašina nestovėjo
patvoryje tai tikėčiau tikrai, nes šita informacija iš to meistro
kolegos, galima sakyti konkurento, ir jie vienas kitam draugiškumo
nejaučia tai tikrai.
2. Problema kaip ir aiški - jus matuojate kompresiją ir
ji jums matuojant yra, mes matuojam jos nera. Jus susimokat
pinigus, ir jauciates apgautas ar kaip, tik nelabai suprantu, del ko...
Jeigu jus butumete mano draugas, aš jums būčiau sakęs pasiimi
savo prietaisą ir vaziuoji atgal ir liepi kad tau kompresija
matuotu prie taves ir jeigu serviso matavimas, rodo kad nera
kompresijos, o tavo rodo kad yra, tai reiskia kad kazkuris is tikro yra
blogas. Manau, kad taip kvailai išvažiuoti iš serviso, kuris tau
sako, kad nera kompresijos, o tu pats savo akimis matei, kad
manometras rode, kai pats matavai, jog ji yra - galima tik labai
susinervinus arba susijaudinus...
3. Kitas dalykas, variklio apsauga yra dedama is apacios,
ir kad jos nuimti nereikia, matuojant kompresija, tai gerbiamasis
tai 100. proc. Galima nuimti tik variklio dangti, kuris dengia
varikli is virsaus.
4. Sekantis momentas, jus sakote, kad kalbejote telefonu, o
paskui sakote, kad pas meistra atsiranda keista veido israiska...
Sunku suprasti ka norite pasakyti...
5. Užuojauta jums jeigu jaučiatės apgautas. Tačiau
protingi žmonės problemas sprendzia protingai... Šiuo atveju
protingumo tikrai nematau, bent jau iš to, kiek ir kokios
informacijos iš jūsų gauta.
6. Sprendziant problemas su servisais visada galima
gynčytis ir įrodinėti... Kai to nedaroma čia pat, tuo pačiu
momentu, visada yra įtarimas, kad čia konkurentų darbas. Nepykit, bet
kitokios išvados šiuo atveju, nepadarysi.
7. Ir labai gaila, kad nėra jokios galimybės nei žodžio
pasakyti mūsų meistrui, nes viską reikėjo daryti tuoj
pat, kai jums pasirodė, kad meistras neteisus. O čia matau eilinis
atvejis.
Sėkmės...

Rimas Sitkauskas :

As irgi jus puikiai suprantu.Suksit savo subine iki galo ir savo aferos nepripazinsit.Turbut laikot mane visisku idiotu ar kvailiu, bet deja, nu neisejo isdurt, tai nors nutylekit.As sita darba dirbu daugeli metu ir apie technine dali

ismanau.Prie kelias dienas pats viska buvau issiardes.ir puikiai maciau kokia tvarka ir ka reikia nuimineti, kad prieitum pamatuot kompresija, o jusu TIPO meistras, net nesugebejo paaiskinti kaip jis ja pamatavo.nu zodziu

nematau reikalo gincytis. Jeigu nori konkreciu irodymu , paskambink.

Autodiagnostika.mobi :

Ponas Rimai, sita darba dirbat daug metu, taciau priezasties ieskoti varote i kita servisa. Del ko nedirba cilindras prizasciu yra ne viena, bet ir ne milijonas. Kad issiaiskinti tai, nereikia net kompiuterines diagnostikos

prietaiso... Nes jis gali nieko gero neparodyti. Vaziuojat pas mus ir rodote, kad mes nemokam
matuoti kompresijos. Ir reikalas baigtas. Taskas... Cia jums kazkas yra nenormalaus? Nes cia nera is tikro apie ka diskutuoti. Jei pas jus logika kitokia, tai jusu teise rinktis. Jeigu nusiperkate batus ir pamatote, kad jie

suplyse - visus vadinsite aferistais...?
Siaip visi protingi zmones nesa atgal ir praso, kad pakeistu.

Rimas Sitkauskas :

dar karta pasikartosiu-mano darbas mechanine dalis , bet ne elektrine.Is mano puses viskas eiles tvarka pakeista, patikrinta, diagnostika irgi pasidariau, rodo vienintele klaida-net zaziganii pievoi forsunki.Vat po viso sito ir

nusprendziau, kad kazkas su elektra.Patikejau jusu GALINGA reklama, neva randat bet koki
gedima.ir at variau pas jus...o jus man apie kompresija kurios net nematavot)piesiat.Tai toks tas mano poziuris, paprastas, . zmoniskas.As nenubiednesiu del tu keliu litu, bet negrazu taip daryt.Lazda VISADA turi du galus...

Autodiagnostika.mobi :

Bet kaip galima isvaziuoti is bet kokio serviso, jei tau sako tai, del ko tu esi isitikines, kad 100 proc. esi teisus, o musu meistras ne. Grynas vaiku darzelis... Tai ateinat ir sakot, kad jus matavot ir jums buvo, kaip cia yra kad

jos dabar neliko. Bent jau as taip daryciau. Jeigu jus taip man pasakytumet, tai matuotumet man
kompresija antra karta prie manes ir jeigu jos nebutu as uz ta darba antra karta susimokeciau, jeigu as teisus nemokeciau nieko. Gerbiu visus gerus meistrus ar jie mechanikai ar elektronikai, bet sutikite turite kazkokius

principus, kurie jokiu problemu gyvenime nesprendzia ir nepadeda ju spresti. Noretusi jumis tiketi, kad yra jusu zodziuose tiesos, bet masinas remontuojant tiesos ieskoti reikia ten kur ji remontuojama. Ka mes galim savo

meistrui pasakyti, kai masinos nera? Uz savo kliurkas visi atsako asmeniskai ir jeigu
ju prisirenka daug - yra kuo juos pakeisti. Tai va , sekmes darbe.
Ir jei jus teisus, man tikrai geda. O jeigu ne, sugaisau labai daug brangaus laiko.

Rimas Sitkauskas:
malonu, kad supratot, bet tiem savo meistriukam uz tai turetumet gerai sikna nutarkuot, nes ne koki ivaizdi kuria jusu firmai.o del isvaziavimo neissiaiskinus, tai man, laikas -pinigai...

Autodiagnostika.mobi :

tai šiuo atveju kaip nutarkuot? Už gerimą pas mus gauna baudos pinigais, uz ziopluma - maziausia atlyginima ir ne nekriukteli, nes žino už ką ir kaip... Padarysim atskira skiltį atsiliepimams, nes pagalvojau kad tokiu

nepatenkintu gali atsirasti ir ne vienas. O mes apie tai nieko taip ir liekam nesuzinoje, nes daugelis gali nusispjauti ir nieko nesake isvažiuoti.Paslaugu sfera visada buvo ir bus labai slidus reikalas, ypač kai dirba daug žmonių...

Kad ir kaip kartais stengiesi padaryti viską kaip geriau, vistiek visiems neįtiksi - nes žmonės nelabai suvokia, kad automobilio remontas kartais būna ypač brangus. Gaila, kad taip
kartais gaunasi kaip šiuo atveju. Bet čia yra tik vienas kelias, viską aiškintis kol yra laikas...
Sėkmės darbuose.

Reziume: iš šios diskusijos tarp autoserviso ir kliento galima padaryti labai aiškią išvadą - dar kartą įrodančią, jog tylėjimas niekam niekada nieko gero neduoda - nei vienai, nei kitai pusei. Tačiau pinigus moka klientai ir jie

turi pilną teisę aiškintis ir reikšti savo nuomonę. Ir jeigu klientai nesugeba pastovėti už save, tai tampa jų pačių diadžiausia problema...
2013-05-31 23:34
Variklio diagnostikos Centras Kaune ir Vilniuje http://www.autodiagnostika.mobi Variklio autodiagnositka

Jūsų žinutė