Vartotojas
2014-04-23 11:10
Stabdo viskas normaliai, efektyviai, bet uzkurus pavaziavus arba nebutinai ir kokius 5-10 kartu uzmynus stabdzius, jie sukieteja, stabdo prastai bei uzsidega sauktukas, bet atleidus 2-3 sekundes viskas atsistato. Cia taip turi but ar kokia vakuumine pompa eina velniop?
Vartotojas
2014-04-23 11:14
Jeigu nevisai aisku, tuos 5-10 kartu uzminant vienas po kito
Vartotojas
2014-04-23 11:42
O pamegink paimt staigiai pagreitet ir pastabdyti, jei ir tada "sukietes" tai tikrai panasu pusle.Nzn kaip tiksliai siame modelyje elgtis turi, siaip gali knist prota ir stabdziu valdymo elektronika, gali buti tik vakumo vamzdelis istrukes.Primeroje laisvos vietos po kapotu turetu but i valias, tad psikeist ta pompa nera problemos.Jei ne dyzelis tai gali paklausyti kaip sriaubia ora jei kokia zarnele itrukusi, na ir dar priklauso simptomai, nuo pacios vakumo pompos sandaros.
Vartotojas
2014-04-23 12:44
O jinai dar uz kazka atsakinga? ta pompa, ar tik stabdziams?
Vartotojas
2014-04-23 14:15
2014-04-23
12:44 rašė:
O jinai dar uz kazka atsakinga? ta pompa, ar tik stabdziams?
Jeigu tiurint omeny ta "pusle"kuri atidarius kapota tvirtinasi prie kebulo i stiklo puse tai manau tik uz stabdzius"atsakinga"todel ir vadinasi stabdziu stiprintuvo "vakumine pompa".Bet bendrai variklio vakumui palaikti gali buti paildoma , atskira sukama pompa su guoliu.Sunkiausia tas pusles keisti V6 V8 ir V12 varijantuose, nes priejimas komplikuotas, ir problemu su vamzdeliais buna ypac V12 ir V8 varijantuose nes bruzinasi prie pat varikio glaudziasi o ten tu vamzduku miskas.Siaip turi parodyti diagnostika iskarto kad jei problema su stabdziu vakumu.
Vartotojas
2014-04-23 15:22
vienas protingas, kiti dar protingesni...
pirma pasakyk bent jau ar dyzelis, ar benzas.
nes jei dyzelis, tai stovi vakumo pompa, kuri gali but nuejus, jei benzas tai jis vakuma ima is isiurbimo kolektoriaus ir tokiu atveju jei butu kazkur kiaura zarnele tau masina gazuotusi...
2-ziurint pagal masinos metus, galima pasakyti apie koki gedima ji ispeja(senuose kledaruose dazniausiai uzsidega tik tada kaip truksta skyscio)
trecia, masina su abs, asr, esp, ar "plika"?
pirma pasakyk bent jau ar dyzelis, ar benzas.
nes jei dyzelis, tai stovi vakumo pompa, kuri gali but nuejus, jei benzas tai jis vakuma ima is isiurbimo kolektoriaus ir tokiu atveju jei butu kazkur kiaura zarnele tau masina gazuotusi...
2-ziurint pagal masinos metus, galima pasakyti apie koki gedima ji ispeja(senuose kledaruose dazniausiai uzsidega tik tada kaip truksta skyscio)
trecia, masina su abs, asr, esp, ar "plika"?
Vartotojas
2014-04-23 17:17
Dyzelis, su abs. Kai uzminkai ir uzsidega, sunkiai stabdo. Ir ant laisvu +-20 rpm svyruoja, patsosas manrods irgi ziema neveikia. Gali su tuo buti susijes vakuumas?
Vartotojas
2014-04-23 17:19
Ir va: numovus slangele nuo egr voztuvo, nesijaucia, kad trauktu vakuumas, seniau biski lyg ir trauke
Vartotojas
2014-04-23 17:46
2014-04-23
15:22 rašė:
vienas protingas, kiti dar protingesni...
pirma pasakyk bent jau ar dyzelis, ar benzas.
nes jei dyzelis, tai stovi vakumo pompa, kuri gali but nuejus, jei benzas tai jis vakuma ima is isiurbimo kolektoriaus ir tokiu atveju jei butu kazkur kiaura zarnele tau masina gazuotusi...
2-ziurint pagal masinos metus, galima pasakyti apie koki gedima ji ispeja(senuose kledaruose dazniausiai uzsidega tik tada kaip truksta skyscio)
trecia, masina su abs, asr, esp, ar "plika"?
pirma pasakyk bent jau ar dyzelis, ar benzas.
nes jei dyzelis, tai stovi vakumo pompa, kuri gali but nuejus, jei benzas tai jis vakuma ima is isiurbimo kolektoriaus ir tokiu atveju jei butu kazkur kiaura zarnele tau masina gazuotusi...
2-ziurint pagal masinos metus, galima pasakyti apie koki gedima ji ispeja(senuose kledaruose dazniausiai uzsidega tik tada kaip truksta skyscio)
trecia, masina su abs, asr, esp, ar "plika"?
Jei jau kalbet apie tikrai senus ir ne kledarus, tai is mano turetu 3-ju Citroen DS-su kuriems apie +-40m amziaus stipriau patsabdzius irgi dege sauktukas, tai rode kritusi slegi bendroje hidraulineje sistemoje, per maza LHM arba azoto kritusi slegi, cx-se irgi tas pats, velesniuose nzn o is naujesniu tai C6-tame irgi tas pats uzsidega ! ir poto ji keicia uzrasas low preasure ir vel !.Kitai senienai MB S600 cupe V12 aikivaizdziai snypste ties pacia stabdziu stiprio vakumo pusle(gal net kiaurai prapuvus buvo neimanoma buvo apziureti del prasto priejimo) ir buvo taip-isibegejus ir staigiai pastabdzius "sukietedavo"stabdziai, toks jausmas kad dingdavo stabdziu stiprintuvas, bet kazkeik stabde, tap pusantru metu atvazinejau nes negavau tais laikais niekur pusles.Aciu zygis1992 uz paasikinima.Mes juk "megejai"me profai kaip Tu
Vartotojas
2014-04-24 09:12
2014-04-23
15:22 rašė:
vienas protingas, kiti dar protingesni...
pirma pasakyk bent jau ar dyzelis, ar benzas.
nes jei dyzelis, tai stovi vakumo pompa, kuri gali but nuejus, jei benzas tai jis vakuma ima is isiurbimo kolektoriaus ir tokiu atveju jei butu kazkur kiaura zarnele tau masina gazuotusi...
2-ziurint pagal masinos metus, galima pasakyti apie koki gedima ji ispeja(senuose kledaruose dazniausiai uzsidega tik tada kaip truksta skyscio)
trecia, masina su abs, asr, esp, ar "plika"?
pirma pasakyk bent jau ar dyzelis, ar benzas.
nes jei dyzelis, tai stovi vakumo pompa, kuri gali but nuejus, jei benzas tai jis vakuma ima is isiurbimo kolektoriaus ir tokiu atveju jei butu kazkur kiaura zarnele tau masina gazuotusi...
2-ziurint pagal masinos metus, galima pasakyti apie koki gedima ji ispeja(senuose kledaruose dazniausiai uzsidega tik tada kaip truksta skyscio)
trecia, masina su abs, asr, esp, ar "plika"?
sorry, kad ne i tema.. bet benzinai irgi buna su vakuumo siurbliu.. ypac turbiniai. bet dauguma atveju, tu teisus, uztenka vakuumo, kuri sukuria variklis. as savo siurbli isoperavau.. skirtumo nepajauciau. o jis budavo dedamas tik i automatines versijas
Jūsų žinutė |
|