Vartotojas
2015-05-27 07:50
Sveiki. Sitauacija tokia:
Opel Omega 2l ecotec 100 kw. pakeičiau varikli, nes senajam sulūžo velenas. Bet va kai viska surinkau ir prasidėjo problemos. Auto sunkiai kuriasi, kuriant lyg kartais girdisi variklio strigimas. kai auto užsikuria ant laisvu apsuku variklis dirba gerai, duodi gazo, sunkiai ima ir trailina. Dega chek engine. Važiuojant visiškai nėra traukos, truklčioja. Dar buvo sudeges veleno padeties daviklis tai ji pakeičiau vistiek tas pats. Gal kas turėjote toki atveji? Bučiau dėkingas...
Opel Omega 2l ecotec 100 kw. pakeičiau varikli, nes senajam sulūžo velenas. Bet va kai viska surinkau ir prasidėjo problemos. Auto sunkiai kuriasi, kuriant lyg kartais girdisi variklio strigimas. kai auto užsikuria ant laisvu apsuku variklis dirba gerai, duodi gazo, sunkiai ima ir trailina. Dega chek engine. Važiuojant visiškai nėra traukos, truklčioja. Dar buvo sudeges veleno padeties daviklis tai ji pakeičiau vistiek tas pats. Gal kas turėjote toki atveji? Bučiau dėkingas...
Vartotojas
2015-05-27 08:24
sumaisiai zvaklaidzius.. degimas neitema ? oro srautas landa zondas.. galiausiai diagnostika pasidaryk :/
Vartotojas
2015-05-27 08:30
2015-05-27
08:24 rašė:
sumaisiai zvaklaidzius.. degimas neitema ? oro srautas landa zondas.. galiausiai diagnostika pasidaryk :/
zvaklaidziai nesumaisyti. oro srauto matuokle nauja, lamda zondas geras nes ant seno variklio viskas ok buvo.
Vartotojas
2015-05-27 08:39
Sveiki. Sitauacija tokia:
Opel Omega 2l ecotec 100 kw. pakeičiau varikli, nes senajam sulūžo velenas. Bet va kai viska surinkau ir prasidėjo problemos. Auto sunkiai kuriasi, kuriant lyg kartais girdisi variklio strigimas. kai auto užsikuria ant laisvu apsuku variklis dirba gerai, duodi gazo, sunkiai ima ir trailina. Dega chek engine. Važiuojant visiškai nėra traukos, truklčioja. Dar buvo sudeges veleno padeties daviklis tai ji pakeičiau vistiek tas pats. Gal kas turėjote toki atveji? Bučiau dėkingas...
Opel Omega 2l ecotec 100 kw. pakeičiau varikli, nes senajam sulūžo velenas. Bet va kai viska surinkau ir prasidėjo problemos. Auto sunkiai kuriasi, kuriant lyg kartais girdisi variklio strigimas. kai auto užsikuria ant laisvu apsuku variklis dirba gerai, duodi gazo, sunkiai ima ir trailina. Dega chek engine. Važiuojant visiškai nėra traukos, truklčioja. Dar buvo sudeges veleno padeties daviklis tai ji pakeičiau vistiek tas pats. Gal kas turėjote toki atveji? Bučiau dėkingas...
Vartotojas
2015-05-27 09:07
Pasižiūrėk, gal tiesiog nepaduoda pačios kibirkšties arba labai nelaiku pasiunčia. Tik nepamenu pas 2, 0 skriejikas ar komutatorius stove... Turėjau su 3, 0 varikliu, tai analogiškas variantas buvo. pradėjo į 2 iš 6 cilindrų nelaiku paduoti.
Vartotojas
2015-05-27 09:12
Jokios garantijos, kad nusipirkai normalų variklį, nedaug jų tvarkingų buvo prieš 10 metu, kas antra tokia Omega su 2, 0 buvo pusgyvė, tai kiek dabar belikę?Reikėjo paimti garantijas iš to, kas pardavė naudotą variklį, galėtum grąžinti atgal ir susigrąžinti pinigus.Nedaug šansų kad atsikeisi pinigus į pirktą variklį, nes sukčių daugiau nei rimtų verslininkų.Nebent iš gero pažįstamo patikimo žmogaus ar draugo pirkai.
Vartotojas
2015-05-27 09:20
2015-05-27
09:07 rašė:
Pasižiūrėk, gal tiesiog nepaduoda pačios kibirkšties arba labai nelaiku pasiunčia. Tik nepamenu pas 2, 0 skriejikas ar komutatorius stove... Turėjau su 3, 0 varikliu, tai analogiškas variantas buvo. pradėjo į 2 iš 6 cilindrų nelaiku paduoti.
Skriejiko nėra, stovi elektroninė babina ir veleno padėties daviklis. o kaip patikrinti ar laiku kibirkštį paduoda? Dėkoju už pagalba.
Vartotojas
2015-05-27 09:21
2015-05-27
09:12 rašė:
Jokios garantijos, kad nusipirkai normalų variklį, nedaug jų tvarkingų buvo prieš 10 metu, kas antra tokia Omega su 2, 0 buvo pusgyvė, tai kiek dabar belikę?Reikėjo paimti garantijas iš to, kas pardavė naudotą variklį, galėtum grąžinti atgal ir susigrąžinti pinigus.Nedaug šansų kad atsikeisi pinigus į pirktą variklį, nes sukčių daugiau nei rimtų verslininkų.Nebent iš gero pažįstamo patikimo žmogaus ar draugo pirkai.
Pardavė, pažįstamas, tai dėl gražinimo nebus problemu. Bet gal čia kokia smulkmena įlindus ir tiek.
Vartotojas
2015-05-27 09:23
2015-05-27
09:07 rašė:
Pasižiūrėk, gal tiesiog nepaduoda pačios kibirkšties arba labai nelaiku pasiunčia. Tik nepamenu pas 2, 0 skriejikas ar komutatorius stove... Turėjau su 3, 0 varikliu, tai analogiškas variantas buvo. pradėjo į 2 iš 6 cilindrų nelaiku paduoti.
2015-05-27
09:20 rašė:
Skriejiko nėra, stovi elektroninė babina ir veleno padėties daviklis. o kaip patikrinti ar laiku kibirkštį paduoda? Dėkoju už pagalba.
Klausyk, o nežinai kur tiksliai pasijungia veleno padeties daviklis? Gal ne ten pajungiau? Daviklis pajungtas į laidyną kur pajungti purkštukai.
Vartotojas
2015-05-27 09:27
VA opeliui kur jis dedasi net neįsivaizduoju, kažkaip niekad nebuvo reikėję, nors dabar mama su Vectra važinėja analogišku varikliu. Kaip ten bebūtų, turi turėti savo fiškę. Tada gerai peržiūrėk ar sujungei į vietas viską. O dėl bambinos, tai, ten kažko nepritikrinsi, paprasčiausias variantas, tai susirask kas naudotą parduoda ir susitark, kad jei įsidėsi ir veiks normaliai-perki. Naujos kainų nebepamenu dabar. Tos elektroninės jei užsilenkia, tai užsilenkia, kažkokių išankstnių požymių neduoda. O Opelių gan silpnos... Dvi Omegas turėjau, abiem nuėję buvo...
Vartotojas
2015-05-27 09:37
2015-05-27
09:27 rašė:
VA opeliui kur jis dedasi net neįsivaizduoju, kažkaip niekad nebuvo reikėję, nors dabar mama su Vectra važinėja analogišku varikliu. Kaip ten bebūtų, turi turėti savo fiškę. Tada gerai peržiūrėk ar sujungei į vietas viską. O dėl bambinos, tai, ten kažko nepritikrinsi, paprasčiausias variantas, tai susirask kas naudotą parduoda ir susitark, kad jei įsidėsi ir veiks normaliai-perki. Naujos kainų nebepamenu dabar. Tos elektroninės jei užsilenkia, tai užsilenkia, kažkokių išankstnių požymių neduoda. O Opelių gan silpnos... Dvi Omegas turėjau, abiem nuėję buvo...
gal gali pagelbet? pasižiūrėk kur jungiasi veleno padeties daviklis vektroj? jis stovi po vairo stiprintuvo siurbliu ir laidas eina pro viršu prie veleneliu ant vožtuvų dangtelio. dėl babinu vakar bandžiau statyt kitą tas pats. dar vienas niuansas kai jungiu veleno padeties daviklį (naują) jo fiškė (papka su dviais iškilimais, o (mamka) su vienu grioveliu. bet fiske susijungia. kitų variantų nėra kur jungt.
Vartotojas
2015-05-27 09:45
Tai gal motoro metai smarkiai skiriasi ir tiesiog kita karta variklio. Ir ar jis pats iš Omegos išimtas? Čia tiesiog padėties daviklis sakyčiau netinkamas parinktas. O pažiūrėt nepavyks, aš pats Vilniuje, automobilis Panevėžyje važinėjasi. Pamėgink peržiūrėti variklio foto per Google vaizdų paiešką. Gal kartais pavyks užmatyti ten iš kur ir į kur jis nueina.
Vartotojas
2015-05-27 10:42
2015-05-27
09:45 rašė:
Tai gal motoro metai smarkiai skiriasi ir tiesiog kita karta variklio. Ir ar jis pats iš Omegos išimtas? Čia tiesiog padėties daviklis sakyčiau netinkamas parinktas. O pažiūrėt nepavyks, aš pats Vilniuje, automobilis Panevėžyje važinėjasi. Pamėgink peržiūrėti variklio foto per Google vaizdų paiešką. Gal kartais pavyks užmatyti ten iš kur ir į kur jis nueina.
Dėkui už patarimus
Vartotojas
2015-05-27 10:42
Sveiki. Sitauacija tokia:
Opel Omega 2l ecotec 100 kw. pakeičiau varikli, nes senajam sulūžo velenas. Bet va kai viska surinkau ir prasidėjo problemos. Auto sunkiai kuriasi, kuriant lyg kartais girdisi variklio strigimas. kai auto užsikuria ant laisvu apsuku variklis dirba gerai, duodi gazo, sunkiai ima ir trailina. Dega chek engine. Važiuojant visiškai nėra traukos, truklčioja. Dar buvo sudeges veleno padeties daviklis tai ji pakeičiau vistiek tas pats. Gal kas turėjote toki atveji? Bučiau dėkingas...
Opel Omega 2l ecotec 100 kw. pakeičiau varikli, nes senajam sulūžo velenas. Bet va kai viska surinkau ir prasidėjo problemos. Auto sunkiai kuriasi, kuriant lyg kartais girdisi variklio strigimas. kai auto užsikuria ant laisvu apsuku variklis dirba gerai, duodi gazo, sunkiai ima ir trailina. Dega chek engine. Važiuojant visiškai nėra traukos, truklčioja. Dar buvo sudeges veleno padeties daviklis tai ji pakeičiau vistiek tas pats. Gal kas turėjote toki atveji? Bučiau dėkingas...
Vartotojas
2015-05-27 10:59
Dar vienas niuansas, kažkaip sutapo kad opeliams daug sykiu teko keisti --->oro isiurbimo žarną---> tarp oro filtro ir OSM, ten pakanka menkiausio nepastebimo iš pažiūros įtrūkimo, ir variklis dusta, purtosi.Keičiau kokius septynis kartus vectrom su tokiu pat varikliu ne kartą ir 1, 6-1, 8.Keičiant motorą galėjai užlaužti, palenkt stipriau o senai guminei žarnai nedaug tereikia, įtrūksta vos mikroną ir purtosi, dreba, netraukia.Apžiūrėčiu gerai tą žanoką nusiėmčs dažniausiai trūksta apatinėje pusėje, iš viršaus ne taip lengva pastebėti.
Vartotojas
2015-05-27 12:21
2015-05-27
10:59 rašė:
Dar vienas niuansas, kažkaip sutapo kad opeliams daug sykiu teko keisti --->oro isiurbimo žarną---> tarp oro filtro ir OSM, ten pakanka menkiausio nepastebimo iš pažiūros įtrūkimo, ir variklis dusta, purtosi.Keičiau kokius septynis kartus vectrom su tokiu pat varikliu ne kartą ir 1, 6-1, 8.Keičiant motorą galėjai užlaužti, palenkt stipriau o senai guminei žarnai nedaug tereikia, įtrūksta vos mikroną ir purtosi, dreba, netraukia.Apžiūrėčiu gerai tą žanoką nusiėmčs dažniausiai trūksta apatinėje pusėje, iš viršaus ne taip lengva pastebėti.
Ačiu Virgi už komentara. Gal galetum ikelti kokia fotke kur ta zarna stovi. Arba tiksliai aprašyt? o ar yra skirtumas nuo kurių metų statyt variklį? Gal variklio kodas neatitinka, manau dabar pastatytas naujesniu metu.
Vartotojas
2015-05-27 12:27
Ačiu Virgi už komentara. Gal galetum ikelti kokia fotke kur ta zarna stovi. Arba tiksliai aprašyt? o ar yra skirtumas nuo kurių metų statyt variklį? Gal variklio kodas neatitinka, manau dabar pastatytas naujesniu metu.
Vartotojas
2015-05-27 13:23
Sveiki. Sitauacija tokia:
Opel Omega 2l ecotec 100 kw. pakeičiau varikli, nes senajam sulūžo velenas. Bet va kai viska surinkau ir prasidėjo problemos. Auto sunkiai kuriasi, kuriant lyg kartais girdisi variklio strigimas. kai auto užsikuria ant laisvu apsuku variklis dirba gerai, duodi gazo, sunkiai ima ir trailina. Dega chek engine. Važiuojant visiškai nėra traukos, truklčioja. Dar buvo sudeges veleno padeties daviklis tai ji pakeičiau vistiek tas pats. Gal kas turėjote toki atveji? Bučiau dėkingas...
Opel Omega 2l ecotec 100 kw. pakeičiau varikli, nes senajam sulūžo velenas. Bet va kai viska surinkau ir prasidėjo problemos. Auto sunkiai kuriasi, kuriant lyg kartais girdisi variklio strigimas. kai auto užsikuria ant laisvu apsuku variklis dirba gerai, duodi gazo, sunkiai ima ir trailina. Dega chek engine. Važiuojant visiškai nėra traukos, truklčioja. Dar buvo sudeges veleno padeties daviklis tai ji pakeičiau vistiek tas pats. Gal kas turėjote toki atveji? Bučiau dėkingas...
Vartotojas
2015-05-27 16:04
Pati storiausia lenkta kokiu 40 laipsniu kampu ar didesniu gofruota(nelygiu paviršiumi) juoda žarna(ne šiaip šlanga)o tokia sustiprinta, nelygia išore dažniausiai, nepanaši į jokias kitas išviršaus į variklį žiūrint šone ties įsiurbimu į įpurškimo bloką netolimoro filtro korpuso ir OSM netoliese, bet grieičiau OSM už filtro prikį magistgralės, neopamenu prieš daug daug metu turejau...na per ja tiesiogiai į įpurškimą agteina oras iš oro srauto matuokles ir filtro puses.Dazniausiai trukimas buna ten, kur niekaip nesuklijuotum ir neuzsandarintum net parduodavimui.
Vartotojas
Vartotojas
2015-05-28 08:13
Na Vakar pakeičiau įsiurbimo kolektorių, pakeičiau smūginį daviklį, oro isiurbimo žarną, peržiūrėjau visus laidus, žvaklaidžius. Variklio darbas lyg ir pagerėjo. Bet liko vienas niunsas. Blogai kuriasi. Dega check engine. Ar gali tas įtakoti užvedant auto? Ar galima kaip nors numušti klaidą be diagnostikos?
Vartotojas
2015-05-28 09:06
Dėl check engine lemputės , gali būti EGR vožtuvo kaprizai. Tada ir darbas būna variklio apsunkęs, lyg kiek apmiręs būtų.
Vartotojas
2015-05-28 09:14
2015-05-28
08:13 rašė:
Na Vakar pakeičiau įsiurbimo kolektorių, pakeičiau smūginį daviklį, oro isiurbimo žarną, peržiūrėjau visus laidus, žvaklaidžius. Variklio darbas lyg ir pagerėjo. Bet liko vienas niunsas. Blogai kuriasi. Dega check engine. Ar gali tas įtakoti užvedant auto? Ar galima kaip nors numušti klaidą be diagnostikos?
Vartotojas
2015-05-28 09:18
2015-05-28
08:13 rašė:
Na Vakar pakeičiau įsiurbimo kolektorių, pakeičiau smūginį daviklį, oro isiurbimo žarną, peržiūrėjau visus laidus, žvaklaidžius. Variklio darbas lyg ir pagerėjo. Bet liko vienas niunsas. Blogai kuriasi. Dega check engine. Ar gali tas įtakoti užvedant auto? Ar galima kaip nors numušti klaidą be diagnostikos?
Žinok pakeičiau ta šlangutę. O ten kur ta šlangutė apačioje jungiasi negali buti pasikimše? Ar pagal praktika ten neužsikemša? nes ten netikrinau.
Vartotojas
2015-05-28 09:18
Gal žvakės kaltos?Issitampiusi grandine, nesandarus arba uzsikises vaakumas, nesandarus arba uzsikises alsuoklis ar jo tarpine.Idomu kaip elgtusi ipylus wynns arba Liqui Moly variklio gydytojo?Gal paprasciausiai kompresija silpnoka
Vartotojas
2015-05-28 09:19
2015-05-28
09:06 rašė:
Dėl check engine lemputės , gali būti EGR vožtuvo kaprizai. Tada ir darbas būna variklio apsunkęs, lyg kiek apmiręs būtų.
Jo kažkiek patrukčioja variklis. bet kai pakeičiau įpurškimą variklio trauka atsigavo.
Vartotojas
2015-05-28 09:21
2015-05-28
09:18 rašė:
Gal žvakės kaltos?Issitampiusi grandine, nesandarus arba uzsikises vaakumas, nesandarus arba uzsikises alsuoklis ar jo tarpine.Idomu kaip elgtusi ipylus wynns arba Liqui Moly variklio gydytojo?Gal paprasciausiai kompresija silpnoka:lol:
Na Manau daktariuka pilant pirma reikia pamatuot kompresija. Bet to nedarau, nes tai laikina bet vistiek ačiū už komentarą
Vartotojas
2015-05-28 09:22
2015-05-28
09:18 rašė:
Gal žvakės kaltos?Issitampiusi grandine, nesandarus arba uzsikises vaakumas, nesandarus arba uzsikises alsuoklis ar jo tarpine.Idomu kaip elgtusi ipylus wynns arba Liqui Moly variklio gydytojo?Gal paprasciausiai kompresija silpnoka:lol:
eiktu gradine gradine...
Vartotojas
2015-05-28 09:25
2015-05-28
09:06 rašė:
Dėl check engine lemputės , gali būti EGR vožtuvo kaprizai. Tada ir darbas būna variklio apsunkęs, lyg kiek apmiręs būtų.
2015-05-28
09:19 rašė:
Jo kažkiek patrukčioja variklis. bet kai pakeičiau įpurškimą variklio trauka atsigavo.
Tokiu atveju sakyčiau EGR vožtuvas lyg ir atkrinta, nebent keli variantai buvo į vieną vietą susidėję. Bet pasitikrinti nepakenktų. Šitą turi diagnostika parodyti važiuojant kiek jis aktyvus. Iš keturių turėtų opeliukų, dviems teko jį pasikeisti, bet laužynę radęs buvau, ne kosminė kaina, tada gal 45-50 lt mokėjau
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei
Vartotojas
2015-05-28 09:25
2015-05-28
08:13 rašė:
Na Vakar pakeičiau įsiurbimo kolektorių, pakeičiau smūginį daviklį, oro isiurbimo žarną, peržiūrėjau visus laidus, žvaklaidžius. Variklio darbas lyg ir pagerėjo. Bet liko vienas niunsas. Blogai kuriasi. Dega check engine. Ar gali tas įtakoti užvedant auto? Ar galima kaip nors numušti klaidą be diagnostikos?
2015-05-28
09:14 rašė:
sita plona is variklio i droseli slangute kur eina, daznai buna uzikisisi paciam droselyje, del to gali blogai kurtis.
2015-05-28
09:18 rašė:
Žinok pakeičiau ta šlangutę. O ten kur ta šlangutė apačioje jungiasi negali buti pasikimše? Ar pagal praktika ten neužsikemša? nes ten netikrinau.
issiplauk benzu droseli prasikrapstyk visas sklylutes vakumenes.
Vartotojas
2015-05-28 09:31
2015-05-28
09:06 rašė:
Dėl check engine lemputės , gali būti EGR vožtuvo kaprizai. Tada ir darbas būna variklio apsunkęs, lyg kiek apmiręs būtų.
2015-05-28
09:19 rašė:
Jo kažkiek patrukčioja variklis. bet kai pakeičiau įpurškimą variklio trauka atsigavo.
2015-05-28
09:25 rašė:
Tokiu atveju sakyčiau EGR vožtuvas lyg ir atkrinta, nebent keli variantai buvo į vieną vietą susidėję. Bet pasitikrinti nepakenktų. Šitą turi diagnostika parodyti važiuojant kiek jis aktyvus. Iš keturių turėtų opeliukų, dviems teko jį pasikeisti, bet laužynę radęs buvau, ne kosminė kaina, tada gal 45-50 lt mokėjau :)
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei :)
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei :)
Dėkui Juras bandysiu vakare jungt prie kompo.
Vartotojas
2015-05-28 09:35
2015-05-28
09:19 rašė:
Jo kažkiek patrukčioja variklis. bet kai pakeičiau įpurškimą variklio trauka atsigavo.
2015-05-28
09:25 rašė:
Tokiu atveju sakyčiau EGR vožtuvas lyg ir atkrinta, nebent keli variantai buvo į vieną vietą susidėję. Bet pasitikrinti nepakenktų. Šitą turi diagnostika parodyti važiuojant kiek jis aktyvus. Iš keturių turėtų opeliukų, dviems teko jį pasikeisti, bet laužynę radęs buvau, ne kosminė kaina, tada gal 45-50 lt mokėjau :)
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei :)
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei :)
2015-05-28
09:31 rašė:
Dėkui Juras bandysiu vakare jungt prie kompo.
bet kiek bandžiau su savo kompu jungtis, Kompas nepasijungia, rašo tikrinkit pajungimo laidus. Turiu carman scan II atnaujintos programos, kitus opelius lengvai ima o šito ne...
Vartotojas
2015-05-28 09:35
Ir čia kur žmogus rašė dėl vakuminių, jas tikrai atidžiai peržiūrėk ar nebus kokia nulėkus velnip ar trūkus. Žodžiu, turi tie Ecotec'ai gyvą velnią ligų Iš skaudžios praktikos žinau
Vartotojas
2015-05-28 09:38
2015-05-28
09:25 rašė:
Tokiu atveju sakyčiau EGR vožtuvas lyg ir atkrinta, nebent keli variantai buvo į vieną vietą susidėję. Bet pasitikrinti nepakenktų. Šitą turi diagnostika parodyti važiuojant kiek jis aktyvus. Iš keturių turėtų opeliukų, dviems teko jį pasikeisti, bet laužynę radęs buvau, ne kosminė kaina, tada gal 45-50 lt mokėjau :)
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei :)
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei :)
2015-05-28
09:31 rašė:
Dėkui Juras bandysiu vakare jungt prie kompo.
2015-05-28
09:35 rašė:
bet kiek bandžiau su savo kompu jungtis, Kompas nepasijungia, rašo tikrinkit pajungimo laidus. Turiu carman scan II atnaujintos programos, kitus opelius lengvai ima o šito ne...
Tai gal apskritai problema yra iš kompo pusės? Nors nelabai norėčiau tuo tikėt. Jei kompas niekaip neis, bandyk tiesiog paieškoti kas duotų bandyti kitą įdėti ir žiūrėk kaip reaguos automobilis. Nepamenu kur jis randasi, bet dažniausiai nebūna sunkiai prieinamas
Vartotojas
2015-05-28 09:46
2015-05-28
09:31 rašė:
Dėkui Juras bandysiu vakare jungt prie kompo.
2015-05-28
09:35 rašė:
bet kiek bandžiau su savo kompu jungtis, Kompas nepasijungia, rašo tikrinkit pajungimo laidus. Turiu carman scan II atnaujintos programos, kitus opelius lengvai ima o šito ne...
2015-05-28
09:38 rašė:
Tai gal apskritai problema yra iš kompo pusės? Nors nelabai norėčiau tuo tikėt. Jei kompas niekaip neis, bandyk tiesiog paieškoti kas duotų bandyti kitą įdėti ir žiūrėk kaip reaguos automobilis. Nepamenu kur jis randasi, bet dažniausiai nebūna sunkiai prieinamas :)
As turiu kita omega galiu is jos pajungt, bet vakar UAB „LK projektai“ servise sakė, kad kito kompo nebandyt statyt, nes su šituo jau užvedžiau, tai gali but problemu. Nes su kompu kartu eina imobilaizeris, tai galiu užblokuot. Nzn kiek čia tiesos yra bet gal servizistai jau susidure su tuo nzn
Vartotojas
2015-05-28 09:48
Na čia jau aš be komentarų, kas liečia kompus ir imobilaizerius, nebandytos teritorijos JEi kita yra, tai plius minus turi viską, ko reikia patikrinimui Man tas EGR'as buvo tiesiog nupuvęs ir po juo sandarumo nebebuvo, o va kol daėjo kame bėda, tai užsip***s buvau
Vartotojas
2015-05-28 09:51
2015-05-28
09:48 rašė:
Na čia jau aš be komentarų, kas liečia kompus ir imobilaizerius, nebandytos teritorijos :) JEi kita yra, tai plius minus turi viską, ko reikia patikrinimui :) Man tas EGR'as buvo tiesiog nupuvęs ir po juo sandarumo nebebuvo, o va kol daėjo kame bėda, tai užsip***s buvau :)
Na matai kitos nelb draskyt noris, bet jei reiks tai draskysiu. bet ir kitoj yra panaši problema, ant benzo patrukčioja ant duju viskas ok.
Vartotojas
2015-05-28 09:59
2015-05-28
09:25 rašė:
Tokiu atveju sakyčiau EGR vožtuvas lyg ir atkrinta, nebent keli variantai buvo į vieną vietą susidėję. Bet pasitikrinti nepakenktų. Šitą turi diagnostika parodyti važiuojant kiek jis aktyvus. Iš keturių turėtų opeliukų, dviems teko jį pasikeisti, bet laužynę radęs buvau, ne kosminė kaina, tada gal 45-50 lt mokėjau :)
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei :)
Virgi, kur grandinę atradai pas šitą? Truputį kažką sumaišei :)
2015-05-28
09:31 rašė:
Dėkui Juras bandysiu vakare jungt prie kompo.
2015-05-28
09:35 rašė:
bet kiek bandžiau su savo kompu jungtis, Kompas nepasijungia, rašo tikrinkit pajungimo laidus. Turiu carman scan II atnaujintos programos, kitus opelius lengvai ima o šito ne...
su carmanu nepaimsi opelio tokiu metu.reikia opelio
Vartotojas
2015-05-28 10:01
2015-05-28
09:48 rašė:
Na čia jau aš be komentarų, kas liečia kompus ir imobilaizerius, nebandytos teritorijos :) JEi kita yra, tai plius minus turi viską, ko reikia patikrinimui :) Man tas EGR'as buvo tiesiog nupuvęs ir po juo sandarumo nebebuvo, o va kol daėjo kame bėda, tai užsip***s buvau :)
2015-05-28
09:51 rašė:
Na matai kitos nelb draskyt noris, bet jei reiks tai draskysiu. bet ir kitoj yra panaši problema, ant benzo patrukčioja ant duju viskas ok.
Jei trūkčioja tik su benzu, tada EGR atkrenta. Bent man kai buvo nuėjęs, tai su dujom išvis tragedija... O draskyt ten nereikia, jis berods su dviem ar trym varžtais tvirtinasi, gražiai ramiai nusiima.
Bet jei tik su benzu trūkčioja, čia toks tolimesnis šūvis, bet ar nebus tiesiog kuro filtras užkištas. Ypač, jei kokio neaiškaus kuro įpilta buvo .
Bet jei tik su benzu trūkčioja, čia toks tolimesnis šūvis, bet ar nebus tiesiog kuro filtras užkištas. Ypač, jei kokio neaiškaus kuro įpilta buvo .
Vartotojas
2015-05-28 12:04
2015-05-28
09:48 rašė:
Na čia jau aš be komentarų, kas liečia kompus ir imobilaizerius, nebandytos teritorijos :) JEi kita yra, tai plius minus turi viską, ko reikia patikrinimui :) Man tas EGR'as buvo tiesiog nupuvęs ir po juo sandarumo nebebuvo, o va kol daėjo kame bėda, tai užsip***s buvau :)
2015-05-28
09:51 rašė:
Na matai kitos nelb draskyt noris, bet jei reiks tai draskysiu. bet ir kitoj yra panaši problema, ant benzo patrukčioja ant duju viskas ok.
2015-05-28
10:01 rašė:
Jei trūkčioja tik su benzu, tada EGR atkrenta. Bent man kai buvo nuėjęs, tai su dujom išvis tragedija... O draskyt ten nereikia, jis berods su dviem ar trym varžtais tvirtinasi, gražiai ramiai nusiima.
Bet jei tik su benzu trūkčioja, čia toks tolimesnis šūvis, bet ar nebus tiesiog kuro filtras užkištas. Ypač, jei kokio neaiškaus kuro įpilta buvo .
Bet jei tik su benzu trūkčioja, čia toks tolimesnis šūvis, bet ar nebus tiesiog kuro filtras užkištas. Ypač, jei kokio neaiškaus kuro įpilta buvo .
Bet dujos tiesioginės, kodėl atkrenta?
Vartotojas
2015-05-28 12:10
Bet kokiu atveju tai yra atskira kuro sistema. Vienintelis jas jungiantis dalykas-variklis. Ir jei su dujomis dirba gerai, be nesklandumų, o su benzinu nenori normaliai dirbti, vadinasi kažkas negerai su kuro sistema. BEt čia jau kas liečia tą kitą omega
Vartotojas
2015-05-29 12:33
Sveiki, na vakar buvau darytis disgnostika. Meta 19 klaida, klaida aktyvi numust neina. Meeisstras sako, kad palaidas pagrd. Dirzas. Nusiemiau pagrd. Dirzo apsauga ogi ziuriu laisvas.prasukau raktu varikli isitempe tai kas cia per mistika?kaip ji itempt teisingai?
Vartotojas
2015-05-29 13:04
2015-05-29
12:33 rašė:
Sveiki, na vakar buvau darytis disgnostika. Meta 19 klaida, klaida aktyvi numust neina. Meeisstras sako, kad palaidas pagrd. Dirzas. Nusiemiau pagrd. Dirzo apsauga ogi ziuriu laisvas.prasukau raktu varikli isitempe tai kas cia per mistika?kaip ji itempt teisingai?
Kita karta varikli keisk servise.
Vartotojas
2015-05-29 14:01
Va tik dabar parasei kad tiesiogines dujos yra.Juk gali buti blogo vedimosi priezastis del duju, pvz voztuvai issireguliave, padege, nes siaip jei butu blogos prie pabaigos zvakes, tai turetu blogai vestis tik kuriant dujomis, benzu kaip tik turetu lengviau kurtis, nes jis lebgviau dega p dujos dega sunkiau, bet kas ten zino, gal zvakes simta metu nekeistos ir blogai vedasi abiem kurais.Man buvo bajeris su Dacia Duster dzipuku, blogai, negraziai vesdavosi, su dujom trejinosi variklis, tampesi, tai tik pakeistus zvakes i originalias naujutels RENAULT zvakes viskas susityvarke.Keista, net trauka pagerejo
Vartotojas
2015-05-29 15:54
2015-05-29
14:01 rašė:
Va tik dabar parasei kad tiesiogines dujos yra.Juk gali buti blogo vedimosi priezastis del duju, pvz voztuvai issireguliave, padege, nes siaip jei butu blogos prie pabaigos zvakes, tai turetu blogai vestis tik kuriant dujomis, benzu kaip tik turetu lengviau kurtis, nes jis lebgviau dega p dujos dega sunkiau, bet kas ten zino, gal zvakes simta metu nekeistos ir blogai vedasi abiem kurais.Man buvo bajeris su Dacia Duster dzipuku, blogai, negraziai vesdavosi, su dujom trejinosi variklis, tampesi, tai tik pakeistus zvakes i originalias naujutels RENAULT zvakes viskas susityvarke.Keista, net trauka pagerejo:lol::lol::lol:
Su dujomis cia kita omega ten keista galva tai voztuvai 100 procentu geri, ir zvakes naujos. Gal zinai ka reiskia 19 klaida?
Jūsų žinutė |
|