Vartotojas
2009-11-29 00:02
Nelygus palyginimai su 944 nedomina. Kaip eksploatacija varikliai vaziuokles, pats vaziavimas? Butu puiku jei pasisakytu toki modeli tureje (924S, ir 924 turbo taip pat)
Vartotojas
2009-12-02 23:36
Sveikas.
Pamačiau užklausą ir tiesiog negalėjau nepakomentuoti. Manau, tai puikus automobilis! Kas dėl eksplotacijos, viena pigiausių iš visų Porsche emblema pasidabinusių auto. Dauguma važiuoklės ir variklio dalių tiesiog tinka nuo tų pačių metų VW ar Audi. Variklis (blokas) taspats iš Audi 100 ir VW LT, tik galva uždėta Porsche. Važioklė paprasta (prieky Makfersonai, gale torsionas), todėl ir gedimai retas dalykas. Mašina tikrai smagi kelyje, nors ir šiektiek truksta traukos iš 125AG variklio, bet auto sveria vos per vieną toną. Tikri malonumai prasideda, kai iš tiesaus greitkelio patenki į vingioutą trasą, kur pradeda turėti įtakos automobilio masės paskirstymas, tai beveik 50/50 (dėl auto gale esančios greičių dėžės). Neveltui sakoma, kad tai ir viena iš geriausiai valdomų Porsche. 924, kaip ir visi jo "giminaičiai" yra sportinis automobilis ir prabangos čia tikrai nebus, kieta važioklė, menka garso izoliacija, bet užtenka atsisėsti į patogiausią pasaulyje Porsche sėdynę ir šie menki trūkūmai lieka, tik maži taškeliai galinio vaizdo veidrodėlyje. Porsche 924 yra klasika (auto kurios verė laikui bėgant tik auga). Problema tame, kad šiuo metu labai sunku rasti tvarkingą ir gausiai "tiuningo" ir eksplotacijos nesužalotą 924. Manau, kad svajonių auto paieškose reiktų neskubėti ir išsirinkti tikrai kainos ir vardo verą auto.
924 Savininkas.
Pamačiau užklausą ir tiesiog negalėjau nepakomentuoti. Manau, tai puikus automobilis! Kas dėl eksplotacijos, viena pigiausių iš visų Porsche emblema pasidabinusių auto. Dauguma važiuoklės ir variklio dalių tiesiog tinka nuo tų pačių metų VW ar Audi. Variklis (blokas) taspats iš Audi 100 ir VW LT, tik galva uždėta Porsche. Važioklė paprasta (prieky Makfersonai, gale torsionas), todėl ir gedimai retas dalykas. Mašina tikrai smagi kelyje, nors ir šiektiek truksta traukos iš 125AG variklio, bet auto sveria vos per vieną toną. Tikri malonumai prasideda, kai iš tiesaus greitkelio patenki į vingioutą trasą, kur pradeda turėti įtakos automobilio masės paskirstymas, tai beveik 50/50 (dėl auto gale esančios greičių dėžės). Neveltui sakoma, kad tai ir viena iš geriausiai valdomų Porsche. 924, kaip ir visi jo "giminaičiai" yra sportinis automobilis ir prabangos čia tikrai nebus, kieta važioklė, menka garso izoliacija, bet užtenka atsisėsti į patogiausią pasaulyje Porsche sėdynę ir šie menki trūkūmai lieka, tik maži taškeliai galinio vaizdo veidrodėlyje. Porsche 924 yra klasika (auto kurios verė laikui bėgant tik auga). Problema tame, kad šiuo metu labai sunku rasti tvarkingą ir gausiai "tiuningo" ir eksplotacijos nesužalotą 924. Manau, kad svajonių auto paieškose reiktų neskubėti ir išsirinkti tikrai kainos ir vardo verą auto.
924 Savininkas.
Vartotojas
2010-03-23 11:24
pama2iauuzklausa, neseniai per tv rode abie 924 944 ir dar viena buvo varilis jeigu geras taba super bet jeigu jau mates vargelio tai nekas, dalys nera labai brangios ziurint su kuo lyginsi, bet detales ne itin patvarios ypac eksterijiero, nelaiko bagazines dangtis , cia ju liga , atsilupineja apdaila aplink stiklus rankeneles nepatvarios sedynes kietos bet ne atme esme , jeigu masina tvarkinga tada tikrai puiku, bet jei reikia daugiau prieziuros nei kitoms .
Vartotojas
2010-03-25 09:39
porsche-klubas.lt daug sužinosi
naudingas
4243 / 0
2010-05-09 13:38
2010-03-23
11:24 rašė:
pama2iauuzklausa, neseniai per tv rode abie 924 944 ir dar viena buvo varilis jeigu geras taba super bet jeigu jau mates vargelio tai nekas, dalys nera labai brangios ziurint su kuo lyginsi, bet detales ne itin patvarios ypac eksterijiero, nelaiko bagazines dangtis , cia ju liga , atsilupineja apdaila aplink stiklus rankeneles nepatvarios sedynes kietos bet ne atme esme , jeigu masina tvarkinga tada tikrai puiku, bet jei reikia daugiau prieziuros nei kitoms .
nu jo porsai visuomet laimedavo del patvarumo statistinius topus'o ten kad kazkas atsilupo 82 metu porschui tai pats pagalvok tokiu metu ar kitoms neatsiluptu?
Vartotojas
2010-05-10 11:55
Porsche 924 yra automobilių gamintojo Porsche modelis, gamintas nuo 1976 iki 1988 metų.
Tai pirmasis Porsche automobilis su priekyje patalpintu varikliu, aušinamu skysčiu. Iki tol gaminti Porsche modeliai aušinamą oru variklį turėjo gale. Priekyje esantis variklis sujungtas su gale esančia pavarų dėže 20 mm (vėliau storesniu) skersmens velenu.
Tai pirmasis Porsche automobilis su priekyje patalpintu varikliu, aušinamu skysčiu. Iki tol gaminti Porsche modeliai aušinamą oru variklį turėjo gale. Priekyje esantis variklis sujungtas su gale esančia pavarų dėže 20 mm (vėliau storesniu) skersmens velenu.
naudingas
4243 / 0
2010-05-10 16:46
biski siaurokas jai pirkciau tai pirkciau 944 kitas vaizdas ir geriau turbut europinis nes pas amerikonus kazko arkliu maziau.siaip senai turiu pagunda paimt 944
naudingas
4243 / 0
naudingas
4243 / 0
Vartotojas
2010-05-12 18:31
uztad ir lt ju vienetai kokybe kainuoja
naudingas
4243 / 0
2010-05-12 22:56
o eilini 911 naudota kuris neperlipa 325 aj paemus paskola realu
Vartotojas
2010-05-13 15:59
Kaip per TG sakė, reikia atiduoti donorystei savo organus, parduoti namą, žmoną, vaikus ir apiplėšti banką, pinigus surinksit akimirksnius
naudingas
4243 / 0
2010-05-13 16:18
nelogisk arba savo nama zmona organus, arba banka , 2 pasirinkimai.jai banka apiplesi nereiks organu parduotnebent apie carrera gt kalbi
naudingas
4243 / 0
2010-05-13 16:20
su 911 zibintais keistai, pradzioj pas senus ejo apvalus paskiau padare didelius blynus ir naujesniuose vel apvalus gryzo prie senos mados.nors gal ir stilingiau
Vartotojas
2010-05-17 09:36
2010-05-13
16:18 naudingas rašė:
nelogisk:) arba savo nama zmona organus, arba banka , 2 pasirinkimai.jai banka apiplesi nereiks organu parduot:Dnebent apie carrera gt kalbi
Pirma reikia tureti zmona ir nama kad butu ka parduoti
naudingas
4243 / 0
2010-05-21 17:16
siandien ant sankryzos susitikau 944 labai graziai variklio garsas sudirbo , vel norisi
Vartotojas
2010-06-03 19:40
koky š čia malat?
naudingas
4243 / 0
2010-06-04 09:29
mes kalbam apie porsche o ne apie VW Schiroko
Vartotojas
2010-06-04 09:42
2010-06-03
19:40 rašė:
koky š čia malat?
Nevisiem suprasti kas cia vyksta, kas ka mala.
Vartotojas
2010-08-05 20:53
turejau 924 senuty, tikrai patvarus auto ir smagus staigiuose posukiuose, sedi zemai istiestom kojom kai persedi paskui y koky golfa pasijauti kaip ant sikpuodzio atsisestum
naudingas
4243 / 0
2010-08-05 22:23
2010-08-05
20:53 rašė:
turejau 924 senuty, tikrai patvarus auto ir smagus staigiuose posukiuose, sedi zemai istiestom kojom :) kai persedi paskui y koky golfa pasijauti kaip ant sikpuodzio atsisestum :D
ta prasme kad minkstesnis ar stabilesnis uz golfa?
Vartotojas
2010-08-06 08:28
Tai tikrai golfe nerasi stabilumo
Vartotojas
2010-09-08 22:06
mano sena svajone vienas is graziausiu Porsche 911 Turbo, kasko neina foto ykelti
naudingas
4243 / 0
2010-09-08 22:47
kazko isgirtasis isreklamuotas dabar gt3 nors dar turbut pora arkliu atsilieka nuo turbo
Vartotojas
2010-09-09 10:40
2010-05-13
15:59 rašė:
Kaip per TG sakė, reikia atiduoti donorystei savo organus, parduoti namą, žmoną, vaikus ir apiplėšti banką, pinigus surinksit akimirksnius :D
Cia apie Zonda F taip sake. Dar spermos bankai padetu
Jūsų žinutė |
|