Vartotojas
2012-04-06 20:33
Sveiki, norejau jusu paklausti i ka reikia atsizvelgti perkant peugeot 306? Ir ar seip daug investiciju jis reikalaukja? Zadu pirkt benzinini 1.6 varikliu, kazkur 1995-1997m. tai kaip su jais reikalai?
Vartotojas
2012-04-06 23:38
Ne jaugi nieks nezino?
naudingas
4243 / 0
2012-04-07 09:46
reikalai geri tik labai reik tikrint galine pakaba kad ratai nebutu issiskete ir kad jokiu bildejimu nesigirdetu per duobes is galo, o visa kita tikrini kaip kitose masinose.as tavo vietoj geriau dairyciaus 1.9 td 66kw su bocsch auksto spaudimo siurbliu tai sita aparata jai neuzmusta nupirksi tai drosi ir drosi ir plius gerai trauks.nu bet benzai geri tik alsuokliai per salcius mazai vazinejant kemsasi nuo kondensatu tai tenka viena vamzdeli kevalu apsiltint, gudrociai taip daro
Vartotojas
2012-04-15 17:49
Aciu, o dar gal kas ka zino?
Vartotojas
2012-04-15 17:54
normalus automobilis, tik jau sunku rasti geros būklės. Dyzeliniai varikliai geresni už benzininius (tiek taupumu, tiek patikimumu). Jei 1, 6 benzinas, tai didelių bėdų nebus, tik apetitas mieste sieks apie 10 litrų 100km.
Salonas normalaus dydžio, patogios sėdynės. nepatariu domėtis dyzeline 2 l 66 kw HDI versija - greit subyra dirželių guoliukai ir nutraukt gali diržą. 1, 9 td 66 kw yra geriausias variantas.
Neskubėk pirkt pirmo pasitaikiusio varianto, nes gali apsigaut su komplektacija., Yra labai gerai įrengtų modelių uiž gerą kainą. Silpniausia vieta yra galinio tilto torsioninės svirties ratų adatiniai guoliai. dar ir dabar remontas apie 500 - 600 lt su dalim, jei pats neremontuoji. Nepirk su išžergtais ratais.
Salonas normalaus dydžio, patogios sėdynės. nepatariu domėtis dyzeline 2 l 66 kw HDI versija - greit subyra dirželių guoliukai ir nutraukt gali diržą. 1, 9 td 66 kw yra geriausias variantas.
Neskubėk pirkt pirmo pasitaikiusio varianto, nes gali apsigaut su komplektacija., Yra labai gerai įrengtų modelių uiž gerą kainą. Silpniausia vieta yra galinio tilto torsioninės svirties ratų adatiniai guoliai. dar ir dabar remontas apie 500 - 600 lt su dalim, jei pats neremontuoji. Nepirk su išžergtais ratais.
Vartotojas
2012-04-16 08:54
O kaip del rudziu? Zinau kebulas cinkuotas bet siaip idomu... Man aktualiausias 1.6 benzininis variklis ir pagrinde vazinesiu tik trasomis tai i kiek kuro tilpciau?
Vartotojas
2012-04-16 09:15
2012-04-16
08:54 rašė:
O kaip del rudziu? Zinau kebulas cinkuotas bet siaip idomu... Man aktualiausias 1.6 benzininis variklis ir pagrinde vazinesiu tik trasomis tai i kiek kuro tilpciau?:)
dėl kėbulų gali būt ramus - rūdi tik seniausios versijos.
tačiau rūdžių gali būti kėbulo dugne ir ant važiuoklės dalių - atkreipk dėmesį.
Dėl sąnaudų - jei važiuosi tik plentais ir asfaltais ir ne pilna "tapke", tai į kokius 7, 5l turėtum tilpt. Žinok prancūzų varikliai tyliai dirba (garsas primena bitės dūzgimą ), bet per didelės ekonomijos nelauk.
tačiau rūdžių gali būti kėbulo dugne ir ant važiuoklės dalių - atkreipk dėmesį.
Dėl sąnaudų - jei važiuosi tik plentais ir asfaltais ir ne pilna "tapke", tai į kokius 7, 5l turėtum tilpt. Žinok prancūzų varikliai tyliai dirba (garsas primena bitės dūzgimą ), bet per didelės ekonomijos nelauk.
Vartotojas
2012-04-16 15:45
Aciu, labai padejai. O jejgu ratai galiniai kreivai stovi reiskias galiniam tiltui viskas? O kaip dar galima atpazinti, kad galinis tiltas i pabaiga?
Vartotojas
2012-04-16 19:37
2012-04-16
15:45 rašė:
Aciu, labai padejai. O jejgu ratai galiniai kreivai stovi reiskias galiniam tiltui viskas? O kaip dar galima atpazinti, kad galinis tiltas i pabaiga?:)
pagrinde - išsiskėtę ratai išduoda. Bet jei sakykim susėdus daugiau žmonių ratai sulenda po arkomis, tai irgi rodo, kad bloga padėtis su tiltu. ir šiaIP, važiuojant neturi tampytis ir t.t.
Vartotojas
2012-04-16 19:49
2012-04-16
15:45 rašė:
Aciu, labai padejai. O jejgu ratai galiniai kreivai stovi reiskias galiniam tiltui viskas? O kaip dar galima atpazinti, kad galinis tiltas i pabaiga?:)
2012-04-16
19:37 rašė:
pagrinde - išsiskėtę ratai išduoda. Bet jei sakykim susėdus daugiau žmonių ratai sulenda po arkomis, tai irgi rodo, kad bloga padėtis su tiltu. ir šiaIP, važiuojant neturi tampytis ir t.t.
Aciu tau labai
Vartotojas
2012-04-16 19:59
2012-04-16
15:45 rašė:
Aciu, labai padejai. O jejgu ratai galiniai kreivai stovi reiskias galiniam tiltui viskas? O kaip dar galima atpazinti, kad galinis tiltas i pabaiga?:)
2012-04-16
19:37 rašė:
pagrinde - išsiskėtę ratai išduoda. Bet jei sakykim susėdus daugiau žmonių ratai sulenda po arkomis, tai irgi rodo, kad bloga padėtis su tiltu. ir šiaIP, važiuojant neturi tampytis ir t.t.
2012-04-16
19:49 rašė:
Aciu tau labai :beer:
nėr už ką
Jūsų žinutė |
|