Passat cc ar b6 trukumai nuo 2010-2008m

Sukūrė Vartotojas 2015-04-17
2015-04-17 08:46
Kokiu trukumu pasakysit apie passatus AUTOMATUS.. cc arba b6 .. 2.0tdi 103-127kw ?? kaip dezes laiko kaip varikliai ? kokios pagrinde problemeles ?:)
2015-04-17 09:14
tai kur cia tie ekspertai nauju masinu... gyresi kad su naujom vazineja :/
3586 / 0
2015-04-17 09:54
2015-04-17 08:46 rašė: Kokiu trukumu pasakysit apie passatus AUTOMATUS.. cc arba b6 .. 2.0tdi 103-127kw ?? kaip dezes laiko kaip varikliai ? kokios pagrinde problemeles ?:)
cc daug problemu turintis auto.pradedant nuo pavaru dezes, pavaras automat meto kada sumasto pats, daugiausia veluodamas, tiek benzu tiek dyzeliu vaziuota buvo su 4 tokiais pasat visi vienodai dirbai.matorai priziuresi laikys.vaziuokle cc priekine ten didelis hemerojus jai per avarija buvo pazeista priekine vaziuokle turesi dideliu problemu jei pirksi y tai daugiausia atkreipk demesi.beto cc salono kokybe viskas daryta taupant tad plasmases kietos siukstokos ir jei esi didelis zmogelis tai su galva gali y lubas remti nors ir susileidi iki galo sedyne.viena pliusa cc pamaciau kad dizainas man prie sirdies .o b6 senas kupranugarinis jau spetas tautos nugainiotas bet eksplotacijos kastai per puse pigesni nei cc
2015-04-17 10:05
kalabant apie koforta, cc nepatiko del dvieju dalyku.
1, keturvietis ne penkvietis jis.
2, nors ir esu neaukstas, bet ilipimmas pakankamai nepatogus, ne karta su galva i stoike stuktelejau...
dezes problematiskos, varikliai ot...
2015-04-17 10:17
turiu cia Systra ple.. uzsimane is salono deveta CC arba B6 .. i prota neateina... sakau tik neautomata bent.. bet neklauso :D
3586 / 0
2015-04-17 10:37
2015-04-17 10:17 rašė: turiu cia Systra ple.. uzsimane is salono deveta CC arba B6 .. i prota neateina... sakau tik neautomata bent.. bet neklauso :D
vw prabangiu auto nemoka kurti ir dar ilgai manau neiseis jiems kazka prabangaus sukurti.vw phaeton neblogas prabangos atzvilgiu a bet tiems kas tikrai turi eur tvarkymui servise nes tai yspudingai brangus auto tvarkymo atzvilgiu, labai greit rudyjantis taipt ir vw cc kopija phaetono ir nieko nesigavo toks pat problematiskas auto.jei nori pasat tegul perka b6 jei perka is salono kazkiek km duos garantija jei netiks atiduos o jei turi valiutos tegul ima ccpasat
2015-04-17 10:56
2015-04-17 10:17 rašė: turiu cia Systra ple.. uzsimane is salono deveta CC arba B6 .. i prota neateina... sakau tik neautomata bent.. bet neklauso :D
2015-04-17 10:37 assas rašė: vw prabangiu auto nemoka kurti ir dar ilgai manau neiseis jiems kazka prabangaus sukurti.vw phaeton neblogas prabangos atzvilgiu a bet tiems kas tikrai turi eur tvarkymui servise nes tai yspudingai brangus auto tvarkymo atzvilgiu, labai greit rudyjantis taipt ir vw cc kopija phaetono ir nieko nesigavo toks pat problematiskas auto.jei nori pasat tegul perka b6 jei perka is salono kazkiek km duos garantija jei netiks atiduos o jei turi valiutos tegul ima ccpasat
valiuots turi proto neturi.. pardaveju oficialiu paklause kokios ten pas juos ale bedos buna.. tai visi tipo ledas :D kadangi as vairuoju bmw ir papasakojau kad bedos su tepalo siurbliais dezes sakau niekad nebuvo patikimos vw.. tai netiki kazkaip.. nu bet turi pinigu tegu kisa paskui gal daeis i prota :)
2015-04-17 11:22
o kas girdet dabar apie bmw 2.0d 130kw variklius ? senesnius zinau kad problema.. gal istaise bedas pagaliau ?:)
2015-04-17 11:23
ATsibodo atsakinet i tokius naivius klausimus.Bedu maisas yra DSG , ten veikiau mechanas nei automatas, tiksliau mechanas su automato funkcijomis.Yra du iškrypėliai tai audi ir vw skirti prastakalbių visuomenės kastoms, tegul pisasi nusipirkę , koks man skirtumas.Bet dėl automatinių pavarų dėžių tai ne vw/audi , o ZF triptronic ir ZF DSG gaminimo broko problemos.Kaip triptronikas buvo max 150-200t km apskaiciotas o nuo agresyvaus vairavimo duok die jei 100k km atlaikydavo, tai su DSG ZF firmos dar didesnis bedu maisas, ZF niekad nemokejo ir neismoko gamint deziu, isskyrus paprastus automatus ir mechanus.Rasiau N kartu ivairiuose forumuose apie tai, aytsibodo jau, jeigu zmogus ruosiasi pirkt masina-tegu pasiima autonuomoje dviem savaitem ir pamatys kas kaip.Beje, autonuomoje vadybininkai noredami apsaugot nuo drozimu auto, visas silpnas vietas kaip po gramo ispasakoja, saugo savo turteli.Pasiimsi autonuomoje uz 500litu ir ismeginsi.Dyzeliniai varikliai isvis tragedija po 2005m, ypac 3, 0-2, 7-4, 2 TDI tokiu lavonu dar nebuvo vokisku dyzeliu istorijoje, jau geriau pasiimt vieninteli , nors ir skystakiaušį 2, 0 103kw PD arba 127kw tai maziausiai ligotas dyzelis, nors ir turi N silpnu vietu bet palyginus su kitais tikru tikriausiais gamybos brokais jos nesunkiai remontuojamos.Tokiu metu patarciau imt tik BMW, MB arba Peugeot/Citroen dyzeli, pvz 2, 7HDI.Bet tai tik asmeninis poziuris.
2015-04-17 11:55
2015-04-17 11:23 rašė: ATsibodo atsakinet i tokius naivius klausimus.Bedu maisas yra DSG , ten veikiau mechanas nei automatas, tiksliau mechanas su automato funkcijomis.Yra du iškrypėliai tai audi ir vw skirti prastakalbių visuomenės kastoms, tegul pisasi nusipirkę , koks man skirtumas.Bet dėl automatinių pavarų dėžių tai ne vw/audi , o ZF triptronic ir ZF DSG gaminimo broko problemos.Kaip triptronikas buvo max 150-200t km apskaiciotas o nuo agresyvaus vairavimo duok die jei 100k km atlaikydavo, tai su DSG ZF firmos dar didesnis bedu maisas, ZF niekad nemokejo ir neismoko gamint deziu, isskyrus paprastus automatus ir mechanus.Rasiau N kartu ivairiuose forumuose apie tai, aytsibodo jau, jeigu zmogus ruosiasi pirkt masina-tegu pasiima autonuomoje dviem savaitem ir pamatys kas kaip.Beje, autonuomoje vadybininkai noredami apsaugot nuo drozimu auto, visas silpnas vietas kaip po gramo ispasakoja, saugo savo turteli.Pasiimsi autonuomoje uz 500litu ir ismeginsi.Dyzeliniai varikliai isvis tragedija po 2005m, ypac 3, 0-2, 7-4, 2 TDI tokiu lavonu dar nebuvo vokisku dyzeliu istorijoje, jau geriau pasiimt vieninteli , nors ir skystakiaušį 2, 0 103kw PD arba 127kw tai maziausiai ligotas dyzelis, nors ir turi N silpnu vietu bet palyginus su kitais tikru tikriausiais gamybos brokais jos nesunkiai remontuojamos.Tokiu metu patarciau imt tik BMW, MB arba Peugeot/Citroen dyzeli, pvz 2, 7HDI.Bet tai tik asmeninis poziuris.
kas bmw ir mb varikliai 3.0 zinau kad geri. bet ar 2.0d isgydyti nuo tu veleneliu ir pagrindinio veleno dilimo ??
2015-04-17 12:47
2015-04-17 11:23 rašė: ATsibodo atsakinet i tokius naivius klausimus.Bedu maisas yra DSG , ten veikiau mechanas nei automatas, tiksliau mechanas su automato funkcijomis.Yra du iškrypėliai tai audi ir vw skirti prastakalbių visuomenės kastoms, tegul pisasi nusipirkę , koks man skirtumas.Bet dėl automatinių pavarų dėžių tai ne vw/audi , o ZF triptronic ir ZF DSG gaminimo broko problemos.Kaip triptronikas buvo max 150-200t km apskaiciotas o nuo agresyvaus vairavimo duok die jei 100k km atlaikydavo, tai su DSG ZF firmos dar didesnis bedu maisas, ZF niekad nemokejo ir neismoko gamint deziu, isskyrus paprastus automatus ir mechanus.Rasiau N kartu ivairiuose forumuose apie tai, aytsibodo jau, jeigu zmogus ruosiasi pirkt masina-tegu pasiima autonuomoje dviem savaitem ir pamatys kas kaip.Beje, autonuomoje vadybininkai noredami apsaugot nuo drozimu auto, visas silpnas vietas kaip po gramo ispasakoja, saugo savo turteli.Pasiimsi autonuomoje uz 500litu ir ismeginsi.Dyzeliniai varikliai isvis tragedija po 2005m, ypac 3, 0-2, 7-4, 2 TDI tokiu lavonu dar nebuvo vokisku dyzeliu istorijoje, jau geriau pasiimt vieninteli , nors ir skystakiaušį 2, 0 103kw PD arba 127kw tai maziausiai ligotas dyzelis, nors ir turi N silpnu vietu bet palyginus su kitais tikru tikriausiais gamybos brokais jos nesunkiai remontuojamos.Tokiu metu patarciau imt tik BMW, MB arba Peugeot/Citroen dyzeli, pvz 2, 7HDI.Bet tai tik asmeninis poziuris.
2015-04-17 11:55 rašė: kas bmw ir mb varikliai 3.0 zinau kad geri. bet ar 2.0d isgydyti nuo tu veleneliu ir pagrindinio veleno dilimo ??
Reiktų uzžsienio forumo paieškoti infos, ten daugiau teisybės , mažiau pagyrų, bet ir 85-100-110kw dyzeliu alkuninio isdilimas labiau agresyvaus vairavimo ir turbolaginimo pasekme, negu , manau, paties BMW variklio problema buvo.Ir tas nelemtas gesaliojimas prie dideliu apsuku nuo pavargusiu voztuvu spyruokliu laiku nepakeistu todel persipumpuojanciu kompensatoriu ne i nauda ypac turbinai, ir nekokybisku tepalu naidojimas, ir grezimas tapke iki tugno, juk daugybe zmoniu vazinejo be problemu su tais paciais 100kw dyzeliais ir gan ilgai.

Gal kartais zinai kokia"taxa"dabartiniu metu techninkineje jei per pazistamus?Sory kad ne i tema.Tiesiog atvykstu trumpam i LT ir reikia 2 auto pravaryti nes abu registruoti LT.Viename dureles po moldingu ilenktos gan didelis plotas nors dazai neliesti, o kitame auto daug papildomu zibintu, halogenu, net ant stogo sukrauti ir signalai papildomos triubos isvestos ant stogo...va todel ir klausiu, seniai bebuvau, girdejau kad kaina techninkinio pasikeiste, kiek ideti i pelenine?
2015-04-17 12:54
2015-04-17 11:23 rašė: ATsibodo atsakinet i tokius naivius klausimus.Bedu maisas yra DSG , ten veikiau mechanas nei automatas, tiksliau mechanas su automato funkcijomis.Yra du iškrypėliai tai audi ir vw skirti prastakalbių visuomenės kastoms, tegul pisasi nusipirkę , koks man skirtumas.Bet dėl automatinių pavarų dėžių tai ne vw/audi , o ZF triptronic ir ZF DSG gaminimo broko problemos.Kaip triptronikas buvo max 150-200t km apskaiciotas o nuo agresyvaus vairavimo duok die jei 100k km atlaikydavo, tai su DSG ZF firmos dar didesnis bedu maisas, ZF niekad nemokejo ir neismoko gamint deziu, isskyrus paprastus automatus ir mechanus.Rasiau N kartu ivairiuose forumuose apie tai, aytsibodo jau, jeigu zmogus ruosiasi pirkt masina-tegu pasiima autonuomoje dviem savaitem ir pamatys kas kaip.Beje, autonuomoje vadybininkai noredami apsaugot nuo drozimu auto, visas silpnas vietas kaip po gramo ispasakoja, saugo savo turteli.Pasiimsi autonuomoje uz 500litu ir ismeginsi.Dyzeliniai varikliai isvis tragedija po 2005m, ypac 3, 0-2, 7-4, 2 TDI tokiu lavonu dar nebuvo vokisku dyzeliu istorijoje, jau geriau pasiimt vieninteli , nors ir skystakiaušį 2, 0 103kw PD arba 127kw tai maziausiai ligotas dyzelis, nors ir turi N silpnu vietu bet palyginus su kitais tikru tikriausiais gamybos brokais jos nesunkiai remontuojamos.Tokiu metu patarciau imt tik BMW, MB arba Peugeot/Citroen dyzeli, pvz 2, 7HDI.Bet tai tik asmeninis poziuris.
2015-04-17 11:55 rašė: kas bmw ir mb varikliai 3.0 zinau kad geri. bet ar 2.0d isgydyti nuo tu veleneliu ir pagrindinio veleno dilimo ??
2015-04-17 12:47 rašė: Reiktų uzžsienio forumo paieškoti infos, ten daugiau teisybės , mažiau pagyrų, bet ir 85-100-110kw dyzeliu alkuninio isdilimas labiau agresyvaus vairavimo ir turbolaginimo pasekme, negu , manau, paties BMW variklio problema buvo.Ir tas nelemtas gesaliojimas prie dideliu apsuku nuo pavargusiu voztuvu spyruokliu laiku nepakeistu todel persipumpuojanciu kompensatoriu ne i nauda ypac turbinai, ir nekokybisku tepalu naidojimas, ir grezimas tapke iki tugno, juk daugybe zmoniu vazinejo be problemu su tais paciais 100kw dyzeliais ir gan ilgai.

Gal kartais zinai kokia"taxa"dabartiniu metu techninkineje jei per pazistamus?Sory kad ne i tema.Tiesiog atvykstu trumpam i LT ir reikia 2 auto pravaryti nes abu registruoti LT.Viename dureles po moldingu ilenktos gan didelis plotas nors dazai neliesti, o kitame auto daug papildomu zibintu, halogenu, net ant stogo sukrauti ir signalai papildomos triubos isvestos ant stogo...va todel ir klausiu, seniai bebuvau, girdejau kad kaina techninkinio pasikeiste, kiek ideti i pelenine?
:lol:
dabar viska kas is issores matosi neleistina ir uz cash nepraeisi.. turi halogenus nusirankiot.. o del ilenkimo tai klausimas kiek ilenkta..
2015-04-17 12:59
2015-04-17 11:55 rašė: kas bmw ir mb varikliai 3.0 zinau kad geri. bet ar 2.0d isgydyti nuo tu veleneliu ir pagrindinio veleno dilimo ??
2015-04-17 12:47 rašė: Reiktų uzžsienio forumo paieškoti infos, ten daugiau teisybės , mažiau pagyrų, bet ir 85-100-110kw dyzeliu alkuninio isdilimas labiau agresyvaus vairavimo ir turbolaginimo pasekme, negu , manau, paties BMW variklio problema buvo.Ir tas nelemtas gesaliojimas prie dideliu apsuku nuo pavargusiu voztuvu spyruokliu laiku nepakeistu todel persipumpuojanciu kompensatoriu ne i nauda ypac turbinai, ir nekokybisku tepalu naidojimas, ir grezimas tapke iki tugno, juk daugybe zmoniu vazinejo be problemu su tais paciais 100kw dyzeliais ir gan ilgai.

Gal kartais zinai kokia"taxa"dabartiniu metu techninkineje jei per pazistamus?Sory kad ne i tema.Tiesiog atvykstu trumpam i LT ir reikia 2 auto pravaryti nes abu registruoti LT.Viename dureles po moldingu ilenktos gan didelis plotas nors dazai neliesti, o kitame auto daug papildomu zibintu, halogenu, net ant stogo sukrauti ir signalai papildomos triubos isvestos ant stogo...va todel ir klausiu, seniai bebuvau, girdejau kad kaina techninkinio pasikeiste, kiek ideti i pelenine?
:lol:
2015-04-17 12:54 rašė: dabar viska kas is issores matosi neleistina ir uz cash nepraeisi.. turi halogenus nusirankiot.. o del ilenkimo tai klausimas kiek ilenkta..
aisku, bet kokia"stavke"jei ka?O del papildomu faru, tai jei pas mus farai nieko nesake, nemanau kad neleistinai jos pritvirtintos, bent kai kurios, pvz apcioje po numeriais, o is virsaus reiks nukabint...Kazkas sake kad lyg 30e?Ar taip gali buti?Pas draugeli vaziuosiu, tik nesinori apsidurnint
2015-04-17 13:25
2015-04-17 12:47 rašė: Reiktų uzžsienio forumo paieškoti infos, ten daugiau teisybės , mažiau pagyrų, bet ir 85-100-110kw dyzeliu alkuninio isdilimas labiau agresyvaus vairavimo ir turbolaginimo pasekme, negu , manau, paties BMW variklio problema buvo.Ir tas nelemtas gesaliojimas prie dideliu apsuku nuo pavargusiu voztuvu spyruokliu laiku nepakeistu todel persipumpuojanciu kompensatoriu ne i nauda ypac turbinai, ir nekokybisku tepalu naidojimas, ir grezimas tapke iki tugno, juk daugybe zmoniu vazinejo be problemu su tais paciais 100kw dyzeliais ir gan ilgai.

Gal kartais zinai kokia"taxa"dabartiniu metu techninkineje jei per pazistamus?Sory kad ne i tema.Tiesiog atvykstu trumpam i LT ir reikia 2 auto pravaryti nes abu registruoti LT.Viename dureles po moldingu ilenktos gan didelis plotas nors dazai neliesti, o kitame auto daug papildomu zibintu, halogenu, net ant stogo sukrauti ir signalai papildomos triubos isvestos ant stogo...va todel ir klausiu, seniai bebuvau, girdejau kad kaina techninkinio pasikeiste, kiek ideti i pelenine?
:lol:
2015-04-17 12:54 rašė: dabar viska kas is issores matosi neleistina ir uz cash nepraeisi.. turi halogenus nusirankiot.. o del ilenkimo tai klausimas kiek ilenkta..
2015-04-17 12:59 rašė: aisku, bet kokia"stavke"jei ka?O del papildomu faru, tai jei pas mus farai nieko nesake, nemanau kad neleistinai jos pritvirtintos, bent kai kurios, pvz apcioje po numeriais, o is virsaus reiks nukabint...Kazkas sake kad lyg 30e?Ar taip gali buti?Pas draugeli vaziuosiu, tik nesinori apsidurnint:lol:
Kiek domėjausi tai po euro ivedimo stafke 50eu
2015-04-17 15:05
2015-04-17 12:54 rašė: dabar viska kas is issores matosi neleistina ir uz cash nepraeisi.. turi halogenus nusirankiot.. o del ilenkimo tai klausimas kiek ilenkta..
2015-04-17 12:59 rašė: aisku, bet kokia"stavke"jei ka?O del papildomu faru, tai jei pas mus farai nieko nesake, nemanau kad neleistinai jos pritvirtintos, bent kai kurios, pvz apcioje po numeriais, o is virsaus reiks nukabint...Kazkas sake kad lyg 30e?Ar taip gali buti?Pas draugeli vaziuosiu, tik nesinori apsidurnint:lol:
2015-04-17 13:25 rašė: Kiek domėjausi tai po euro ivedimo stafke 50eu
Negi nuo 100lt pasokio iki 172lt vos ne dvigubai , tai gal mokestis oficialus toksai 50euro?
2015-04-17 15:12
2015-04-17 12:59 rašė: aisku, bet kokia"stavke"jei ka?O del papildomu faru, tai jei pas mus farai nieko nesake, nemanau kad neleistinai jos pritvirtintos, bent kai kurios, pvz apcioje po numeriais, o is virsaus reiks nukabint...Kazkas sake kad lyg 30e?Ar taip gali buti?Pas draugeli vaziuosiu, tik nesinori apsidurnint:lol:
2015-04-17 13:25 rašė: Kiek domėjausi tai po euro ivedimo stafke 50eu
2015-04-17 15:05 rašė: Negi nuo 100lt pasokio iki 172lt vos ne dvigubai , tai gal mokestis oficialus toksai 50euro?:lol:
manau rizika padidejo isskristi is darbo tai ir stafke padidejo :)

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti