pasidalinu pasato beda del turbinos

Sukūrė Vartotojas 2012-10-09
2012-10-09 21:20
budavo uzsikuri vaziuot ir tiesiog uzeidavo ir traukos nebudavo is vis 120 pasiekt budavo problema o kartais nk.tj nuvaziavus pas specialista buvo issiaiskinta kad neveikia turbinos vakuminis reguliatorius nes turbinos sparneliu kampas keiciasi.sutvarkius vakuminy reguliatoriu traukos problema dingo.
2012-10-09 21:27
2012-10-09 21:20 rašė: budavo uzsikuri vaziuot ir tiesiog uzeidavo ir traukos nebudavo is vis 120 pasiekt budavo problema o kartais nk.tj nuvaziavus pas specialista buvo issiaiskinta kad neveikia turbinos vakuminis reguliatorius nes turbinos sparneliu kampas keiciasi.sutvarkius vakuminy reguliatoriu traukos problema dingo.
turbinos sparneliu ar "geometrijos" sparneliu?
2012-10-09 21:32
cia apie N75 kalbi kad sutvarke ar kita idejo?kiek sukainavo remontas?
2012-10-09 21:34
2012-10-09 21:32 rašė: cia apie N75 kalbi kad sutvarke ar kita idejo?kiek sukainavo remontas?
as supratau, kad tas apvalus daiktas su koja i kuri eina slangute nuo N75.. dar vadinamas aktuatorium.. stovi ant turbos
2012-10-09 21:40
2012-10-09 21:32 rašė: cia apie N75 kalbi kad sutvarke ar kita idejo?kiek sukainavo remontas?
remontavo ta paty.ar ten N75 ar koks nzn tiesiog turbinos vakuminis reguliatorius manau kitokiu nera..sutvarke ta reguliatoriu pakeistas buvo temp dacikas tai 180lt gavos.
2012-10-09 21:43
2012-10-09 21:32 rašė: cia apie N75 kalbi kad sutvarke ar kita idejo?kiek sukainavo remontas?
2012-10-09 21:40 rašė: remontavo ta paty.ar ten N75 ar koks nzn tiesiog turbinos vakuminis reguliatorius manau kitokiu nera..sutvarke ta reguliatoriu pakeistas buvo temp dacikas tai 180lt gavos.
yra elektroninis solenoidas kuris valdo vakuuma (N75) ir vakuuminis irenginys kuris, priklausomai nuo to ka jam paduoda N75, valdo "geometrija", ir tuo paciu turbinos greiti. tai kuris is ju buvo?
2012-10-09 21:43
2012-10-09 21:20 rašė: budavo uzsikuri vaziuot ir tiesiog uzeidavo ir traukos nebudavo is vis 120 pasiekt budavo problema o kartais nk.tj nuvaziavus pas specialista buvo issiaiskinta kad neveikia turbinos vakuminis reguliatorius nes turbinos sparneliu kampas keiciasi.sutvarkius vakuminy reguliatoriu traukos problema dingo.
2012-10-09 21:27 rašė: turbinos sparneliu ar "geometrijos" sparneliu?
nesu zinovas bet kiek zinau turbinos sparneliu kampas keiciasi priklausomai nuo variklio apsisukimu.daugiau apsisukimu kampas keiciamas taip kad turbinos veikimas butu optimalus kad daugiau pustu apsisukimams sumazejus kampas keiciamas taip turbina veiktu minimaliai.kampas keiciamas manau tam kad turbinai nereiktunpastoviai dirbt optamaliai taip ilgesnis jos tarnavimo laikas.
2012-10-09 21:46
2012-10-09 21:32 rašė: cia apie N75 kalbi kad sutvarke ar kita idejo?kiek sukainavo remontas?
2012-10-09 21:40 rašė: remontavo ta paty.ar ten N75 ar koks nzn tiesiog turbinos vakuminis reguliatorius manau kitokiu nera..sutvarke ta reguliatoriu pakeistas buvo temp dacikas tai 180lt gavos.
2012-10-09 21:43 rašė: yra elektroninis solenoidas kuris valdo vakuuma (N75) ir vakuuminis irenginys kuris, priklausomai nuo to ka jam paduoda N75, valdo "geometrija", ir tuo paciu turbinos greiti. tai kuris is ju buvo?
vakuminis yrenginys.
2012-10-09 21:49
2012-10-09 21:20 rašė: budavo uzsikuri vaziuot ir tiesiog uzeidavo ir traukos nebudavo is vis 120 pasiekt budavo problema o kartais nk.tj nuvaziavus pas specialista buvo issiaiskinta kad neveikia turbinos vakuminis reguliatorius nes turbinos sparneliu kampas keiciasi.sutvarkius vakuminy reguliatoriu traukos problema dingo.
2012-10-09 21:27 rašė: turbinos sparneliu ar "geometrijos" sparneliu?
2012-10-09 21:43 rašė: nesu zinovas bet kiek zinau turbinos sparneliu kampas keiciasi priklausomai nuo variklio apsisukimu.daugiau apsisukimu kampas keiciamas taip kad turbinos veikimas butu optimalus kad daugiau pustu apsisukimams sumazejus kampas keiciamas taip turbina veiktu minimaliai.kampas keiciamas manau tam kad turbinai nereiktunpastoviai dirbt optamaliai taip ilgesnis jos tarnavimo laikas.
ne.. turbinos sparneliai nesikeicia (butu sudetinga juos keisti, kai asele sukasi 100 000+ apsisukimu per minute greiciu).. keiciasi "geometrijos" sparneliai, kurie nukreipia ismetamasias dujas i turbina arba greitai (tarpas tarp sparneliu mazas) arba leta (tarpas didelis).. taip valdomas turbinos greitis ir tuo paciu oro slegis isiurbimo sistemoje.

tiesa, sistema efektyvesne nei su paprastu voztuvu (wastegate), bet ir linkusi dazniau strigti.
4243 / 0
2012-10-09 21:52
kas mates turbina ir truputi logiskai masto tai neimanoma turbinos sparneliu reguliuot
2012-10-09 22:08
pas mane irgi tokia beda yra kad daugiau 120 neina, bet buvo pajunge kompa ir sake kad N75 kaltas...kaip patikrinti ar n75 ar tas vakumo renginys sugedes?ir ar tvarkomas tas n75 is viso nes man atrodo kad ne..ir kokia kaina to n75 gal kas zino?
2012-10-10 00:17
2012-10-09 22:08 rašė: pas mane irgi tokia beda yra kad daugiau 120 neina, bet buvo pajunge kompa ir sake kad N75 kaltas...kaip patikrinti ar n75 ar tas vakumo renginys sugedes?ir ar tvarkomas tas n75 is viso nes man atrodo kad ne..ir kokia kaina to n75 gal kas zino?
jei uzsikises tai tvarkomas, bet dazniausiai pareina pati rite jame.
nesunku patikrinti - duok slegio i ta vakuumini aktuatoriu ir ziurek, ar kojele vaiksto savaime su slegiu. slegis aisku ne is kompresoriaus.. daugiau 1 bar nepatarciau. jei vaiksto - apziurek visas vakuumo zarneles, jei jos tvarkoj - keisk N75

Jūsų žinutė