Elektroniniam (9)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
Nissan primera p11-144 2l.103 kw. benzinas,uzvedant karsta uzgesta jei nepaspaudi gazo
automatinis padsosas elektroniniam ipurskime
|
4 |
16-03-05 |
|
du akumuliatoriai
as tik mates kad naujose masinose stovi du akumai kai vienas uzvedimui kitas elektroniniam rankiniui skirtas.
|
14 |
10-12-05 |
|
ar tinka tds turbina ant td?
tas voztuvas ir yra wastegate, bet yra turbinu, kurios jo neturi. reikia statyti atskira ant ismetimo kolektoriaus pries turba. tai ir yra valdymo sistema ir beveik visose turbose yra butent taip kaip tu apibudinai.. elektroniniam valdyme tik skiriasi tai, kad ant slangutes kuri eina nuo isiurbimo i to voztuvo aktuatoriu yra solenoidas, kuris dali slegio isleidzia ir voztuvas atsidaro maziau - del to turba sukasi greiciau nei turetu.. kai reikia sumazinti slegi, voztuvas praleidzia visa slegi is isiurbimo i wastegate aktuatoriu ir tas voztuvas atsidaro pilnai. griztant prie pirmo tavo posto tai pasikartosiu - turbos valdymas ir yra tas voztuvas, nuo jo priklauso kokiu greiciu suksis turba, kada ir kiek ji suletes, be elektroninio valdymo tas voztuvas pradeda atsidarineti is karto kai isiurbime pradeda susidaryti slegis, del to pasiekti maksimalu slegi yra daug sunkiau - lagas buna ilgesnis. elektroniniam valdyme, solenoidas gali laikyti uzdaryta wastegate iki tol kol isiurbime nesusidarys darbinis slegis.. del ko pasiekti maksimalu nustayta slegi yra daug lengviau - lagas buna trumpesnis. be elektroninio valdymo galima irgi mechaniskai keisti boosto "tendencijas".. pvz pailginti arba sutrumpinti "strypa" kuris eina nuo "bliuduko" iki voztuvo svirteles, pakeisti "bliuduko" spyruokle, arba istayti mechanini "trainika" ank slegio zarneles, ir isleisti dali slegio, kuris turetu atidaryti ta voztuva.. dar buna specialus "trainykai" kurie turi spyruokles-sarato sistema ir i wastegate aktuatoriu slegi leidzia tik tada kada slegis sugeba suspausti spyruokle.. o jos standumas reguliuojasi varztu.. vienu zodziu niuansu daug, bet dazniausiai is gamyklos turbines masinos iseina su tam tikru baziniu boostu, kuri prie tinkamu salygu pakelia kompas solenoido pagalba.. jei kas nors buna negera (avarinis rezimas), kompas nebevaldo solenoido ir masina veikia tik ant bazinio boosto - dazniausiai 0, 3 - 0, 4 bar. obazinis boostas priklauso nuo "bliuduko" spyruokles ir strypo ilgio
|
39 |
10-11-09 |
|
elektroniniam kuro siurbliui ne!!!!
vat ir netinka , pas 2.4 flancas su mazesne skyle , o 2.5 nuo 93ar 94m ant siurblio friekis stambesnis ir flancas su stambesne skyle, beje ant omegos lyk net flanco nera o su bloku kartu , , na nebent yvore daryt , , , , mes bandem y 525TDS 92m ydet nuo omegos 94m TDS tj netiko siurblio priekis , po to teko mechanini nuo 91m 524 , tj tiko , tik troseli pravest teko ,
|
6 |
11-08-14 |
|
elektroniniam kuro siurbliui ne!!!!
tai kam tau keist varikli, jei is 2.4 siurblys tinka i 2.5tds.tik gazo trosa reik prisikonstruot...o pariebinus misini trauka ispudinga buna..
|
6 |
11-08-14 |
|
elektroniniam kuro siurbliui ne!!!!
beje kj ta pitaka pasemem , jam buvo siurblio negalavimai , ir ant jo jau buvo 2.4 mechaninis
|
6 |
11-08-14 |
|
elektroniniam kuro siurbliui ne!!!!
turi tikti , nes toks pats 2.4 blokas
|
6 |
11-08-14 |
|
elektroniniam kuro siurbliui ne!!!!
jop esi teisus, dedant i omega reik yvore tekint...
|
6 |
11-08-14 |
|
elektroniniam kuro siurbliui ne!!!!
taigi turiu omega 94m. 2.5 td(s) 96kw, deja su kuro siurblio defektu, ar tiktu bmw 2.4 td variklis su mechaniniu siurbiu, prie omegos mechanines greiciu dezes, idomios ir kitos nuomones...
|
6 |
11-08-14 |