Ciferblatai (49)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
ka geriau pirkt ar audi a4 ar alfa romeo 156? noriu dyzelio arba benzinas/dujos kaina iki 7k
ciferblatai atskirai?nieko naujo
|
141 |
10-07-07 |
|
auto projektai
Gerai, dekui. Man balto ciferblato nelabai ir reikia, balti ciferblatai man kazkaip asocijuojasi su pigiu tiuningu....
|
1792 |
10-10-27 |
|
kas galetu apswiest apie jeep grand cherokee 2000 m 3.1dizel?
tokiam tankui su tokiu matoru yra labai mazai 14 mieste... paziurek kiek TDS wisokie srebia mieste. Galima imti merso 2.7 agregatu, jis ekonomiskesnis ant 1-2litru. Bet siaip auto labai minkstas ir patogus sedeti. Vidus labai smagus jei juoda oda, balti ciferblatai spidometro, ir medzio imitacija
|
6 |
10-02-17 |
|
Perku VW GOLF MK3 detales
Sveiki Reikalingos kelios detalės mano trečiam golfui Randuos Vilniuj, jei visos sąlygos tinka - privažiuoju pasiimt tą pačią dieną. REIKALINGOS DALYS: * Bardačiokas * Spidometro LED ekraniukai (juodas fonas ir mėlyni skaičiai) arba atitinkamos plėvelės, kad pasikeist pačiam. * Spidometro sidabriniai žiedai. * Salono pečiuko valdymo blokas (Nežinau kaip dar kitaip įvardint) BŪTINOJI SĄLYGA - turi būt kažkoks veikiantis apšvietimas, kad šviestų visi trys ciferblatai. Jei ką turit ir esat iš Vilniaus, rašykit paštu [email protected] * Turima dalis * Kaina * Tel. nr. * Būtų gerai foto. Lauksiu laiškų.
|
1 |
14-01-01 |
|
padekit apsisprest
ir kas per protas lyginti skirtingu klasiu masinas.. tu bmw su lexus salonu lygink.. arba lincolno mks ar panasiu.. hondu neypatingi salonai, bet ju klase visai kita. naujesniu acuru (kurias gamina honda) salonas ne ka prastesnis nei bymeriu. tie bmw ciferblatai yra gerokai pasene, mano nuomone.. palyginus su MKS ar kitu lincolnu ir fordu, kur "mechaninis" likes tik spidometras, o visi kiti dacikai kompo ekranuose is sonu.. apie range roveri net nekalbu, ten mechaniniu gauge isvis nebera.
|
128 |
12-08-26 |
|
Borto kompas
Na, na?... Kokius laidus nuo kur tu čia vesi, ir kur tu juos jungsi papasakok? Gali dėti ir anglo, jokio skirtumo jei ciferblatai netrukdo anlgliški. Reikalingas skydelis su BC, kaip minėjo BC valdymo rankenėlė, ir kitas valdymo blokas (kompas) ir ne bet koks iš laužyno paimtas, o pagal koda ieškoti, žodžiu.... ir nebus taip kad įdėjus viską ims ir veiks, reikės pririšti su kompu per VAG laidą. Gal ir nedidelė problema įsidėti, kai moki. Kainos kaip kur surasi, grubiai skydelis ~20eu (europinis), BC rankenėlė ~15-20eu, kompas ~20-30eu, pririšimas kaip jau susitarsi su elektrikais ~20eu. Kainas preliminarias parašiau +/- bet daug neturėtų skirtis. Tai va jei esi pasiryžęs mokėti tokia kaina dėl to ekraniuko pusinio tuomet pirmyn
|
7 |
15-04-01 |
|
ciferblatai
dare kas nors
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
nu jo kas pamato visi tik ir praso padaryt
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
Sveikas, gal gali papasakoti kaip pasidaryti toki spidometra?
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
o kiek kainuoja toks padarymas, ar visom markem darai
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
o kiek mazdaug gali darbas kainuoti
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
diodus statau
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
Šviesos diodas
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
B3 B4 70 litu spidas ir 3 datcikai po magu po 10 lt vienas
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
va va ir as noreciau pazet kaip klima atrodo, , , jauciu visaj nieko vaizdelis butu
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
o cia led lemputes dejei ar kan ?
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
Maciau video kaip vienas zmogus Pasidares ant 2.0 quattrines ubages toki prikola. Uzkure ir apsukos 900 o greitis 40 pagasavo pagazavo ir labai graziai abi rodykles kyla...
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai |
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
kai uzbaigsiu daryt atrodys taip
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
o kuom nudazisi rodykles kad sviestu raudonai o ne melsvai?, dar ydomu kaip atrodytu ceskes klima su diodais
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
audinej sunku padaryt o kit mod nezinau nebandziau, manau opel vecttra, calibra, rover 200 400 600, golf3 kazka galima padaryt reikia tik pamatyt spida.
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
Gal turi nuotrauku kaip juos statyti? Kaip suprantu tai diodus statai i lempuciu vieta ar kaip? Ir kaip pakeicia jie spalva? Gi originalas raudonai sviecia o lemputes paprastos ne raudonos.
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
grazu. ir nebrangu
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
pas mane ant c4 buvo panasiai padaryta tik pas mane visas spydas sviete raudonai o rodykles visos melinai.ir klima visa sviete melynai o mygtukai raudonai tai tikrai graziai atrode
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
sveikas, gal galetum papasakoti kaip tuos sviesos diodus prijungiai?
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
sunku tjp pasidaryt ?
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
o galima padaryt kad kai ant lasivu apsuku gazuoji tolygiai kiltu greicio rodykle ir apsuku ???
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai |
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai |
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
dar padarisiu raudonos rodikles ir kur pagal (default) sviete raudonai sves raudonai
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
ir bus kai ijungiu degima uzsidega rodikles, uzkuri uzsidega ciferblatai
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
grazu grazu
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
tj kaip cia visa sita padaraj ?
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
na kazkas naujo...nlb matyto pagirtina
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
na jauciu kad nemazaj darbo....niekutis bet vajzda suduos nebloga masinoj
|
32 |
10-01-10 |
|
ciferblatai
as savo jettai panasei pasidares tai reike ardyti spida ir ten ira juostele tokia ji vadinasi sviesos filtru.tai ta juostele isimt reikejo tada nrml viskas, o del jungtuku tai ten dar daugiau kruslevos nes tasai sviesos filtras ira uzdazytas ji reike nuvalyti kazkaip, kiek zinau tas pats ira ir 3golfuj.
|
32 |
10-01-10 |
|
tuning ciferblatai
gali uzeit i lenku svetaine www.moman.pl ten yra turbut visems modeliams.tik kad nezinau ar vilniuj galeciau rast ....
|
5 |
09-12-22 |
|
tuning ciferblatai
ne toki ikeliau, va toks:
|
5 |
09-12-22 |
|
tuning ciferblatai
swx kokios kainos?
|
5 |
09-12-22 |
|
tuning ciferblatai
ar yra vilniuje pardutuve kur galima butu nusipirkti tuning ciferblata audi 80 bulkai.pvz toki:
|
5 |
09-12-22 |
|
tuning ciferblatai
o kitu markiu automobiliams
|
5 |
09-12-22 |
|
ciferblatai i audi
http://www.autogidas.lt/forumas.html?st=show-discussion&vid=21497
|
2 |
10-03-30 |
|
Golf III ciferblatai
perku vw golf prieki tamsiai melyna blogiausiu atveju rasalini domina vissas priekis +televizorius kaina 200-300lt
bamperis sparnai kapotas zibintai radiatorius .siulyt ivairius variantus. siulyt 860491591 siulyt ne tik is vilniaus atsakau i sms |
3 |
10-02-24 |
|
Golf III ciferblatai
Gal kas turite jau paruostu ciferblatu, kad galima butu jau spauzdinti arba minimaliai pasiredaguoti?
|
3 |
10-02-24 |
|
ciferblatai i audi
gal kas žino kaip pasikeisti ciferblatu spalva kad gražei ir vienodai visur sviestu?o gal kas turi parduoti jau padarytus?audi 80 b4
|
2 |
10-03-30 |
|
Golf III ciferblatai
visko reik sitam auto galiu pirkt ir trecia golf visa kaina iki 700lt
|
3 |
10-02-24 |
|
daugiau papasakokit apie 75 roveri
Tuos ka domina ----> "Rover 75" - itin svarbus automobilis firmai ir pirmasis modelis, kurio "gimime" "tėvo" vaidmenį atliko garsusis bavarų koncernas. Nepaisant naujos priklausomybės išoriškai, tai klasikinis angliškas automobilis, kurio didžiausi konkurentai Europoje - analogiškos klasės vokiški, itališki ir prancūziški modeliai. Be to, drįstama pranašauti, kad jis kels didžiausią konkurenciją kaip tik vokiškojo "tėtušio" gaminamiems trečiosios ir penktosios serijos modeliams... Tai pirmasis" Rover", po ilgesnio laiko tarpo sukurtas" namuose". 0 ši procesą kontroliavo "Rover Group" savininkas BMW. Visas projektas kainavo per 700 milijonus svarų (įskaitant ir naująją gamyklą Oksforde). Kaip gimė toks dizainas? Anglai patys nusprendė ir pagamino prototipini modeli. Po to jis buvo parodytas galvoms iš BMW. Automobilis buvo Įdėmiai apžiūrėtas, šiek tiek pasitarta ir atsakyta jog... jame nėra nieko taisytino. - Naujas, gerai pirkėjų sutinkamas modelis "Roveriui" labai svarbus dalykas. Ne paslaptis, kad šios firmos automobiliai nėra patys populiariausi. Tuo tarpu rinkoje vyksta kruvina kova. Pavyzdžiui, Longbridžo gamykla ruošiasi dirbti keturias dienas per savaitę, iš vyriausybės prašyta 100 milijonų svarų subsidijų... Anglams tiesiog būtina stipriau įsitvirtinti ir atstatyti pozicijas. Tad jiems reikėjo ne tik pakeisti 600-ąją ir 800-ąją serijas, bet ir atkurti savo, kaip atskiro, individualaus, 0 ne kaip pakeistų" Honda" automobilių (ši firma taip pat yra" Rover Group" akcijų dalininkė) gamintojo reputaciją. Firmai teko gana sudėtingas uždavinys, nes abi serijos, kurias ruoštasi keisti, nepateikė aiškios naujų automobilių vizijos. jie buvo kuriami prisilaikant konkrečių grožio kanonų, tačiau leista pasireikšti ir fantazijai. Vyriausiojo dizainerio A.Vulio tvirtinimu, remiantis minėtomis nuostatomis, gana greitai buvo prieita prie norimos išvaizdos koncepcijos. Ir, kaip pasirodė, "naujagimis" paveldėjo šiek tiek 600-osios serijos bruožų. Jis atrodo tarsi tikras angliškas automobilis. Primena jis ir ankstesniuosius "Roverius": pavyzdžiui, ovalūs žibintai ir su jais besiliečiantis variklio gaubtas "nužiūrėtas" nuo SD1. 0 jei žvilgtelėsite į galinę šoninę dalį ir pati galą, bus sunku atsikratyti įspūdžio, kad kažką panašaus jau esate matęs. Kur? Gal nuotraukoje? Iš tiesų! jis truputį panašus l "Bentley" ar "Rolls Royce". Senamadiška? Bet juk sakoma, kad yra nesenstančių dalykų. Man būtent taip ir atrodo. Jei turite laiko, atsistokite šalia ir pažiūrėkite į linijas, panelių formas, stebėkite, koks bendras vienos ar kitos detalės vaizdas. Tai išties meno kūrinys (kiek taip galima sakyti apie serijini automobilį), kuri galėjo sukurti žmogus, o ne kompiuteris ( "Rover" tvirtina, kad būtent taip ir buvo). Jei teko susirašinėti angliškai, turbūt žinote, kiek anglai turi aptakių, nugludintų ir galiausiai formalių frazių, kuriose vengiama aštresnių posakių. Tačiau pastarieji ne tokie lengvi ir žaismingi kaip prancūzų kalboje, 0 gerokai formalesni. Būtent toki įspūdi ir palieka 75-asis. Jame nėra stačių kampų, linijos - "plaukiančios", banguojančios. Tiksliai apgalvota, kur jos eina, kaip išlinksta, kur baigiasi ar įsilieja. Nors priekis atrodo grėsmingai, vis dėlto tai greičiau orumo ir solidumo, 0 ne galios ir jėgos išraiška. Ir nors pats automobilis nėra labai didelis, asmuo su kaklaraiščiu ir švarku jame atrodo geriausiai. Be abejo, žmogui, avinčiam sportiniais bateliais ir mūvinčiam šortus, jis taip pat tinka, bet tuomet neišlaikoma šio "anglo" skleidžiama harmonija. Kam tuomet gausi chromo apdaila, į kurią žvelgiant net nekyla mintis, kad jos per daug? "Senoviškos" (patraukiate - ir atsidaro) durų rankenėlės, falšradiatoriaus grotelių apdaila, apsauginės buferių juostelės, slenksčiai, veidrodėliai, galiausiai -ženklelis durų apačioje. Pakeisk ką nors, ir vaizdas bus visai kitoks. Atrodo, atidarysi dureles ir išgirsi: "Važiuojam, sere!" . Tačiau vėlgi kyla mintis: angliškas tabakas patinka toli gražu ne visiems, tad ir 75-asis kai kam gali pasirodyti visai kitoks - atrodyti per daug nuobodus ar pan. Kaip sakoma, skonio reikalas... 0 viduje tokia pati nuotaika kaip ir išorėje. Panaudotos brangios ir solidžiai atrodančios medžiagos. Ir nors, mūsų požiūriu, salonas turi daug klasikinių bruožų, anglams jis toks pat avangardiškas kaip ir pirmtakų - P5, P6 bei SD1, Interjero dizaineris V. Tomas paaiškina, jog buvo sukurti du prototipiniai interjerai: tradicinis ir naujamadiškas. Daugelis pastarojo sėkme suabejojo, sakė, kad jis per daug neįprastas. Vis dėlto nuspręsta eiti nesaugiu keliu - pasirinktas naujasis. Dizainerio tvirtinimu, tai akivaizdus pareiškimas, kad" Rover" pasiryžęs pradėti naują etapą. Viena iš interjero dizaino ypatybių yra ta, kad jis savo stiliumi atitinka eksterjerą. Kaip būdinga Albiono gyventojų tradicijoms, salonas dvelkia solidumu ir rafinuotu skoniu. Šaltai atrodantys chromo apvadai, minkšta oda ir medis formuoja unikalią interjero nuotaiką ir atspindi automobilio charakterio Nieko nuostabaus, kad salono apdailai buvo panaudotos tokios brangios medžiagos, įdomiau tai, kaip jos išdėstytos. Žvelgiant kad ir l nedideles detales, akivaizdžiai matyti, kad norėta sukurti solidžiai atrodanti saloną. Pavyzdžiui, medis naudojamas tik priekiniame panelyje ir centrinėje konsolėje, kur jis geriausiai matomas. Labai išraiškingas priekinis panelis. Į akis krenta šviesiai geltonos spalvos, i chronometrą panašios skalės, tamsiu paros metu šviečiančios oranžine spalva. Įdomiai suprojektuotas prietaisų skydelis, centrinis panelis, durelėse esanti rankos atrama. Malonu stebėti 75-ojo dizainerių išmonę ir fantaziją. Dominuoja ovalo forma. Pavyzdžiui, jau minėtieji ciferblatai, pačiame priekinio panelio viduryje esantis laikrodis (taip ir norisi ištiesus ranką įsitikinti, ar jame yra stikliukas), ventiliacijos angos, panašios formos mygtukai. Sakysite, panašu i "Fordą"? Iš tiesų, bet atrodo kitaip. Tokia aplinka daro Įtaką ir vairuotojui: argi norėsis, sėdint šiame automobilyje, "draskytis", t.y. važiuoti "svilinant padangas", nukirtinėjant kampus ir t.t.? nuskambės keistai, bet pasakysiu, kad net ir prietaisų skydelio skalės neįkvepia taip elgtis kaipgi atrodys tokioje skalėje raudoną juostą pasiekusi tachometro rodyklė? Nesinori" griežtai" važiuoti ir dėl kitų priežasčių, bet apie tai vėliau. Beje, dar apie vieną skalę. Apačioje, tarp tachometro ir spidometro, yra dar vienas ovalas, kuriame įsižiebiantys skaičiai informuoja apie nuvažiuotus kilometrus ir kelionės ilgi. be to, jei automobilyje sumontuota automatinė transmisija, rodoma, koks važiavimo režimas pasirinktas. Viskas būtų gal ir neblogai, tačiau joje visko per daug reikia daugiau laiko, norint atsirinkti reikiamą informaciją. Yra ir daugiau neįprastų sprendimų. Pavyzdžiui, šviesų įjungimo ir apšvietimo reguliavimo blokas įtaisytas neįprastai žemai. Jis - prie pat durelių, pasiekiamas tiesiant ranką įstrižai žemyn. 0 ar daug kur matėte mygtuką, keičianti salono ir lauko temperatūros parodymus iš Celsijaus laipsnių i Farenheito? Kadangi automobilis, kuriuo važiavome, geriausios komplektacijos - C3, buvo ir dar pora įdomių klavišų, kurių funkcijas išsiaiškinome ne iš karto. Vienas iš jų atjungia antiprasIydimo sistemą. kitas -Įjungia autopilotą. 0 trečiasis... pakelia arba nuleidžia galinio stiklo užuolaidėlę. Beje, šie mygtukai yra centrinėje konsolėje, po automatine klimatinės įrangos sistema, kurią reguliuoti patogu ir paprasta. Apačioje konsolė padalinta i tris dalis. Spustelėjus arčiausiai keleivio esančią dalį, ji atsidaro ir puodelio laikiklis elegantiškai išsiskleidžia. Paspaudus vidurinįjį stalčiuką, pasirodo cigarečių degiklis. 0 štai vairuotojas neturi teisės mėgautis gėrimais - jam laikiklis neskirtas. Tačiau tai ne bėda, jei butelis nedidelis: - ii galima įsidėti i durelėse esančią kišenėlę... Jei jau prakalbome apie vietą smulkmenoms, reikia paminėti stačiakampio formos skrynelę (dalį vietos išjos atima tenm6ntuojamas kompaktinių diskų keitiklis) ir virš jos. esančią nedidelę lentynėlę, kurioje galima saugiai padėti akinius, mobilųjį telefoną ir t.t.. Beje, panaši, tik šiek tiek mažesnė, nišą yra virš šviesų.reguliavimo bloko. Tačiau ją dėl vykusiai sukomponuoto dizaino pastebėjome ne iš karto. Yra ir dar viena įdomi, patogi ir originali detalė. Sėdint galima laikyti ranką ne tik ant gana žemai įrengtos durelių rankenos atkaltės, bet ir ant platėjančio durelių panelio. Šis išlinkimas ne tik puikiai atrodo, bet ir yra patogus. Nepaminėjau vairo. Jis reikiamo storio ir dydžio, odinis (gali būti ir su medžio detalėmis). Jei pasirinksite brangesnę komplektaciją, tai vaire bus sumontuoti ne tik garso aparatūros, bet ir autopiloto valdymo mygtukas. Pastarieji turi įdomią funkciją - spaudžiant klavišą, galima didinti greitį neliečiant pedalo. Tiesa, mažinti greičio šitaip nepavyks, nes prilietus stabdį autopilotas išsijungia. Sėdynės - gana patogios. Jos reguliuojamos elektriniu būdu. Vairuotojui, kaip ir dera, suteikta daugiau reguliavimo galimybių. Be standartinių padėčių, jis gali reguliuoti sėdynės pagrindo aukštį ir jo pasvirimą. Kaip dėl vietos? Priekyje jos pakankamai (keista, jei butų kitaip). 0 štai gale sėdintis aukštesnis keleivis gali rasti priežasčių skųstis. Jei kolega priekyje nepasigailės, ilgesnė kelionė tikrai apkars. Priekinė sėdynė ne tik pasislenka 8rti galinės, bet ir jos įgaubta nugarėlė - kieta, Ir nors 75-asis nėra mažas automobilis, vis dėlto sėdynės suformuotos taip, kad patogiausia gale sėdėti dviem (tik įsivaizduokite, ar galėtų trys džentelmenai važiuoti gale, susiglaudę alkūnėmis?). Gamykloje gali būti montuojama apie dvidešimt, 0 tiekėjai siūlo dar maždaug šimto pavadinimų papildomos įrangos. prastesnėse modifikacijose galimi trys įrangos lygiai ir penkios spalvos. Šiame" Roveryje" montuojamas kondicionierius, ABS, kruizo kontrolės, elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo, antipraslydimo sistemos, telefonas, šildomi žibintų plovimo purkštukai, keletas garso aparatūros sistemų, šildomos priekinės ir susilankstanti galinė sėdynė. Taigi norint "Rover 75" galima "apginkluoti" kaip prašmatniausią limuziną. Technologijos ir mechanizmai Panaudojus šiuolaikines technologijas konstruojant kėbulą, 75-asis tapo pustrečio karto tvirtesnis nei" Rover 600". Keturiasdešimt procentų jo sutvirtinta plieniniais strypais. Taip pavyko sumažinti kėbulo girgždesius ir panelių slankiojimą. Aplink saloną esančios specialios zonos sugeria smūgio energiją ir nukreipia ją įvairiomis kryptimis. Variklio, vėjo ir padangų skleidžiamo triukšmo patekimą i saloną slopina trigubi durelių intarpai, o varikli ir saloną skiria speciali užtvara su dviguba sienele. Beje, mažinant triukšmus, buvo pasinaudota ir BMW inžinierių patirtimi. Priekinė.ir galinė pakabos montuojamos ant specialaus porėmio. Priekyje ji - Makfersono tipo, 0 gale daugiasvirtė, su Z formos ašimi, dėl kurios, konstruktorių teigimu, automobilis tiksliau valdomas. Beje, pakaba yra panašios konstrukcijos kaip ir BMW automobilių. Bet tai anaiptol ne vokiečių globos požymis. Iš pradžių, kaip ir visą automobili, anglai nusprendė sukurti ir pakabą, kuri turėjo būti panaši i "Ford Mondeo". Tačiau atlikus daugybę bandymų ir įvertinus įvairius variantus nuspręsta apsistoti ties "tėtušiu", mat BMW konstrukcija - kompaktiška ir pasižymi puikiomis savybėmis. Galiausiai tai naudingiau ir ekonominiu požiūriu. Rover 75"siūlomi keturi K serijos varikliai: trys benzininiai ir vienas dyzelinis. Geriausiai žinomas "KV6 Quad Cam" su 24 vožtuvais. Yra du šios serijos varikliai - 2, 0l ir 2, 5l. Šio tipo varikliai patyrė nemažai pokyčių - nemažai jų dalių atnaujintos ar pakeistos. Tai padaryta ne tik norint visapusiškai pagerinti jų charakteristikas, bet ir todėl, kad i ankstesniąją, 800-ąją, seriją montuotas variklis ne tik nepasižymėjo geromis savybėmis bet ir nebuvo patvarus. Dabar" Rover" tvirtina, kad naudojantis šiuolaikinėmis technologijomis smarkiai padidėjo šio tipo variklių galingumas ir ištvermė. Naujasis 2.0l Variklis išvysto 150AG bei 185Nm sukimo momentą. 2, 5l versija - atitinkamai 175AG ir 240Nm. Silpniausia 1, 8l K serijos benzininė" širdis" pasiekia 120AG ir išvysto 160Nm sukimo momentą. Be to, montuojamas BMW sukurtas dyzelinis variklis, pelnytai laikomas smagiausiu tarp tokio tipo "širdelių". Tai puikių charakteristikų 2, 01 CDT. Jis išvysto 115AG ir net 260Nm sukimo momentą. Panaudota nauja degalų įpurškimo sistema ir naujo tipo aukšto slėgio degalų siurblys. Dėl didelio suspaudimo laipsnio bei elektronikos valdomų darbo ciklų buvo galima pagerinti charakteristikas, sumažinti nuodingų išmetamųjų dujų koncentraciją bei dyzeliui būdingą kalimą. Į "Rover 75" montuojama automatinė transmisija JATCO. Firma akcentuoja, kad ji pirmoji automobiliui su skersai montuojamu varikliu pasiūlė penkių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ši transmisija yra adaptyvi, 0 tai reiškia, kad elektronika, atsižvelgdama i variklio sūkius, akceleratoriaus pedalo spaudimo intensyvumą, greiti ir kitus duomenis (elektronika atpažįsta, kada daromas staigus posūkis, važiuojama įkalnėn ar nuokalnėn), prisitaiko prie vairuotojo važiavimo stiliaus Prireikus sūkiai gali būti padidinti ar pradėta stabdyti varikliu. ABS ir antipraslydimo sistema taip pat daro automobIli gerokai stabilesnį. Na, o tiek ilgiau stabtelėjus (pavyzdžiui, prie šviesoforo) automatiškai įsijungia laisva pavara -taip sutaupomą degalų. Žaliajame rover 75 buvo sumontuotas 2, 0l darbo tūrio variklis ir penkių laipsnių automatinė transmisija. Tapo aišku, kad su ja automobilis praras dalį žvalumo, bet galbūt adaptyvus "automatas" privers manyti kitaip? Ne, ir kartą ne! Kaip tik jis ir paliko pati prasčiausią įspūdi. Dar nepradėjus važiuoti, įtarėme, kad šiam solidžios išvaizdos automobiliui širdelė"bus per silpna, bet greitai jos teko "atsiprašyti" už nepasitikėjimą: 75-asis - visai žvitrus ir dinamiškas. Šaukštą deguto į statinę įpylė transmisija, .Kas Joje blogai? Visų pirma ji per daug "galvoja"1r ilgai neapsisprendžia, kaip greitėti ir kurią pavarą jungti. [įsivaizduokite, eismas intensyvus, 0 reikia įsukti i pagrindę gatvę. Praeina kelios sekundės kol 75-asis pradeda normaliai greitėti. Tuo tarpu automobilis iš šono, buvęs gerokai toliau, smarkiai priartėja. Arba kita situacija. Važiuoji sau ramiai, atleidi akceleratorių - transmisija Įjungia aukštesnę pavarą. Jei po to vėl bent šiek tiek prisiliesi prie pedalo, "automatas" iškart ją pažemins. Ir neduokdie, jei pradėdamas važiuoti akceleratorių nuspausi iki vidurio ir taip jĮ laikysi. Tuomet 75-asis visai sutriks. Pajudėjęs, kelias sekundes jis važiuos beveik negreitėdamas... Apčiuopiamų rezultatų nedavė ir transmisijos darbo režimų ("sportinis", "žieminis" keitimas. Iš pradžių pamaniau, kad mieste su 75-uoju nėra smagu "nardyti" dėl gana masyvių ir šiek tiek matomumą ribojančių statramsčių, tačiau paaiškėjo, kad pagrindinė priežastis - transmisija. 75-asis labai stabilus ir nuspėjamas bei lengvai koreguojamas ir kontroliuojamas posūkyje. Manevruoti 75-uoju nėra sudėtinga. Nors gabaritai ir ne visai gerai matomi, bet juos galima nesunkiai justi. Malonu, kad nesunku manevruoti galine pavara. Net ir nepratęs "Roveri" gali tiksliai pastatyti i norimą vietą. Vis dėlto nesi norėtų baigti pasakojimo tvirtinant, kad automatinė transmisija - niekam tikusi. Manyčiau, kad beveik pusė pirkėjų Įsigis automobili būtent su ja. Iš tikrųjų, prie jos pripratus arba važiuojant ramiai, bus malonu. Juk tai - solidžios išvaizdos ir solidžių savybių automobilis, kuriam bus teikiama pirmenybė dėl komforto. Tai, po šimts, kam gi nertis iš kailio, norint visus lenkti ar pirmajam pajudėti nuo sankryžos. Nors 75-ojo potencialas tai tikrai leidžia, bet, gamintojų sumanymu, tai nėra jo pagrindinis tikslas - norite būti solidus, elkitės solidžiai! Europoje" Rover 75" pradėtas pardavinėti kovo mėnesį. Tai ganėtinai prabangus sedanas, kurio didžiausi konkurentai - "Audi A4", "Alfa Romeo 156", "Mercedes C", "Peugeot 406", trečiosios serijos BMW. Beje, tai rakštis bavarams. 75-asis įsiterpia tarp trečiosios ir penktosios serijos, be to, nors kainuoja maždaug tiek pat, kiek "trečiukas" (Lietuvoje šio automobilio kainos prasideda maždaug nuo 91 tūkst. Lt). "anglas" kai kuriais požiūriais už jĮ gerokai pranašesnis. "Rover Group" Dizaino ir inžinerijos skyriaus direktoriaus N. Stivensono manymu, pradėjus gaminti ši automobilį, firmos gyvenimas turėtų pasikeisti. Tikimasi susigrąžinti" Rover", kaip automobilio, kuri malonu vairuoti, reputaciją. Direktorius pripažįsta, kad siekiant šio tikslo teks nugalėti cinizmo bangą, kilusią dėl kai kurių ankstesnių nevykusių sprendimų. Taigi 75-ajam tenka sudėtinga misija: reikės įrodyti, kad" Rover" yra" Rover", kad jis skiriasi nuo konkurentų ir kad kai kuo jis tikrai gali sugundyti pirkėjus.
|
13 |
11-01-28 |