1.9cdti (37)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
PATARKIT DEL AUTO
320D ir taskas arba saab 95 1.9cdti
|
19 |
10-10-01 |
|
kas geriau pezas407 2004 2.0 dyzelis ar opel vektra2003 2.2 dyzelis uz tokia pat kaina?
vectra 1.9cdti, parasiau anam forume.
|
8 |
10-08-22 |
|
Ar verta permontuot vaira?
naujesne astra 1.9cdti, trauka ir ekonomija neatsidziaugs. 110kw 1.9 eina panasiai kaip 3.0 V6 CDTI. arba ta pacia vectra GTS su 1.9cdti. variklis megsta abarotus ir nesibaido buti smaugiamas.6 begiai 100-120kmh 3.9-4.5l/100km
|
44 |
11-08-08 |
|
varikliai
labas vectru nuo 2002 m dyzeliniai varikliai kurie patvaresni ir geresni 1.9cdti 88kw ar 110kw ir 2.2 dti 92kw ar 2.0 74kw dekui
|
3 |
17-03-25 |
|
Uzsidege kontroline lempute "geltonas automobiliukas su verzliarakciu"
Sveiki, reikia pagalbos, ijungus degima, uzvedus masina lieka degti "geltonas automobiliukas su verzliarakciu" masina Opel Astra 2006 1.9cdti 74kw, kas galetu buti?
|
3 |
15-05-03 |
|
Mašina iki 10000lt
o beje kokios nuomones butu apie opel signum 1.9cdti 110kw? kiek teke sedet opel vectroj tai nepatiko salono apdaila plasmases kietos kaip akmuo. Kaip yra pas signum situacija?
|
125 |
13-10-05 |
|
noriu pirkti vectra nuo 2002 m dyzeliuka, koks variklis geriausias
1.9cdti yra fiato uztikrintas, patikimas, galingas ir ekonomiskas variklis, 112kw. pasiziurek i kainas su abiem motorais tada sakyk kas ko geriau wertas. beje 1.9 tas pats ejo ir i saabus.
|
22 |
10-12-01 |
|
Opel vectra c ar Renault laguna
Sveiki noriu patarimo planuoju pirkti automobili neissirenku is opel vectros c 1.9cdti 110kw ar 2.2dti 92kw 2005, ar renault laguna 1.9 96kw 2005metu. Ju pliusai ir ka labiausiai tikrint perkant?
|
1 |
18-05-02 |
|
opel vs volvo
sveiki forumieciai, ruosiuosi isigyti seimynini universala - pasirinkimas vyksta tarp dvieju modeliu opel vectra c 1.9cdti ir volvo v70 2.4d nuo 2002. gal pavyktu aptarti siuos du modelius lietuviskom eksplotacijos salygom. aciu.
|
4 |
12-03-24 |
|
Opel vectra c ar Renault laguna
Sveiki noriu patarimo planuoju pirkti automobili neissirenku is opel vectros c 1.9cdti 110kw ar 2.2dti 92kw 2005, ar renault laguna 1.9 96kw 2005metu. Ju pliusai ir ka labiausiai tikrint perkant?
|
1 |
18-05-01 |
|
noriu pirkti vectra nuo 2002 m dyzeliuka, koks variklis geriausias
Krc, 1.9cdti yra 3variantai: DTL- 74kw, DT- 88kw, DTH- 110kw standarte. Visi renkasi ta galingiausia varianta, nes ju triju kuro sanaudos nuo silpniausio iki galingiausio skiriasi vid max apie 0.5ltr simtui
|
22 |
10-12-01 |
|
turiu vectra, 99m. 2l. tdi valgo maziausiai 8litrus kuro kame galetu but problema
mano 1.9cdti vektra 2006 visur skaiciau kad ima 6 ltr o vaziuoju labai graziai ir ima 8ltr tiesa tas pats darosi su temperatura ilgai labai syla ir nesaltu oru
|
47 |
09-11-18 |
|
Opel Zafira 2005 kažkas netaip su varikliu
Sveiki, turiu Opel Zafira 2005-11, variklis 1.9cdti 88KW. Šaltas variklis kažkodėl kuriasi ant 3 cilindru, o variklis dirba labai garsiai. Kai variklis apšiles, tokių problemų nėra. Kame problema?
|
3 |
14-10-24 |
|
Koki automobili pirkti?
Sveiki, iskilo klausimas koki automobili pirkti, Passata 1.9 96kw ar geriau 85kw?, Vectra 1.9cdti 88kw ar 110kw? vaziuoti reikia tolimas keliones tad reikia patikimo automobilio. o gal turite kitu pasiulymu , kuris butu tikrai patikimas ir pigiai eksplotuojamas?
|
12 |
13-07-10 |
|
4 golf anglas europa
krc ieskok draugo kokio kas uk, lysk i aukciona koki ir psio. As bleha durnai padariau kad wectros savo neatsivariau 2005metu 1.9cdti, kazkaip primeciau kad per daug hujnios man gausis, nu kita karta pasiimsiu jau
|
78 |
12-12-26 |
|
keistai dirbantis pecius su kondicionierium
Keistai dirba radiatorius ir pecius Vienoi pusei dirba karstas oras kitoi labai stipriai saldo Rasoja langai ijungus nesikeicia Bandant nustatyti mazesne temperatura is abieju pusiu eina saltas oras Gal kas susidure galit padeti? Vectra 2006 110kw 1.9cdti
|
1 |
18-09-02 |
|
Kodel visi stumia ant opel
Jau senai opeliai isaugo pvz naujos astros kiek teko vairuoti 1.9cdti tai nuostabus daigtas, traukia kaip reikalas, 6 pavaros, ekonomiska, maloniai vairuojama, didele. O omegos dar komfortiskesnes, 2.2DTi varikliai labai geri, o nuo 98m. omegos buvo cinkuojamos.
|
113 |
10-08-04 |
|
Mazda 3/Opel Astra/Ford Focus?
Iš opelių 1.7 nesiūlau, tikrai problėminė šita yra, išspausta iš jos paskutiniai lašai, ir ten visokių gedimų pas ją pasitaiko, geriau 1.9cdti, šiektiek geresnė. Mazdos tai nežinau, nesu susiduręs visai apie ją. O dėl focusų tai patariu pirkt ne tdci o tddi. Jų neelektroniniai purkštukai
|
14 |
14-02-19 |
|
kas geriau opel vectra2003 2.2dyzelis,ar pzo407 2004 2.0dyzelis uz ta pacia kaina?
407 yra liunas. Net tingiu aiskint, tiesiog mano pasiulymas butu nepirkti. Vectra zymiai techniskai geresne, tik valdymas neypatingas ir salonas neapgalvotai irengtas, vietos gale nedaug. O seip vectra geriausia imti 1.9cdti varikliu, (alfa-fiat) jis galingesnis uz 2.0 DTI, ekonomiskesnis ir patvaresnis, plius 6 pavaros.
|
5 |
10-08-22 |
|
Audi- Volvo- Opel- Mazda ?
Planuoju pirkti universalą dyzelį už 2000-3000eu. Apsistojau ties keliais variantais, bet neapsisprendžiu kuris būtų tinkamesnis. Daug kur skaičiau apie šiuos auto ir vistiek sunku nusprest. Galbūt kas iš savo patirties pakomentuosit ar pasiūlisitų ką rinktis ar plačiau apie pačius auto parašytu. Audi A6 C5 1.9TDI 81kw. Volvo V70 I 2.5TDI 103kw. Volvo V70 II 2.5D 103kw. / 2.4D5 120kw. Opel Vectra 2.2DTI 92kw. / 1.9cdti 110kw. Mazda 6 2.0 100kw.
|
3 |
18-06-10 |
|
keitimas benzo i dyzeli, ar verta
nu nezinau, gal turejai koki nupjauta dyzeli, siaip jei nori malonumo, traukos ir ekonomijos tai dabar dyzeliai labai geru variantu yra, 3.0D 2.0D bmw 2.4JTD, 2.9TD MB, 1.9cdti, 2.0HDi tikrai ekonomiski ir malonus, o kai benzinas uz tokia kaina dabar tai neverta, nebent turint dwi masinas, viena ekonomijai ir kita pasilakstymam benza, bet tai irgi prabanga. Jei trasoj nori lakstyt tai benzas, o jei gatvemis tai tik dyzelis.
|
39 |
10-09-28 |
|
Opel Zafira
, zafiros pliusai, tai kad su 1.9cdti varikliu nuvaziuoji pilnu paku 900 km maziausiai, tai vienintele tokio modelio masina 7 vietu galinti tiek nuvaziuoti. Minusai, hhhh, kaip ir visuose masinuose , reikia laiku keisiti tepalus, laiku lankytis opel centruose, o ne garazuose sekmes, pvz. as vazineju 2005 m zafira B jau 3 metai, irgi reikia tai ta tai ana pasidaryti opel centre, bet nieko rimto, variklio neuzmusi, o visa kita proto ribose tvarkoma pas visus modelius panasiai
|
42 |
09-12-04 |
|
kokiu didziausiu greiciu vaziavote?
Neesu kox keliu gaidėlis . Bet pora kartu esu išbandes savo auto, kai buvo galimybė ir saugu. Wiskas prasidejo nuo nissan sunny 87m 1.7D tai 160km/h, veliau su nissan 100nx ant 1.6 carbas ant duju 170km/h isspaudžiau, opel vectra 1.9cdti 230km/h , Roveriu 220SDi 220km/h buvau ismynes ne iki dugno, Peugoet Boxer 2.5td krautas 160km/h, Na dar turejau Nissan Almera 2.2Dti tai neteko dugno spaust bet 180km/h ejo. Na dar WV b3 1.8 dujom 155km/h. . Nerandu kuom čia girtis, bet šiaip galvoju išspudžiais pasipasokoti
|
605 |
09-12-06 |
|
vectra c 1.9cdti nekaitina zvakiu
sveiki, turiu beda nekaitina zvakiu, zvakesnaujos reles keiciau 3 vistiek nieko gal kam panasiai buvo?ar elektrika kas zino nebloga ir neplesika?
|
1 |
arnasss
14-01-20 |
|
1.9cdti 110kw sklendes isiurbimo kelektoriuje,padekit
http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=35562&start=15
|
2 |
14-01-21 |
|
1.9cdti 110kw sklendes isiurbimo kelektoriuje,padekit
vectras 1.9 cdti beda kaip daug kur isimale sklendes kolektoriuje, meistras iseme jas, o skyles uztepe klijais skirtais stiklu klijavimui, kaip manot ar laikys toks sprendimas? ar geriau luot vel kolektoriu ir vezt kad uzvirintu?
|
2 |
arnasss
14-01-21 |
|
1.9cdti cak cak varikli ir purtuosi ant 1-1.5apsuku..
NEKEICIAU ISMINAJI, GERAS BUVO, NEKLIBA, SKIVAS GERAS.. GIRDEJAU KA PACIUOSE DEZEJE YRA DU GUOLIAI, REIKS VEL NUIMINETI IR LYSTI I DEZE ZIURETI KAS TEN GERO BLOGO YRA..
|
3 |
16-04-07 |
|
1.9cdti cak cak varikli ir purtuosi ant 1-1.5apsuku..
o sankaba su isminamu keitei? dezes ir variklio alkunis nekliba? Skivas geras ?
|
3 |
16-04-07 |
|
1.9cdti cak cak varikli ir purtuosi ant 1-1.5apsuku..
sveiki, nupirkau automobili jr is karto beda.. opel signum 1.9 110kw, variklis purtosi ir variklyje garsas cak cak yra, ispaudus sankaba garsas dingsta, bet virpesis variklio lieka.. specialystai patare, kad bus smagratis. isemiau varikli, isemiau deze, smagrati, o pasirodo pas mane smagratis virintas, galvojau tikrai beda smagratryje, pakeiciau i nauja, sudejau varikli i vieta, uzkuriu ir visitek tas garsas variklyje yra, ispaudziu sankaba, garsas dingsta, variklis dreba YPAC ant 1-1.5 apsuku gazuojant ir atleidus gaza, krentant apsukom tarp 15.-1 apsuku irgi nusipurto.. kas taip galetu butu? gal kam teke patirti tokia beda... pagalves geros.. gal kas galetu pakonsultuoti +37062368770 buciau dekingas..
|
3 |
16-04-07 |
|
Opel Vectra c 2007 1.9cdti 88kw dingsta tepalas, reikia papildyti kas ~600-3000km.
Gal kas plačiau apie turbinas pakometuos ? Nauja turbina kainuoja daug, o devėta loterija ir nežinia kiek prabėgus. Lieka arba restauruoti arba esu matęs turbinų kartridžų kurie gana nebrangūs. Jeigu pats darbus atlieki kainuoja kapeikas. Gal kas susidūrę su kartridžais ir žino apie kokybę ar minusus ?
|
7 |
soulless
19-08-29 |
|
Opel Vectra c 2007 1.9cdti 88kw dingsta tepalas, reikia papildyti kas ~600-3000km.
kiek domėjausi tai iš senosios turbinos lieka tik šaltoji ir karštoji sraigės, taigi tarpinių ir guolių ardyti nereikia. Permeti nuo senosios korpusus ir
|
7 |
soulless
19-08-29 |
|
Opel Vectra c 2007 1.9cdti 88kw dingsta tepalas, reikia papildyti kas ~600-3000km.
Kas galėtų būti su turbina negerai, kad dingsta tepalas? Gal žinote kaune meistrą kas galėtų išspręsti šią problemą?
|
7 |
19-08-29 |
|
Opel Vectra c 2007 1.9cdti 88kw dingsta tepalas, reikia papildyti kas ~600-3000km.
Reikia tikrinti turbina pradziai, jei viskas su ja gerai tada jau reikia listi i varikli.
|
7 |
19-08-29 |
|
Opel Vectra c 2007 1.9cdti 88kw dingsta tepalas, reikia papildyti kas ~600-3000km.
Sveiki, Turiu problemą. Kažkur dingsta tepalas. Važiuojant užsidega "žemas tepalo lygis" geltona lemputė. Kiek žymėjausi prasidėjo kas 3000km. kai užsidega užpilu 500ml. matuoklė rodo normą, važiuoju toliau, bet po to atstumas pradėjo trumpėti 1500-2000km. o paskutinį karta pyliau dabar nuvaževęs tik ~600km. dar pastebėjau, kad kaivažiuoju trasoje greičiau tada nuvažiuoju mažiau. Pvz, : savaitgalis iš Kauno į palangą ir po ir atgal, autostradoje ~140km/h. viskas ką įmanoma išoriškai apžiūrėta, po varikliu apsaugos nėra, jokio pralašėjimo pastovėjus nėra, antifryzas švarus lygis nesikeičia, dūmo jokio. Dar yra momentas stovi išmetimo filtras ir kompas rodo jo užpildyma ~70% (kai vyksta regeneracija šiek tiek dūmeliometa jei važinėji daugiau mieste). Kokios mintys? reikia lysti į variklį?
|
7 |
19-08-29 |
|
Opel Vectra c 2007 1.9cdti 88kw dingsta tepalas, reikia papildyti kas ~600-3000km.
nuimi zarnos gala, kuris eina is turbos i tarpini ausintuva.Ten gali buti tepalo kazkiek, bet ne plaukt.Dar gali buti sudevetos voztuvu koteliu manzetu gumeles.Stebuklu nebuna.Arba lasina kazkur, arba per kamina eina.Turbas tvarko aibe imoniu.Pasiguglini ir suzinai.Nerasysiu jokio pavadinimo, kad nebutu reklama.Kainos apie tris simtus, bet cia labai santykinai.
|
7 |
maumas
19-08-29 |
|
Opel Vectra c 2007 1.9cdti 88kw dingsta tepalas, reikia papildyti kas ~600-3000km.
paciam turba perrinkinet?Jus tamsta optimistas, afigienas optimistas
|
7 |
maumas
19-08-29 |
|
masina merginai PATARIMAI
rasinelis mano kolegos del isuzu: Pirmoj eilej, tai dauguma zmoniu isvis isgirde 1.7 varikli mano, jog jis opel...aisku yra ir opelio, bet yra ir ne opelio, bet jie visi galvoja apie 1 senaji opelio varikli-kuris galima sakyti yra pats primitiviausias be jokiu elektroniku ir pan. Bebejo, jis gan patikimas-nes tiesiog nera kam gesti, to variklio viena didziausiu bedu-galvos, bet tai nera masine problema, bet tai silpniausia vieta tiesiog...toliau tai nedideles bedeles kuriom negaleciau pavadinti to variklio bedom, nes tai normalus eksplotaciniai dalykai ir tiek. Si varikli randam astroj f, vectroj a, corsoj ir panasiai, aisku, dar yra ir senasis ISUZU, bet i antikvarus nematau reikalo gilntis ....98m, isejus astros G modeliui buvo galima isigyti 2.0 arba 1.7 opelio varikli, bet sis jau turejo elektrini siurblio valdyma vp44( kuri taip pat turejo ir 2.0 variklis) cia atsirado nauja silpna vieta-tai elektronikos gedimas, aisku, dabar tai kainuoja 200lt ir tiek, bet pradzioj tai buvo kosmines kainos(po 2000lt ir daugiau, o remotavo 1 vietoj LT tik), bet nereikia sios bedos nurasyti opeliui-ka dauguma ir daro-sakydami „opel siurbliai nelaiko“ tiksliau butu pasakyti, jog tai siurblio BOCH gamintojo beda, nes tai jo siurblys...beto, tai velgi nera tik i opelius montuojamas siurblys, tokios pacios bedos su tais siurbliais yra ir audi, rover, nissan ir t.t. ir netgi bmw-tik siurbliai aisku netinka vienas kitam, tiesiog toks pats siurblio modelis tik-VP44....einam toliau...2000.03men buvo VISISKAI nutraukta i opel deti 1.7 opelini varikli, nuo tos datos 1.7 agregatas ISUZU (va cia zmones daznai ir pasimauna, galvodami, jog tai opel variklis, speju del tos pacios kubaturos, bet dar daznai girdziu tokius zodzius: gi ant variklio dangtelio parasyta OPEL -na cia jau naivumo virsune, mano nuomone, bet tokiu labai daug girdejes, su vienu net daejom iki lazybu). Taigi turime 1.7-16V DTI ISUZU motora nuo 2000.03men su 55kw..... Mano nuomone, labai daug silpnu vietu turintis agregatas....baisiausia-tepalo siurblio skyvo nusisukimas, ko pasekoje daznai variklis tampa neremontuojamas(be tepimo uzvelia cilindrus su stumokliais, persokes dirzas sulanksto voztuvus, daznai voztuvai ismusa veleneliu krumpliuku pozicijas-cia irgi idomi beda: kai dauguma gamintoju velenelius voztuvu daro vienalycius, tai siame variklyje krumpliukai tiesiog uzmauti ant pilnavidurio vamzdzio-uztenka voztuvams stipriau isiremti i krumpliukus ir jie "issilaksto"-atstatymas ju atgal i pozicijas praktiksai neimanomas)....toliau: silpnos greiciu dezes-galinio guolio bedos, nors indetiskos ir astros G su 1.7 opeliniu, bet anuose bedu kaip ir nera, o sitam-jau bira, manyciau neatlaiko apkrovu, nes pirmine buvo skaiciuojama zymiai mazesnei galei astroj G...Labai daznai birancios turbinos-viena is didesniu bedu irgi sakyciau. ITIN DAUG BEDU pas si isuzu su kompiuteriais(variklio bei siurblio valdymo)...Manau, jog pagrindine ju birejimo beda, tai ju lokacines vietos, na tiesiog pastovei veikiami nesvarumais, ivairais varvanciais skysciais nuo variklio ir t.t., manau jei jie butu pakavoti saugioj vietoj, tu bedu su jais liktu daugiau nei per puse maziau. Reiktu labai ivertinti sio variklio plovima plovykloj(ne vienas po tokios proceduros is plovyklos buvo istrauktas tik sniuru-poto seka kompiuterio keitimas....Starteris bei generatorius nera sukurtas ilgam tarnavimui, daznam tenka prisiminti apie siu mazgu remonta(vien paziurejus i starterio dydi, galima speti, jog ilgai jis netarnaus-itin mazo dydzio)....generatorius turi tokia papildoma kvaila funkcija, jog eina kartu su vakumine pompa kuria jis suka, tad uztenka jog jums suges vakumine pompa, o reziume pirksite ja kartu su kitu generatoriu, nes tai vienas mazgas. Dabar viena is stipresniu vietu (turbut vienintele)-tai kuro siurblys, itin retai birantys, atsakymas kodel?-na tiesiog problematiska vieta-siurblio kompas yra kaip atskira detale, o mechanine laiko -kaip ir daugumos masinu ....siurblius dazniausiai keicia joms del vienos itin daznai pasitaikancios bedos, tokios, jog pro siurblio viena is davikliu(rudos spalvos) praledizia saliarka, na ten toks fenometas, ne tai kad pro sonus ji begtu, bet bega tiosiog numovus fiske is vidaus-pramusa ta pastika kiaurai....na ten viskas vyksta kapsejimu....na o is to kapsejimo prasideda bedos: pradeda saliarka kristi i apacia, ant laidu esanciu po siurbliu, o ten sumontuotas kuro siurblio valdymo blokas-kiek jis tarnaus mirkomas saliarkos?-tikrai neilgai....dar kuras ne tik krenta, bet "lipa" ir i virsu per laidus-pasiekia ir variklio kompa-rezultata turbut nuspejat patys....siaip sita kuro praleidimo beda yra is 10 pas kokias 7-8 astras net....na apie sio variklio pagrindines bedas kaip ir viskas, aisku yra ju ir dar, bet cia pagrindas.....Sis variklis montuojamas buvo iki 2004m, tiksliau iki astros H....tada pasirode naujesni 1.7 varikliai, zymimi kaip CDTI dveju variantu (59 ir 74kw), tiesa, 59kw cdti dar galima rasti ir astroj g paskutiniu metu 2003-2004m, bet tai itin retas modelis. Galima sakyti, jog sitie varikliai yra astru H, merivu, corsu....na modeliu nuo 2004m. Taigi pakalbam apie siuos variklius, is principo variklis beveik toks kaip ir mano daug aprasytas dabar, konstrukcija tik kita, bet bedos-TOS PACIOS , kas naujo siame variklyje?-kaip ir viskas kitka(velenas, stumokliai, galva ir t.t.)-bet bedos tos pacios. Pagrindine naujiena-tai kuro sistema...taip vadinama "COMON RAIL", arba kad aiskiau butu, j og su elektroniniais purkstukais, na cia jau bedos su jais kaip ir visais kitais tokio tipo kuro sistemom ir kituose modeliuose, tik reiktu pamineti, jog kuro sistemos opel su 1.7cdti cia buna 2 gamintoju: BOCH ir DENSO.....pliusa deciau BOCH, patikimesne, o svarbiausiai remontuoja-nes BOCH duoda pardavimui visas pursktuko dalys, tad sugedus pursktukui ji visada gali susiremontuoti nauja detale, DENSO-to nera, duoda tik kelias smulkmenas, tad sugedo-ieskai kito purstuko arba kito donoro...Bedos su varikliu irgi isliko tos pacios-turiu omenyje tepalo siurblio skyvo nusisukima....starteriai, generatoriai-montuojami inentiskai tie patys, tad bedos tos pacios, turbinos beda isliko....greiciu dezes naujesnes, yra 5 ir 6 begiu. Siuose varikliuose jau turime taip vadinama plaukiojancia sankaba su savo bedom kaip ir visuose masinose su tokiom. Paminetina, jog dingo bedos su kompiuteriais, ju cia maziau, o ir vieta kita, tad turbut vieninteli dalyka ka isprende astroj H su ISUZU varikliais.....Taigi viska rezumuojant: astoj G su 1.7 55kw bedu buvo daug....isleide astra H isprende tik viena is ju (mano pamineti kompai), taciau atsirado dvigubai daugiau nauju bedu (pursktukai, plaukiojanti sankaba...)-bet sita beda ne astros H, o visu naujesniu dyzeliu.... Siek tiek apie 1.9cdti variklius....modifikacijos ju apskirtai opel yra 3(pagal galinguma), kaip ne keista, pati galingiausia 110kw versija yra pati patikimiausia is ju visu-tiesa, negalvokit, jog variklis 110kw ir tarkim 88kw yra tas pats, jie skirtingi, cia ne tas variantas kai galia isgauta is kompo kitos programos ir didesnes turbinos....nors isoriskai varikliai labai net panasus. Nekalbesiu apie visus atskirai, nes cia reiktu dar tiek pat prirasyti, aprasysiu juos bendrai. Kuro sisterma bebejo irgi cia COMON RAIL, pliusas jog BOCH, pats patys varikliai tikrai geri...daugiau vargo pas juos su davikliukais tik, bet cia nera pasaulio pabaiga....siaip didelis minusas tik, kad masinos su siais varikliais turi taip vadinama DPF/FAP suodziu filtrus, na kad aiskiau butu, tai duslintuvo katalizatorius, tik patobulintas ir su keliais davikliais....na su jais yra bedu, nes esant be tkokima gedimui su jais auto pradeda vaziuoti avariniu rezimu. Ispjauti kaip senuju katalizatoriu ju negalima, nes davikliai fiksuoja n parametru is ju....bebejo, lietuvaiciai gudri tauta, pjauna juos lauk-perprogramuoja kompus kad ju nematytu-tai istikro protingas sprendimas(aisku ne ekologiniu poziuriu), bet bedos visos dingsta tada...Dezes ne stiprioji siu varikliu puse. Siaip bedu tokiu pasikartojanciu sis variklis daug neturi, na genda netgi reciau nei dauguma kitu varikliu. Tiesa, dar yra ir 1.3cdti....bet ji praleisiu, nes cia pagrinde domina 1.7cdti ir jo silpnos vietos. Pasakysiu tik tiek, kad 1.3 yra panasaus lygio kaip ir 1.7.... apie audi ir vw isvis nekalbu, nori geros masinos? pirk toyota
|
52 |
12-05-05 |