Vartotojas
2010-09-19 23:02
sunkei kuriasi bmw tdi pokokiu 10s ir salta ir silta bet kaip uzsikuria dirba gerai
Vartotojas
2010-09-20 00:18
Laba,
Jusu atveju yra nesandarumas kuro magistraleje tarp bako ir siurblio. Kai isjungiate varikli, kuras nubega atgal i baka ir uzvedant tenka laukti kol siurblys issiurbs ora ir pritrauks kura.
Pirmiausia patikrinkite, ar uzgesinus is kart kuriasi lengvai.
Pirmas itariamuju sarase yra kuro siurblio atbulinis voztuvas, kuris turi neleisti kurui teketi atgal i baka. Toliau - magistralinis vamzdelis ir ji jungiancios zarneles, jei yra nesandarumas, per ji i magistrale pritraukia oro, o kuras nuteka i baka.
Yra keletas svarbiu vietu TDS prieziuroje. Pati svarbiausia ir lepiausia - kuro padavimo sistema. ja reikia laikyti labai svaria, laiku keisti kuro filtra ir tik originalu BMW, jei ketinate ilgiau eksploatuoti si auto. Jautriausias yra variklio kuro siurblys, jo issidevejima lemia degaluose esancios smulkutes tersalu daleles. Originalaus BMW kuro filtro smulkumas yra 15mikronu, bet kurio pakaitalo - maziausiai 40mikronu.
Kuro siurblio remontas - nuo 400 iki 1500 Lt.
Netaupykite eksploatacijos islaidu filtru, tepalu, degalu ir kitu skysciu kokybes saskaita - remontas brangiau uz prieziura.
Jusu atveju yra nesandarumas kuro magistraleje tarp bako ir siurblio. Kai isjungiate varikli, kuras nubega atgal i baka ir uzvedant tenka laukti kol siurblys issiurbs ora ir pritrauks kura.
Pirmiausia patikrinkite, ar uzgesinus is kart kuriasi lengvai.
Pirmas itariamuju sarase yra kuro siurblio atbulinis voztuvas, kuris turi neleisti kurui teketi atgal i baka. Toliau - magistralinis vamzdelis ir ji jungiancios zarneles, jei yra nesandarumas, per ji i magistrale pritraukia oro, o kuras nuteka i baka.
Yra keletas svarbiu vietu TDS prieziuroje. Pati svarbiausia ir lepiausia - kuro padavimo sistema. ja reikia laikyti labai svaria, laiku keisti kuro filtra ir tik originalu BMW, jei ketinate ilgiau eksploatuoti si auto. Jautriausias yra variklio kuro siurblys, jo issidevejima lemia degaluose esancios smulkutes tersalu daleles. Originalaus BMW kuro filtro smulkumas yra 15mikronu, bet kurio pakaitalo - maziausiai 40mikronu.
Kuro siurblio remontas - nuo 400 iki 1500 Lt.
Netaupykite eksploatacijos islaidu filtru, tepalu, degalu ir kitu skysciu kokybes saskaita - remontas brangiau uz prieziura.
Vartotojas
2010-09-20 12:38
2010-09-20
00:18 rašė:
Laba,
Jusu atveju yra nesandarumas kuro magistraleje tarp bako ir siurblio. Kai isjungiate varikli, kuras nubega atgal i baka ir uzvedant tenka laukti kol siurblys issiurbs ora ir pritrauks kura.
Pirmiausia patikrinkite, ar uzgesinus is kart kuriasi lengvai.
Pirmas itariamuju sarase yra kuro siurblio atbulinis voztuvas, kuris turi neleisti kurui teketi atgal i baka. Toliau - magistralinis vamzdelis ir ji jungiancios zarneles, jei yra nesandarumas, per ji i magistrale pritraukia oro, o kuras nuteka i baka.
Yra keletas svarbiu vietu TDS prieziuroje. Pati svarbiausia ir lepiausia - kuro padavimo sistema. ja reikia laikyti labai svaria, laiku keisti kuro filtra ir tik originalu BMW, jei ketinate ilgiau eksploatuoti si auto. Jautriausias yra variklio kuro siurblys, jo issidevejima lemia degaluose esancios smulkutes tersalu daleles. Originalaus BMW kuro filtro smulkumas yra 15mikronu, bet kurio pakaitalo - maziausiai 40mikronu.
Kuro siurblio remontas - nuo 400 iki 1500 Lt.
Netaupykite eksploatacijos islaidu filtru, tepalu, degalu ir kitu skysciu kokybes saskaita - remontas brangiau uz prieziura.
Jusu atveju yra nesandarumas kuro magistraleje tarp bako ir siurblio. Kai isjungiate varikli, kuras nubega atgal i baka ir uzvedant tenka laukti kol siurblys issiurbs ora ir pritrauks kura.
Pirmiausia patikrinkite, ar uzgesinus is kart kuriasi lengvai.
Pirmas itariamuju sarase yra kuro siurblio atbulinis voztuvas, kuris turi neleisti kurui teketi atgal i baka. Toliau - magistralinis vamzdelis ir ji jungiancios zarneles, jei yra nesandarumas, per ji i magistrale pritraukia oro, o kuras nuteka i baka.
Yra keletas svarbiu vietu TDS prieziuroje. Pati svarbiausia ir lepiausia - kuro padavimo sistema. ja reikia laikyti labai svaria, laiku keisti kuro filtra ir tik originalu BMW, jei ketinate ilgiau eksploatuoti si auto. Jautriausias yra variklio kuro siurblys, jo issidevejima lemia degaluose esancios smulkutes tersalu daleles. Originalaus BMW kuro filtro smulkumas yra 15mikronu, bet kurio pakaitalo - maziausiai 40mikronu.
Kuro siurblio remontas - nuo 400 iki 1500 Lt.
Netaupykite eksploatacijos islaidu filtru, tepalu, degalu ir kitu skysciu kokybes saskaita - remontas brangiau uz prieziura.
bandem iskart kurt uzgesinus visthek taspats ojei isvalyt kuro baka ir siurbli
Vartotojas
2010-09-20 13:56
nepades jok isvalymas, ne prie ko.... kam spelioti, kas cia, kur ir kaip. Vaziuoji pas meistra, jungi ant kompo ir matai, kas netaip.. gali buti siurbliukas bake ir t.t. Daug priezasciu, reikia ipilti maziausiai 20 litru degalu, tada bandyti, bet cia jau meistriuku darbas. Cia (internete) problemos tikrai neisspresit.
Vartotojas
2010-09-28 23:58
2010-09-20
13:56 rašė:
nepades jok isvalymas, ne prie ko.... kam spelioti, kas cia, kur ir kaip. Vaziuoji pas meistra, jungi ant kompo ir matai, kas netaip.. gali buti siurbliukas bake ir t.t. Daug priezasciu, reikia ipilti maziausiai 20 litru degalu, tada bandyti, bet cia jau meistriuku darbas. Cia (internete) problemos tikrai neisspresit.
Siurbliukas bake dyzely?! Atsipeikekit.
Visa kita is esmes teisingai sakot, bet niekas nedraudzia zmogui pasidometi ir benta jau sy ta nuspeti ir kitu zmoniu patirti pasidalinti...
Seip ar taip be meistro cia neapsieisite, bet is aprasytu pozymiu vis tiek isvada ta pati - nesandarumas kuro sistemoje, todel gaudo ora
Visa kita is esmes teisingai sakot, bet niekas nedraudzia zmogui pasidometi ir benta jau sy ta nuspeti ir kitu zmoniu patirti pasidalinti...
Seip ar taip be meistro cia neapsieisite, bet is aprasytu pozymiu vis tiek isvada ta pati - nesandarumas kuro sistemoje, todel gaudo ora
Vartotojas
2010-09-29 03:07
Visu pirma TDS o kitas faktas kad yra du atskiri kuro siurbliai net ir silpnesniam varijante.Siame modelyje atkirti 2 -zhemo ir auksto slegio siurbliai, auksto slegio su elektronika yra prie variklio o zemo slegio -KURO BAKE.To kuris bake remotas pigesnis ir pats nedaug naujas tekainuos.Jei nori abu remontuoti tai geriau isvis auto pasikeist.Paskambink i atstovybe pasodomet kuro sistema priesh nusipezedamas
Jūsų žinutė |
|