Vartotojas
2013-12-01 18:43
uzsidege cekas ir uzgeso. diagnostika dode kritine klaida be kodo, nutryne klaidas nesikuria vistiek, klaidu nebera kuro norma gera apatinis daviklis geras (apsukos kuriant ir pajungus ant kompo kyla)kura paduoda atsukus nuo forsunkes vamzdeli bandem prasukt varikli, gal kas kokiu minciu turit?
Vartotojas
2013-12-01 18:46
Gal prastas kuras arba variklio dirzas prasoko.
Vartotojas
2013-12-01 18:48
2013-12-01
18:43 rašė:
uzsidege cekas ir uzgeso. diagnostika dode kritine klaida be kodo, nutryne klaidas nesikuria vistiek, klaidu nebera kuro norma gera apatinis daviklis geras (apsukos kuriant ir pajungus ant kompo kyla)kura paduoda atsukus nuo forsunkes vamzdeli bandem prasukt varikli, gal kas kokiu minciu turit? :)
Seip nuskaicius tik klaidas, ir nepadarius pilnos diagnostikos nereiskia kad su elektros sistema viskas tvarkoj
Vartotojas
2013-12-01 18:55
koks dar dirzas. grandine juk ten. tai ir padaryta pilna nebuvo ko sifruot 1 klaida variklyje tebuvo ir ji be kodo, nutrynus vel kuri nesikuria bet klaidu neberodo jokiu ir akuma buvom atjunge palike kaip senesnem masinom padedavo nieko, o klaidos jokios.
Vartotojas
2013-12-01 18:57
GAL kazkas panasaus
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble
code description)
Actual exhaust gas recirculation quantity is too low
Coolant temperature between 40 °C (104 °F) and 100 °C (212 °F)
Intake air temperature between -5 °C (23 °F) and 45 °C (113 °F)
Atmospheric pressure between 900 hPa ( 0.9 bar ) and 1100 hPa ( 1.1
bar )
Above conditions must be fulfilled for at least 10 s .
Effect:
Maximum performance will be reduced.
Exhaust gas recirculation valve is switched off
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble
code description)
Actual exhaust gas recirculation quantity is too low
Coolant temperature between 40 °C (104 °F) and 100 °C (212 °F)
Intake air temperature between -5 °C (23 °F) and 45 °C (113 °F)
Atmospheric pressure between 900 hPa ( 0.9 bar ) and 1100 hPa ( 1.1
bar )
Above conditions must be fulfilled for at least 10 s .
Effect:
Maximum performance will be reduced.
Exhaust gas recirculation valve is switched off
Vartotojas
2013-12-01 19:00
koks skirtumas dirzas ar grandine, visu atmintinai nepamenu, bet esme tame kad gali but ir kompas sudrekes arba nera geros mases i pati kompa
Vartotojas
2013-12-01 19:07
supranti cia kur parasiai tai yra kodas P0400 o ten klaida be kodo buvo cia su loptopu ant BOSCH nepamenu kelintas ten pajungem lygiai ta pati ras kritine klaida be klaidos kodo istrynem klaidas vel kurem nesikuria vel perskenavom nemeta nei 1 klaidos tada pajungem paziuret apsukas ar ne apatinis daviklis kuriant apsukos kyla kuro norma gera prasukiau forsunkes vamzdeli sakau gal pjauna gryba kompas kura pucia o variklis negyvas.
Vartotojas
2013-12-01 19:33
2013-12-01
19:07 rašė:
supranti cia kur parasiai tai yra kodas P0400 o ten klaida be kodo buvo cia su loptopu ant BOSCH nepamenu kelintas ten pajungem lygiai ta pati ras kritine klaida be klaidos kodo istrynem klaidas vel kurem nesikuria vel perskenavom nemeta nei 1 klaidos tada pajungem paziuret apsukas ar ne apatinis daviklis kuriant apsukos kyla kuro norma gera prasukiau forsunkes vamzdeli sakau gal pjauna gryba kompas kura pucia o variklis negyvas.
temkit ant buksyro , sviskej pakeiciau galvute ir siurbli , kuras eina ratu bet nesikure , nuimiau siurbli , sakau gal el dalis nusprogo , nuveziau pas meistru ir pasake viskas ok , uzdejau siurbli kuriau kuriau , nesikure , draugas sako velkam vilkom apie 1 km ant 30km/h daukmaz , nesikure , sakau pisk gazo i nx , kas bus , tas , ant 60km/h pradejo griebt ir uzsikure , su meistru kalbejau , sako opeliai po tokiu zapadlo tik ant vilkimo ir tesikure , tad nera kuo cia stebetis
Vartotojas
2013-12-01 19:35
2013-12-01
19:07 rašė:
supranti cia kur parasiai tai yra kodas P0400 o ten klaida be kodo buvo cia su loptopu ant BOSCH nepamenu kelintas ten pajungem lygiai ta pati ras kritine klaida be klaidos kodo istrynem klaidas vel kurem nesikuria vel perskenavom nemeta nei 1 klaidos tada pajungem paziuret apsukas ar ne apatinis daviklis kuriant apsukos kyla kuro norma gera prasukiau forsunkes vamzdeli sakau gal pjauna gryba kompas kura pucia o variklis negyvas.
2013-12-01
19:33 rašė:
temkit ant buksyro , sviskej pakeiciau galvute ir siurbli , kuras eina ratu bet nesikure , nuimiau siurbli , sakau gal el dalis nusprogo , nuveziau pas meistru ir pasake viskas ok , uzdejau siurbli kuriau kuriau , nesikure , draugas sako velkam vilkom apie 1 km ant 30km/h daukmaz , nesikure , sakau pisk gazo i nx , kas bus , tas , ant 60km/h pradejo griebt ir uzsikure:lol: , su meistru kalbejau , sako opeliai po tokiu zapadlo tik ant vilkimo ir tesikure , tad nera kuo cia stebetis:thumbdown:
tiesa , net papurskus anodijos (uzkurimo eterio) , net negriebdavo , , ,, jai pakursi ant vilkimo , tada parasyk , jai bus po to bedu , parasyk , patarsim
Vartotojas
2013-12-01 21:34
2013-12-01
19:07 rašė:
supranti cia kur parasiai tai yra kodas P0400 o ten klaida be kodo buvo cia su loptopu ant BOSCH nepamenu kelintas ten pajungem lygiai ta pati ras kritine klaida be klaidos kodo istrynem klaidas vel kurem nesikuria vel perskenavom nemeta nei 1 klaidos tada pajungem paziuret apsukas ar ne apatinis daviklis kuriant apsukos kyla kuro norma gera prasukiau forsunkes vamzdeli sakau gal pjauna gryba kompas kura pucia o variklis negyvas.
2013-12-01
19:33 rašė:
temkit ant buksyro , sviskej pakeiciau galvute ir siurbli , kuras eina ratu bet nesikure , nuimiau siurbli , sakau gal el dalis nusprogo , nuveziau pas meistru ir pasake viskas ok , uzdejau siurbli kuriau kuriau , nesikure , draugas sako velkam vilkom apie 1 km ant 30km/h daukmaz , nesikure , sakau pisk gazo i nx , kas bus , tas , ant 60km/h pradejo griebt ir uzsikure:lol: , su meistru kalbejau , sako opeliai po tokiu zapadlo tik ant vilkimo ir tesikure , tad nera kuo cia stebetis:thumbdown:
2013-12-01
19:35 rašė:
tiesa , net papurskus anodijos (uzkurimo eterio) , net negriebdavo , :thumbdown: , ,, jai pakursi ant vilkimo , tada parasyk , jai bus po to bedu , parasyk , patarsim:drink:
Opeliai yra labai gaidiski nes kai jiems pakeiti kuro filtra ir kai pas juos reik sistema nuorint tai tikrainei purskalas nepadeda o tampymas padeda bet ir tampyt reik pora km
Vartotojas
2013-12-02 18:06
na drysciau priestarauti reikia tik uzpildyti filtra nei karto nebuvo jokiu bedu, jei filtras elementas tai reikia pilnai pripildyti kolba kai jau filtras idetas ir jokiu bedu. na bet cia ne apie tai cia smulkmena.
Vartotojas
2013-12-02 18:07
2013-12-01
19:07 rašė:
supranti cia kur parasiai tai yra kodas P0400 o ten klaida be kodo buvo cia su loptopu ant BOSCH nepamenu kelintas ten pajungem lygiai ta pati ras kritine klaida be klaidos kodo istrynem klaidas vel kurem nesikuria vel perskenavom nemeta nei 1 klaidos tada pajungem paziuret apsukas ar ne apatinis daviklis kuriant apsukos kyla kuro norma gera prasukiau forsunkes vamzdeli sakau gal pjauna gryba kompas kura pucia o variklis negyvas.
2013-12-01
19:33 rašė:
temkit ant buksyro , sviskej pakeiciau galvute ir siurbli , kuras eina ratu bet nesikure , nuimiau siurbli , sakau gal el dalis nusprogo , nuveziau pas meistru ir pasake viskas ok , uzdejau siurbli kuriau kuriau , nesikure , draugas sako velkam vilkom apie 1 km ant 30km/h daukmaz , nesikure , sakau pisk gazo i nx , kas bus , tas , ant 60km/h pradejo griebt ir uzsikure:lol: , su meistru kalbejau , sako opeliai po tokiu zapadlo tik ant vilkimo ir tesikure , tad nera kuo cia stebetis:thumbdown:
2013-12-01
19:35 rašė:
tiesa , net papurskus anodijos (uzkurimo eterio) , net negriebdavo , :thumbdown: , ,, jai pakursi ant vilkimo , tada parasyk , jai bus po to bedu , parasyk , patarsim:drink:
na reikes i kaima gryzus nes masina kaimeli stovi tai savaitgali reikes.
Vartotojas
2013-12-02 22:18
2013-12-02
18:06 rašė:
na drysciau priestarauti reikia tik uzpildyti filtra nei karto nebuvo jokiu bedu, jei filtras elementas tai reikia pilnai pripildyti kolba kai jau filtras idetas ir jokiu bedu. na bet cia ne apie tai cia smulkmena.
temt ir tik temt , negailek greicio ir vilk kol uzsikurs ,
Vartotojas
2013-12-02 22:30
2013-12-01
18:43 rašė:
uzsidege cekas ir uzgeso. diagnostika dode kritine klaida be kodo, nutryne klaidas nesikuria vistiek, klaidu nebera kuro norma gera apatinis daviklis geras (apsukos kuriant ir pajungus ant kompo kyla)kura paduoda atsukus nuo forsunkes vamzdeli bandem prasukt varikli, gal kas kokiu minciu turit? :)
ziurek veleno davikli man budavo, kad vaziuojant pradedavo gest opelis. daryk ka nori. uzgesta, istraukiu rakteli, ikisu atgal, uzsikuria vaziuoja. diagnostika parode veleno daviklio klaida pas tave tas pats. nusprogo daviklis ir xuj tu ja uzkursi
Vartotojas
2013-12-03 18:03
2013-12-02
18:06 rašė:
na drysciau priestarauti reikia tik uzpildyti filtra nei karto nebuvo jokiu bedu, jei filtras elementas tai reikia pilnai pripildyti kolba kai jau filtras idetas ir jokiu bedu. na bet cia ne apie tai cia smulkmena.
2013-12-02
22:18 rašė:
temt ir tik temt , negailek greicio ir vilk kol uzsikurs:lol: ,
siurblio virsus elektrine dalis nusovus buvo, nereikejo ir tempt. vaziuoja jau kuriasi.
Vartotojas
2013-12-03 18:04
2013-12-01
18:43 rašė:
uzsidege cekas ir uzgeso. diagnostika dode kritine klaida be kodo, nutryne klaidas nesikuria vistiek, klaidu nebera kuro norma gera apatinis daviklis geras (apsukos kuriant ir pajungus ant kompo kyla)kura paduoda atsukus nuo forsunkes vamzdeli bandem prasukt varikli, gal kas kokiu minciu turit? :)
2013-12-02
22:30 rašė:
ziurek veleno davikli :) man budavo, kad vaziuojant pradedavo gest opelis. daryk ka nori. uzgesta, istraukiu rakteli, ikisu atgal, uzsikuria vaziuoja. diagnostika parode veleno daviklio klaida :) pas tave tas pats. nusprogo daviklis ir xuj tu ja uzkursi :)
tai gal pas tave ne toks motoras.
Jūsų žinutė |
|