Opel variklio gedimas

Sukūrė Vartotojas 2020-07-19
2020-07-19 12:44
Turiu tokią Opel Vectra C variklio Z22YH problemą:
- Važiuojant miesto režimu (apsukos apie 2000) degimo kameroj sudeginama apie pusę litro
tepalų 500 km (neekseleruojant išmetimas atitinka Euro 4 normas).
- Važiuojant 120 -130 km/val. (apsukos apie 3500, 4000) sudeginama apie 1, 5 litro tepalų 500
km.
- Staiga keliant apsukas kartais dingsta degimas 1 arba 3 cilindre, (variklis purtosi ir vos
dirba, tai būna retai ir ypač tada jei automobilio greitis mažesnis už pavaros greitį). Išjungus
ir vėl užvedus variklį viskas susitvarko.
- Opel servize pasakė, kad gedimas variklyje ir remontuoti neverta.
Gal turite minčių kokia priežastis dėl degimo kameroje sudegančių tepalų, ir iš patirties kokia būtų
variklio remonto kaina.
7646 / 0
2020-07-19 15:55
tepalai dega tai simtu proc del voztuvu manzetu.Taip pat gali buti ir ziedai uzsede.Manzetus galima pakeist, jie tikrai nera brangus, bet va prie ju prieit:)Siaip, tai dar nera tragiskas rijimas.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2020-07-19 20:55
2020-07-19 15:55 maumas rašė: tepalai dega tai simtu proc del voztuvu manzetu.Taip pat gali buti ir ziedai uzsede.Manzetus galima pakeist, jie tikrai nera brangus, bet va prie ju prieit:)Siaip, tai dar nera tragiskas rijimas.
Ačiū už atsakymą. Gal galite spėti, kodel akseleruojant (retai) dingsta degimas pirmame cilindre. (tą rodo klaidos reikšmė), nebelieka traukos o išjungus ir užvedus variklį iš naujo viskas susitvarko.
Pagarbiai
Algirdas

2020-07-22 07:14
2020-07-19 15:55 maumas rašė: tepalai dega tai simtu proc del voztuvu manzetu.Taip pat gali buti ir ziedai uzsede.Manzetus galima pakeist, jie tikrai nera brangus, bet va prie ju prieit:)Siaip, tai dar nera tragiskas rijimas.
2020-07-19 20:55 rašė: Ačiū už atsakymą. Gal galite spėti, kodel akseleruojant (retai) dingsta degimas pirmame cilindre. (tą rodo klaidos reikšmė), nebelieka traukos o išjungus ir užvedus variklį iš naujo viskas susitvarko.
Pagarbiai
Algirdas

Padarius kompiuterinę diagnostiką matytume, gal (spėju)viena žvakė bloga arba degimo ritė , arba laidas pramušinėja, arba KLAIDA NETIKSLI neturėtų būt kalta oro srauto žarna, bet visko gali būt , jei blogas oro srautas arba kažkas negera vienam cilindre ir tik 4 cilindrų variklis kompas tą cilindrą atjunginėja....Rimtesniai diagnoistikai varyk į Opel atstovybę arba kur daro tikslią ir parodys kodėl taip vyskta....Turiu irgi tokią smulkmeną, apie kurią parašysiu čia ir paklausiu, nes artimas Opeliui modelis....
2020-07-22 07:27
Patarkit ka galit arba paspėliokit, irgi GM gaminys gal kas turit minčių, nes iki tikros diagnostikos neprieinu kolkas nes neturi programos būtent tokiem GM varikliams serivsuose, o kadilų atstovybė sostinėje vos prie mėnesį atsidarė, eilės kilometrinės.....Variklio elektronika SIEMENS, originali OSM buvo Siemens, na kadangi jau negamina naujų Siemensas, tai siunčiausi analogą iš USA kokį gavau ir keistai pigi ta OSM....Variklis V8 239kw žvakės naujos Beru pagal katalogą, naujos dujos, nauja OSM, bet labai sunkiai nusiiminėjo srauto žarna nes nuo amžiaus visai suakmenėjus sakau gal įskilo labai gilios klostės nesuprasi reiks nusiimt apžiūrėt.......Žodžiu vyksta toks dalykas :tiek benzu tik dujomis.....Užsiliesina kuro mišinys labiau vienoj pusėj ypač 2-juose 3-juose, kompas tą mišinį koreguoja ir ant laisvų apsukų vis susvyruoja apsukos.Nevisuomet bet gan dažnai susvyruoja sūkiai ?Kame kampas?Veleno arba velenėlių padėties davilikiukai kalti at visgi bus OSM, žarna, oro skelndės bėdos?KLaida tokia su primityvia diagnostika ACTUATOR arba aksleleracija štai įkelsiu foto

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti