pumpkin
1687 / 0
Vartotojas
2014-08-19 23:10
gal balansavimo velenai viduj?
pumpkin
1687 / 0
2014-08-19 23:17
2014-08-19
23:10 rašė:
gal balansavimo velenai viduj?
Tokia mintis yra, bet tada , kaip įsivaizduoju, jie turėtų statytis vienoj padėty, o ar yra kokio žymės, dar neapžiūrėjau.
Vartotojas
2014-08-20 00:41
2014-08-19
23:10 rašė:
gal balansavimo velenai viduj?
2014-08-19
23:17 pumpkin rašė:
Tokia mintis yra, bet tada , kaip įsivaizduoju, jie turėtų statytis vienoj padėty, o ar yra kokio žymės, dar neapžiūrėjau.
o kas juos suka? esu mates kazka panasaus saabo dyzeliam motore, tai buvo balansavimo velenai.. benzininiam tai paciam bloke velenai..
pumpkin
1687 / 0
2014-08-20 10:04
2014-08-19
23:10 rašė:
gal balansavimo velenai viduj?
2014-08-19
23:17 pumpkin rašė:
Tokia mintis yra, bet tada , kaip įsivaizduoju, jie turėtų statytis vienoj padėty, o ar yra kokio žymės, dar neapžiūrėjau.
2014-08-20
00:41 rašė:
o kas juos suka? esu mates kazka panasaus saabo dyzeliam motore, tai buvo balansavimo velenai.. benzininiam tai paciam bloke velenai..
Su alkūniniu jie sujungti per dantratį.
Vartotojas
2014-08-20 19:06
2014-08-19
23:17 pumpkin rašė:
Tokia mintis yra, bet tada , kaip įsivaizduoju, jie turėtų statytis vienoj padėty, o ar yra kokio žymės, dar neapžiūrėjau.
2014-08-20
00:41 rašė:
o kas juos suka? esu mates kazka panasaus saabo dyzeliam motore, tai buvo balansavimo velenai.. benzininiam tai paciam bloke velenai..
2014-08-20
10:04 pumpkin rašė:
Su alkūniniu jie sujungti per dantratį.
saab dyzelinio motoro nuo alkuninio grandine suka panasu dalyka. metkiu kaip ir nera, tiesiog kai dedi nustatai, kad abieju velenu svoriai ziuretu i virsu. nzn ar cia taip pat..
pumpkin
1687 / 0
2014-08-20 20:52
O apskritai, kaip tie balansavimo velenai veikia, Kaip įsivaizduoju, pats alkūninis velenas turi būti išbalansuotas, tai balansavimo velenai atlieka kažkokią papildomą funkciją.Kažkada seniai turėjau Lancia, tai ten turėjo būti du dantyti diržai-vienas paskirstymo velenui , kitas įsivaizduoju, turėjo sukti balansavimo veleną, bet to diržo ten nebuvo.Ir nieko, važiavo ir nesipurtė Taigi , ir čia turiu mintį, kad tuos velenus nuimti, taigi įdomu , kokios būtų pasekmės.
Vartotojas
2014-08-20 22:04
vibracijos kazkiek daugiau atsiranda, bet pati varikli kiek labiau apkrauna, del to buna daug kas juos atjungia.
4 katilu eilej variklis negali buti idealiai balansuotas be ju, nes lieka pasalines jegos, kurias ir "malsina" sitie velenai. ta prasme variklio darbui neturi beveik jokios itakos tos pasalines jegos, bet vibracijos buna kiek daugiau. pvz 6 katilu eilej varikliui nereikia jokiu papildomu velenu, nes papildomi 2 cilindrai kompensuoja tas jegas. tas pats ir su H formos (bokseriniai kaip pvz subaru) varikliais.. jie yra idealiai balansuoti be jokiu pasaliniu nesamoniu
4 katilu eilej variklis negali buti idealiai balansuotas be ju, nes lieka pasalines jegos, kurias ir "malsina" sitie velenai. ta prasme variklio darbui neturi beveik jokios itakos tos pasalines jegos, bet vibracijos buna kiek daugiau. pvz 6 katilu eilej varikliui nereikia jokiu papildomu velenu, nes papildomi 2 cilindrai kompensuoja tas jegas. tas pats ir su H formos (bokseriniai kaip pvz subaru) varikliais.. jie yra idealiai balansuoti be jokiu pasaliniu nesamoniu
pumpkin
1687 / 0
2014-08-20 22:29
2014-08-20
22:04 rašė:
vibracijos kazkiek daugiau atsiranda, bet pati varikli kiek labiau apkrauna, del to buna daug kas juos atjungia.
4 katilu eilej variklis negali buti idealiai balansuotas be ju, nes lieka pasalines jegos, kurias ir "malsina" sitie velenai. ta prasme variklio darbui neturi beveik jokios itakos tos pasalines jegos, bet vibracijos buna kiek daugiau. pvz 6 katilu eilej varikliui nereikia jokiu papildomu velenu, nes papildomi 2 cilindrai kompensuoja tas jegas. tas pats ir su H formos (bokseriniai kaip pvz subaru) varikliais.. jie yra idealiai balansuoti be jokiu pasaliniu nesamoniu
4 katilu eilej variklis negali buti idealiai balansuotas be ju, nes lieka pasalines jegos, kurias ir "malsina" sitie velenai. ta prasme variklio darbui neturi beveik jokios itakos tos pasalines jegos, bet vibracijos buna kiek daugiau. pvz 6 katilu eilej varikliui nereikia jokiu papildomu velenu, nes papildomi 2 cilindrai kompensuoja tas jegas. tas pats ir su H formos (bokseriniai kaip pvz subaru) varikliais.. jie yra idealiai balansuoti be jokiu pasaliniu nesamoniu
Tai vat ir man tie velenai daro problemas, nes norėčiau dėti kitokios formos karterį, o visas tas "gargaras" netelpa O dėl tų vibracijų, tai nelabai jos jaustųsi, juo nebūtų važinėjama komfortiškai, svarbiausia, kad alkūninis su švaistikliais per bloką neišlystų . Nors ir tie patys Opelio 2, 2 varikliai būna ir su velenais, ir be jų.
Jūsų žinutė |
|