Sušilus varikliui užsidega check engine ir pavarų dėžės serviso lemputės. Kompas rodo:
P1890 (Throttle position sensor) ir P1405 (EGR),
abi klaidos įsijungia beveik vienu metu. Viskas būtų ok, bet pavarų dėžė gavusi TPS klaidą pereina į service rėžimą ir lieka tik 4 bėgis. Pas kiek buvom elektrikų - visi išsijuosę tikina, kad TPS čia nei prie ko.
Dar keista tai, kad važiuojant jokio diskomforto nėra t.y. nei trauka sumažėja, nei apsukos šokinėja ar pan.
Kas padaryta: trintos klaidos, tikrinti laidai, keistas ECU, keistas pavarų dėžės valdymo blokas, keistas EGR (į dėvėtą).
Vienintelis skirtumas atsirado pakeitus EGR, dabar TPS klaidą išmeta anksčiau nei EGR.
Buvau neseniai pas meistrą dėl EGR išprogramavimo, tačiau, pasak meistro, kompiuteris yra per senas ir nėra galimybės EGR išprogramuoti. Todėl belieka tik bandyti keisti pačią gazo sklendę.. Ar kas nors esate susidūrę su šia bėda?
Automobilis: Opel Astra, 1999 m., automatas, benzinas, 66kW, 1.4 l.