Vartotojas
2020-02-26 23:53
Automobilis SAAB 9-3 II 2.2 TiD. Nuspaudus gaza iki dugno pasiekus mazdaug 2000 apsuku pradeda kilti tuscios apsukos, automobilis sunkiai greiteja, atleidus pedala ir vel numynus apsukos ir greitis kyla kaip ir turetu. Beda ne sankaboj, keistas visas komplektas. Kokia gali buti beda? Automobilis cipuotas, isprogramuotas EGR, jei tai itakoja.
Vartotojas
2020-02-27 10:46
Daugiau nera del ko kilti apsukoms tik del sankabos.
Vartotojas
2020-02-27 18:11
Idetas LUK firmos naujas komplektas kartu su isminamuoju. Seniau apsukos kildavo ir 3 begiu, dabar 3 nekyla, bet 4-5 begiu visdar kyla apsukos... Tai kaip suprasti jei nera del ko kaip del sankabos tik?
Vartotojas
2020-02-27 20:27
Todel ir pirkta geresnes firmos sankaba. Sankaba rekomendavo zmogus, kuris ir cipuoja tokius auto.. Ir esme, kad nera, kad istisai velia. Kaip ir sakiau, numini gaza, uzvelia apsukos, atleidi ir vel numini ir normaliai traukia kaip ir turetu. Po to jau kuri laika ir nevelia, bet praejus kazkiek laiko vel nuspaudus kyla apsukos. Nesinori tiket, kad nieko nebepadarysi..
Vartotojas
2020-02-27 20:31
O ir pakilo is 92kw i koki 110kw tik. Del tokio skirtumo nemanau, kad taip jau turetu justis per visiskai nauja sankaba...
Vartotojas
2020-02-27 20:34
O jei as prie aukstesniu apsuku perjungiu 4-5 begi tai isvis nesijaucia nei apsuku kilimo, nei greicio dingimo. Pasijaucia tik jei per 2000 apsuku bandau perlipt jau su 4-5 begiu numynus pilnai gaza...
Vartotojas
2020-03-01 23:22
Pas mane komplektas pirktas naujas ir kartu su isminamuoju ir butent sitam varikliui, ne kitam. Pirkta ne is zmoniu ar srotu, o is normalios parduotuves ir su nusimanancio zmogaus konsultacija. Zodziu, atrodo teks tiesiog susitaikyti
Jūsų žinutė |
|