Vartotojas
2011-01-18 22:20
Jau nusibodo tos temos kai visad prieinama prie vieno ir to pačio o žmogai vis klausia patarimu kokia auto pirkti tai gal papasakokim kiekvienas apie tai ka vairuojam pagal tuos pačius kriterijus
1 pagaminimo metai
2 nuvažiuota km prieš perkant
3 dabartine rida
4 pakeistos detalės
5 kuro sanaudos tikros
6 trukumai eksploatuojant
7 privalumai
8 į ką atkreipti dėmesį perkatn tokį auto
9 ar pirktumėt tokia auto makę kriterijai nuvertėjimas, atsipirkimas (jai jis iš viso yra)
10 kitka
tikiuosi pavyks sukurti kažką panašaus kaip ir kituose forumuose
1 pagaminimo metai
2 nuvažiuota km prieš perkant
3 dabartine rida
4 pakeistos detalės
5 kuro sanaudos tikros
6 trukumai eksploatuojant
7 privalumai
8 į ką atkreipti dėmesį perkatn tokį auto
9 ar pirktumėt tokia auto makę kriterijai nuvertėjimas, atsipirkimas (jai jis iš viso yra)
10 kitka
tikiuosi pavyks sukurti kažką panašaus kaip ir kituose forumuose
Vartotojas
2011-01-18 22:42
Nissan primera 1, 6 benzinas/dujos 66 kw sedanas darbinis arklys
1994
170000
290000
per 4 m pakeista kaladėlės visos priekinės komplektas 25, galinių 55, viena granata 160 (dėl gumos defekto) visi amortikai vnt kaina apie 120 lt galiniai stabilizatoriai (nepavyko keičiant amortikų nusukt teko nupjauti) po 25 lt, priekiniai šakių šarnyrai po 55 lt
amortikų galėjau ir nekeisti tiesiok kai viskas buvo išardyta dėl antikorozinės dangos tai viska ir pakeičiau daugiau tik filtrai ir tepalai na oro filtro kaina apie 25 perkant japoniška tiesa dar teko keisti galinius stabdžių cilindriukus po 35 lt ir viena trupaji vamzdeli stabdžių nepavyko nusukti 6 lt
Kuro sanaudos 7 vid. benzo ir nuo 8 iki 10 duju
Eksplotacija liux pakenčia ir žvyrkelius ir šeip kantri tiesa kietoka ir mėgsta rudyti galinės arkos teko denkti antikorozine danga (apie 150 lt)
Ekonomiška papratai remontuojama ir kantri variklis ant grandinės atkrenta diržų keitimai
Galinės arkos, sankaba (1, 6 palyginus silpnas variklis tokiai auto) ar po keleivio kojomis nedrėgna ( užsikemša latakai į salona bėga vanduo)
Tokia pirkčiau ir vėl šita sedanas reik universalo už ją sumokėjau 3500 turėčiau dar už 2000 parduoti jai nepavyks padovanosiu sesei sakyčiau man ši auto atsipirko ir sukaupu
Na čia P10 geresnės p11 tos mažiau rudyje o viskas tas pat tiesa p12 visiška nesamonė ( susikūrė nissan reno alijansas nebeliko tikru nissanų)
Manau ši info kažkam padės jai galvoja pirkti mašiniuka
1994
170000
290000
per 4 m pakeista kaladėlės visos priekinės komplektas 25, galinių 55, viena granata 160 (dėl gumos defekto) visi amortikai vnt kaina apie 120 lt galiniai stabilizatoriai (nepavyko keičiant amortikų nusukt teko nupjauti) po 25 lt, priekiniai šakių šarnyrai po 55 lt
amortikų galėjau ir nekeisti tiesiok kai viskas buvo išardyta dėl antikorozinės dangos tai viska ir pakeičiau daugiau tik filtrai ir tepalai na oro filtro kaina apie 25 perkant japoniška tiesa dar teko keisti galinius stabdžių cilindriukus po 35 lt ir viena trupaji vamzdeli stabdžių nepavyko nusukti 6 lt
Kuro sanaudos 7 vid. benzo ir nuo 8 iki 10 duju
Eksplotacija liux pakenčia ir žvyrkelius ir šeip kantri tiesa kietoka ir mėgsta rudyti galinės arkos teko denkti antikorozine danga (apie 150 lt)
Ekonomiška papratai remontuojama ir kantri variklis ant grandinės atkrenta diržų keitimai
Galinės arkos, sankaba (1, 6 palyginus silpnas variklis tokiai auto) ar po keleivio kojomis nedrėgna ( užsikemša latakai į salona bėga vanduo)
Tokia pirkčiau ir vėl šita sedanas reik universalo už ją sumokėjau 3500 turėčiau dar už 2000 parduoti jai nepavyks padovanosiu sesei sakyčiau man ši auto atsipirko ir sukaupu
Na čia P10 geresnės p11 tos mažiau rudyje o viskas tas pat tiesa p12 visiška nesamonė ( susikūrė nissan reno alijansas nebeliko tikru nissanų)
Manau ši info kažkam padės jai galvoja pirkti mašiniuka
haro196
582 / 0
2011-01-19 01:23
http://auto.kitoks.com/ tas pats ka tu cia bandai islauzti
Vartotojas
2011-01-19 08:15
2011-01-19
01:23 haro196 rašė:
http://auto.kitoks.com/ tas pats ka tu cia bandai islauzti
tik ten kiek atsimenu diskusiju tai 0 .... aisku geriau sakyti kad audi geriau nei alfa o alfa geriau nei audi bet nieko nepateikti ir valtuzotis su tokim nesam visos temos sitam forume galutinai baigiasi tik tuo kaskaip vaikiska ir jau lb nusibode...
maumas
7658 / 0
2011-01-19 10:22
Pirkau savo audzi b4 66kw, 2007m. vasara.Mokejau ar 7300lt.Nelabai as jos norejau, bet rinkausi tokia masina, kuri gerai draugauja su dujomis.Is karto buvo pakeistas dirzelis, guoliukas ir priekiniai salnikai.Per likusi laika buvo keisti atraminiai guoliai, priek.salenblokai, visi stabdziu diskai su kalademis, sutvarkyti gal.stabdziu suportai, gale salenblokai, siaip ivairios smulkmenos.Na ir einamieji servisai-tepalai, filtrai, padangos.Neskaitant ju, remontai, ko gero tilptu i 1000lt, gal kazkiek daugiau.Nuvaziuota virs 40tkm, nedaug, nes yra namie dar viena masina, kuri jau rimciau suka kmAr dar karta pirkciau?Taip, ko gero, bet su viena salyga, kad nebus vazinejama isdauzytais vieskeliaisRealiai-moraliskai pasenes modelis, bet uztai kiseniu nedrasko
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
haro196
582 / 0
2011-01-19 11:32
2011-01-19
01:23 haro196 rašė:
http://auto.kitoks.com/ tas pats ka tu cia bandai islauzti
2011-01-19
08:15 rašė:
tik ten kiek atsimenu diskusiju tai 0 .... aisku geriau sakyti kad audi geriau nei alfa o alfa geriau nei audi bet nieko nepateikti ir valtuzotis su tokim nesam visos temos sitam forume galutinai baigiasi tik tuo kaskaip vaikiska ir jau lb nusibode...
Na diskusiju nulis pet tarp markiu auto fanu daznai kyla gincu del nieko man grazesne sita tipo o tu nesveikas, kitas skao: as nusipirkau alfa ir du metai nieko neremontuoju (pasiseke alfa nusipirkt), kita priestarauja: durnas tu paziurek kaip ji atrodo., va BMW tai oooo....
Kur logika tokiu postu nesuprantu. gal todel nera gerai tos didkusijos tarp auto fanu. geriau perskaitei vieno nuomones kito nuomones bedas panagrinejai. Gi kiekviena masina turi savo istorijoa vienos labai priziuretos kitos visai nuvarytos vienas mazai pinigu isleido taisymui nes vazinejo lygiais keliais, antras raliavo zvirkeliu draske ir daug pinigu remontams sukiso. per ta pati atstuma. Taip kad visos masinos geros, bet visos turi savo ligu. O jas galima forumuose rast arba per tokius puslapius kaip anas perskaicisu atsiliepimus apie norima modeli.
Kur logika tokiu postu nesuprantu. gal todel nera gerai tos didkusijos tarp auto fanu. geriau perskaitei vieno nuomones kito nuomones bedas panagrinejai. Gi kiekviena masina turi savo istorijoa vienos labai priziuretos kitos visai nuvarytos vienas mazai pinigu isleido taisymui nes vazinejo lygiais keliais, antras raliavo zvirkeliu draske ir daug pinigu remontams sukiso. per ta pati atstuma. Taip kad visos masinos geros, bet visos turi savo ligu. O jas galima forumuose rast arba per tokius puslapius kaip anas perskaicisu atsiliepimus apie norima modeli.
Vartotojas
2011-01-19 11:47
Bmw 525 TDs
1 1999
2 163tuts km
3 176tukst km
4 tepalai ir dirzai + vamzdis nuo ic
5 miestas 10-11 uzmestis 7, 2
6 trukumai eksploatuojant
7 Pakankamai minksta , trauka neiskundziu, erdvi , tinka ilgoms kelionems
8 siurbly , ar variklis nepulsuoja..
9 Nepirkciau , nes pagal moksleivio gaunamas lesas per brangus auto , atsipirkt neatsipirko , o kad daugiau laiko praleidzia garaze tai tikrai jis nepabrangs.
10 Nesmaukit salto variklio ir laikys , nereikia vazinet pensininko rezimu Atsiprasau jai per daug nusipezejau ar nukrypau i sona
1 1999
2 163tuts km
3 176tukst km
4 tepalai ir dirzai + vamzdis nuo ic
5 miestas 10-11 uzmestis 7, 2
6 trukumai eksploatuojant
7 Pakankamai minksta , trauka neiskundziu, erdvi , tinka ilgoms kelionems
8 siurbly , ar variklis nepulsuoja..
9 Nepirkciau , nes pagal moksleivio gaunamas lesas per brangus auto , atsipirkt neatsipirko , o kad daugiau laiko praleidzia garaze tai tikrai jis nepabrangs.
10 Nesmaukit salto variklio ir laikys , nereikia vazinet pensininko rezimu Atsiprasau jai per daug nusipezejau ar nukrypau i sona
Vartotojas
2011-01-19 12:29
honda civic
1 1991
2 ?
3 ?
4 lambda zondas, abi granatos, gen dirzas, suporto rem k-tas, pr kalades, visi filtrai, zvakes, daug detaliu is sroto kad atnaujint kebulo ir salono stovi..
5 vid 7.5 benz
6 rudija
7 gerai eina, nebeluzta jau seniai niekas isvis, neimanoma uzdrozt
8 tepalus megsta valgyti jei nugainiotas motoras, sankaba, kebulo korozija ypac gale
9 ?
10 darbinis patikimas aparatas, kasdienai, iki 1000lt nieko geriau nematau ka rinktis
1 1991
2 ?
3 ?
4 lambda zondas, abi granatos, gen dirzas, suporto rem k-tas, pr kalades, visi filtrai, zvakes, daug detaliu is sroto kad atnaujint kebulo ir salono stovi..
5 vid 7.5 benz
6 rudija
7 gerai eina, nebeluzta jau seniai niekas isvis, neimanoma uzdrozt
8 tepalus megsta valgyti jei nugainiotas motoras, sankaba, kebulo korozija ypac gale
9 ?
10 darbinis patikimas aparatas, kasdienai, iki 1000lt nieko geriau nematau ka rinktis
Vartotojas
2011-01-19 12:56
dar vienas mano priūrimas auto Volvo v40 66kw td reno variklis mitsiuko pakaba
1. 1998
2. pan 285000
3. 310000
4. stabdžių šlangelės po 80 lt, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėm apie 280 lt, sankabos išminamas guolis su remontu 300 lt, priekinės spyruoklės po 300 lt,
siurblio remontas 500 lt, kaitinimo žvakės, filtrai, nesenai variklio galva 600 lt, tuoj nustips geričių dėžė
5. apie 8, 5 ltr
6. nedaug vietos palyginti kieta, variklis dirba kai traktorius, detalės brangios nelabai ekonomiška
7. man gražus dizainas trauka patenkinama geros salono medžiagos
8. variklio būklė (reno variklis ), sankaba, greičių dėžė, turbina ir... kaško ypatingo nėra
9. nuvažiuota nedaug kaina 15000 dabartinė kaina po 3 metu 6000 max tikrai nepirkčiau šita gal jau padrožta buvo, bet... detalės brangios genda dažnai tepaluojasi kur netingi kaskokia volvo parodija šitas modelis
1. 1998
2. pan 285000
3. 310000
4. stabdžių šlangelės po 80 lt, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėm apie 280 lt, sankabos išminamas guolis su remontu 300 lt, priekinės spyruoklės po 300 lt,
siurblio remontas 500 lt, kaitinimo žvakės, filtrai, nesenai variklio galva 600 lt, tuoj nustips geričių dėžė
5. apie 8, 5 ltr
6. nedaug vietos palyginti kieta, variklis dirba kai traktorius, detalės brangios nelabai ekonomiška
7. man gražus dizainas trauka patenkinama geros salono medžiagos
8. variklio būklė (reno variklis ), sankaba, greičių dėžė, turbina ir... kaško ypatingo nėra
9. nuvažiuota nedaug kaina 15000 dabartinė kaina po 3 metu 6000 max tikrai nepirkčiau šita gal jau padrožta buvo, bet... detalės brangios genda dažnai tepaluojasi kur netingi kaskokia volvo parodija šitas modelis
Vartotojas
2011-01-19 16:08
Sakyčiau labai gera tema
Taiva turiu aš Alfa Romeo 156 2, 4JTD 103 kW buvo pirkta pavargusi, su tikslu pasidaryti gera auto.
1. 2001m.
2. 131000 km.
3. 142000 km.
4. Kadangi buvo pirkta pavargusi tai pakeista irgi normaliai priekinės šakės abi atrestauruotos 2x140lt., apatinė sakė 250 lt. ir kitos ap. šakės salenblokas 50lt., toliau stabiliko ivorės (poliuretaninės) 2x50, stabiliko traukutės 2x50lt. keistas pagr. diržai su guoliukais + gen diržas 470, poto gen. diržas nutruko kadangi buvo nepakeistas itempėjas. dar gavosi+ 400 itempejas iš sroto ir guoliukai plius diržas. tepalai filtrai antifrizas dar plius 200lt, diagnostika variklio (Klaidų nerado 50 lt). Variklio apsaugos iš šroto dar 100lt. Buvo dėtos tik geros, brangios detalės, jokių kitaicų.
5. Iki 7ltr vidutinės.
6. Galietu but geresnis matomumas per galiny stiklą
7. Net nežinau vairuoji ir jauti malonumą, kaip dyzeliui trauka super. pokolkas nesugedo niekas ka buvau sutvarkes (jei neskaityt gen diržo nutrukimo) ir neiškilo naujų bedų.
8. Pagrinde i pakaba, taip pat variklio būkle, ir kad nedegtu jokių įspėjamūju lempučių.
9. Tikrai pirkčiau, o apie atsipirkima tai jei sažiningai ir normaliom detalėm tvarkysi tai turbūt niekad i pliusą neišeisi.
Taiva turiu aš Alfa Romeo 156 2, 4JTD 103 kW buvo pirkta pavargusi, su tikslu pasidaryti gera auto.
1. 2001m.
2. 131000 km.
3. 142000 km.
4. Kadangi buvo pirkta pavargusi tai pakeista irgi normaliai priekinės šakės abi atrestauruotos 2x140lt., apatinė sakė 250 lt. ir kitos ap. šakės salenblokas 50lt., toliau stabiliko ivorės (poliuretaninės) 2x50, stabiliko traukutės 2x50lt. keistas pagr. diržai su guoliukais + gen diržas 470, poto gen. diržas nutruko kadangi buvo nepakeistas itempėjas. dar gavosi+ 400 itempejas iš sroto ir guoliukai plius diržas. tepalai filtrai antifrizas dar plius 200lt, diagnostika variklio (Klaidų nerado 50 lt). Variklio apsaugos iš šroto dar 100lt. Buvo dėtos tik geros, brangios detalės, jokių kitaicų.
5. Iki 7ltr vidutinės.
6. Galietu but geresnis matomumas per galiny stiklą
7. Net nežinau vairuoji ir jauti malonumą, kaip dyzeliui trauka super. pokolkas nesugedo niekas ka buvau sutvarkes (jei neskaityt gen diržo nutrukimo) ir neiškilo naujų bedų.
8. Pagrinde i pakaba, taip pat variklio būkle, ir kad nedegtu jokių įspėjamūju lempučių.
9. Tikrai pirkčiau, o apie atsipirkima tai jei sažiningai ir normaliom detalėm tvarkysi tai turbūt niekad i pliusą neišeisi.
Vartotojas
2011-01-21 11:34
2011-01-19
16:08 rašė:
Sakyčiau labai gera tema :thumbup:
Taiva turiu aš Alfa Romeo 156 2, 4JTD 103 kW :) buvo pirkta pavargusi, su tikslu pasidaryti gera auto.
1. 2001m.
2. 131000 km.
3. 142000 km.
4. Kadangi buvo pirkta pavargusi tai pakeista irgi normaliai :) priekinės šakės abi atrestauruotos 2x140lt., apatinė sakė 250 lt. ir kitos ap. šakės salenblokas 50lt., toliau stabiliko ivorės (poliuretaninės) 2x50, stabiliko traukutės 2x50lt. keistas pagr. diržai su guoliukais + gen diržas 470, poto gen. diržas nutruko kadangi buvo nepakeistas itempėjas. dar gavosi+ 400 itempejas iš sroto ir guoliukai plius diržas. tepalai filtrai antifrizas dar plius 200lt, diagnostika variklio (Klaidų nerado 50 lt). Variklio apsaugos iš šroto dar 100lt. Buvo dėtos tik geros, brangios detalės, jokių kitaicų.
5. Iki 7ltr vidutinės.
6. Galietu but geresnis matomumas per galiny stiklą
7. Net nežinau vairuoji ir jauti malonumą, kaip dyzeliui trauka super. pokolkas nesugedo niekas ka buvau sutvarkes (jei neskaityt gen diržo nutrukimo) ir neiškilo naujų bedų.
8. Pagrinde i pakaba, taip pat variklio būkle, ir kad nedegtu jokių įspėjamūju lempučių.
9. Tikrai pirkčiau, o apie atsipirkima tai jei sažiningai ir normaliom detalėm tvarkysi tai turbūt niekad i pliusą neišeisi.
Taiva turiu aš Alfa Romeo 156 2, 4JTD 103 kW :) buvo pirkta pavargusi, su tikslu pasidaryti gera auto.
1. 2001m.
2. 131000 km.
3. 142000 km.
4. Kadangi buvo pirkta pavargusi tai pakeista irgi normaliai :) priekinės šakės abi atrestauruotos 2x140lt., apatinė sakė 250 lt. ir kitos ap. šakės salenblokas 50lt., toliau stabiliko ivorės (poliuretaninės) 2x50, stabiliko traukutės 2x50lt. keistas pagr. diržai su guoliukais + gen diržas 470, poto gen. diržas nutruko kadangi buvo nepakeistas itempėjas. dar gavosi+ 400 itempejas iš sroto ir guoliukai plius diržas. tepalai filtrai antifrizas dar plius 200lt, diagnostika variklio (Klaidų nerado 50 lt). Variklio apsaugos iš šroto dar 100lt. Buvo dėtos tik geros, brangios detalės, jokių kitaicų.
5. Iki 7ltr vidutinės.
6. Galietu but geresnis matomumas per galiny stiklą
7. Net nežinau vairuoji ir jauti malonumą, kaip dyzeliui trauka super. pokolkas nesugedo niekas ka buvau sutvarkes (jei neskaityt gen diržo nutrukimo) ir neiškilo naujų bedų.
8. Pagrinde i pakaba, taip pat variklio būkle, ir kad nedegtu jokių įspėjamūju lempučių.
9. Tikrai pirkčiau, o apie atsipirkima tai jei sažiningai ir normaliom detalėm tvarkysi tai turbūt niekad i pliusą neišeisi.
iseitum nuo ridos juk viskas priklauso
seip as ir linkes prie to kad kai auto nusipreki investuoji viena kart normaliai ir 2 3 metus ramus buni jai keiti viena puse keisk ir kita kas liecia vaziuokle stabdzius
bd kaiptik bandymas pas mus i prieki bulkos naujus vokiskus amortikus sudejom o i gala kitaiskus zesiu kas gausis tik nervas ima kad va savininkas jos ziema niekur nevaziuoja...
seip as ir linkes prie to kad kai auto nusipreki investuoji viena kart normaliai ir 2 3 metus ramus buni jai keiti viena puse keisk ir kita kas liecia vaziuokle stabdzius
bd kaiptik bandymas pas mus i prieki bulkos naujus vokiskus amortikus sudejom o i gala kitaiskus zesiu kas gausis tik nervas ima kad va savininkas jos ziema niekur nevaziuoja...
Vartotojas
2011-01-21 11:42
2011-01-19
16:08 rašė:
Sakyčiau labai gera tema :thumbup:
Taiva turiu aš Alfa Romeo 156 2, 4JTD 103 kW :) buvo pirkta pavargusi, su tikslu pasidaryti gera auto.
1. 2001m.
2. 131000 km.
3. 142000 km.
4. Kadangi buvo pirkta pavargusi tai pakeista irgi normaliai :) priekinės šakės abi atrestauruotos 2x140lt., apatinė sakė 250 lt. ir kitos ap. šakės salenblokas 50lt., toliau stabiliko ivorės (poliuretaninės) 2x50, stabiliko traukutės 2x50lt. keistas pagr. diržai su guoliukais + gen diržas 470, poto gen. diržas nutruko kadangi buvo nepakeistas itempėjas. dar gavosi+ 400 itempejas iš sroto ir guoliukai plius diržas. tepalai filtrai antifrizas dar plius 200lt, diagnostika variklio (Klaidų nerado 50 lt). Variklio apsaugos iš šroto dar 100lt. Buvo dėtos tik geros, brangios detalės, jokių kitaicų.
5. Iki 7ltr vidutinės.
6. Galietu but geresnis matomumas per galiny stiklą
7. Net nežinau vairuoji ir jauti malonumą, kaip dyzeliui trauka super. pokolkas nesugedo niekas ka buvau sutvarkes (jei neskaityt gen diržo nutrukimo) ir neiškilo naujų bedų.
8. Pagrinde i pakaba, taip pat variklio būkle, ir kad nedegtu jokių įspėjamūju lempučių.
9. Tikrai pirkčiau, o apie atsipirkima tai jei sažiningai ir normaliom detalėm tvarkysi tai turbūt niekad i pliusą neišeisi.
Taiva turiu aš Alfa Romeo 156 2, 4JTD 103 kW :) buvo pirkta pavargusi, su tikslu pasidaryti gera auto.
1. 2001m.
2. 131000 km.
3. 142000 km.
4. Kadangi buvo pirkta pavargusi tai pakeista irgi normaliai :) priekinės šakės abi atrestauruotos 2x140lt., apatinė sakė 250 lt. ir kitos ap. šakės salenblokas 50lt., toliau stabiliko ivorės (poliuretaninės) 2x50, stabiliko traukutės 2x50lt. keistas pagr. diržai su guoliukais + gen diržas 470, poto gen. diržas nutruko kadangi buvo nepakeistas itempėjas. dar gavosi+ 400 itempejas iš sroto ir guoliukai plius diržas. tepalai filtrai antifrizas dar plius 200lt, diagnostika variklio (Klaidų nerado 50 lt). Variklio apsaugos iš šroto dar 100lt. Buvo dėtos tik geros, brangios detalės, jokių kitaicų.
5. Iki 7ltr vidutinės.
6. Galietu but geresnis matomumas per galiny stiklą
7. Net nežinau vairuoji ir jauti malonumą, kaip dyzeliui trauka super. pokolkas nesugedo niekas ka buvau sutvarkes (jei neskaityt gen diržo nutrukimo) ir neiškilo naujų bedų.
8. Pagrinde i pakaba, taip pat variklio būkle, ir kad nedegtu jokių įspėjamūju lempučių.
9. Tikrai pirkčiau, o apie atsipirkima tai jei sažiningai ir normaliom detalėm tvarkysi tai turbūt niekad i pliusą neišeisi.
2011-01-21
11:34 rašė:
iseitum nuo ridos juk viskas priklauso :)
seip as ir linkes prie to kad kai auto nusipreki investuoji viena kart normaliai ir 2 3 metus ramus buni jai keiti viena puse keisk ir kita kas liecia vaziuokle stabdzius
bd kaiptik bandymas pas mus i prieki bulkos naujus vokiskus amortikus sudejom o i gala kitaiskus zesiu kas gausis tik nervas ima kad va savininkas jos ziema niekur nevaziuoja...:smilewink:
seip as ir linkes prie to kad kai auto nusipreki investuoji viena kart normaliai ir 2 3 metus ramus buni jai keiti viena puse keisk ir kita kas liecia vaziuokle stabdzius
bd kaiptik bandymas pas mus i prieki bulkos naujus vokiskus amortikus sudejom o i gala kitaiskus zesiu kas gausis tik nervas ima kad va savininkas jos ziema niekur nevaziuoja...:smilewink:
Mano vienam pažystamui su BMW E39 buvo taip kad pradėjo užti du guoliai vienas prieki, kitas gale. Tai jis nusprendė kad reik čia jau normaliai sutvarkyti ir sudieti visus keturis naujus. Bet aišku sudėjo visus papygiai. Tai po po trijų mienesių pradėjo užti visi tie jo naujai sudieti keturi
Vartotojas
2011-01-21 12:15
taip buna kai taupai nevitoj ir nelaiku
seip bmw kaskaip guoliai nelaike bent pas mane na gal del to kad mustas buvo stipriai ir geometrija suchjarinta buvo tai teko pakeisti 2 kart priekinius nuvaziavus tik po 15000 arba buvo chujovi...
seip bmw kaskaip guoliai nelaike bent pas mane na gal del to kad mustas buvo stipriai ir geometrija suchjarinta buvo tai teko pakeisti 2 kart priekinius nuvaziavus tik po 15000 arba buvo chujovi...
Vartotojas
2011-01-21 12:46
Lancia Lybra 2.4JTD
1. 2000-02
2.172000
3.190000
4.oro srauto matuokle, tepalai filtrai.
5.miestas vid.9/100km, uzmiestis 5.5/100km
6.nera
7.bose aparatura, DVD, dvieju zonu klima, alkantara pilnas el.pak. ir t.t.
8.Greiciu deze, smagratis, galiniai langai, turbina.
9.Beabejones taip. nuvertejimas 10%
10. malonu vairuoti, greita ekonomiska, patogi, minksta, paprasta pakaba, komplektacija, maza kaina.
1. 2000-02
2.172000
3.190000
4.oro srauto matuokle, tepalai filtrai.
5.miestas vid.9/100km, uzmiestis 5.5/100km
6.nera
7.bose aparatura, DVD, dvieju zonu klima, alkantara pilnas el.pak. ir t.t.
8.Greiciu deze, smagratis, galiniai langai, turbina.
9.Beabejones taip. nuvertejimas 10%
10. malonu vairuoti, greita ekonomiska, patogi, minksta, paprasta pakaba, komplektacija, maza kaina.
Vartotojas
2011-01-21 13:06
1. bmw 528i sedanas 97m benz-dujos (brc tiesiogines). pirkta uz 8000klt, tuo metu papigiai su duju iranga, vasariniais 18 ir zieminiais 16 ratais. buvo galvota, jog yra pavargusi, nes pigiai atidave, su mintim padaryti grazia masina. bet pradejus tikrint, pasirode, kad viskas ok, tik vaziuokle i pabaiga.
2. 250 000km
3. 290 000km
4. uz 630 pinigu Kaune, technikos g. atrestauruota kokybiskai vaziuokle, gauta 30000km garantija ir uz 240 pinigu aremestoj pakeista vandens pompa. aisku akumas, tepalai ir t.t., bet tai jau ne remonto kastai.
5. nelabai suku galva del sanaudu, pilu ir vaziuoju. kadangi tai ne golf(cia tokia masina yra), tai kuro ima daugiau negu 4-5 litrus. o jei rimtai - su pilnu duju baku (60 litru) vasara is Kauno suvazinejau i Sventaja ir dar ten biski vietoj-gavosi virs 600km, tai gaunasi trasoj apie 10 ltr duju vaziuojant pagal taisykles. o mieste itariu benzo 13-14, duju 14-16 nelabai ramiai vaziuojant, nes yra MPD.
6. kadangi masina patinka, tai kaip ir su mylima moterim, trukumu nematai.
7. man yra svarbu vaziavimo kokybe-gera garso izoliacija, kelio nelygumu sugerimas, trauka (2.8i tuo tikrai pasizymi), ir kiti patogumai, kuo ne visos ir 2005 metu masinos gali pasigirt. sakyciau, kad e39 labai gerai subalansuotas sedanas. beje, e39 yra labai tvirta ir stabiliai ant kelio stovinti masina, o ypac posiukiuose.
8. 528i neturi kazkokiu tik siam modeliui budingu gedimu, taigi reikia ziureti i viska, i bendra bukle.
9. jeigu pirksiu kita auto artimiausiu metu, tai bus tokia pati, tik touringas, o jei po 2-3 metu, tai jau bus e60.
10. sekmes visiems.
2. 250 000km
3. 290 000km
4. uz 630 pinigu Kaune, technikos g. atrestauruota kokybiskai vaziuokle, gauta 30000km garantija ir uz 240 pinigu aremestoj pakeista vandens pompa. aisku akumas, tepalai ir t.t., bet tai jau ne remonto kastai.
5. nelabai suku galva del sanaudu, pilu ir vaziuoju. kadangi tai ne golf(cia tokia masina yra), tai kuro ima daugiau negu 4-5 litrus. o jei rimtai - su pilnu duju baku (60 litru) vasara is Kauno suvazinejau i Sventaja ir dar ten biski vietoj-gavosi virs 600km, tai gaunasi trasoj apie 10 ltr duju vaziuojant pagal taisykles. o mieste itariu benzo 13-14, duju 14-16 nelabai ramiai vaziuojant, nes yra MPD.
6. kadangi masina patinka, tai kaip ir su mylima moterim, trukumu nematai.
7. man yra svarbu vaziavimo kokybe-gera garso izoliacija, kelio nelygumu sugerimas, trauka (2.8i tuo tikrai pasizymi), ir kiti patogumai, kuo ne visos ir 2005 metu masinos gali pasigirt. sakyciau, kad e39 labai gerai subalansuotas sedanas. beje, e39 yra labai tvirta ir stabiliai ant kelio stovinti masina, o ypac posiukiuose.
8. 528i neturi kazkokiu tik siam modeliui budingu gedimu, taigi reikia ziureti i viska, i bendra bukle.
9. jeigu pirksiu kita auto artimiausiu metu, tai bus tokia pati, tik touringas, o jei po 2-3 metu, tai jau bus e60.
10. sekmes visiems.
Vartotojas
2011-01-24 15:19
Mercedes Benz E220 dyzelis.
1 1998 metu.
2 325000
3 336500
4 Tepalai, ir filtrai, padangos ziemines.
5 Trasoj 6.5, mieste apie 8.
6 Vaziuoja labai smagiai, turiu tik gera menesi, todel trukumu dar nepastebejau.
7 El langai , el veidrodziai, klima, abs, antipraslydimas, parktronikai, Werbasta, odinis salonas, medis, tamsinti langai, lieti ratai R17 ir t.t.
8 atkreipti dėmesį perkatn tokį auto: Kad nebutu labai supuves.
9 Kadangi turiu dar nesenai, o jis man labai patinka, tad pirkciau lygiai toki pati. P.s susiradau ji net vokietijoj, manau neblogas papuole.
10 Didele ir patogi masina. Nusipirkus nereikia keist dirzu nes grandine, pakaba stipri, na kazn, man patinka sitas auto.
1 1998 metu.
2 325000
3 336500
4 Tepalai, ir filtrai, padangos ziemines.
5 Trasoj 6.5, mieste apie 8.
6 Vaziuoja labai smagiai, turiu tik gera menesi, todel trukumu dar nepastebejau.
7 El langai , el veidrodziai, klima, abs, antipraslydimas, parktronikai, Werbasta, odinis salonas, medis, tamsinti langai, lieti ratai R17 ir t.t.
8 atkreipti dėmesį perkatn tokį auto: Kad nebutu labai supuves.
9 Kadangi turiu dar nesenai, o jis man labai patinka, tad pirkciau lygiai toki pati. P.s susiradau ji net vokietijoj, manau neblogas papuole.
10 Didele ir patogi masina. Nusipirkus nereikia keist dirzu nes grandine, pakaba stipri, na kazn, man patinka sitas auto.
Vartotojas
2011-01-25 20:20
Fiat Multipla 1.9 JTD 110ag (ne pirmos kartos variklis - t.y. tas geresnis)
1. 2001/06 (cia pirmo registravimo - kas ten zino pagaminimo? ) pirkta kai jai buvo dar ~5, 5 metu.
2. ~220K
3. 300K+ jau
4. Is pradziu keista tik sarnyras ir sailenblokas+netrukus stabdziu cilindriukas galinis (aisku ten filtrai, tepalai, bet cia ne remontas), dar atrestauruota galinio tilto gumos. Toliau po poros metu berods keistas sarnyras.
Pernai keista: Darbas 155, detales 210 (desinys silenblokas = ai vairo traukes+galinis desinys stabdzio cilindiurkas). Iki siu metu tikrai dziaugiausi ir viskas buvo liuks - vazinejau be problemu. niekas tikrai nebarskejo. Liuks dziaugiausi - ir i tolimus krastus lekiau, visur.
O... BET... Taciau, siais metais prasidejo kazkoks byrejimas gale metu. Stai kas pakeista: Skyvas+itempejas+dirzai 480, Generatoriaus remontas 550, Guolis (su stebule) 220
Silenblokai 2 (priekis kaire) 100
Rank. St. trosas (desinys - ilgas) 55
St. cilindriukas (galas kaire) 32
guolio keitimas 30
stabdziu cilindriuko keitimas 30
2 salenbloku keitimas 80
gumos ir kitas trosas 98
darbas 120
Darbas: Galinio tilto sakes laikiklio keitimas 150
Detale: Varztas ilgas su gilze ir guoliu 100
Remontas vaziuokles (silenblokai desines du ir kaires svirtis) su darbu 265
Atramine guma su darbu 180
Skaiciuokit.........
Variklis: kol kas keista tik viena pakaitinimo zvake, 150Lt. Viskas. Bet vedesi prie -30 ana ziema ir be jos (tiesa be dvieju, nes viena nepasikeicia isvis ir sunkus priejimas - cia pirma uzkepus, bet dzin jei ir be jos vedasi...).
5. Pradzioje buvo 5, 5 - matavau tiksliai; dabar jau apie 6, ziema turbut ir 6, 5 (bet nelygu kaip vaziuosi; as lakstau ir 6, 5 gali ivaryti >7niekaip kiek bespaustum (net jei 160-170); cia vidurkis mieste/nemieste; jei vaziuosi "normaliai" tai daugiau 6 niekaip nesigaus, maziau irgi; nebent sakau pirmi du metai po 5-6 metu; arba reikia sureguliuoti viska idealiai, tada bus 5, 5 kaip ir gamykliniam parasyta; gal su super-ekonomisku vaziavimu ir 5 islauztum, bet maziau niekaip).
6. kieta vaziuokle, dega visokio plauko lemputes, bet nekreipi demesio ir vaziuoji - kol kas nieko rimto del to nekreipimo demesio neatsitiko (variau keliskart i alfa servisa diagnostikai - nusibodo pinigus metyt, nes nieko nei gero nei blogo neranda... komentaru turbut apie tokias "diagnostikas" ir ju reikalinguma nebereikia...)
7. Erdvi, 6 vietos, smagu keliauti, dideli langai, sedi auksciau - saugiau jauciasi ypac moterys (i.e. mano zmona , pravazumas didesnis nei paprastu. Dizainas salono originalus ir nenusibostantis ir neliudnas "kosminis" Aciu italui. Begiu "dzoystikas" labai patogus - daug patogesnis uz standarta.
Lengvai persidaro i "kroviniskesni" daiktams vezt, galines sedynes pora patraukimu issiima ir taip pat lengvai isideda.
Keturios !!! ilgos lempos - nakti vaziuoji beveik kaip diena, su priesrukiniais isvis 6 sviecia i prieki - puikus matomumas net tirstam ruke (kiek tai imanoma).
Variklis ekonomiskas, dinamiskas, mazos kuro sanaudos, patvarus, nesitepaluoja, atidarius dangteli matosi svara (wow - opelis juodas kaip backa, o cia nieko tokio ner), bet pakankamai gerai traukia (is visu dyzeliu kuriuos turejau - geriausias kol kas); lakstai ir lenki be problemu. Platesne nei kitos masinos, todel labai erdvi, bet kitakart trukumas - gali nepravaziuot ten kur kitos pravaziuoja (del plocio), bet cia nedaug. Dvigubi veidrodeliai - patogu nereik lankstyt. Patogios DVI detuves priekineje paneleje (ir virsuje dvi - papildomus akinius isidet gali) - ir vairuotojo yra! Labai patogu.
Trukumai: kieta vaziuokle (nors kai kam patinka), silpnos skardos (sparnus ranka gali ilenkti), atsarginio rato apatinis pakabinimas (praktiskai visad suluzta ar jau suluzes perkant: turiu spaceseiveri nuo keliu pirmu kartu "prasukus"), davikliu prigrusta varklio busenai per daug - nervuoja kartais, bet "uzeina bangom" todel nieko tokio. Lempu apiplovimas - labai daug skyscio ima, o naudos beveik jokios - atjungiau. Kai kam gal bus sitas: skydelis visas su rpm ir degalais ir kt. - SONE! bet ipranti ir nieko - net po to stebiesi kad galetu buti kitaip, nes matomumas geresnis kei jis netrukdo. Gal dar yra kokiu....
8. Nelabai zinau - pirkau beveik aklai, bet ziurekit rato atsarginio pakabinima, ispejamosios lemputes jei dega visgi dignostika bent pirma kart padaryti (o jei ir nedega - nes gali buti "isjungtos"). Vaizuokle visa, nes tikrai nera stipri.
9. Tikrai pirkciau - tik paskutiniai metai kazkodel man labai liudni, todel manau kad iki 10 metu sitos masinos yra puikios. Toliau... turbut kaip pasiseks jau Nuvertejimas - pirkta uz ~14K, dabar tokia per puse mazdaug kaina, max 8K. Atsipirkimas - labai geras, nes 5-6 metu japoniskos=kokybiskos nei su ziburiu nerasi, o vazinejau 4 metus kaip su japoniska - beveik nieko rimto taisyti nereikejo, smulkmenos, o komfortas su analogisku japu ar ten vokieciu nepalyginsi, nebent amerikietis.
10. Isisikiria is minios - balai tokie kiek maciau forumuose 5kiabaleje sistemoje dizainas taip pasiskirsto - arba 0 (bjaurus anciukas) arba 5 (super duper gulbe ir daugiau). Kitaip nebuna Jums spresti kas yra kas
Suma sumarum - gera masina, pigi, bet ideti reikia, ypac po 9-10 metu. IMHO geriau uz bet kokia VW (brolis turejo passat prakeike, golf? cia kas?), Audi (kiti turi keikia, ypac aliumini). Gerenes tik Japonai, gal Mersai kai kurie (bet cia kita jau klase visai), bet ju kainos kosmines, o negendanciu masinu nera. Kai pirkau Fiat irgi abejojau - dabar jau nebe - taip, reikes ideti, bet ziurekit kokia ju kaina - tiek daug kiek VW ar Audi skirtumo neidesit niekada.
Kita masina bus ko gero is siu: Alfa Romeo 156 arba Fiat Stilo Universalai. Dar noreciau Toyota Camry, bet neipirksiu ko gero... Tiesa brolio MB C220 po passato - jam kaip rojus. Giria. ir vel: kaina...
1. 2001/06 (cia pirmo registravimo - kas ten zino pagaminimo? ) pirkta kai jai buvo dar ~5, 5 metu.
2. ~220K
3. 300K+ jau
4. Is pradziu keista tik sarnyras ir sailenblokas+netrukus stabdziu cilindriukas galinis (aisku ten filtrai, tepalai, bet cia ne remontas), dar atrestauruota galinio tilto gumos. Toliau po poros metu berods keistas sarnyras.
Pernai keista: Darbas 155, detales 210 (desinys silenblokas = ai vairo traukes+galinis desinys stabdzio cilindiurkas). Iki siu metu tikrai dziaugiausi ir viskas buvo liuks - vazinejau be problemu. niekas tikrai nebarskejo. Liuks dziaugiausi - ir i tolimus krastus lekiau, visur.
O... BET... Taciau, siais metais prasidejo kazkoks byrejimas gale metu. Stai kas pakeista: Skyvas+itempejas+dirzai 480, Generatoriaus remontas 550, Guolis (su stebule) 220
Silenblokai 2 (priekis kaire) 100
Rank. St. trosas (desinys - ilgas) 55
St. cilindriukas (galas kaire) 32
guolio keitimas 30
stabdziu cilindriuko keitimas 30
2 salenbloku keitimas 80
gumos ir kitas trosas 98
darbas 120
Darbas: Galinio tilto sakes laikiklio keitimas 150
Detale: Varztas ilgas su gilze ir guoliu 100
Remontas vaziuokles (silenblokai desines du ir kaires svirtis) su darbu 265
Atramine guma su darbu 180
Skaiciuokit.........
Variklis: kol kas keista tik viena pakaitinimo zvake, 150Lt. Viskas. Bet vedesi prie -30 ana ziema ir be jos (tiesa be dvieju, nes viena nepasikeicia isvis ir sunkus priejimas - cia pirma uzkepus, bet dzin jei ir be jos vedasi...).
5. Pradzioje buvo 5, 5 - matavau tiksliai; dabar jau apie 6, ziema turbut ir 6, 5 (bet nelygu kaip vaziuosi; as lakstau ir 6, 5 gali ivaryti >7niekaip kiek bespaustum (net jei 160-170); cia vidurkis mieste/nemieste; jei vaziuosi "normaliai" tai daugiau 6 niekaip nesigaus, maziau irgi; nebent sakau pirmi du metai po 5-6 metu; arba reikia sureguliuoti viska idealiai, tada bus 5, 5 kaip ir gamykliniam parasyta; gal su super-ekonomisku vaziavimu ir 5 islauztum, bet maziau niekaip).
6. kieta vaziuokle, dega visokio plauko lemputes, bet nekreipi demesio ir vaziuoji - kol kas nieko rimto del to nekreipimo demesio neatsitiko (variau keliskart i alfa servisa diagnostikai - nusibodo pinigus metyt, nes nieko nei gero nei blogo neranda... komentaru turbut apie tokias "diagnostikas" ir ju reikalinguma nebereikia...)
7. Erdvi, 6 vietos, smagu keliauti, dideli langai, sedi auksciau - saugiau jauciasi ypac moterys (i.e. mano zmona , pravazumas didesnis nei paprastu. Dizainas salono originalus ir nenusibostantis ir neliudnas "kosminis" Aciu italui. Begiu "dzoystikas" labai patogus - daug patogesnis uz standarta.
Lengvai persidaro i "kroviniskesni" daiktams vezt, galines sedynes pora patraukimu issiima ir taip pat lengvai isideda.
Keturios !!! ilgos lempos - nakti vaziuoji beveik kaip diena, su priesrukiniais isvis 6 sviecia i prieki - puikus matomumas net tirstam ruke (kiek tai imanoma).
Variklis ekonomiskas, dinamiskas, mazos kuro sanaudos, patvarus, nesitepaluoja, atidarius dangteli matosi svara (wow - opelis juodas kaip backa, o cia nieko tokio ner), bet pakankamai gerai traukia (is visu dyzeliu kuriuos turejau - geriausias kol kas); lakstai ir lenki be problemu. Platesne nei kitos masinos, todel labai erdvi, bet kitakart trukumas - gali nepravaziuot ten kur kitos pravaziuoja (del plocio), bet cia nedaug. Dvigubi veidrodeliai - patogu nereik lankstyt. Patogios DVI detuves priekineje paneleje (ir virsuje dvi - papildomus akinius isidet gali) - ir vairuotojo yra! Labai patogu.
Trukumai: kieta vaziuokle (nors kai kam patinka), silpnos skardos (sparnus ranka gali ilenkti), atsarginio rato apatinis pakabinimas (praktiskai visad suluzta ar jau suluzes perkant: turiu spaceseiveri nuo keliu pirmu kartu "prasukus"), davikliu prigrusta varklio busenai per daug - nervuoja kartais, bet "uzeina bangom" todel nieko tokio. Lempu apiplovimas - labai daug skyscio ima, o naudos beveik jokios - atjungiau. Kai kam gal bus sitas: skydelis visas su rpm ir degalais ir kt. - SONE! bet ipranti ir nieko - net po to stebiesi kad galetu buti kitaip, nes matomumas geresnis kei jis netrukdo. Gal dar yra kokiu....
8. Nelabai zinau - pirkau beveik aklai, bet ziurekit rato atsarginio pakabinima, ispejamosios lemputes jei dega visgi dignostika bent pirma kart padaryti (o jei ir nedega - nes gali buti "isjungtos"). Vaizuokle visa, nes tikrai nera stipri.
9. Tikrai pirkciau - tik paskutiniai metai kazkodel man labai liudni, todel manau kad iki 10 metu sitos masinos yra puikios. Toliau... turbut kaip pasiseks jau Nuvertejimas - pirkta uz ~14K, dabar tokia per puse mazdaug kaina, max 8K. Atsipirkimas - labai geras, nes 5-6 metu japoniskos=kokybiskos nei su ziburiu nerasi, o vazinejau 4 metus kaip su japoniska - beveik nieko rimto taisyti nereikejo, smulkmenos, o komfortas su analogisku japu ar ten vokieciu nepalyginsi, nebent amerikietis.
10. Isisikiria is minios - balai tokie kiek maciau forumuose 5kiabaleje sistemoje dizainas taip pasiskirsto - arba 0 (bjaurus anciukas) arba 5 (super duper gulbe ir daugiau). Kitaip nebuna Jums spresti kas yra kas
Suma sumarum - gera masina, pigi, bet ideti reikia, ypac po 9-10 metu. IMHO geriau uz bet kokia VW (brolis turejo passat prakeike, golf? cia kas?), Audi (kiti turi keikia, ypac aliumini). Gerenes tik Japonai, gal Mersai kai kurie (bet cia kita jau klase visai), bet ju kainos kosmines, o negendanciu masinu nera. Kai pirkau Fiat irgi abejojau - dabar jau nebe - taip, reikes ideti, bet ziurekit kokia ju kaina - tiek daug kiek VW ar Audi skirtumo neidesit niekada.
Kita masina bus ko gero is siu: Alfa Romeo 156 arba Fiat Stilo Universalai. Dar noreciau Toyota Camry, bet neipirksiu ko gero... Tiesa brolio MB C220 po passato - jam kaip rojus. Giria. ir vel: kaina...
Jūsų žinutė |
|