nissan xtrail 2.2 84 kw

Sukūrė Vartotojas 2013-02-04
2013-02-04 08:44
Sveiki, gal kas buvo susodures su purkstuku keitimu? Ar sunkiai keiciami ar reik programuot jei is sroto perki? kai paspaudi virs 2000 apsuku tada stuksi kiek suprantu cia purkstukai. ar yra normalu kai vaziuoji ant laisvo o laiko virs 1000 iki 1500 apsukas priklausant nuo greicio. ar galima tai pareguliuot kazkaip? Siaip auto kuriasi begejasi graziai bet kuro sanaudos kazkur 7, 5 trasoj vaziuojant 120 130 mieste apie 9 10 l.
2013-02-04 10:20
Sanaudos tai labai normalios, bet ar purkstukai kalena tai galima suabejoti, nes turetu kalenti ir laisvais sukiais dirbant stovint masinai.Siu varikliu problema -kuro siurblio dirzelio itempejas, kuris yra hidraulinis ir su roliku, kai jis nusilpsta, pasitaiko kas persoka siurblio dirziukas ir prasideda nesamoningas variklio darbas.Itempejas , hidraul.prispaudejas , dirzelis ir ju pakeitimas apie 500-700 litu jei daryti pas gera garazini dyzelista, o jei geram servise tai dar brangiau.
2013-02-04 16:34
2013-02-04 10:20 rašė:Sanaudos tai labai normalios, bet ar purkstukai kalena tai galima suabejoti, nes turetu kalenti ir laisvais sukiais dirbant stovint masinai.Siu varikliu problema -kuro siurblio dirzelio itempejas, kuris yra hidraulinis ir su roliku, kai jis nusilpsta, pasitaiko kas persoka siurblio dirziukas ir prasideda nesamoningas variklio darbas.Itempejas , hidraul.prispaudejas , dirzelis ir ju pakeitimas apie 500-700 litu jei daryti pas gera garazini dyzelista, o jei geram servise tai dar brangiau.
nu vat ir man itarimas nes ant laisvu kuo graziausiai dirba o paskui paspaudi virs 2000 apsuku ir kazkaip kalena bet trauka gera.. tik va klausimas ar purkstukai apskritai kazkaip reguliuojasi? ir ar normalu kai ant laisvo begio apsukos virs tukstancio? o jei tai siurblio dirzelis tai siurbli galima taip sugadint ilgai vazinejant ar kaip?
(513 / +2)
2013-02-04 20:21
2013-02-04 10:20 rašė:Sanaudos tai labai normalios, bet ar purkstukai kalena tai galima suabejoti, nes turetu kalenti ir laisvais sukiais dirbant stovint masinai.Siu varikliu problema -kuro siurblio dirzelio itempejas, kuris yra hidraulinis ir su roliku, kai jis nusilpsta, pasitaiko kas persoka siurblio dirziukas ir prasideda nesamoningas variklio darbas.Itempejas , hidraul.prispaudejas , dirzelis ir ju pakeitimas apie 500-700 litu jei daryti pas gera garazini dyzelista, o jei geram servise tai dar brangiau.
2013-02-04 16:34 rašė:nu vat ir man itarimas nes ant laisvu kuo graziausiai dirba o paskui paspaudi virs 2000 apsuku ir kazkaip kalena bet trauka gera.. tik va klausimas ar purkstukai apskritai kazkaip reguliuojasi? ir ar normalu kai ant laisvo begio apsukos virs tukstancio? o jei tai siurblio dirzelis tai siurbli galima taip sugadint ilgai vazinejant ar kaip?
Purkstukai nesireguliuoja, turi keisti antgali arba visa purkstuka.Bet pirma turi nustatyti kuriame cilindre.Apsukos neturetu buti aukstos, reiskia yra kazkokia problema.Reikia jungti diagnostika ir ziureti.2, 2 varikliui eina grandine.
2013-02-04 20:46
2013-02-04 10:20 rašė:Sanaudos tai labai normalios, bet ar purkstukai kalena tai galima suabejoti, nes turetu kalenti ir laisvais sukiais dirbant stovint masinai.Siu varikliu problema -kuro siurblio dirzelio itempejas, kuris yra hidraulinis ir su roliku, kai jis nusilpsta, pasitaiko kas persoka siurblio dirziukas ir prasideda nesamoningas variklio darbas.Itempejas , hidraul.prispaudejas , dirzelis ir ju pakeitimas apie 500-700 litu jei daryti pas gera garazini dyzelista, o jei geram servise tai dar brangiau.
2013-02-04 16:34 rašė:nu vat ir man itarimas nes ant laisvu kuo graziausiai dirba o paskui paspaudi virs 2000 apsuku ir kazkaip kalena bet trauka gera.. tik va klausimas ar purkstukai apskritai kazkaip reguliuojasi? ir ar normalu kai ant laisvo begio apsukos virs tukstancio? o jei tai siurblio dirzelis tai siurbli galima taip sugadint ilgai vazinejant ar kaip?
2013-02-04 20:21 meistras rašė:Purkstukai nesireguliuoja, turi keisti antgali arba visa purkstuka.Bet pirma turi nustatyti kuriame cilindre.Apsukos neturetu buti aukstos, reiskia yra kazkokia problema.Reikia jungti diagnostika ir ziureti.2, 2 varikliui eina grandine.
ta prasme apsukos ant laisvu kai stovi masina tai normaliai 900 bet kai rieda ant laisvo tarkim 60 km/h tai tada sukilusios iki 1300 - 1400 buna, o cia manai tikrai purkstukai ar kaip sake qvatriskis su tuo itempeju gali but problemos?
2013-02-04 21:01
dar toki varianta isskaiciau kad gal cia grandine kai staigiai begejasi ir aukstesnes apsukos kalena.
2013-02-04 21:02
Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:08
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
tai sakai tikrai ne grandine kalena, bet kaip taip kalena siurblys tipo?
(513 / +2)
2013-02-04 21:16
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
Kur tu matei x trail dirzeli.Atsidaryk shemas ir paziurek.Apsukos todel nekrinta, kad riedant kompas gauna greicio signala, todel ir apsukos pasilaiko, tik neturetu buti tokios aukstos. Pirmiausi parasyk kokiu metu masina, nes cia turim spelioti
2013-02-04 21:20
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:08 rašė:tai sakai tikrai ne grandine kalena, bet kaip taip kalena siurblys tipo?
Vaziuojant gali ir granata kalenti, grandinei ar degimui, siurbliui , purkstukams nera skirtumo , pvz BMW ir MB grandines dazniausiai tarska prie laisvu sukiu.Mano keletas biciuliu buvo uzsikruse kol rado priezasti buvo problemos su spsukom tai keite dirziuka ir siurblio itempeja.Aptiko eksperimento budu, jau viska buvo sukeite kas imanoma, ir atsitiktinai pasebejo kad siurblio diras laisvas, prasisukineja .
2013-02-04 21:24
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:16 meistras rašė:Kur tu matei x trail dirzeli.Atsidaryk shemas ir paziurek.Apsukos todel nekrinta, kad riedant kompas gauna greicio signala, todel ir apsukos pasilaiko, tik neturetu buti tokios aukstos. Pirmiausi parasyk kokiu metu masina, nes cia turim spelioti
Koks skirtumas, su siurblio itempejais vargo ne vienas zmogus, beje X-trail 2006m.Juk variklio duju skirstymo ir kuro siurblio sukimo mechanizmai 2 atskiri dalykai, aisku, ne visuose varikliuose
(513 / +2)
2013-02-04 21:49
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:16 meistras rašė:Kur tu matei x trail dirzeli.Atsidaryk shemas ir paziurek.Apsukos todel nekrinta, kad riedant kompas gauna greicio signala, todel ir apsukos pasilaiko, tik neturetu buti tokios aukstos. Pirmiausi parasyk kokiu metu masina, nes cia turim spelioti
2013-02-04 21:24 rašė:Koks skirtumas, su siurblio itempejais vargo ne vienas zmogus, beje X-trail 2006m.Juk variklio duju skirstymo ir kuro siurblio sukimo mechanizmai 2 atskiri dalykai, aisku, ne visuose varikliuose
Supranti as daug metu dirbu su dyzeliais ir nesakau, kad mano draugui ar pazystamam buvo tas ir tas.Esu susidures su ivairiausiais variantais, mates visokiu v10 ir visokiu kitokiu.Todel kiekvienai masinai savas gedimas, o spejimu budu tikrai zmogui nepadesim.
2013-02-05 08:22
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:08 rašė:tai sakai tikrai ne grandine kalena, bet kaip taip kalena siurblys tipo?
Auto 2002 metu siaip toks pastebejimas kai stowint gazuoji tai jokio pasalinio garso nera
(513 / +2)
2013-02-05 08:34
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:08 rašė:tai sakai tikrai ne grandine kalena, bet kaip taip kalena siurblys tipo?
2013-02-05 08:22 rašė:Auto 2002 metu siaip toks pastebejimas kai stowint gazuoji tai jokio pasalinio garso nera
2002 nera jokiu dirzeliu eina tik grandine.Galimas variantas, kad veleneliu pastatymas truputi netinka, nes stovi daviklis kuris fiksuoja padeti.Cia daug variantu, reikia ieskoti.Kaip tik turiu toki remontui, su panasia problema po variklio keitimo.
2013-02-05 08:53
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:08 rašė:tai sakai tikrai ne grandine kalena, bet kaip taip kalena siurblys tipo?
2013-02-05 08:22 rašė:Auto 2002 metu siaip toks pastebejimas kai stowint gazuoji tai jokio pasalinio garso nera
Tai pradziai diagnostika reikia padaryt? Parodytu ta paskirstymo veleno netiksluma?
2013-02-05 09:49
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:08 rašė:tai sakai tikrai ne grandine kalena, bet kaip taip kalena siurblys tipo?
2013-02-05 08:22 rašė:Auto 2002 metu siaip toks pastebejimas kai stowint gazuoji tai jokio pasalinio garso nera
O jei paskirstymo velenas tai gali but kad remontuotas variklis?
2013-02-05 09:49
2013-02-04 21:02 rašė:Kas isto, kad duju skirstymo grandine, taciau KURO SIURBLYS SUKAMAS ATSKIRU DIRZELIU panasiai kaip Bugatti Veyron W16 8.0L, VW Passat 4, 0 W8 ir Phaeton W12 6, 0 sport varikliuose.Pagal uzsakovo pageidavima buna dirzas+antras dirzelis vandens siurbliui arba grandine+papildomas dirzelis vanens pompai.O X-Trail dyzelyje yra grandine+atskiras kuro siurblio dirziukas, kurio itempejas turi papildoma prispaudimo mechanizma, su juo daznai buna bedu-plaukiuoja apsukos kaip prispaudejas blogas ir prasokineja dirziukas, jei neklystu, degima reguliuoja atskiras kompas.
2013-02-04 21:08 rašė:tai sakai tikrai ne grandine kalena, bet kaip taip kalena siurblys tipo?
2013-02-05 08:22 rašė:Auto 2002 metu siaip toks pastebejimas kai stowint gazuoji tai jokio pasalinio garso nera
O jei paskirstymo velenas tai gali but kad remontuotas variklis?

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku