edvin
104 / 0
2014-06-27 12:32
Pries savaite plyšo žarna einanti iš turbos i interkuleri... atjungiau
slegio davikli kad veltui turba nepustu ir po 2dienu palikau mašina ststoveti savaite laiko. dabar susitvarkiau ta žarna, pajungiau slegio davikli ir nepucia turba. pajungus kompa klaidu nemeta. patikrinau solenoido shlangutes bet viskas ok.. Gal atsiras kokiu ideju?
slegio davikli kad veltui turba nepustu ir po 2dienu palikau mašina ststoveti savaite laiko. dabar susitvarkiau ta žarna, pajungiau slegio davikli ir nepucia turba. pajungus kompa klaidu nemeta. patikrinau solenoido shlangutes bet viskas ok.. Gal atsiras kokiu ideju?
edvin
104 / 0
2014-06-27 13:57
tema dar aktuali ir uz pagalba busiu dekingas
beje..automobilis golf 1.9 96kw
beje..automobilis golf 1.9 96kw
Vartotojas
2014-06-27 20:39
kiek laiko vazinejai plysusia slanga? jokie davikliai turbos neatjungia, ji visada sukasi
edvin
104 / 0
2014-06-27 22:21
vazinejau 2 dienas. ten kur plysusi buvo padariau kad jokio purvo vvandens neisiurbtu.
Vartotojas
2014-06-27 22:53
kaip tu gali atjungt turba atjunges davikli?)))
edvin
104 / 0
2014-06-27 23:08
atjungus davikli isijungia avarijinis rezimas nes kitaip lb dumina kad net kelio nesimato.....bet netame esme, kaip dabar padarytu kad auto vaziuotu
Vartotojas
2014-06-27 23:52
nuimk slanga kuri eina is filtro i turba ir patikrink turbos stovi, ar nekliba ar lengvai sukasi.
atjunges davikli tu neatjungei turbos, kompas tik nebepridejo kuro daugiau. nes speju kalbi ne apie slegio davikli, o apie oro srauto matuokle. turba siurbe ora, bet jis nepatekdavo i varikli del to kompas pyle per daug kuro, del ko ir dumino.
su plysusia slanga turba dirba daug smarkiau.. jos greiti valdo slegis, kuri ji sukuria isiurbimo sistemoje, jei jo nesukuria ji sukasi daug greiciau nei turetu. realu, kad sudrozei turba.. bet dazniausiai atsiranda arba pasalinis garsas arba pradeda tepala deginti.
atjunges davikli tu neatjungei turbos, kompas tik nebepridejo kuro daugiau. nes speju kalbi ne apie slegio davikli, o apie oro srauto matuokle. turba siurbe ora, bet jis nepatekdavo i varikli del to kompas pyle per daug kuro, del ko ir dumino.
su plysusia slanga turba dirba daug smarkiau.. jos greiti valdo slegis, kuri ji sukuria isiurbimo sistemoje, jei jo nesukuria ji sukasi daug greiciau nei turetu. realu, kad sudrozei turba.. bet dazniausiai atsiranda arba pasalinis garsas arba pradeda tepala deginti.
edvin
104 / 0
2014-06-28 00:07
2014-06-27
23:52 rašė:
nuimk slanga kuri eina is filtro i turba ir patikrink turbos stovi, ar nekliba ar lengvai sukasi.
atjunges davikli tu neatjungei turbos, kompas tik nebepridejo kuro daugiau. nes speju kalbi ne apie slegio davikli, o apie oro srauto matuokle. turba siurbe ora, bet jis nepatekdavo i varikli del to kompas pyle per daug kuro, del ko ir dumino.
su plysusia slanga turba dirba daug smarkiau.. jos greiti valdo slegis, kuri ji sukuria isiurbimo sistemoje, jei jo nesukuria ji sukasi daug greiciau nei turetu. realu, kad sudrozei turba.. bet dazniausiai atsiranda arba pasalinis garsas arba pradeda tepala deginti.
atjunges davikli tu neatjungei turbos, kompas tik nebepridejo kuro daugiau. nes speju kalbi ne apie slegio davikli, o apie oro srauto matuokle. turba siurbe ora, bet jis nepatekdavo i varikli del to kompas pyle per daug kuro, del ko ir dumino.
su plysusia slanga turba dirba daug smarkiau.. jos greiti valdo slegis, kuri ji sukuria isiurbimo sistemoje, jei jo nesukuria ji sukasi daug greiciau nei turetu. realu, kad sudrozei turba.. bet dazniausiai atsiranda arba pasalinis garsas arba pradeda tepala deginti.
Aciu uz atsakyma bet..atjunginejau ne oro sraut...o butent slegio davikli (MAP) kuris yra prie interkulerio. del "turba siurbe ora, bet jis nepatekdavo i varikli del to kompas pyle per daug kuro, del ko ir dumino" visiskai sutinku tik maniau jej nera to oro vamzdynuose tai ir turba nesisuka. o del to slango is filtro i turba kuris eina, kaip galima patikrint?
edvin
104 / 0
2014-06-28 17:39
yra dar ideju kaip patikrint ir sutvarkyt?
Vartotojas
2014-06-28 18:55
sakau, patikrink aseles bukle. nuemes slanga nuo turbos gali uzciuopti viduj sparnuote, ir patikrinsi ar kliba ar laisvai sukasi ir panasiai.
Vartotojas
2014-06-28 19:02
2014-06-27
23:52 rašė:
nuimk slanga kuri eina is filtro i turba ir patikrink turbos stovi, ar nekliba ar lengvai sukasi.
atjunges davikli tu neatjungei turbos, kompas tik nebepridejo kuro daugiau. nes speju kalbi ne apie slegio davikli, o apie oro srauto matuokle. turba siurbe ora, bet jis nepatekdavo i varikli del to kompas pyle per daug kuro, del ko ir dumino.
su plysusia slanga turba dirba daug smarkiau.. jos greiti valdo slegis, kuri ji sukuria isiurbimo sistemoje, jei jo nesukuria ji sukasi daug greiciau nei turetu. realu, kad sudrozei turba.. bet dazniausiai atsiranda arba pasalinis garsas arba pradeda tepala deginti.
atjunges davikli tu neatjungei turbos, kompas tik nebepridejo kuro daugiau. nes speju kalbi ne apie slegio davikli, o apie oro srauto matuokle. turba siurbe ora, bet jis nepatekdavo i varikli del to kompas pyle per daug kuro, del ko ir dumino.
su plysusia slanga turba dirba daug smarkiau.. jos greiti valdo slegis, kuri ji sukuria isiurbimo sistemoje, jei jo nesukuria ji sukasi daug greiciau nei turetu. realu, kad sudrozei turba.. bet dazniausiai atsiranda arba pasalinis garsas arba pradeda tepala deginti.
2014-06-28
00:07 edvin rašė:
Aciu uz atsakyma bet..atjunginejau ne oro sraut...o butent slegio davikli (MAP) kuris yra prie interkulerio. del "turba siurbe ora, bet jis nepatekdavo i varikli del to kompas pyle per daug kuro, del ko ir dumino" visiskai sutinku tik maniau jej nera to oro vamzdynuose tai ir turba nesisuka. o del to slango is filtro i turba kuris eina, kaip galima patikrint?
taigi turba ne oras suka...
Jūsų žinutė |
|