Vartotojas
2015-11-16 09:02
Sveiki, Mazda 323f 1998. Štai keletas faktų, kurie susiję su problema:
Šaltesniais orais labai ilgai šyla automobilis.
Neseniai pakeistas termostatas.
Vamzdis, kuris išeina iš radiatoriaus beveik visada šaltas. Juo tai cirkuliuoja skystis tai necirkuliuoja. Į dujų reduktorių neatiteka šiltas aušinimo skystis, todėl negaliu įjungti dujų.
Jeigu lija tai išviso vamzdžiu necirkuliuoja niekas - vamzdis visada šaltas.
Termometro rodyklė salone pakyla iki vidurio ir laikosi, bet seniau pakildavo žymiai greičiau.
Automobilis nekaista, ner ir pravažiavus 200 km non stop.
Kur gali būti problema? Kodėl nesant pilnai aušinimo skysčio cirkuliacijai automobilis nekaista?
Dar porą įdomybių: aušinimo skystis kažkur išbėga, kokį litrą dapilų kas kelis mėnesius. Kartais pečiukas viduje pradeda labai gerai veikti ir pasidaro karšta, bet tik epizodiškai.
Šaltesniais orais labai ilgai šyla automobilis.
Neseniai pakeistas termostatas.
Vamzdis, kuris išeina iš radiatoriaus beveik visada šaltas. Juo tai cirkuliuoja skystis tai necirkuliuoja. Į dujų reduktorių neatiteka šiltas aušinimo skystis, todėl negaliu įjungti dujų.
Jeigu lija tai išviso vamzdžiu necirkuliuoja niekas - vamzdis visada šaltas.
Termometro rodyklė salone pakyla iki vidurio ir laikosi, bet seniau pakildavo žymiai greičiau.
Automobilis nekaista, ner ir pravažiavus 200 km non stop.
Kur gali būti problema? Kodėl nesant pilnai aušinimo skysčio cirkuliacijai automobilis nekaista?
Dar porą įdomybių: aušinimo skystis kažkur išbėga, kokį litrą dapilų kas kelis mėnesius. Kartais pečiukas viduje pradeda labai gerai veikti ir pasidaro karšta, bet tik epizodiškai.
Vartotojas
2015-11-16 09:07
Pridėsiu: BRC salone meistras nežinojo, kas čia gali būti, purškė vandenį ant žvakių laidų ir t. t. Automobilis važiuoja labai gerai netrūkčioja ir pan.
Vartotojas
2015-11-16 11:02
2015-11-16
09:07 rašė:
Pridėsiu: BRC salone meistras nežinojo, kas čia gali būti, purškė vandenį ant žvakių laidų ir t. t. Automobilis važiuoja labai gerai netrūkčioja ir pan.
Gal variklis prirudyjes , vandens pompa reiktu tikrint.Seip tai reiketu vezti i servisa, nes cia mes ne ekstrasensai.
Vartotojas
2015-11-16 11:09
jokia cia mistika.. niekaip nesugebat uzpildyti sistemos antifrizu ir nerandi vietos kur bega antifirzas.. ir viskas.. nenuorinat normaliai sistemos vaiksto oras po sistema.. kai variklis pilnai uzsyla reikia nuorinti tada termostatas buna atsirades.. o dabar tai su oru vazineji zmogau....
Vartotojas
2015-11-16 11:22
2015-11-16
11:09 rašė:
jokia cia mistika.. niekaip nesugebat uzpildyti sistemos antifrizu ir nerandi vietos kur bega antifirzas.. ir viskas.. nenuorinat normaliai sistemos vaiksto oras po sistema.. kai variklis pilnai uzsyla reikia nuorinti tada termostatas buna atsirades.. o dabar tai su oru vazineji zmogau....
Pas drauga kiauras radiatorius ir su dujom jo auto, uzsyla variklis gerai, nors vazineja pusiau atsukes bakelio probke, kad neisvarytu antifrizo ir bedos nemato.
Vartotojas
2015-11-16 13:12
Na rašau čia, nes servise ir dujų BRC servise niekas neturėjo supratimo, tai kaip visada reikia pačiam aiškintis. Jau daug kartų šiame forume padėjot labai gerai ir taikliai išsprendėt problemą.
Šiaip įtariu irgi vandens pompą, bet juk tada kaistų variklis labai?
Jeigu sistemoje būtų per daug oro, juk tada irgi kaistų?
Šiaip įtariu irgi vandens pompą, bet juk tada kaistų variklis labai?
Jeigu sistemoje būtų per daug oro, juk tada irgi kaistų?
Vartotojas
2015-11-16 13:30
2015-11-16
13:12 rašė:
Na rašau čia, nes servise ir dujų BRC servise niekas neturėjo supratimo, tai kaip visada reikia pačiam aiškintis. Jau daug kartų šiame forume padėjot labai gerai ir taikliai išsprendėt problemą.
Šiaip įtariu irgi vandens pompą, bet juk tada kaistų variklis labai?
Jeigu sistemoje būtų per daug oro, juk tada irgi kaistų?
Šiaip įtariu irgi vandens pompą, bet juk tada kaistų variklis labai?
Jeigu sistemoje būtų per daug oro, juk tada irgi kaistų?
Jeigu nuvaziuojat vos pora kilometru i diena galiniekas neuzkaisti.
Vartotojas
2015-11-16 13:31
2015-11-16
13:12 rašė:
Na rašau čia, nes servise ir dujų BRC servise niekas neturėjo supratimo, tai kaip visada reikia pačiam aiškintis. Jau daug kartų šiame forume padėjot labai gerai ir taikliai išsprendėt problemą.
Šiaip įtariu irgi vandens pompą, bet juk tada kaistų variklis labai?
Jeigu sistemoje būtų per daug oro, juk tada irgi kaistų?
Šiaip įtariu irgi vandens pompą, bet juk tada kaistų variklis labai?
Jeigu sistemoje būtų per daug oro, juk tada irgi kaistų?
2015-11-16
13:30 rašė:
Jeigu nuvaziuojat vos pora kilometru i diena galiniekas neuzkaisti.
Savaitgalį non stop važiavau 200. Pečius net nešildė normaliai. O termostato rodyklė rodo normą.
Vartotojas
2015-11-16 14:43
Nusiorink sistema ir pasibaiks visi stebuklai. Jau tau paaiskino kaip taip padaryti. Peciukas ir duju reduktorius stovi kiek auksciau nei variklis del to ten ir susidaro oro kamsciai.
Vartotojas
2015-11-16 15:04
OK pamėginsiu, dėkui už patarimus.
Jūsų žinutė |
|