mb w124 coupe

Sukūrė Vartotojas 2012-02-18
2012-02-18 21:35
sveiki. susidomejau siuo auto ir planuoju isigyti. norejau paklausti kaip brangiai kainuoja ju dalys koks kuro sanaudu skirtumas tarp 2.3 ir 3l variklio bei kiek automatine deze didina jas. kuris variklis patvaresnis ir kaip laiko tie "automatai". Gal kas nesenai tvarke esat tokiam auto galine vaziuokles asi? kokia kaina remonto su dalim idomu :)
(7372 / +3)
2012-02-18 22:08
2012-02-18 21:35 rašė:sveiki. susidomejau siuo auto ir planuoju isigyti. norejau paklausti kaip brangiai kainuoja ju dalys koks kuro sanaudu skirtumas tarp 2.3 ir 3l variklio bei kiek automatine deze didina jas. kuris variklis patvaresnis ir kaip laiko tie "automatai". Gal kas nesenai tvarke esat tokiam auto galine vaziuokles asi? kokia kaina remonto su dalim idomu :)
Gera masina, tik kad sunku rast gera, dabar autogide yra vienas, sostine, 6klt, trilitris automatas-panasu, kad dar gyvas:lol:Dalys ju nera be proto brangios, vaziuokle tikrai nera vaikiskai pagaminta.Galiniu traukliu kmplektas apie 1000lt kainuoja, bet tai cia karta pakeitus is gyventu dar 20metuAutomatas mieste ima maziau nei mechanas, o trasoj atvirksciai, automatas yra labai patikimas, nes nera jokiu elektriniu nesamoniu, tik vakumai...Gera masina, svarbu, kad nebutu uzmusta-neuzteks kantrybes skyles virint ir visus galus tvarkyt...2.3 ir 3.0 varkliai labai nenori duju, nu bet pas mus vistiek kisa Yra specifiniu dalyku, kuriu nezinant galima skaudziai uzlekt perkant "ai, gal pasiseks"-verta surinkt infoMaza detale-nors ir kupe, nors ir trys litrai ar maziau, tai nera masina padraskymui, zodziu-"plentu karalius"Prirasiau ir paciam seile nutyso
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-02-18 22:31
2012-02-18 21:35 rašė:sveiki. susidomejau siuo auto ir planuoju isigyti. norejau paklausti kaip brangiai kainuoja ju dalys koks kuro sanaudu skirtumas tarp 2.3 ir 3l variklio bei kiek automatine deze didina jas. kuris variklis patvaresnis ir kaip laiko tie "automatai". Gal kas nesenai tvarke esat tokiam auto galine vaziuokles asi? kokia kaina remonto su dalim idomu :)
2012-02-18 22:08 maumas rašė:Gera masina, tik kad sunku rast gera, dabar autogide yra vienas, sostine, 6klt, trilitris automatas-panasu, kad dar gyvas:lol:Dalys ju nera be proto brangios, vaziuokle tikrai nera vaikiskai pagaminta.Galiniu traukliu kmplektas apie 1000lt kainuoja, bet tai cia karta pakeitus is gyventu dar 20metu:smoke:Automatas mieste ima maziau nei mechanas, o trasoj atvirksciai, automatas yra labai patikimas, nes nera jokiu elektriniu nesamoniu, tik vakumai...Gera masina, svarbu, kad nebutu uzmusta-neuzteks kantrybes skyles virint ir visus galus tvarkyt...2.3 ir 3.0 varkliai labai nenori duju, nu bet pas mus vistiek kisa :lol:Yra specifiniu dalyku, kuriu nezinant galima skaudziai uzlekt perkant "ai, gal pasiseks"-verta surinkt info:thumbup:Maza detale-nors ir kupe, nors ir trys litrai ar maziau, tai nera masina padraskymui, zodziu-"plentu karalius":lol:Prirasiau ir paciam seile nutyso:lol:
nu tas panasu kad geras ir myletas auto. as tik del to ir galvoju apie ji kad tas modelis patvarus labai yra bet vat as to automato kazkaip nenoriu :D as kupes noriu nes graziau nei sedanas ir man pilnai uztenka, neturiu dar vaiku o del draskymo tai nedomina nes norisi gero smagaus stabilaus vaziavimo o kiek vaziaves tai man jie "plaukia" :D ir kas tokio specifisko yra? :)
(7372 / +3)
2012-02-18 22:49
Dirzu padavimas, galinis stiklas kitoks, jei tik krastai pabale-gali ruostis keitmui, o cia tai nepigiena...Rudyja galiniu sakiu tvirtinimo vietos(butina gerai apziuret), yra versija su savaime besireguliuojanciais galiniais amortikais plius siurbliu ir reguliatoriumi.Kainuoja vienas toks amortikas apie 1klt, ar restauruojama, nezinau...Yra ka zinot, cia ne golf 2, rimta masina rimtiems veikejams
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(265)
2012-02-18 22:54
Sveiki. Turejau 124 coupe pries dabar turima SEAT ir vel ruosiuos persesti prie 124 coupe :) Puiki, patvari masina, o dalys nera labai brangios. Beto pakeites sena detale nauja apie pamirsti :)
2012-02-18 23:04
2012-02-18 22:54 nexusss rašė:Sveiki. Turejau 124 coupe pries dabar turima SEAT ir vel ruosiuos persesti prie 124 coupe :) Puiki, patvari masina, o dalys nera labai brangios. Beto pakeites sena detale nauja apie pamirsti :)
automata turejai ar ka? koks variklis ir kokios sanaudos buvo? kiek laiko vazinejai ka keitei? senai cia tai buvo? :D
2012-02-18 23:06
2012-02-18 22:49 maumas rašė:Dirzu padavimas, galinis stiklas kitoks, jei tik krastai pabale-gali ruostis keitmui, o cia tai nepigiena...Rudyja galiniu sakiu tvirtinimo vietos(butina gerai apziuret), yra versija su savaime besireguliuojanciais galiniais amortikais plius siurbliu ir reguliatoriumi.Kainuoja vienas toks amortikas apie 1klt, ar restauruojama, nezinau...Yra ka zinot, cia ne golf 2, rimta masina rimtiems veikejams:lol:
del stiklo tai zinau ta bajeri o del rudijimo tai jo reik apziuret tikrai o kas su kokiais dirzais ar kuo dar tai nezinau, nenusimanau daug apie masinu visa konstrukcija :D
(7372 / +3)
2012-02-18 23:23
2012-02-18 22:49 maumas rašė:Dirzu padavimas, galinis stiklas kitoks, jei tik krastai pabale-gali ruostis keitmui, o cia tai nepigiena...Rudyja galiniu sakiu tvirtinimo vietos(butina gerai apziuret), yra versija su savaime besireguliuojanciais galiniais amortikais plius siurbliu ir reguliatoriumi.Kainuoja vienas toks amortikas apie 1klt, ar restauruojama, nezinau...Yra ka zinot, cia ne golf 2, rimta masina rimtiems veikejams:lol:
2012-02-18 23:06 rašė:del stiklo tai zinau ta bajeri o del rudijimo tai jo reik apziuret tikrai o kas su kokiais dirzais ar kuo dar tai nezinau, nenusimanau daug apie masinu visa konstrukcija :D
dirzai tai su bajeriuAtsisedi, uzdarai duris ir is kebulo isvaziuoja "kacerga" su dirzo sagtimi, nes kupe butu labai nepatogu paciam pasiimt, ypac riebesniam zmogui ar ziema...Daug gali rast info mbforumas.ltPats nesu turejes, bet mineta foruma ilgai narstes esu, netgi buvau pradejes ieskoti kupo, bet atsirado didesniu bedu, tai taip ir liko...Negali buti prasta masina, kuri kainavo 96.000DM, pvz Volvo-740 kainavo kazkur 42.000DM, atitinkamai viskas pagaminta, atitinkami ir pirkejai buvo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(265)
2012-02-18 23:24
2012-02-18 22:49 maumas rašė:Dirzu padavimas, galinis stiklas kitoks, jei tik krastai pabale-gali ruostis keitmui, o cia tai nepigiena...Rudyja galiniu sakiu tvirtinimo vietos(butina gerai apziuret), yra versija su savaime besireguliuojanciais galiniais amortikais plius siurbliu ir reguliatoriumi.Kainuoja vienas toks amortikas apie 1klt, ar restauruojama, nezinau...Yra ka zinot, cia ne golf 2, rimta masina rimtiems veikejams:lol:
2012-02-18 23:06 rašė:del stiklo tai zinau ta bajeri o del rudijimo tai jo reik apziuret tikrai o kas su kokiais dirzais ar kuo dar tai nezinau, nenusimanau daug apie masinu visa konstrukcija :D
Turejau mechanini gibrida, tai yra buvo idetas 2, 5 dyzelio variklis, buves sportline. Sportline pakaboj priekinis sarnyras keiciamas su visa sake, naujo apie 600lt, restauravimas man kainavo 150lt, iprasto 50lt sarnyras + 50lt darbas. Priekines spyruokliu atramos lygtais po 50lt, naujas galinis guolis 50lt + darbas apie 70lt, beda su peciukais kas buna nesireguliuoja saltas karstas, zodziu daug niuansu :) Nusipirkau sau dabar 2, 3 kupa, restauruosiu visa, su dujom, kiek vazineju lygtais normaliai :)
2012-02-18 23:52
2012-02-18 22:49 maumas rašė:Dirzu padavimas, galinis stiklas kitoks, jei tik krastai pabale-gali ruostis keitmui, o cia tai nepigiena...Rudyja galiniu sakiu tvirtinimo vietos(butina gerai apziuret), yra versija su savaime besireguliuojanciais galiniais amortikais plius siurbliu ir reguliatoriumi.Kainuoja vienas toks amortikas apie 1klt, ar restauruojama, nezinau...Yra ka zinot, cia ne golf 2, rimta masina rimtiems veikejams:lol:
2012-02-18 23:06 rašė:del stiklo tai zinau ta bajeri o del rudijimo tai jo reik apziuret tikrai o kas su kokiais dirzais ar kuo dar tai nezinau, nenusimanau daug apie masinu visa konstrukcija :D
2012-02-18 23:24 nexusss rašė:Turejau mechanini gibrida, tai yra buvo idetas 2, 5 dyzelio variklis, buves sportline. Sportline pakaboj priekinis sarnyras keiciamas su visa sake, naujo apie 600lt, restauravimas man kainavo 150lt, iprasto 50lt sarnyras + 50lt darbas. Priekines spyruokliu atramos lygtais po 50lt, naujas galinis guolis 50lt + darbas apie 70lt, beda su peciukais kas buna nesireguliuoja saltas karstas, zodziu daug niuansu :) Nusipirkau sau dabar 2, 3 kupa, restauruosiu visa, su dujom, kiek vazineju lygtais normaliai :)
joo, as irgi noreciau atrestauruoto bet reik paciam tada daug ka moket kad pigiau gautusi ir laiko nemazai atimtu o pas mane nei igudziu nei laiko :/ as senai tuos mersus nuo pat tada kai teises issilaikiau ziurejau ziurejau bet niekad nepirkdavau dabar galvoju reik isbandyt kad ir jau jie senoki bet mane taip traukia prie ju
2012-02-18 23:55
2012-02-18 22:49 maumas rašė:Dirzu padavimas, galinis stiklas kitoks, jei tik krastai pabale-gali ruostis keitmui, o cia tai nepigiena...Rudyja galiniu sakiu tvirtinimo vietos(butina gerai apziuret), yra versija su savaime besireguliuojanciais galiniais amortikais plius siurbliu ir reguliatoriumi.Kainuoja vienas toks amortikas apie 1klt, ar restauruojama, nezinau...Yra ka zinot, cia ne golf 2, rimta masina rimtiems veikejams:lol:
2012-02-18 23:06 rašė:del stiklo tai zinau ta bajeri o del rudijimo tai jo reik apziuret tikrai o kas su kokiais dirzais ar kuo dar tai nezinau, nenusimanau daug apie masinu visa konstrukcija :D
2012-02-18 23:23 maumas rašė:dirzai tai su bajeriu:smoke:Atsisedi, uzdarai duris ir is kebulo isvaziuoja "kacerga" su dirzo sagtimi, nes kupe butu labai nepatogu paciam pasiimt, ypac riebesniam zmogui ar ziema...Daug gali rast info mbforumas.lt:thumbup:Pats nesu turejes, bet mineta foruma ilgai narstes esu, netgi buvau pradejes ieskoti kupo, bet atsirado didesniu bedu, tai taip ir liko...Negali buti prasta masina, kuri kainavo 96.000DM, pvz Volvo-740 kainavo kazkur 42.000DM, atitinkamai viskas pagaminta, atitinkami ir pirkejai buvo:drink:
na taip bet va prigasdinai kad su dujom prastai jie vaziuoja :/
(7372 / +3)
2012-02-19 10:35
2012-02-18 23:06 rašė:del stiklo tai zinau ta bajeri o del rudijimo tai jo reik apziuret tikrai o kas su kokiais dirzais ar kuo dar tai nezinau, nenusimanau daug apie masinu visa konstrukcija :D
2012-02-18 23:23 maumas rašė:dirzai tai su bajeriu:smoke:Atsisedi, uzdarai duris ir is kebulo isvaziuoja "kacerga" su dirzo sagtimi, nes kupe butu labai nepatogu paciam pasiimt, ypac riebesniam zmogui ar ziema...Daug gali rast info mbforumas.lt:thumbup:Pats nesu turejes, bet mineta foruma ilgai narstes esu, netgi buvau pradejes ieskoti kupo, bet atsirado didesniu bedu, tai taip ir liko...Negali buti prasta masina, kuri kainavo 96.000DM, pvz Volvo-740 kainavo kazkur 42.000DM, atitinkamai viskas pagaminta, atitinkami ir pirkejai buvo:drink:
2012-02-18 23:55 rašė:na taip bet va prigasdinai kad su dujom prastai jie vaziuoja :smoke: :/
Apie dujas.Is esmes dujomis jie vaziuoja, jei viskas gerai su uzdegimo sistema, netgi nesaudys, bent jau iki pirmo defekto.Beda yra galvutes metale.Nes nera toks atsparus dujoms.Anokia cia paslaptis, kad dujos yra labai sausas kuras ir dega siektiek karsciau, plius i tokia masina detum tik pirmos kartos iranga, kuri del savo ypatumu negali is esmes palaikyti tinkamo misinio.Va butent todel, sudejus viska i kruva, seda voztuvai.Aisku, imanoma pakeisti laikui atejus galva, kazka restauruoti...Plius, jei bus suvis, bus bedos, nes isvis masina gali nebedirbt nei dujomis, nei benzu, o taisyti oi kaip niekas nenori, dar ir detaliu nelabai yra, nebent pats butum auksarankisZodziu, neverta...Kita kalba apie 2.0 16v, 2.2 16v, 3.2 24v variklius-dedi 4 kartos iranga ir vazineji...Dar vienas momentas, jei sugalvotum toki uzdujinta Mersa kazkada parduot, tai reiketu kokio nelabai susigaudancio ieskot, nes rimtas zmogus i tokius neziures, turiu galvoj 2.0 90kw(87kw), 2.3 100kw(97kw), 3.0, 3.0 24v(pastarasis isvis yra retas ir kai kurios detales is variklio skyriaus yra begediskai brangios)...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-02-19 15:33
2012-02-18 23:23 maumas rašė:dirzai tai su bajeriu:smoke:Atsisedi, uzdarai duris ir is kebulo isvaziuoja "kacerga" su dirzo sagtimi, nes kupe butu labai nepatogu paciam pasiimt, ypac riebesniam zmogui ar ziema...Daug gali rast info mbforumas.lt:thumbup:Pats nesu turejes, bet mineta foruma ilgai narstes esu, netgi buvau pradejes ieskoti kupo, bet atsirado didesniu bedu, tai taip ir liko...Negali buti prasta masina, kuri kainavo 96.000DM, pvz Volvo-740 kainavo kazkur 42.000DM, atitinkamai viskas pagaminta, atitinkami ir pirkejai buvo:drink:
2012-02-18 23:55 rašė:na taip bet va prigasdinai kad su dujom prastai jie vaziuoja :smoke: :/
2012-02-19 10:35 maumas rašė:Apie dujas.Is esmes dujomis jie vaziuoja, jei viskas gerai su uzdegimo sistema, netgi nesaudys, bent jau iki pirmo defekto.Beda yra galvutes metale.Nes nera toks atsparus dujoms.Anokia cia paslaptis, kad dujos yra labai sausas kuras ir dega siektiek karsciau, plius i tokia masina detum tik pirmos kartos iranga, kuri del savo ypatumu negali is esmes palaikyti tinkamo misinio.Va butent todel, sudejus viska i kruva, seda voztuvai.Aisku, imanoma pakeisti laikui atejus galva, kazka restauruoti...Plius, jei bus suvis, bus bedos, nes isvis masina gali nebedirbt nei dujomis, nei benzu, o taisyti oi kaip niekas nenori, dar ir detaliu nelabai yra, nebent pats butum auksarankis:smoke:Zodziu, neverta...Kita kalba apie 2.0 16v, 2.2 16v, 3.2 24v variklius-dedi 4 kartos iranga ir vazineji...Dar vienas momentas, jei sugalvotum toki uzdujinta Mersa kazkada parduot, tai reiketu kokio nelabai susigaudancio ieskot, nes rimtas zmogus i tokius neziures, turiu galvoj 2.0 90kw(87kw), 2.3 100kw(97kw), 3.0, 3.0 24v(pastarasis isvis yra retas ir kai kurios detales is variklio skyriaus yra begediskai brangios)...
nu as kiek daugiausiai galvojes tai apie ta 2.3..tai kaip suprantu geriau nelysti prie tokio su dujom?
(7372 / +3)
2012-02-19 16:05
2012-02-18 23:55 rašė:na taip bet va prigasdinai kad su dujom prastai jie vaziuoja :smoke: :/
2012-02-19 10:35 maumas rašė:Apie dujas.Is esmes dujomis jie vaziuoja, jei viskas gerai su uzdegimo sistema, netgi nesaudys, bent jau iki pirmo defekto.Beda yra galvutes metale.Nes nera toks atsparus dujoms.Anokia cia paslaptis, kad dujos yra labai sausas kuras ir dega siektiek karsciau, plius i tokia masina detum tik pirmos kartos iranga, kuri del savo ypatumu negali is esmes palaikyti tinkamo misinio.Va butent todel, sudejus viska i kruva, seda voztuvai.Aisku, imanoma pakeisti laikui atejus galva, kazka restauruoti...Plius, jei bus suvis, bus bedos, nes isvis masina gali nebedirbt nei dujomis, nei benzu, o taisyti oi kaip niekas nenori, dar ir detaliu nelabai yra, nebent pats butum auksarankis:smoke:Zodziu, neverta...Kita kalba apie 2.0 16v, 2.2 16v, 3.2 24v variklius-dedi 4 kartos iranga ir vazineji...Dar vienas momentas, jei sugalvotum toki uzdujinta Mersa kazkada parduot, tai reiketu kokio nelabai susigaudancio ieskot, nes rimtas zmogus i tokius neziures, turiu galvoj 2.0 90kw(87kw), 2.3 100kw(97kw), 3.0, 3.0 24v(pastarasis isvis yra retas ir kai kurios detales is variklio skyriaus yra begediskai brangios)...
2012-02-19 15:33 rašė:nu as kiek daugiausiai galvojes tai apie ta 2.3..tai kaip suprantu geriau nelysti prie tokio su dujom? :smoke:
Tai jau geriau nelysk
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku