Vartotojas
Vartotojas
2015-04-29 08:22
Kilo daugybe klasuimu, ir kita temos dalis-kaip teko eilini karta "skaityti moralus"oficialiu dyleriu centro vadovui del ju nekompetencijos atliekant darbus.
Kilo daug klausimu del paties keitimo ir senosios defekto nustatymo.
Kaip viskas prasidejo.Kelioneje i Laplandija atsirado keistas tarskesiukas is tos vietos kur stovi mova, ties pompos skyvu is priekio.
Manem kad gal pompa, bet merso centre "diagnozavo"kad kaltas genero-pompos-kondic.dirzo pagrindinis itempejas.Pakeite, bet kaip paaiskejo dabar-klydo.Arba nepastebejo kad tarskejimas ne tik is to guolio, nes dar sokinejo pats dirziukas.
Detale atveze per 1d tiesiai is MB gamyklos.
Naują originalią mova Jau turiu Genue Mercedes Benz Original-Teile Gerprufte Qualitat, Daimler AG, Germany, Mercedesstr 137(.....)Stuttgart
LUEFTER STUCK
(FUN UNIT)
Visco BEHR
Keli zmones cia forume kniso protą , kad mersus šiuolaikiius gamina is tračiarušių , besisivystančiose šalyse gaminamu detaliu
Berods "meistras"aiskino kokia bloga mersu kokybe, palyginus su o vw
Idomiausia, kad maniske kuri vis dar ant variklio pavargusi iki tiek, kad lengviau sukasi tiek karsta tiek visiskai salta aplin veleniuką, negu naujoji šalta.
Pamėginau nauja įtvirtines varstoteant laikinos ašies pasukt, tai šalta gerokai sunkiau suka negu senoji.Lengvai sukasi, bet ne tiek, kad jau visai is inercijos, yra nedidelis pasipriesinimas.Tai ant karšto motoro suksis kartu su varikliu kai raketa?
Ar reikia kokio nors papidomo įjungimo, ta prasme sukimosi krypciai nuspatyti ar tiesiog det, uzverst ir bus gerai?Yra po skardeke ka-kokia ertmė, kokia jos paskirtis?
Kitas klausimas, man atrodo kad truputi keistus garsus skleidzia senoji mova, kai uzvestas variklis ar taip gali būti kad pvz is guoliuko tas garsas, toks lyg tratėtejimas barskesiukas?
Senos dar nenuemiau, ryt nuimsiu, todėl klausiu, bet turbūt nenuėmus diržo nesuprasi ar kliba?
Ir dar klausimas, kaip uzdejus pilnai patikrinti ar ne brokuota, ar gera?Gal pasildzius su fenu bandyti pasukt, jei prasisuks susildyta lengvai, reiskia brokas?
Nesinori apibraizyt uzdedant-nuimant poto gali nepriimti atgal
Koks ten pipsikas po skardele pazymejau rodykle, ka jis daro?
Ar nebus kartais tepalo papildymui skylute?
Parasykit skubiai kas zinote,
prisegu naujos movos foto
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363591/image.jpg
Kilo daug klausimu del paties keitimo ir senosios defekto nustatymo.
Kaip viskas prasidejo.Kelioneje i Laplandija atsirado keistas tarskesiukas is tos vietos kur stovi mova, ties pompos skyvu is priekio.
Manem kad gal pompa, bet merso centre "diagnozavo"kad kaltas genero-pompos-kondic.dirzo pagrindinis itempejas.Pakeite, bet kaip paaiskejo dabar-klydo.Arba nepastebejo kad tarskejimas ne tik is to guolio, nes dar sokinejo pats dirziukas.
Detale atveze per 1d tiesiai is MB gamyklos.
Naują originalią mova Jau turiu Genue Mercedes Benz Original-Teile Gerprufte Qualitat, Daimler AG, Germany, Mercedesstr 137(.....)Stuttgart
LUEFTER STUCK
(FUN UNIT)
Visco BEHR
Keli zmones cia forume kniso protą , kad mersus šiuolaikiius gamina is tračiarušių , besisivystančiose šalyse gaminamu detaliu
Berods "meistras"aiskino kokia bloga mersu kokybe, palyginus su o vw
Idomiausia, kad maniske kuri vis dar ant variklio pavargusi iki tiek, kad lengviau sukasi tiek karsta tiek visiskai salta aplin veleniuką, negu naujoji šalta.
Pamėginau nauja įtvirtines varstoteant laikinos ašies pasukt, tai šalta gerokai sunkiau suka negu senoji.Lengvai sukasi, bet ne tiek, kad jau visai is inercijos, yra nedidelis pasipriesinimas.Tai ant karšto motoro suksis kartu su varikliu kai raketa?
Ar reikia kokio nors papidomo įjungimo, ta prasme sukimosi krypciai nuspatyti ar tiesiog det, uzverst ir bus gerai?Yra po skardeke ka-kokia ertmė, kokia jos paskirtis?
Kitas klausimas, man atrodo kad truputi keistus garsus skleidzia senoji mova, kai uzvestas variklis ar taip gali būti kad pvz is guoliuko tas garsas, toks lyg tratėtejimas barskesiukas?
Senos dar nenuemiau, ryt nuimsiu, todėl klausiu, bet turbūt nenuėmus diržo nesuprasi ar kliba?
Ir dar klausimas, kaip uzdejus pilnai patikrinti ar ne brokuota, ar gera?Gal pasildzius su fenu bandyti pasukt, jei prasisuks susildyta lengvai, reiskia brokas?
Nesinori apibraizyt uzdedant-nuimant poto gali nepriimti atgal
Koks ten pipsikas po skardele pazymejau rodykle, ka jis daro?
Ar nebus kartais tepalo papildymui skylute?
Parasykit skubiai kas zinote,
prisegu naujos movos foto
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363591/image.jpg
Vartotojas
2015-04-29 08:47
Kilo daugybe klasuimu, ir kita temos dalis-kaip teko eilini karta "skaityti moralus"oficialiu dyleriu centro vadovui del ju nekompetencijos atliekant darbus.
Kilo daug klausimu del paties keitimo ir senosios defekto nustatymo.
Kaip viskas prasidejo.Kelioneje i Laplandija atsirado keistas tarskesiukas is tos vietos kur stovi mova, ties pompos skyvu is priekio.
Manem kad gal pompa, bet merso centre "diagnozavo"kad kaltas genero-pompos-kondic.dirzo pagrindinis itempejas.Pakeite, bet kaip paaiskejo dabar-klydo.Arba nepastebejo kad tarskejimas ne tik is to guolio, nes dar sokinejo pats dirziukas.
Detale atveze per 1d tiesiai is MB gamyklos.
Naują originalią mova Jau turiu Genue Mercedes Benz Original-Teile Gerprufte Qualitat, Daimler AG, Germany, Mercedesstr 137(.....)Stuttgart
LUEFTER STUCK
(FUN UNIT)
Visco BEHR
Keli zmones cia forume kniso protą , kad mersus šiuolaikiius gamina is tračiarušių , besisivystančiose šalyse gaminamu detaliu
Berods "meistras"aiskino kokia bloga mersu kokybe, palyginus su o vw
Idomiausia, kad maniske kuri vis dar ant variklio pavargusi iki tiek, kad lengviau sukasi tiek karsta tiek visiskai salta aplin veleniuką, negu naujoji šalta.
Pamėginau nauja įtvirtines varstoteant laikinos ašies pasukt, tai šalta gerokai sunkiau suka negu senoji.Lengvai sukasi, bet ne tiek, kad jau visai is inercijos, yra nedidelis pasipriesinimas.Tai ant karšto motoro suksis kartu su varikliu kai raketa?
Ar reikia kokio nors papidomo įjungimo, ta prasme sukimosi krypciai nuspatyti ar tiesiog det, uzverst ir bus gerai?Yra po skardeke ka-kokia ertmė, kokia jos paskirtis?
Kitas klausimas, man atrodo kad truputi keistus garsus skleidzia senoji mova, kai uzvestas variklis ar taip gali būti kad pvz is guoliuko tas garsas, toks lyg tratėtejimas barskesiukas?
Senos dar nenuemiau, ryt nuimsiu, todėl klausiu, bet turbūt nenuėmus diržo nesuprasi ar kliba?
Ir dar klausimas, kaip uzdejus pilnai patikrinti ar ne brokuota, ar gera?Gal pasildzius su fenu bandyti pasukt, jei prasisuks susildyta lengvai, reiskia brokas?
Nesinori apibraizyt uzdedant-nuimant poto gali nepriimti atgal
Koks ten pipsikas po skardele pazymejau rodykle, ka jis daro?
Ar nebus kartais tepalo papildymui skylute?
Parasykit skubiai kas zinote,
prisegu naujos movos foto ir jije pazymeta ta ertme, kokia jos paskirtis?
Kilo daug klausimu del paties keitimo ir senosios defekto nustatymo.
Kaip viskas prasidejo.Kelioneje i Laplandija atsirado keistas tarskesiukas is tos vietos kur stovi mova, ties pompos skyvu is priekio.
Manem kad gal pompa, bet merso centre "diagnozavo"kad kaltas genero-pompos-kondic.dirzo pagrindinis itempejas.Pakeite, bet kaip paaiskejo dabar-klydo.Arba nepastebejo kad tarskejimas ne tik is to guolio, nes dar sokinejo pats dirziukas.
Detale atveze per 1d tiesiai is MB gamyklos.
Naują originalią mova Jau turiu Genue Mercedes Benz Original-Teile Gerprufte Qualitat, Daimler AG, Germany, Mercedesstr 137(.....)Stuttgart
LUEFTER STUCK
(FUN UNIT)
Visco BEHR
Keli zmones cia forume kniso protą , kad mersus šiuolaikiius gamina is tračiarušių , besisivystančiose šalyse gaminamu detaliu
Berods "meistras"aiskino kokia bloga mersu kokybe, palyginus su o vw
Idomiausia, kad maniske kuri vis dar ant variklio pavargusi iki tiek, kad lengviau sukasi tiek karsta tiek visiskai salta aplin veleniuką, negu naujoji šalta.
Pamėginau nauja įtvirtines varstoteant laikinos ašies pasukt, tai šalta gerokai sunkiau suka negu senoji.Lengvai sukasi, bet ne tiek, kad jau visai is inercijos, yra nedidelis pasipriesinimas.Tai ant karšto motoro suksis kartu su varikliu kai raketa?
Ar reikia kokio nors papidomo įjungimo, ta prasme sukimosi krypciai nuspatyti ar tiesiog det, uzverst ir bus gerai?Yra po skardeke ka-kokia ertmė, kokia jos paskirtis?
Kitas klausimas, man atrodo kad truputi keistus garsus skleidzia senoji mova, kai uzvestas variklis ar taip gali būti kad pvz is guoliuko tas garsas, toks lyg tratėtejimas barskesiukas?
Senos dar nenuemiau, ryt nuimsiu, todėl klausiu, bet turbūt nenuėmus diržo nesuprasi ar kliba?
Ir dar klausimas, kaip uzdejus pilnai patikrinti ar ne brokuota, ar gera?Gal pasildzius su fenu bandyti pasukt, jei prasisuks susildyta lengvai, reiskia brokas?
Nesinori apibraizyt uzdedant-nuimant poto gali nepriimti atgal
Koks ten pipsikas po skardele pazymejau rodykle, ka jis daro?
Ar nebus kartais tepalo papildymui skylute?
Parasykit skubiai kas zinote,
prisegu naujos movos foto ir jije pazymeta ta ertme, kokia jos paskirtis?
Vartotojas
2015-04-29 22:40
Jei kam nors kada prireiks infos, tai
kei2iasi daug papras2iau nei tik4jausi.
Tereikia nuimti difuzoriu ir 13 raktu
kitoje vietoje raktu palaikant veleneli
atsukti kotr-verzle, ventiliatorius su mova-sankaba
nusiima ir naujas isideda be problemu, nereikia net
atleidineti paties radiatoriaus, nei isleidinet skyscio,
raktas lengviausiai uzsikisa.
Taciau, reikia atkreiti demesi i kitus niuansus.
Sitos detales tikrinimas, pracejkinimas skiriasi nuo senesniu bemvu ir mersu movo prscekinimo, sios yra daiugiabeges, su"pavarom", ir jautriau reaguojancios i temperaturos pasikeitimus.Visiskai sunku pasukti butu tik tuomet, kai lauke temeratura kokie +20-25 karscio ir variklis arteja prie maximumo link 100 laipsniu, kazkur nuo 95 temperos.Bent tik pavyko issiaskinti su meistrais, su kuriais kalbejausi del pakeitimo ir veikimo principo.
Jeigu vos gyva, vienodai lengvai sukasi tiek salta, tiek karstame variklyje.O gera turi nuo pat pradziu tureti sioki toki pasipriesinima, kuris kylant temperaturai palaipsniui dideja,
taciau kieto sukibimo, kaip kazkada budavo senose movose , kad nesustabdytum isviso arba nepasuktum uzgesinto karsto variklio bventiliatoriaus-tokio dalyko nebėra.Laisvo slydimo mova buna triju arba ketyriu begiu.
Musiske buvo dar siek-tiek gyva, ir problemu su temperatura galejo sukelti tik per didziausius karscius dideliuose kamsciuose pastovejus kokia valanda, jei neisjungtas kondicionierius(tarkime).
Praktiskai, jos net nebuvo butinybes keist, dr galejo dirbt kazkiek,
taciau neturiu ydos laukti kol visai subyres ir megstu rimtai priziureti technika, todel pakeiciau nauja.
Jei domina kokiose Audi ir VW buna panasios movos, galie paziureti cia:
http://b2b.detalita.lt/en/Cooling-System/Clutch-radiator-fan/Viscous-coupling-for-fan-A4-A6-Passat-2-5-TDI.html
kei2iasi daug papras2iau nei tik4jausi.
Tereikia nuimti difuzoriu ir 13 raktu
kitoje vietoje raktu palaikant veleneli
atsukti kotr-verzle, ventiliatorius su mova-sankaba
nusiima ir naujas isideda be problemu, nereikia net
atleidineti paties radiatoriaus, nei isleidinet skyscio,
raktas lengviausiai uzsikisa.
Taciau, reikia atkreiti demesi i kitus niuansus.
Sitos detales tikrinimas, pracejkinimas skiriasi nuo senesniu bemvu ir mersu movo prscekinimo, sios yra daiugiabeges, su"pavarom", ir jautriau reaguojancios i temperaturos pasikeitimus.Visiskai sunku pasukti butu tik tuomet, kai lauke temeratura kokie +20-25 karscio ir variklis arteja prie maximumo link 100 laipsniu, kazkur nuo 95 temperos.Bent tik pavyko issiaskinti su meistrais, su kuriais kalbejausi del pakeitimo ir veikimo principo.
Jeigu vos gyva, vienodai lengvai sukasi tiek salta, tiek karstame variklyje.O gera turi nuo pat pradziu tureti sioki toki pasipriesinima, kuris kylant temperaturai palaipsniui dideja,
taciau kieto sukibimo, kaip kazkada budavo senose movose , kad nesustabdytum isviso arba nepasuktum uzgesinto karsto variklio bventiliatoriaus-tokio dalyko nebėra.Laisvo slydimo mova buna triju arba ketyriu begiu.
Musiske buvo dar siek-tiek gyva, ir problemu su temperatura galejo sukelti tik per didziausius karscius dideliuose kamsciuose pastovejus kokia valanda, jei neisjungtas kondicionierius(tarkime).
Praktiskai, jos net nebuvo butinybes keist, dr galejo dirbt kazkiek,
taciau neturiu ydos laukti kol visai subyres ir megstu rimtai priziureti technika, todel pakeiciau nauja.
Jei domina kokiose Audi ir VW buna panasios movos, galie paziureti cia:
http://b2b.detalita.lt/en/Cooling-System/Clutch-radiator-fan/Viscous-coupling-for-fan-A4-A6-Passat-2-5-TDI.html
Vartotojas
2015-04-29 22:52
Jei kam nors kada prireiks infos, tai
kei2iasi daug papras2iau nei tik4jausi.
Tereikia nuimti difuzoriu ir 13 raktu
kitoje vietoje raktu palaikant veleneli
atsukti kotr-verzle, ventiliatorius su mova-sankaba
nusiima ir naujas isideda be problemu, nereikia net
atleidineti paties radiatoriaus, nei isleidinet skyscio,
raktas lengviausiai uzsikisa.
Taciau, reikia atkreiti demesi i kitus niuansus.
Sitos detales tikrinimas, pracejkinimas skiriasi nuo senesniu bemvu ir mersu movo prscekinimo, sios yra daiugiabeges, su"pavarom", ir jautriau reaguojancios i temperaturos pasikeitimus.Visiskai sunku pasukti butu tik tuomet, kai lauke temeratura kokie +20-25 karscio ir variklis arteja prie maximumo link 100 laipsniu, kazkur nuo 95 temperos.Bent tik pavyko issiaskinti su meistrais, su kuriais kalbejausi del pakeitimo ir veikimo principo.
Jeigu vos gyva, vienodai lengvai sukasi tiek salta, tiek karstame variklyje.O gera turi nuo pat pradziu tureti sioki toki pasipriesinima, kuris kylant temperaturai palaipsniui dideja,
taciau kieto sukibimo, kaip kazkada budavo senose movose , kad nesustabdytum isviso arba nepasuktum uzgesinto karsto variklio bventiliatoriaus-tokio dalyko nebėra.Laisvo slydimo mova buna triju arba ketyriu begiu.
Musiske buvo dar siek-tiek gyva, ir problemu su temperatura galejo sukelti tik per didziausius karscius dideliuose kamsciuose pastovejus kokia valanda, jei neisjungtas kondicionierius(tarkime).
Praktiskai, jos net nebuvo butinybes keist, dr galejo dirbt kazkiek,
taciau neturiu ydos laukti kol visai subyres ir megstu rimtai priziureti technika, todel pakeiciau nauja.
Jei domina kokiose Audi ir VW buna panasios movos, galie paziureti cia:
http://b2b.detalita.lt/en/Cooling-System/Clutch-radiator-fan/Viscous-coupling-for-fan-A4-A6-Passat-2-5-TDI.html
is senesniu VW-Audi tai visi TDI V6 varikliai turejo visko-mova-sankaba 110-114-120-132kw tdi.Pigiwusi detlitoje iki 50E
Budavo ir VW Pasatuose nuo 94-200m 1, 6 ir 1, 9 dyzeliuose,
kip foto
kei2iasi daug papras2iau nei tik4jausi.
Tereikia nuimti difuzoriu ir 13 raktu
kitoje vietoje raktu palaikant veleneli
atsukti kotr-verzle, ventiliatorius su mova-sankaba
nusiima ir naujas isideda be problemu, nereikia net
atleidineti paties radiatoriaus, nei isleidinet skyscio,
raktas lengviausiai uzsikisa.
Taciau, reikia atkreiti demesi i kitus niuansus.
Sitos detales tikrinimas, pracejkinimas skiriasi nuo senesniu bemvu ir mersu movo prscekinimo, sios yra daiugiabeges, su"pavarom", ir jautriau reaguojancios i temperaturos pasikeitimus.Visiskai sunku pasukti butu tik tuomet, kai lauke temeratura kokie +20-25 karscio ir variklis arteja prie maximumo link 100 laipsniu, kazkur nuo 95 temperos.Bent tik pavyko issiaskinti su meistrais, su kuriais kalbejausi del pakeitimo ir veikimo principo.
Jeigu vos gyva, vienodai lengvai sukasi tiek salta, tiek karstame variklyje.O gera turi nuo pat pradziu tureti sioki toki pasipriesinima, kuris kylant temperaturai palaipsniui dideja,
taciau kieto sukibimo, kaip kazkada budavo senose movose , kad nesustabdytum isviso arba nepasuktum uzgesinto karsto variklio bventiliatoriaus-tokio dalyko nebėra.Laisvo slydimo mova buna triju arba ketyriu begiu.
Musiske buvo dar siek-tiek gyva, ir problemu su temperatura galejo sukelti tik per didziausius karscius dideliuose kamsciuose pastovejus kokia valanda, jei neisjungtas kondicionierius(tarkime).
Praktiskai, jos net nebuvo butinybes keist, dr galejo dirbt kazkiek,
taciau neturiu ydos laukti kol visai subyres ir megstu rimtai priziureti technika, todel pakeiciau nauja.
Jei domina kokiose Audi ir VW buna panasios movos, galie paziureti cia:
http://b2b.detalita.lt/en/Cooling-System/Clutch-radiator-fan/Viscous-coupling-for-fan-A4-A6-Passat-2-5-TDI.html
is senesniu VW-Audi tai visi TDI V6 varikliai turejo visko-mova-sankaba 110-114-120-132kw tdi.Pigiwusi detlitoje iki 50E
Budavo ir VW Pasatuose nuo 94-200m 1, 6 ir 1, 9 dyzeliuose,
kip foto
Jūsų žinutė |
|