Vartotojas
2014-04-13 15:59
Tai va, žadu pirkt mašina iki 7000lt gali ten ir viršyt keliais šimtais. Pirkčiau sedana arba coupe. variklio tūris iki 3litru. Kuro tipas nesvarbu. Svarbu kad būtų važiuokle rimtesne, nebutu korozijos bėdu, arba jau bent mažiau ju.
Vartotojas
2014-04-13 16:54
Parduočiau savo mazda mx5 tvarkingą neseniai iš vokietijos. Jai domina pm
Vartotojas
2014-04-13 17:12
turiu parduot audi a4 1.8T benzinas.Auto katik is vokietijos. Idealios bukles, kebulas neturi rudziu, ka tik praejau tech apziura kaina 5000lt tel 867696362 Vilnius
Vartotojas
2014-04-13 17:14
2014-04-13
15:59 rašė:
Tai va, žadu pirkt mašina iki 7000lt gali ten ir viršyt keliais šimtais. Pirkčiau sedana arba coupe. variklio tūris iki 3litru. Kuro tipas nesvarbu. Svarbu kad būtų važiuokle rimtesne, nebutu korozijos bėdu, arba jau bent mažiau ju.
OPEL ASTRA G 2 duru gal domina?
Vartotojas
2014-04-13 17:50
2014-04-13
15:59 rašė:
Tai va, žadu pirkt mašina iki 7000lt gali ten ir viršyt keliais šimtais. Pirkčiau sedana arba coupe. variklio tūris iki 3litru. Kuro tipas nesvarbu. Svarbu kad būtų važiuokle rimtesne, nebutu korozijos bėdu, arba jau bent mažiau ju.
2014-04-13
17:14 rašė:
OPEL ASTRA G 2 duru gal domina?
Opeliuks nelabai
maumas
7658 / 0
2014-04-13 21:45
uz tiek gali nupirkt vaziuojanti eilini automobili, i kuri reikes kazkiek pinigu vistiek imest.Todel siuliau, jei aplinkybes nespaudzia, nemetyti pinigu ir sukaupt rimtesne suma
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2015-11-23 20:16
2014-04-13
21:45 maumas rašė:
uz tiek gali nupirkt vaziuojanti eilini automobili, i kuri reikes kazkiek pinigu vistiek imest.Todel siuliau, jei aplinkybes nespaudzia, nemetyti pinigu ir sukaupt rimtesne suma
Labai geri opel astra nuo 2001 iki 2003 1.7 55 kw.
Esu turejes daug astru. Galiu pasakiti kad, sie varikliai 1.7 yra patis geriausi Japoniskas variklis skaitosi. o turiejau 2.0 60kiw poto 74kw ir 22 92kw. Ir netgi turiejau 1.7 50kw tas senas. Sitie 2.o varikliai visai nesamone trauka daznai prapuola nuo tu durnu egr nuo salenoidu. Turbinos visai nelaiko jeigu daug vazinieji. nu jeigu po miesta vaziniesi tai dar laikis tos turbinos. Sankabos labai silpnos. Pakeisti pakaitinimo zvakes pas 2.o ohoho labai sunku dazniausiai lieka pusie pakaitinimo zvakes ant variklio galvos ir jau didele beda ja istraukti nemazai kainoje. Ziema kuresi iki - 10 dar gerai bet jeigu daugiau tai jau sunkokai. Farsunkies kad pakeisti reikia nuimti pusie variklio ir poto pastatiti ir nemazai tarpiniu np ant varikliu galvos. Jeigu katalizatoriau nera cekas daznai uzdega ant skidelio ir reikia sustoti isjungti varikli ir viel vazioti nes kitaip traukos nebus. daugiau neko nesakisiu. Vienu zodziu ne varikliai o sudas.
O 1.7 ypac 55kw tik ne 50kw yra labai geri varikliai.Jau 3 tokius suvaziniejau. Vazinieju labai daug visur ne tikpo lt bet ir i po europa. Labai ekonomiskas Variklis problemu dideliu tikrai nebus su 1.7 55kw. Traukos kaip vieni sako neuztenka, jeigu moki vazinieti saugiai netki per labai uztenka ir paliginus su 2.0 beveik tas past bet svarbiausiai is kiesienes netraukia pinigu.
Ziema kuresi be problemu. Varikliai 1.7 55kw dirba labai graziai salone beveik negirdisi.
Kai kurie ten rase kad turejo kazkokiu bedu su varikliais nu aisku kaip pila tepala pati pigiausia ir ant salto variklio gazoje.
Rekomenduojiu tik 1.7 55kw ir su siurbliais bedu nera kaip pas 2.0 daznai kuras adgal i baka eina in poto uzkurti nebegalima.
Kazkoks ten pirikupas parase komentarus kad 2.0 geras variklis tik juokas ima.
Esu turejes daug astru. Galiu pasakiti kad, sie varikliai 1.7 yra patis geriausi Japoniskas variklis skaitosi. o turiejau 2.0 60kiw poto 74kw ir 22 92kw. Ir netgi turiejau 1.7 50kw tas senas. Sitie 2.o varikliai visai nesamone trauka daznai prapuola nuo tu durnu egr nuo salenoidu. Turbinos visai nelaiko jeigu daug vazinieji. nu jeigu po miesta vaziniesi tai dar laikis tos turbinos. Sankabos labai silpnos. Pakeisti pakaitinimo zvakes pas 2.o ohoho labai sunku dazniausiai lieka pusie pakaitinimo zvakes ant variklio galvos ir jau didele beda ja istraukti nemazai kainoje. Ziema kuresi iki - 10 dar gerai bet jeigu daugiau tai jau sunkokai. Farsunkies kad pakeisti reikia nuimti pusie variklio ir poto pastatiti ir nemazai tarpiniu np ant varikliu galvos. Jeigu katalizatoriau nera cekas daznai uzdega ant skidelio ir reikia sustoti isjungti varikli ir viel vazioti nes kitaip traukos nebus. daugiau neko nesakisiu. Vienu zodziu ne varikliai o sudas.
O 1.7 ypac 55kw tik ne 50kw yra labai geri varikliai.Jau 3 tokius suvaziniejau. Vazinieju labai daug visur ne tikpo lt bet ir i po europa. Labai ekonomiskas Variklis problemu dideliu tikrai nebus su 1.7 55kw. Traukos kaip vieni sako neuztenka, jeigu moki vazinieti saugiai netki per labai uztenka ir paliginus su 2.0 beveik tas past bet svarbiausiai is kiesienes netraukia pinigu.
Ziema kuresi be problemu. Varikliai 1.7 55kw dirba labai graziai salone beveik negirdisi.
Kai kurie ten rase kad turejo kazkokiu bedu su varikliais nu aisku kaip pila tepala pati pigiausia ir ant salto variklio gazoje.
Rekomenduojiu tik 1.7 55kw ir su siurbliais bedu nera kaip pas 2.0 daznai kuras adgal i baka eina in poto uzkurti nebegalima.
Kazkoks ten pirikupas parase komentarus kad 2.0 geras variklis tik juokas ima.
Jūsų žinutė |
|