Vartotojas
2014-03-31 20:18
Sveiki, kaip reiketu dazyti lietus ratlankius kurie yra dvieju spalvu?
Vartotojas
2014-03-31 20:38
Raudonai
Vartotojas
2014-03-31 20:39
dazymo budu. pirma nudazai kurios spalvos maziau, tada tas vietas nudazytas uzlipini tam skirta lipnia juosta ir nudazai viska antra spalva. nulupi ta juostele ir viska nuputi laku
Vartotojas
2014-03-31 20:46
2014-03-31
20:39 rašė:
dazymo budu. pirma nudazai kurios spalvos maziau, tada tas vietas nudazytas uzlipini tam skirta lipnia juosta ir nudazai viska antra spalva. nulupi ta juostele ir viska nuputi laku
O yra gal dazu chromo spalvos?
Vartotojas
2014-03-31 20:49
panasiu yra, bet gryno chromo tai kazin
Vartotojas
2014-03-31 20:49
2014-03-31
20:39 rašė:
dazymo budu. pirma nudazai kurios spalvos maziau, tada tas vietas nudazytas uzlipini tam skirta lipnia juosta ir nudazai viska antra spalva. nulupi ta juostele ir viska nuputi laku
2014-03-31
20:46 rašė:
O yra gal dazu chromo spalvos?
yra chromo imitacija. chromas nera dazai.. juo padengia ratus elektrolizes budu, kaip nikeliavimas.
Vartotojas
2014-03-31 20:52
2014-03-31
20:39 rašė:
dazymo budu. pirma nudazai kurios spalvos maziau, tada tas vietas nudazytas uzlipini tam skirta lipnia juosta ir nudazai viska antra spalva. nulupi ta juostele ir viska nuputi laku
2014-03-31
20:46 rašė:
O yra gal dazu chromo spalvos?
2014-03-31
20:49 rašė:
yra chromo imitacija. chromas nera dazai.. juo padengia ratus elektrolizes budu, kaip nikeliavimas.
jo, kaskas panasaus, ir kaina oooo ar verta to? apie 800 litu uz keturis
Vartotojas
2014-03-31 20:52
sveiki, dazysiu masina. kaip geriau slifuot dazus ar ant ju dazyt?
Vartotojas
2014-03-31 20:53
2014-03-31
20:39 rašė:
dazymo budu. pirma nudazai kurios spalvos maziau, tada tas vietas nudazytas uzlipini tam skirta lipnia juosta ir nudazai viska antra spalva. nulupi ta juostele ir viska nuputi laku
2014-03-31
20:46 rašė:
O yra gal dazu chromo spalvos?
2014-03-31
20:49 rašė:
yra chromo imitacija. chromas nera dazai.. juo padengia ratus elektrolizes budu, kaip nikeliavimas.
O palanges geriau dazyt ar poliruot ir ar ymanoma namu slygomis nupoliruot palanges ?
Vartotojas
2014-03-31 20:57
2014-03-31
20:52 rašė:
sveiki, dazysiu masina. kaip geriau slifuot dazus ar ant ju dazyt?
nu jeigu nesupranti geriau nekisti nagu, jei nepats dazai- tai specai ir paruos
maumas
7655 / 0
2014-03-31 20:59
2014-03-31
20:46 rašė:
O yra gal dazu chromo spalvos?
2014-03-31
20:49 rašė:
yra chromo imitacija. chromas nera dazai.. juo padengia ratus elektrolizes budu, kaip nikeliavimas.
2014-03-31
20:53 rašė:
O palanges geriau dazyt ar poliruot ir ar ymanoma namu slygomis nupoliruot palanges ?
Dazyt ar poliruot-nesvarbu.Vistiek reikia lakuot.Kitaip labai greit viskas nueis velniop.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2014-03-31 21:02
2014-03-31
20:52 rašė:
sveiki, dazysiu masina. kaip geriau slifuot dazus ar ant ju dazyt?
smagiausia buna ziuret kai po ale tipo specialisto dazytojo atvaro masina perdazyt prisiziurejau iki soties todel patariu jei nemokat geriau nepradekit eksperimentuot vien tik is interneto prisiziureje
Vartotojas
2014-03-31 21:09
2014-03-31
20:49 rašė:
yra chromo imitacija. chromas nera dazai.. juo padengia ratus elektrolizes budu, kaip nikeliavimas.
2014-03-31
20:53 rašė:
O palanges geriau dazyt ar poliruot ir ar ymanoma namu slygomis nupoliruot palanges ?
2014-03-31
20:59 maumas rašė:
Dazyt ar poliruot-nesvarbu.Vistiek reikia lakuot.Kitaip labai greit viskas nueis velniop.
O pries dazant ratus chromo imitacija reikia gruntuot?
Vartotojas
2014-04-01 09:08
2014-03-31
20:53 rašė:
O palanges geriau dazyt ar poliruot ir ar ymanoma namu slygomis nupoliruot palanges ?
2014-03-31
20:59 maumas rašė:
Dazyt ar poliruot-nesvarbu.Vistiek reikia lakuot.Kitaip labai greit viskas nueis velniop.
2014-03-31
21:09 rašė:
O pries dazant ratus chromo imitacija reikia gruntuot?
tikrai ne Procesasi dazymo tokie 1.Nusveiti lietus ratus geriausiai kad iki metalo su 400-600 popieriumi gali sveisti su vandenes pagalba.2.Lygini nelygumus su spakliumi ir sveiti pradziai 200 po to su 400 popieriumi. 3.Tada kai paruostas tik gruntuoji lieteka po to reikia grunta sveisti su vandeniu popierius 1000-1500 naudojamas.4.Dazai lietnyka bet jei keliu spalvu nori apsiklijuoji lietnyku ir aklijuoji tik ten kur maziausiai dazysis po to sekancia vieta dazai apsiklijaves.5.Lakavimas, laka naudok geresni jei nori kad labai lengvai nesibraizytu apie 70lt banke jei pirksi tuos po 40 tai stebuklu nesitikek6.poliruoji bet cia nebuti jei yra palanges tada palanges tik poliruoji. Paciam darant iseina apie 150lt visi keturi lietnykai+tavo darbas jei nesei dares nieko panasaus geriau neuzsiimk tegu daro kas tuom uzsiima.
Vartotojas
2014-04-01 09:14
Matos kad nesi nieko panasaus dares tad geriau palik tai daryti kas daro ir ismano.Jei garaziukuose tai bent is pazystamu ruose kitu atveju metai ir spaklius krenta Dazymas tiktai kameroje jei nori kokybes jei garazai bus nemazai siuksliu po dazais ir lanku tad kai saulute islys pamatysi visas ryskes ir siuksles.
Cia ikeliu tau biski literaturos pasiskaitymui
Automobilių dažymas
Perdažyti automobilį – darbas ne mėgėjams
Bėgant laikui automobilio spalva ima blankti, atsiranda įvairiausių įbrėžimų, dėmių. Tada turbūt ne vienas savininkas susimąsto, kad transporto priemonę reikia perdažyti. Tačiau ne visi žino, kam ryžtasi.
Jei nusprendėte, kad laikas atnaujinti savo automobilį, problema bus ne kaip tai padaryti, o ką pasirinkti, nes rinkoje gausu įvairiausių dažyti skirtų medžiagų: emalių, gruntų, lakų ir kt.
Paruošimas dažyti
Dažymas – tęstinis darbas, paprastai prasidedantis nuo suvirinimo ir išlyginimo. Kitas etapas – paviršių šlifavimas ir valymas, rūdžių, tepalų, riebalų šalinimas.
Pirmiausia kėbulo paviršius gruntuojamas. Tai labai atsakingas momentas. Jeigu kuri nors vieta gruntu bus padengiama nekruopščiai, kiti darbai gali nepasisekti. Siekiant, kad automobilis būtų atsparus vandeniui ir korozijai, ant kėbulo visada tepama hermetiko. Norint išvengti korozijos ir išsaugoti kėbulą nuo smulkių akmenukų, mašinos dugnas dengiamas apsauginiu gruntu.
Paskui nuglaistoma, vėliau – dar tiksliau. Kiek reikės tepamo glaisto sluoksnių, priklauso nuo glaisto tipo ir paviršiui išlyginti reikiamo jo kiekio. Paprastai glaistas sukietėja per 15-20 minučių, jei temperatūra yra 20 laipsnių šilumos. Glaistui sutvirtėjus, paviršius šlifuojamas.
Vėliau dažomas paviršius padengiamas grunto porų užpildu, jis užglaisto ne tik poras, bet ir šlifuojant likusius nelygumus. Paruošus pagrindą, ant kurio bus purškiami dažai, tepamas gruntas. Jis leis mašinai greičiau išdžiūti, todėl bus galima greičiau purkšti dažus.
Įbrėžimų užtaisymas
Negilūs įbrėžimai viršutiniame dažų sluoksnyje gali būti lengvai paslėpti naudojant vaškinį pieštuką ir (arba) spalvotą poliruoklį. Jei siauri įbrėžimai gilesni, tiks vaškinis pieštukas. Prieš tepant pieštuku, įbrėžimus reikėtų išvalyti. Tam puikiai tiks spiritas, benzinas arba net degtinė. Galima poliruoti šveičiamuoju poliruokliu.
Jei įbrėžimai platūs, reiks papildomai dažyti. Šiam tikslui galima naudoti emalį arba akrilinius dažus. Jie labai atsargiai užtepami ant įbrėžimo, stengiantis neišteplioti aplinkui – galima naudoti acetone nuplautą šepetuką arba net nusmailintą degtuką. Prieš dažymą įbrėžimas turi būti išvalytas, kad nebūtų riebalų, ir išplautas.
Labai plonus įbrėžimus galima užtepti pieštuku, bet jį teks kaskart atnaujinti, nes toks užtaisymas nėra patvarus. Platesnius ruožus būtina papildomai dažyti. Norint neištepti mašinos, įbrėžimo perimetrą galima apklijuoti pleistru arba lipnia juosta, bet tik tokia, kuri vėliau lengvai nuimama.
Įbrėžimai iki metalo užtaisomi tik papildomai dažant. Gruntuotoms mašinoms rekomenduojamas bent vienas plonas grunto sluoksnis, nes įbrėžimas yra labai gilus, o užteptas gruntas leis tvirčiau laikytis dažams. Kai gruntas išdžiūsta, reikėtų užtepti 2-3 plonus dažų sluoksnius ir leisti išdžiūti.
Jei pažeidimo vieta pageltusi, vaistiniu spiritu arba benzinu reikėtų ją nuvalyti iki metalo, drėgna kempine pašalinti chemikalų pėdsakus, vėliau nušluostyti sausu audiniu ir užtepti grunto. Čia labiausiai tiktų turintis antikorozinių priedų gruntas, toks skirtas tepti aprūdijusius paviršius.
Dažytų plastikinių buferių įbrėžimus užtenka kruopščiai padažyti, naudojant remontinį flakoną, nors lankstiems paviršiams yra specialių gruntų, leidžiančių dažyti buferius ir kitus elastingus elementus.
Dažymo subtilybės
Sunkiausia vairuotojui pasirinkti, kam patikėti dažyti savo automobilį – privačiam auksarankiui meistrui, specializuotai dirbtuvei ar servisui.
Privatininkai pasikliauna savo žiniomis ir patirtimi. Jų darbų kainos bus mažiausios, tačiau kokybė – ne visada geriausia.
Specializuotos dažymo dirbtuvės meistrų darbas įkainotas bent 20 proc. daugiau negu privatininkų. Serviso darbas bus brangiausias, tačiau čia turima visa reikiama įranga, dirba kvalifikuoti meistrai.
Sutvarkyti nebrangių automobilių subraižytus paviršius gali ir privatininkai, tačiau sudėtingą visos mašinos dažymą vertėtų patikėti specialioms dirbtuvėms.
Prieš pradedant dažyti automobilį, reikia apsaugoti, kad jis nebūtų aptaškomas. Yra keletas apsaugos būdų. Paviršiai, esantys prie dažomos vietos, uždengiami popieriumi. Jei būtina tiesi linija, galima naudoti medicininį pleistrą. Kai kurie dažytojai šalia esančius paviršius padengia 30 proc. glicerino, 20 proc. dekstrino, 40 proc. kreidos ir 10 proc. vandens mišiniu. Jis lengvai nuplaunamas vandeniu. Tik reikia saugoti, kad mišinys neužtikštų ant dažyti paruošto paviršiaus.
Labai kruopščiai būtina paruošti emalį. Dažai turi būti gerai sumaišomi ir atskiedžiami, kol pasidaro reikiamo klampumo. Atidarius indą, reikia pašalinti paviršiuje susidariusią plėvelę ir išmaišyti švariu įnagiu.
Dažai paprastai purškiami, pirmas sluoksnis būna klampiausias. Prieš purškiant antrą sluoksnį daroma 5-7 minučių pertrauka. Antram ir trečiam sluoksniui naudojami skystesni ir ne tokie klampūs dažai.
Reikia saugotis dulkių
Daug nepatogumų dažant kelia dulkės. Dirbant namų sąlygomis ir neturint specialios kameros, jų išvengti sunku, tačiau galima sumažinti koncentraciją. Jei dažoma garaže, patalpas reikėtų sudrėkinti, tada dulkės nusės. Jei norima dažyti lauke, pasirenkamas uždaras, nuo vėjo apsaugotas kiemas. Patartina dažyti anksti rytą.
Labai svarbus veiksnys, turintis įtakos automobilio dažymo kokybei, yra dažams purkšti naudojamo suspausto oro švara. Jei oras patenka iš centrinės magistralės arba kompresoriaus, gali būti, kad jame bus mineralinių tepalų ar vandens. Abu šie elementai neigiamai veikia dažymo kokybę. Dėl tepalų susidaro „kateriukai”, o vanduo po dažų paviršiumi išpučia burbuliukus. Norint išvalyti orą, prieš purkštuką turi būti įrengtas tepalų rinkiklis.
Bene sudėtingiausias procesas dažant automobilį namų sąlygomis yra džiovinimas. Džiovinant sintetinį emalį vyksta dvi fazės: pirma – išgaruoja tirpiklis, o vėliau, veikiant aukštai temperatūrai, susidaro plėvelė. Nustatyta, kad esant aukštesnei temperatūrai greičiau vyksta polimerizacijos procesas, gerėja plėvelės kokybė, ypač – atsparumas vandeniui ir tvirtumas.
Kai kurie dažytojai, norėdami sumažinti džiuvimo temperatūrą, naudoja katalizatorius. Bet jie pakeičia dažų atspalvį, o tai ypač matyti naudojant šviesius tonus. Manoma, kad dažant automobilį namų sąlygomis vertėtų leisti džiūti natūraliai. Tiesa, teks laukti ne mažiau kaip tris paras, bet danga bus švari ir patikima.
Cia ikeliu tau biski literaturos pasiskaitymui
Automobilių dažymas
Perdažyti automobilį – darbas ne mėgėjams
Bėgant laikui automobilio spalva ima blankti, atsiranda įvairiausių įbrėžimų, dėmių. Tada turbūt ne vienas savininkas susimąsto, kad transporto priemonę reikia perdažyti. Tačiau ne visi žino, kam ryžtasi.
Jei nusprendėte, kad laikas atnaujinti savo automobilį, problema bus ne kaip tai padaryti, o ką pasirinkti, nes rinkoje gausu įvairiausių dažyti skirtų medžiagų: emalių, gruntų, lakų ir kt.
Paruošimas dažyti
Dažymas – tęstinis darbas, paprastai prasidedantis nuo suvirinimo ir išlyginimo. Kitas etapas – paviršių šlifavimas ir valymas, rūdžių, tepalų, riebalų šalinimas.
Pirmiausia kėbulo paviršius gruntuojamas. Tai labai atsakingas momentas. Jeigu kuri nors vieta gruntu bus padengiama nekruopščiai, kiti darbai gali nepasisekti. Siekiant, kad automobilis būtų atsparus vandeniui ir korozijai, ant kėbulo visada tepama hermetiko. Norint išvengti korozijos ir išsaugoti kėbulą nuo smulkių akmenukų, mašinos dugnas dengiamas apsauginiu gruntu.
Paskui nuglaistoma, vėliau – dar tiksliau. Kiek reikės tepamo glaisto sluoksnių, priklauso nuo glaisto tipo ir paviršiui išlyginti reikiamo jo kiekio. Paprastai glaistas sukietėja per 15-20 minučių, jei temperatūra yra 20 laipsnių šilumos. Glaistui sutvirtėjus, paviršius šlifuojamas.
Vėliau dažomas paviršius padengiamas grunto porų užpildu, jis užglaisto ne tik poras, bet ir šlifuojant likusius nelygumus. Paruošus pagrindą, ant kurio bus purškiami dažai, tepamas gruntas. Jis leis mašinai greičiau išdžiūti, todėl bus galima greičiau purkšti dažus.
Įbrėžimų užtaisymas
Negilūs įbrėžimai viršutiniame dažų sluoksnyje gali būti lengvai paslėpti naudojant vaškinį pieštuką ir (arba) spalvotą poliruoklį. Jei siauri įbrėžimai gilesni, tiks vaškinis pieštukas. Prieš tepant pieštuku, įbrėžimus reikėtų išvalyti. Tam puikiai tiks spiritas, benzinas arba net degtinė. Galima poliruoti šveičiamuoju poliruokliu.
Jei įbrėžimai platūs, reiks papildomai dažyti. Šiam tikslui galima naudoti emalį arba akrilinius dažus. Jie labai atsargiai užtepami ant įbrėžimo, stengiantis neišteplioti aplinkui – galima naudoti acetone nuplautą šepetuką arba net nusmailintą degtuką. Prieš dažymą įbrėžimas turi būti išvalytas, kad nebūtų riebalų, ir išplautas.
Labai plonus įbrėžimus galima užtepti pieštuku, bet jį teks kaskart atnaujinti, nes toks užtaisymas nėra patvarus. Platesnius ruožus būtina papildomai dažyti. Norint neištepti mašinos, įbrėžimo perimetrą galima apklijuoti pleistru arba lipnia juosta, bet tik tokia, kuri vėliau lengvai nuimama.
Įbrėžimai iki metalo užtaisomi tik papildomai dažant. Gruntuotoms mašinoms rekomenduojamas bent vienas plonas grunto sluoksnis, nes įbrėžimas yra labai gilus, o užteptas gruntas leis tvirčiau laikytis dažams. Kai gruntas išdžiūsta, reikėtų užtepti 2-3 plonus dažų sluoksnius ir leisti išdžiūti.
Jei pažeidimo vieta pageltusi, vaistiniu spiritu arba benzinu reikėtų ją nuvalyti iki metalo, drėgna kempine pašalinti chemikalų pėdsakus, vėliau nušluostyti sausu audiniu ir užtepti grunto. Čia labiausiai tiktų turintis antikorozinių priedų gruntas, toks skirtas tepti aprūdijusius paviršius.
Dažytų plastikinių buferių įbrėžimus užtenka kruopščiai padažyti, naudojant remontinį flakoną, nors lankstiems paviršiams yra specialių gruntų, leidžiančių dažyti buferius ir kitus elastingus elementus.
Dažymo subtilybės
Sunkiausia vairuotojui pasirinkti, kam patikėti dažyti savo automobilį – privačiam auksarankiui meistrui, specializuotai dirbtuvei ar servisui.
Privatininkai pasikliauna savo žiniomis ir patirtimi. Jų darbų kainos bus mažiausios, tačiau kokybė – ne visada geriausia.
Specializuotos dažymo dirbtuvės meistrų darbas įkainotas bent 20 proc. daugiau negu privatininkų. Serviso darbas bus brangiausias, tačiau čia turima visa reikiama įranga, dirba kvalifikuoti meistrai.
Sutvarkyti nebrangių automobilių subraižytus paviršius gali ir privatininkai, tačiau sudėtingą visos mašinos dažymą vertėtų patikėti specialioms dirbtuvėms.
Prieš pradedant dažyti automobilį, reikia apsaugoti, kad jis nebūtų aptaškomas. Yra keletas apsaugos būdų. Paviršiai, esantys prie dažomos vietos, uždengiami popieriumi. Jei būtina tiesi linija, galima naudoti medicininį pleistrą. Kai kurie dažytojai šalia esančius paviršius padengia 30 proc. glicerino, 20 proc. dekstrino, 40 proc. kreidos ir 10 proc. vandens mišiniu. Jis lengvai nuplaunamas vandeniu. Tik reikia saugoti, kad mišinys neužtikštų ant dažyti paruošto paviršiaus.
Labai kruopščiai būtina paruošti emalį. Dažai turi būti gerai sumaišomi ir atskiedžiami, kol pasidaro reikiamo klampumo. Atidarius indą, reikia pašalinti paviršiuje susidariusią plėvelę ir išmaišyti švariu įnagiu.
Dažai paprastai purškiami, pirmas sluoksnis būna klampiausias. Prieš purškiant antrą sluoksnį daroma 5-7 minučių pertrauka. Antram ir trečiam sluoksniui naudojami skystesni ir ne tokie klampūs dažai.
Reikia saugotis dulkių
Daug nepatogumų dažant kelia dulkės. Dirbant namų sąlygomis ir neturint specialios kameros, jų išvengti sunku, tačiau galima sumažinti koncentraciją. Jei dažoma garaže, patalpas reikėtų sudrėkinti, tada dulkės nusės. Jei norima dažyti lauke, pasirenkamas uždaras, nuo vėjo apsaugotas kiemas. Patartina dažyti anksti rytą.
Labai svarbus veiksnys, turintis įtakos automobilio dažymo kokybei, yra dažams purkšti naudojamo suspausto oro švara. Jei oras patenka iš centrinės magistralės arba kompresoriaus, gali būti, kad jame bus mineralinių tepalų ar vandens. Abu šie elementai neigiamai veikia dažymo kokybę. Dėl tepalų susidaro „kateriukai”, o vanduo po dažų paviršiumi išpučia burbuliukus. Norint išvalyti orą, prieš purkštuką turi būti įrengtas tepalų rinkiklis.
Bene sudėtingiausias procesas dažant automobilį namų sąlygomis yra džiovinimas. Džiovinant sintetinį emalį vyksta dvi fazės: pirma – išgaruoja tirpiklis, o vėliau, veikiant aukštai temperatūrai, susidaro plėvelė. Nustatyta, kad esant aukštesnei temperatūrai greičiau vyksta polimerizacijos procesas, gerėja plėvelės kokybė, ypač – atsparumas vandeniui ir tvirtumas.
Kai kurie dažytojai, norėdami sumažinti džiuvimo temperatūrą, naudoja katalizatorius. Bet jie pakeičia dažų atspalvį, o tai ypač matyti naudojant šviesius tonus. Manoma, kad dažant automobilį namų sąlygomis vertėtų leisti džiūti natūraliai. Tiesa, teks laukti ne mažiau kaip tris paras, bet danga bus švari ir patikima.
Vartotojas
2014-04-03 21:45
Chromo neisgausi dazant niekaip. Yra tam tikru chrominiu dazu, taciau rezultatas tikrai ne tas, kokio tikiesi, o paruosimas tai iprastas. krc, vien dazai berods 100 gr kad vos ne 200 lt (labai senai domejausi, tai pamirsau tas kainas, bet tikrai kad vau).
Arciau chromo, o tiskliau imitacijos kas gavosi, tai nugruntuoji, grunta pasiausi su 800, po to smulkini iki 1500 kokiu (siaip, uztektu su tais paciais 800-1200, bet nori gi blizgesio). Po to eina juodos bazes (paprastos juodos spalvos dazymas). si etapa praleidau, bet dazu gamintojas sake, kad dar juodus dazus siaust su 2500. na, nezinau as asmeniskai kam ten tuos dazus siaust, gal del ryskiu, bet visgi ratai tai nesimatys ju. vietoj chrominiu dazu gali imti sidabrinius su smulkiu blizguciu bet daug to blizgucio. ir labai labai dulkem apdazyt ratus. vos vos. neturi matytis sidabro spalvos, nes o jai pamatei, tai supisai nes bus sidabriniai. zodziu dulkem uzvarai, uzlakuoji. ir bus tokie ale tamsus chrominiai ratlankiai, bmw lyg su daug spikiu kazka turi panasaus.
Arciau chromo, o tiskliau imitacijos kas gavosi, tai nugruntuoji, grunta pasiausi su 800, po to smulkini iki 1500 kokiu (siaip, uztektu su tais paciais 800-1200, bet nori gi blizgesio). Po to eina juodos bazes (paprastos juodos spalvos dazymas). si etapa praleidau, bet dazu gamintojas sake, kad dar juodus dazus siaust su 2500. na, nezinau as asmeniskai kam ten tuos dazus siaust, gal del ryskiu, bet visgi ratai tai nesimatys ju. vietoj chrominiu dazu gali imti sidabrinius su smulkiu blizguciu bet daug to blizgucio. ir labai labai dulkem apdazyt ratus. vos vos. neturi matytis sidabro spalvos, nes o jai pamatei, tai supisai nes bus sidabriniai. zodziu dulkem uzvarai, uzlakuoji. ir bus tokie ale tamsus chrominiai ratlankiai, bmw lyg su daug spikiu kazka turi panasaus.
Vartotojas
2014-04-03 21:58
2014-03-31
20:59 maumas rašė:
Dazyt ar poliruot-nesvarbu.Vistiek reikia lakuot.Kitaip labai greit viskas nueis velniop.
2014-03-31
21:09 rašė:
O pries dazant ratus chromo imitacija reikia gruntuot?
2014-04-03
21:45 rašė:
Chromo neisgausi dazant niekaip. Yra tam tikru chrominiu dazu, taciau rezultatas tikrai ne tas, kokio tikiesi, o paruosimas tai iprastas. krc, vien dazai berods 100 gr kad vos ne 200 lt (labai senai domejausi, tai pamirsau tas kainas, bet tikrai kad vau).
Arciau chromo, o tiskliau imitacijos kas gavosi, tai nugruntuoji, grunta pasiausi su 800, po to smulkini iki 1500 kokiu (siaip, uztektu su tais paciais 800-1200, bet nori gi blizgesio). Po to eina juodos bazes (paprastos juodos spalvos dazymas). si etapa praleidau, bet dazu gamintojas sake, kad dar juodus dazus siaust su 2500. na, nezinau as asmeniskai kam ten tuos dazus siaust, gal del ryskiu, bet visgi ratai tai nesimatys ju. vietoj chrominiu dazu gali imti sidabrinius su smulkiu blizguciu bet daug to blizgucio. ir labai labai dulkem apdazyt ratus. vos vos. neturi matytis sidabro spalvos, nes o jai pamatei, tai supisai nes bus sidabriniai. zodziu dulkem uzvarai, uzlakuoji. ir bus tokie ale tamsus chrominiai ratlankiai, bmw lyg su daug spikiu kazka turi panasaus.
Arciau chromo, o tiskliau imitacijos kas gavosi, tai nugruntuoji, grunta pasiausi su 800, po to smulkini iki 1500 kokiu (siaip, uztektu su tais paciais 800-1200, bet nori gi blizgesio). Po to eina juodos bazes (paprastos juodos spalvos dazymas). si etapa praleidau, bet dazu gamintojas sake, kad dar juodus dazus siaust su 2500. na, nezinau as asmeniskai kam ten tuos dazus siaust, gal del ryskiu, bet visgi ratai tai nesimatys ju. vietoj chrominiu dazu gali imti sidabrinius su smulkiu blizguciu bet daug to blizgucio. ir labai labai dulkem apdazyt ratus. vos vos. neturi matytis sidabro spalvos, nes o jai pamatei, tai supisai nes bus sidabriniai. zodziu dulkem uzvarai, uzlakuoji. ir bus tokie ale tamsus chrominiai ratlankiai, bmw lyg su daug spikiu kazka turi panasaus.
yra toks dalykas kaip purškiamas chromas
Vartotojas
2014-04-03 23:36
kam jum tas chromas as nesuprantu? jus ka nigeriai? pas mus NY jei matai masina su dideliais chromuotais ratais tai visada buna arba juodaodis arba meksikietis uz vairo. nes tik jie tokias nesamones vertina
Vartotojas
2014-04-03 23:48
2014-04-03
23:36 rašė:
kam jum tas chromas as nesuprantu? jus ka nigeriai? pas mus NY jei matai masina su dideliais chromuotais ratais tai visada buna arba juodaodis arba meksikietis uz vairo. nes tik jie tokias nesamones vertina
Tu suprask viena karta, mes ne USA, mes LT. Ir Čia būdami geriau jau rūbų naujų nepirksim, žmona apkiautus nepatenkinta vaikščios, maistą tik akcijini pirksim, ir viską tik su akcijom, dauguma uždirba 1500Lt mėn, bet ratus visada nusichromuojam Čia ironiškai, bet taip didžioji dauguma LT žmonių gyvena ir negali sakyt kad blogai
assas
3586 / 0
2014-04-04 00:16
2014-04-03
23:36 rašė:
kam jum tas chromas as nesuprantu? jus ka nigeriai? pas mus NY jei matai masina su dideliais chromuotais ratais tai visada buna arba juodaodis arba meksikietis uz vairo. nes tik jie tokias nesamones vertina
2014-04-03
23:48 rašė:
Tu suprask viena karta, mes ne USA, mes LT. Ir Čia būdami geriau jau rūbų naujų nepirksim, žmona apkiautus nepatenkinta vaikščios, maistą tik akcijini pirksim, ir viską tik su akcijom, dauguma uždirba 1500Lt mėn, bet ratus visada nusichromuojam :) Čia ironiškai, bet taip didžioji dauguma LT žmonių gyvena ir negali sakyt kad blogai :D
vienetai tokiu idijotu vazineja LT su kromuotais spiekiais.o jei sakai kad daugelis LT blogai gyvena galbut provincijose pavienes sodybos degradave su bonka ar tinginei o jei isvyktum pvz y LT miesta kaip vln kaunas klp tai pamatytum zmones su kokios vertes automobiliais vazineja-galbut skendi paskolose bet valiutos turi tad nera toj LT hujovai kitaip ir tu cia nesedetum
Vartotojas
2014-04-04 00:47
2014-04-03
23:36 rašė:
kam jum tas chromas as nesuprantu? jus ka nigeriai? pas mus NY jei matai masina su dideliais chromuotais ratais tai visada buna arba juodaodis arba meksikietis uz vairo. nes tik jie tokias nesamones vertina
2014-04-03
23:48 rašė:
Tu suprask viena karta, mes ne USA, mes LT. Ir Čia būdami geriau jau rūbų naujų nepirksim, žmona apkiautus nepatenkinta vaikščios, maistą tik akcijini pirksim, ir viską tik su akcijom, dauguma uždirba 1500Lt mėn, bet ratus visada nusichromuojam :) Čia ironiškai, bet taip didžioji dauguma LT žmonių gyvena ir negali sakyt kad blogai :D
as ne apie ekonominius skirtumus kalbu, o apie mentaliteta.. nejau eilinio lietuvio grozio supratimas yra toks pats kaip gete uzaugusio juodaodzio? jei taip - tada man liudna..
Vartotojas
2014-04-04 08:17
2014-04-03
23:36 rašė:
kam jum tas chromas as nesuprantu? jus ka nigeriai? pas mus NY jei matai masina su dideliais chromuotais ratais tai visada buna arba juodaodis arba meksikietis uz vairo. nes tik jie tokias nesamones vertina
2014-04-03
23:48 rašė:
Tu suprask viena karta, mes ne USA, mes LT. Ir Čia būdami geriau jau rūbų naujų nepirksim, žmona apkiautus nepatenkinta vaikščios, maistą tik akcijini pirksim, ir viską tik su akcijom, dauguma uždirba 1500Lt mėn, bet ratus visada nusichromuojam :) Čia ironiškai, bet taip didžioji dauguma LT žmonių gyvena ir negali sakyt kad blogai :D
2014-04-04
00:47 rašė:
as ne apie ekonominius skirtumus kalbu, o apie mentaliteta.. nejau eilinio lietuvio grozio supratimas yra toks pats kaip gete uzaugusio juodaodzio?:( jei taip - tada man liudna..
Ne ne, aš gal kiek per ironiškrai pasakiau, pats gyvenu Kaune jau daug metu, ir tikrai matau kaip čia žmonės sunkiai dirba. Kauniečiai turbūt tie žmonės kuriems mašinytės rūpi bene daugiausiai. Jei kalbėt apie automobilius, tai manau čia veiksmas judriausias Nėra čia blogai, nesiginčyju, bet juk pukiai žinot - gerai ten kur mūsų nėr
turboboost, sakiau kad perlenkiau su tai chromais, tiesiogiai supratot. Ne, viskas čia tvarkoj, tiesiog gyventojų 3mln, o automobilių 1.8mln, vidutinis jų amžius 1998m, vidutinė alga 2400Lt (čia supraskit su valdininkais ir tt), tai labai daug ką pasako apie tai kiek mums rūpi mašinos. O su chrominiais tai jo, tik pakazuchiniai bemsai vazineja ir juo būtų galima prilyginti tiems Ghette gimusiems Taika, nesipykstam!
turboboost, sakiau kad perlenkiau su tai chromais, tiesiogiai supratot. Ne, viskas čia tvarkoj, tiesiog gyventojų 3mln, o automobilių 1.8mln, vidutinis jų amžius 1998m, vidutinė alga 2400Lt (čia supraskit su valdininkais ir tt), tai labai daug ką pasako apie tai kiek mums rūpi mašinos. O su chrominiais tai jo, tik pakazuchiniai bemsai vazineja ir juo būtų galima prilyginti tiems Ghette gimusiems Taika, nesipykstam!
Vartotojas
2014-04-04 09:22
2014-03-31
21:09 rašė:
O pries dazant ratus chromo imitacija reikia gruntuot?
2014-04-03
21:45 rašė:
Chromo neisgausi dazant niekaip. Yra tam tikru chrominiu dazu, taciau rezultatas tikrai ne tas, kokio tikiesi, o paruosimas tai iprastas. krc, vien dazai berods 100 gr kad vos ne 200 lt (labai senai domejausi, tai pamirsau tas kainas, bet tikrai kad vau).
Arciau chromo, o tiskliau imitacijos kas gavosi, tai nugruntuoji, grunta pasiausi su 800, po to smulkini iki 1500 kokiu (siaip, uztektu su tais paciais 800-1200, bet nori gi blizgesio). Po to eina juodos bazes (paprastos juodos spalvos dazymas). si etapa praleidau, bet dazu gamintojas sake, kad dar juodus dazus siaust su 2500. na, nezinau as asmeniskai kam ten tuos dazus siaust, gal del ryskiu, bet visgi ratai tai nesimatys ju. vietoj chrominiu dazu gali imti sidabrinius su smulkiu blizguciu bet daug to blizgucio. ir labai labai dulkem apdazyt ratus. vos vos. neturi matytis sidabro spalvos, nes o jai pamatei, tai supisai nes bus sidabriniai. zodziu dulkem uzvarai, uzlakuoji. ir bus tokie ale tamsus chrominiai ratlankiai, bmw lyg su daug spikiu kazka turi panasaus.
Arciau chromo, o tiskliau imitacijos kas gavosi, tai nugruntuoji, grunta pasiausi su 800, po to smulkini iki 1500 kokiu (siaip, uztektu su tais paciais 800-1200, bet nori gi blizgesio). Po to eina juodos bazes (paprastos juodos spalvos dazymas). si etapa praleidau, bet dazu gamintojas sake, kad dar juodus dazus siaust su 2500. na, nezinau as asmeniskai kam ten tuos dazus siaust, gal del ryskiu, bet visgi ratai tai nesimatys ju. vietoj chrominiu dazu gali imti sidabrinius su smulkiu blizguciu bet daug to blizgucio. ir labai labai dulkem apdazyt ratus. vos vos. neturi matytis sidabro spalvos, nes o jai pamatei, tai supisai nes bus sidabriniai. zodziu dulkem uzvarai, uzlakuoji. ir bus tokie ale tamsus chrominiai ratlankiai, bmw lyg su daug spikiu kazka turi panasaus.
2014-04-03
21:58 rašė:
yra toks dalykas kaip purškiamas chromas
Pasidomėk, kiek kainuoja tie chemikalai, po to rašyk. atšoks fantazia. Vienas užsisakė iš amerikos kit'a tokiems dalykams oldtimer'istas, netoli 10k sumokėjo. (ten aišku su įranga), bet manau ta chemija irgi kainuoja. nes youtube radau komentara, tai kažkoks tai kiekis apie 2500USD. o kiek ta audi kainavo jiems padaryt chromine tai vaujaučiu.
Vartotojas
2014-04-09 22:08
2014-04-03
21:45 rašė:
Chromo neisgausi dazant niekaip. Yra tam tikru chrominiu dazu, taciau rezultatas tikrai ne tas, kokio tikiesi, o paruosimas tai iprastas. krc, vien dazai berods 100 gr kad vos ne 200 lt (labai senai domejausi, tai pamirsau tas kainas, bet tikrai kad vau).
Arciau chromo, o tiskliau imitacijos kas gavosi, tai nugruntuoji, grunta pasiausi su 800, po to smulkini iki 1500 kokiu (siaip, uztektu su tais paciais 800-1200, bet nori gi blizgesio). Po to eina juodos bazes (paprastos juodos spalvos dazymas). si etapa praleidau, bet dazu gamintojas sake, kad dar juodus dazus siaust su 2500. na, nezinau as asmeniskai kam ten tuos dazus siaust, gal del ryskiu, bet visgi ratai tai nesimatys ju. vietoj chrominiu dazu gali imti sidabrinius su smulkiu blizguciu bet daug to blizgucio. ir labai labai dulkem apdazyt ratus. vos vos. neturi matytis sidabro spalvos, nes o jai pamatei, tai supisai nes bus sidabriniai. zodziu dulkem uzvarai, uzlakuoji. ir bus tokie ale tamsus chrominiai ratlankiai, bmw lyg su daug spikiu kazka turi panasaus.
Arciau chromo, o tiskliau imitacijos kas gavosi, tai nugruntuoji, grunta pasiausi su 800, po to smulkini iki 1500 kokiu (siaip, uztektu su tais paciais 800-1200, bet nori gi blizgesio). Po to eina juodos bazes (paprastos juodos spalvos dazymas). si etapa praleidau, bet dazu gamintojas sake, kad dar juodus dazus siaust su 2500. na, nezinau as asmeniskai kam ten tuos dazus siaust, gal del ryskiu, bet visgi ratai tai nesimatys ju. vietoj chrominiu dazu gali imti sidabrinius su smulkiu blizguciu bet daug to blizgucio. ir labai labai dulkem apdazyt ratus. vos vos. neturi matytis sidabro spalvos, nes o jai pamatei, tai supisai nes bus sidabriniai. zodziu dulkem uzvarai, uzlakuoji. ir bus tokie ale tamsus chrominiai ratlankiai, bmw lyg su daug spikiu kazka turi panasaus.
2014-04-03
21:58 rašė:
yra toks dalykas kaip purškiamas chromas
2014-04-04
09:22 rašė:
Pasidomėk, kiek kainuoja tie chemikalai, po to rašyk. atšoks fantazia. Vienas užsisakė iš amerikos kit'a tokiems dalykams oldtimer'istas, netoli 10k sumokėjo. (ten aišku su įranga), bet manau ta chemija irgi kainuoja. nes youtube radau komentara, tai kažkoks tai kiekis apie 2500USD. o kiek ta audi kainavo jiems padaryt chromine tai vaujaučiu.
tai aš nesakau kad pigu, tiesiog kad yra toks dalykas
Jūsų žinutė |
|