Ks nusimanot ar esat turėje patarkit ka pasirinkti

Sukūrė Vartotojas 2013-04-24
2013-04-24 15:53
Sveiki vasara pirkti masina ir žiūriu tik iš audi markių, tad pirmas variantas Audi A6 c4 2.5 TDI 103kw sedanas.
Antras variantas Audi A4 B5 1.9 TDI 81kw universalas. Mašinas žiuriu maximum už 6000lt ka patarsit? dar turiu klausima dėl audi A6 c4 su 1.9 TDI 66kw kaip šitie varikliai traukia a6 sveria apie 2tonas ar nėra per silpnas variklis?Ačiū už patarimus.
2013-04-24 18:50
2013-04-24 15:53 rašė: Sveiki vasara pirkti masina ir žiūriu tik iš audi markių, tad pirmas variantas Audi A6 c4 2.5 TDI 103kw sedanas.
Antras variantas Audi A4 B5 1.9 TDI 81kw universalas. Mašinas žiuriu maximum už 6000lt ka patarsit? dar turiu klausima dėl audi A6 c4 su 1.9 TDI 66kw kaip šitie varikliai traukia a6 sveria apie 2tonas ar nėra per silpnas variklis?Ačiū už patarimus.
kiek skaiciau komentarus tai niekas b5 nepataria pirkt, sako i vaziuokle kisi ir kisi pinigus. 2.5tdi tai servisu legenda irgi nieko gero. geriausias variantas tai 1.9tdi traukos tai 0 bet turesi gera masina.
2013-04-25 18:04
2013-04-24 15:53 rašė: Sveiki vasara pirkti masina ir žiūriu tik iš audi markių, tad pirmas variantas Audi A6 c4 2.5 TDI 103kw sedanas.
Antras variantas Audi A4 B5 1.9 TDI 81kw universalas. Mašinas žiuriu maximum už 6000lt ka patarsit? dar turiu klausima dėl audi A6 c4 su 1.9 TDI 66kw kaip šitie varikliai traukia a6 sveria apie 2tonas ar nėra per silpnas variklis?Ačiū už patarimus.
2013-04-24 18:50 rašė: kiek skaiciau komentarus tai niekas b5 nepataria pirkt, sako i vaziuokle kisi ir kisi pinigus. 2.5tdi tai servisu legenda irgi nieko gero. geriausias variantas tai 1.9tdi traukos tai 0 bet turesi gera masina.
o kaip a6 su 1, 9 66kw eina ar ne kaip jie traukia?
2013-04-25 18:08
2013-04-24 15:53 rašė: Sveiki vasara pirkti masina ir žiūriu tik iš audi markių, tad pirmas variantas Audi A6 c4 2.5 TDI 103kw sedanas.
Antras variantas Audi A4 B5 1.9 TDI 81kw universalas. Mašinas žiuriu maximum už 6000lt ka patarsit? dar turiu klausima dėl audi A6 c4 su 1.9 TDI 66kw kaip šitie varikliai traukia a6 sveria apie 2tonas ar nėra per silpnas variklis?Ačiū už patarimus.
2013-04-24 18:50 rašė: kiek skaiciau komentarus tai niekas b5 nepataria pirkt, sako i vaziuokle kisi ir kisi pinigus. 2.5tdi tai servisu legenda irgi nieko gero. geriausias variantas tai 1.9tdi traukos tai 0 bet turesi gera masina.
2013-04-25 18:04 rašė: o kaip a6 su 1, 9 66kw eina ar ne kaip jie traukia?
nu sveria ne 2 tonas o mazdaug 1, 4 ir ramiam vazinejimui pakanka isibegejimas iki simto toks pat kaip ir passato b4 1.9tdi nu aisku 2.5 smagiau butu
2013-04-26 15:56
2013-04-24 18:50 rašė: kiek skaiciau komentarus tai niekas b5 nepataria pirkt, sako i vaziuokle kisi ir kisi pinigus. 2.5tdi tai servisu legenda irgi nieko gero. geriausias variantas tai 1.9tdi traukos tai 0 bet turesi gera masina.
2013-04-25 18:04 rašė: o kaip a6 su 1, 9 66kw eina ar ne kaip jie traukia?
2013-04-25 18:08 rašė: nu sveria ne 2 tonas o mazdaug 1, 4 ir ramiam vazinejimui pakanka isibegejimas iki simto toks pat kaip ir passato b4 1.9tdi nu aisku 2.5 smagiau butu
2, 5 brangesnis dirzu keitimas ir salerkos ima daugiau reiks pralėkti kada nors su a6 66kw
2013-04-26 16:05
is situ triju tik c4 normaliause nekreip demesio kad cia sevisu legendos bet uztat masina verta savo kainos
2013-04-26 16:12
2013-04-26 16:05 rašė: is situ triju tik c4 normaliause nekreip demesio kad cia sevisu legendos bet uztat masina verta savo kainos
tai kad c4 kaip tik ne servisu legenda, va ketvirke su 2.5tdi jau butu :)
2013-04-26 16:38
na a6 103kw kazkada buvo gera, variklis traukia neblogai prie didesniu greiciu, bet is vietos silpnoka, nes turbina senesne. Va a4 81kw sociai uztenka traukos, tik dazna buna uzjota ir tos traukos maziau belike. jei su kompu patikrini kai perki problemu dideliu ir nebuma, nebent vaziuokle, kad ja reiks idet kelis simtus litu kad atrestauruot, ir vazinesi ramus. o a6 senesne, nei ten diagnostikos normaliai nepadarysi, nes pajungimas prie variklio, nei ten kompas ka labai rodo tokiu metu masinoj. o a4 uz 6k iseina jau nuo 98m. a6 gal geriau jei vazineji daug ilgesniais atstumais nes ir pilnu ekipazu iki 200 trauka jauciasi normaliai dar kai a4 jau ties kokiais 180 toliau sunkiai begejasi pakrauta. jei vietoj vazinet ar mieste trint tj a4 ir traukia is vietos geriau ir ryja maziau.
2013-04-26 16:40
c4 2, 5tdi grynai darbinė mašina, kasdieninei eksplotacijai ji per brangi, ir kuro pavartoja, ir važiuoklė netokia pigi ir patvari, kaip sklando legendos. Problemos su kuro siurbliais, ypač jei saliarka pilsi ne is degalines. Realiai mašina nebloga, tik stipriai pervertinta, kaina prasilenkia su ralybe.Visgi jau senas laužas, dėl to sunku rast kiek padoresnės būklės, nes gerų jų niekas nepardavinėja.
c4 1, 9tdi 66kw vairuot neteko, bet jei jau golfe man iš jo traukos nėra, tai ceškės kėbule turėtų išvis vėžlys būt.
b5 81kw keikia tie, kas neturėjo, arba kas pirko lavoną. Važiuoklė nebyra, nors už c4 laiko prasčiau. b5 važiuoklė tikrai komfortiška, mašina stabili, už c4 man asmeniškai žymiai maloniau vairuot.81kw variklis geras, tik kad dauguma atidrožti iki mirties. Dažnai stringa turbinos geometrija, žodžiu už 66kw biški daugiau bėdų, bet nors trauka geresnė.

Realiai koks skirtumas, kurią žiūrėsi, skelbimuose šie modeliai vien lavonai, arba kainos nežmoniškos. Kuria maziau sudrozta rasi, ta ir imk
1829 / 0
2013-04-26 16:47
2013-04-26 16:40 rašė: c4 2, 5tdi grynai darbinė mašina, kasdieninei eksplotacijai ji per brangi, ir kuro pavartoja, ir važiuoklė netokia pigi ir patvari, kaip sklando legendos. Problemos su kuro siurbliais, ypač jei saliarka pilsi ne is degalines. Realiai mašina nebloga, tik stipriai pervertinta, kaina prasilenkia su ralybe.Visgi jau senas laužas, dėl to sunku rast kiek padoresnės būklės, nes gerų jų niekas nepardavinėja.
c4 1, 9tdi 66kw vairuot neteko, bet jei jau golfe man iš jo traukos nėra, tai ceškės kėbule turėtų išvis vėžlys būt.
b5 81kw keikia tie, kas neturėjo, arba kas pirko lavoną. Važiuoklė nebyra, nors už c4 laiko prasčiau. b5 važiuoklė tikrai komfortiška, mašina stabili, už c4 man asmeniškai žymiai maloniau vairuot.81kw variklis geras, tik kad dauguma atidrožti iki mirties. Dažnai stringa turbinos geometrija, žodžiu už 66kw biški daugiau bėdų, bet nors trauka geresnė.

Realiai koks skirtumas, kurią žiūrėsi, skelbimuose šie modeliai vien lavonai, arba kainos nežmoniškos. Kuria maziau sudrozta rasi, ta ir imk
o tu bent suvoki ka kalbi?"darbine masina, bet kasdieninei eksplotacijai perbrangi", siaip kaip darbine atvirksciai zmones renkasi kurios eksplotacija pigesne...o dabar antras dalykas, is kur istraukei kad c4 eksplotacija brangi?su dviraciu lygini?
2013-04-26 16:55
2013-04-26 16:40 rašė: c4 2, 5tdi grynai darbinė mašina, kasdieninei eksplotacijai ji per brangi, ir kuro pavartoja, ir važiuoklė netokia pigi ir patvari, kaip sklando legendos. Problemos su kuro siurbliais, ypač jei saliarka pilsi ne is degalines. Realiai mašina nebloga, tik stipriai pervertinta, kaina prasilenkia su ralybe.Visgi jau senas laužas, dėl to sunku rast kiek padoresnės būklės, nes gerų jų niekas nepardavinėja.
c4 1, 9tdi 66kw vairuot neteko, bet jei jau golfe man iš jo traukos nėra, tai ceškės kėbule turėtų išvis vėžlys būt.
b5 81kw keikia tie, kas neturėjo, arba kas pirko lavoną. Važiuoklė nebyra, nors už c4 laiko prasčiau. b5 važiuoklė tikrai komfortiška, mašina stabili, už c4 man asmeniškai žymiai maloniau vairuot.81kw variklis geras, tik kad dauguma atidrožti iki mirties. Dažnai stringa turbinos geometrija, žodžiu už 66kw biški daugiau bėdų, bet nors trauka geresnė.

Realiai koks skirtumas, kurią žiūrėsi, skelbimuose šie modeliai vien lavonai, arba kainos nežmoniškos. Kuria maziau sudrozta rasi, ta ir imk
2013-04-26 16:47 wagen rašė: o tu bent suvoki ka kalbi?"darbine masina, bet kasdieninei eksplotacijai perbrangi", siaip kaip darbine atvirksciai zmones renkasi kurios eksplotacija pigesne...o dabar antras dalykas, is kur istraukei kad c4 eksplotacija brangi?su dviraciu lygini?
Darbinė-kabint priekabas, traukt kažką, variklis tam puikiai tinka, o ir tvirtas kėbulas. Tokie c4 privalumai, kurių kasdien važinėjant nereikia. Apie sanaudas skaičiais nesakysiu, nes vaikai su 5-6l savo tiesas prades irodinet. Vaziuokles dalys brangios, bet gerai nors tiek, kad restauruoja. Ir važinejant ne tik asfaltu ji nelaiko taip puikiai, kaip skelbia kaimo traktoristai. Variklis tikrai vykes ir geras, bet siurbliai uzpuliuoja. priekiniai sparnai puna. Gera c4 2, 5tdi, bet gal uztenka gyvent praeitim, masina jau moraliskai pasenus
2013-04-26 17:47
imk 103kw ir nesuk galvos variklis , nelepus , vazuokle golfo. jai dar rasi 6 begiu tai isvis jega bus . Antri metai vazineju dideliu bedu neturejau. tik Universalas pas mane
2013-04-28 19:57
2013-04-26 17:47 rašė: imk 103kw ir nesuk galvos variklis , nelepus , vazuokle golfo. jai dar rasi 6 begiu tai isvis jega bus . Antri metai vazineju dideliu bedu neturejau. tik Universalas pas mane
Aš taip pat manau apie a6 103kw jie traukia gerai ir yra patikimi.
2013-04-30 12:09
2013-04-26 17:47 rašė: imk 103kw ir nesuk galvos variklis , nelepus , vazuokle golfo. jai dar rasi 6 begiu tai isvis jega bus . Antri metai vazineju dideliu bedu neturejau. tik Universalas pas mane
sakai važiuoklė golfo??? :D
2013-04-30 22:20
2013-04-26 17:47 rašė: imk 103kw ir nesuk galvos variklis , nelepus , vazuokle golfo. jai dar rasi 6 begiu tai isvis jega bus . Antri metai vazineju dideliu bedu neturejau. tik Universalas pas mane
2013-04-30 12:09 rašė: sakai važiuoklė golfo??? :D
Aš kiek zinau tai nelabai panasi i golfo bet irgi patvari pas a6 c4 yra sudetingesnė ir kietesne vaziuokle ten šarnyrai kitokie ir visa vaziuoklė skiriasi nu guolio vaziuokles

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti