Kokie pliusai ir minusai mazdos 626 IV 2,0 diesel comprex?

Sukūrė Vartotojas 2011-10-07
2011-10-07 10:05
susidomejau situ modeliu, noreciau dyzelines 626 IV comprex. mane labiausiai domina ju varykliai, vaziuokle ju zinau, nes pats turiu mazda mx6 2, 5. tai vaziuokle ta pati, kebulo bedos tos pacios, tai cia kaip ir viskas aisq. tai gal kas jau ilgai vazineja gali ka papasakot, idomu kaip ten varykliai ir pavaru dezes? ir ka butent ziureti kai apziurineji auto?
isanksto aciu
2011-10-07 10:16
Cituoju autoreviu.lt

"Automobiliai su 4 ir 6 cilindrų varikliais – neblogas pirkinys. Šito negalima pasakyti apie „Mazda 626“ su dyzeliniu varikliu. Toks tėra vienas – 2 l, 75 AG. Specialistai siūlo jo nepirkti ne dėl mažos galios, o dėl sudėtingos konstrukcijos, kaprizingumo ir labai brangaus remonto. Variklis turi ne tradicinę turbiną su įpūtimu, o banginį slėgio keitiklį „Comprex“. Orą į variklį pumpuoja ne turbina, o išmetamosios dujos. Variantas įdomus, bet nuvažiavus 150 000–200 000 km keitiklis gali sugesti, užsiteršti ir pan. Jį remontuoti apsiima tik firminiai „Mazda“ centrai, o restauruoti agregatai ilgai netarnauja. Naujas keitiklis kainuoja kaip nauja mašina, todėl nenuostabu, kad dešimtojo dešimtmečio pabaigoje „Mazda“ atsisakė „Comprex“ sistemos".
2011-12-06 20:09
2011-10-07 10:16 rašė: Cituoju autoreviu.lt

"Automobiliai su 4 ir 6 cilindrų varikliais – neblogas pirkinys. Šito negalima pasakyti apie „Mazda 626“ su dyzeliniu varikliu. Toks tėra vienas – 2 l, 75 AG. Specialistai siūlo jo nepirkti ne dėl mažos galios, o dėl sudėtingos konstrukcijos, kaprizingumo ir labai brangaus remonto. Variklis turi ne tradicinę turbiną su įpūtimu, o banginį slėgio keitiklį „Comprex“. Orą į variklį pumpuoja ne turbina, o išmetamosios dujos. Variantas įdomus, bet nuvažiavus 150 000–200 000 km keitiklis gali sugesti, užsiteršti ir pan. Jį remontuoti apsiima tik firminiai „Mazda“ centrai, o restauruoti agregatai ilgai netarnauja. Naujas keitiklis kainuoja kaip nauja mašina, todėl nenuostabu, kad dešimtojo dešimtmečio pabaigoje „Mazda“ atsisakė „Comprex“ sistemos".
ir abu nusišnekėjot
savo rankom pasikeičiau guolius ir jau 70 štk jokios bėdos
2014-02-02 19:55
2011-10-07 10:05 rašė: susidomejau situ modeliu, noreciau dyzelines 626 IV comprex. mane labiausiai domina ju varykliai, vaziuokle ju zinau, nes pats turiu mazda mx6 2, 5. tai vaziuokle ta pati, kebulo bedos tos pacios, tai cia kaip ir viskas aisq. tai gal kas jau ilgai vazineja gali ka papasakot, idomu kaip ten varykliai ir pavaru dezes? ir ka butent ziureti kai apziurineji auto?
isanksto aciu:smilewink:
Turiu pats comprexa, eksplotuoju dar neilgai.
Didžiausia bėda tai jo comprexorius, remontas tikrai brangus ir nedaugelis tai daro.
Man pačiam buvo "sudurneves" comprexas, kad užkurti nėjo, kuras ateina, žvakės kaitina, bet nesiveda, suk starteriu nors ir valanda...
Pavyko užkurti tik būksyru, ir taip nenoroms.
Užvedus nėjo nuspausti viso gazo, pulsavo apsukos.
Pastačius stovėti per naktį, atėjus kitą rytą užvedžiau iš pusės abaroto.
Daugiau nepasitaikė tokių bairių.
O šeip mašina tikrai smagi, kaip 60kw (pas mane ant tech. paso tiek rašo ) traukia tikrai gerai, iš vietos gerai lupa.
Patarimas:
Jei pirksi tokia auto, tai labai gerai apsiži9rėk ar sveikas comprexas.

Jūsų žinutė