Vartotojas
2010-09-24 21:14
Vartotojas
2010-09-25 03:25
kuris butent chargeris? nes 300c eina su 5.7L HEMI
Chrysler 300c, Dodge Charger R/T ir Dodge Magnum R/T turi ta pati varikli ir yra ant tos pacios Chrysler LX platformos. skiriasi pagrinde salonu ir isore. pigiausias Chargeris manau turi prastesnius stabdzius nei 300c, bet pigiausias 300 turetu tureti tokius pacius kaip ir chargeris tos pacios klases. bet pvz Magnum priekis - lempos, groteles ir t.t. beveik idealiai tinka ant 300 ir atvirksciai. chargeris speju irgi tik niekada neteko daryti tokio prikolo su juo.
Chrysler 300c, Dodge Charger R/T ir Dodge Magnum R/T turi ta pati varikli ir yra ant tos pacios Chrysler LX platformos. skiriasi pagrinde salonu ir isore. pigiausias Chargeris manau turi prastesnius stabdzius nei 300c, bet pigiausias 300 turetu tureti tokius pacius kaip ir chargeris tos pacios klases. bet pvz Magnum priekis - lempos, groteles ir t.t. beveik idealiai tinka ant 300 ir atvirksciai. chargeris speju irgi tik niekada neteko daryti tokio prikolo su juo.
naudingas
4243 / 0
2010-09-25 16:54
overboosted tu cia apsisvietes kuom skiresi vaziavimas pas automata ant padeciu 3 ir L
Vartotojas
2010-09-26 00:35
L dazniausiai buna tik pirmas begis, 3 nejungia overdraivo (jei transmisija 4 saibu).
pvz - R-N-D-3-2-1 - R, N - aisku, D jungia visus begius ir overdraiva, 3 - jungia 3 begius - 4tas yra overdraivas ir del to kai sifteris ant 3 jo nejungia; 2 jungia tik 2 pirmus begius; 1 (arba L) jungia tik pirma begi. siaip zemesni begiai daugiausiai reikalingi leidziantis nuo kalno kai nori stabdyti varikliu. buna ir kitokiu konfiguraciju.. pvz R-N-D-M, ant M begius perjungineji pats. ant nauju BMW M'kiu ir ant naujo 330XI maciau - dar kitoks shifteris.. visai nepanasus i iprastus automatus.. ir Prius kitoks shifteris.. P yra atskiras mygtukas, o D, N ir R jungiasi su tokia balvanke maza.
pvz - R-N-D-3-2-1 - R, N - aisku, D jungia visus begius ir overdraiva, 3 - jungia 3 begius - 4tas yra overdraivas ir del to kai sifteris ant 3 jo nejungia; 2 jungia tik 2 pirmus begius; 1 (arba L) jungia tik pirma begi. siaip zemesni begiai daugiausiai reikalingi leidziantis nuo kalno kai nori stabdyti varikliu. buna ir kitokiu konfiguraciju.. pvz R-N-D-M, ant M begius perjungineji pats. ant nauju BMW M'kiu ir ant naujo 330XI maciau - dar kitoks shifteris.. visai nepanasus i iprastus automatus.. ir Prius kitoks shifteris.. P yra atskiras mygtukas, o D, N ir R jungiasi su tokia balvanke maza.
naudingas
4243 / 0
2010-09-26 12:53
pas mane P-R-N-D-3-L
Vartotojas
2010-09-26 15:59
tada D - visi begiai su overdraivu, 3 - 3 pirmi begiai be overdraivo. o L tik pirmas begis
naudingas
4243 / 0
2010-09-26 16:21
nu jasinka
naudingas
4243 / 0
2010-09-26 17:12
o su N " neutralia jai varai nuo kalno uzvestu motoru ant kokiu 90-100km/h nieko ar nepatartina?
Vartotojas
2010-09-26 18:38
ne, neatsitiks nieko. bet kas del ekonomijos geriau butu riedeti ant D, nes dauguma masinu ijungia variklio "stabdi" ir kuro vos vos ipurskia - oro/kuro misinio riebumas buna ~21.5 AFR kas yra laabai liesa. ir variklio vakuumas buna labai didelis (kartais apie 25 inHG). del to ima maziau kuro nei riedetum ant N.
naudingas
4243 / 0
2010-09-27 23:15
nu taip del ekonomijos sita versija girdeta, bet kartas kai pririedi galinga nuokalne autostradoj pvz kur palei kauna palei upes slenius kur ant laisvo greitis greitetu dar galetu pasokt nuo 90-iki 100, o su D jis ne velnio negreiteja kartais net razgona paspaudi kad lengviau butu poto isokt i ikalne
naudingas
4243 / 0
2010-09-27 23:24
dar pastebejau kad didesni svori geriau tyse ant pavaros 3 o ne ant D , tai cia tas overdraivas nuima galia ?ant bet kokio greicio ir apsukos tai pat skiresi nors ir ant 50 vaziuotum .tai tas overdraivas cia ne 4 pavara dar kazkoks pribambasas ar kaip?
Vartotojas
2010-09-28 09:33
tai jo, D ir neturetu labai greiteti, nes isijungia stabdymas varikliu. o del overdraivo, tai cia tik mandras pavadinimas, o pats dalykas nera mandras. ir mechanines dezes turi overdraiva. dazniausiai 5 begi. overdraivas tai yra pavara, kuria ijungus ratai sukasi greiciau nei variklio greitis. ir zinoma perduodamas variklio sukimo momentas yra sumazintas del to ir trauka daug prastesne buna 5 saiba. 6 saibu dezese buna kartais kelios pavaros overdraivo.. pvz 6 saibu camaro Z28 ir 5 ir 6 saibos yra overdraivines, bet pvz mini cooperio 6 saibu tik 6 saiba o/d, pirma saiba cooperio labai zema, ir del to is vietos labai gerai traukia, nes variklio sukimo momentas perduodamas yra labai padidintas. is esmes perdavimo laipsnis veikia taip - jei variklis sukasi greitai, bet ratai letai (pirmas begis pvz), tai sukimo momentas daug didesnis, kylant greiciui mazeja sukimo momentas.. iki kazkur 4 begio kai perdavimas buna 1:1. del to ant dyno beveik visada 4 begiu tikrina galia, arba artimiausiu jam, nes yra deziu kuriose nera 1:1 perdavimo laipsnio, ir dar reikia atsizvelgti i diferencialo perdavimo laipsni, kad butu tikslus sukimo momento skaiciavimas, o is jo issiveda arkliai priklausomai nuo variklio greicio.
Vartotojas
2010-09-28 09:35
o su automatu i apsukas per daug nera ko ziureti.. jos gali skirtis del hidrokompresoriaus ir sankabeliu pacioj dezej praslydimo.
naudingas
4243 / 0
2010-09-29 17:22
bet kodel isibegejimas iki 100 greitesnis su 3 pavara
naudingas
4243 / 0
2010-09-29 17:26
sakykim svorio prikroves varau ant 70 i kalna pradeda nepatikt traukimas jungiu 3 ir tada zymiai smagiau pradeda plest prie sedynes.cia ka jau tas overdraivas buna isijunges toi D
Vartotojas
2010-09-29 18:02
nes zemesni begiai perduoda daugiau sukimo momento i ratus. su mechanine juk tas pats..
naudingas
4243 / 0
2010-09-29 18:49
nu bet ant 50 arba 70 gi nebus isijunges dar overdraivas o jau skirtumas jauciasi ir apsukuose ir visame kame .ar ta 3 padetis trumpesnius begius jungia
Vartotojas
2010-09-29 23:06
gali buti isijunges jei neisijungia kickdownas - kai nuspaudi gazo pedala transmisija ijungia zemiausia saugia pavara, bet jei apsukos per aukstos nesuveikia kickdownas (nes jei isijungtu - variklio apsukos butu per aukstos) del to atrodo, kad masina netraukia. dazniausiai kai ramiai vaziuoji tai 4 saiba (overdraivas) isijungia pakankamai anksti. del to ir nepatinka man automatai.. kartais kickdownas isijungia kada jo nereikia ir atrodai kaip balvonas su zviegianciu varikliu, o kai reikia - neisijungia ir pagreitejimas buna tragiskas.
naudingas
4243 / 0
2010-09-30 09:33
na pas mane apsukai ant D vaziujant 80-90 1200 varant ant 120 2000 .o ant 3 tai vaziuojant ant 80 buna 2500 tiksliai nepasakysiu bet panasiai
Jūsų žinutė |
|