Vartotojas
2009-09-30 19:18
kodel apie saabus neshnekat? gal jie ishwis negenda?
Vartotojas
2009-09-30 21:09
Matai, Sabai gana kaprizingos mašinos: 1. grandininė paskirstymo velenėlio pavara - labai jau opus dalykas. Nelaiko grandinė.
2. DI - tiesioginio uždegimo kasetė. Ją pirkti tik naują, nes naudota gali laikyti ir metus, o gali ir tik savaitę...
3. Jei esi didesnio ūgio žmogus, tai per vairą nelabai matysi spidometrą.
2. DI - tiesioginio uždegimo kasetė. Ją pirkti tik naują, nes naudota gali laikyti ir metus, o gali ir tik savaitę...
3. Jei esi didesnio ūgio žmogus, tai per vairą nelabai matysi spidometrą.
Vartotojas
2009-10-01 08:43
kaip girdejau tai atvirkshchei saabai yra patikimos mashinos. pats turiu 9-5 metus vazineju jokiu problemu neturejau, kiek domejausi, grandine laiko iki puse mln km. vaziuokle beveik visa opel vectros todel nebrangei kainuoja ir gerai laiko
Vartotojas
2009-10-02 13:52
o kokiu mashinu dalys pigios? gal bmw7 ar a8? =D
Vartotojas
2009-10-02 19:05
2009-10-01
08:43 rašė:
kaip girdejau tai atvirkshchei saabai yra patikimos mashinos. pats turiu 9-5 metus vazineju jokiu problemu neturejau, kiek domejausi, grandine laiko iki puse mln km. vaziuokle beveik visa opel vectros todel nebrangei kainuoja ir gerai laiko
Vieni metai tai dar nieko nereiškia. Pusės mln grandinė nelaiko - būtent ją, pagal instrukciją, reikia keisti maždaug kas 300 tūkst. Ji nelaiko todėl, kad yra vieneilė.
Važiuoklė kaip Opel Vectra C yra 9-3, o ne 9-5.
9-5 važiuoklė yra hibridas tarp 9000(priekinė) ir 9-3(užpakalinė).
O DI tikrai yra jų liga.
Važiuoklė kaip Opel Vectra C yra 9-3, o ne 9-5.
9-5 važiuoklė yra hibridas tarp 9000(priekinė) ir 9-3(užpakalinė).
O DI tikrai yra jų liga.
Vartotojas
2009-11-09 21:42
Masinos SAAB geros, turi savu silpnybiu ir savu minusu ir pliusu.Grandine kaip ir teisingai pastebeta patartina keisti kas 300k km. , bet gali laikyti ir ilgiau ir nemanau , kad teko daug kam matyti trukusiomis grandinemis daug saab. Grandines keitimas su visais itempejais ir visomis detalemis atseina iki 2000 lt. , o tai vertinant ir imant uz pvz. 2, 5 TDI A6 dirzu keitima yra ekonomijos, kuomet rekomenduojama keisti kas 60k km ir detales su darbais atseina apie 1k lt. DI kasetes yra neliga jei auto priziurimas (zvakes keiciamos kas 30k km ir tokiomis kokios priklauso). O seip tai puikios masinos su daugybe mitu apie brangias detales ir neimanoma aptranavima
Vartotojas
2009-12-23 12:14
As su saab 95. Vaziuju jau antrus metus. Dideliu problemu neturejau, nusipirkes pakeiciau viena traukes antgali, ir profilaktiskai pakeiciau filtrus ir panasiai. Priestai vazinejau bmw, tai detaliu kainos palygint tikrai nedideles. Tai apie saab esu labai geros nuomones, kai pirksiu kita auto tai tik saab.
Vartotojas
2010-03-05 21:53
Aš ir važinėju su saab 9-5. Na jos tr8kumas labai dau elektronikos. Iš vienos pusės komfortas, bet iš kitos, tai senoka mašina ir ta elektra tai veikia tai neveikia... Tokių erzinančių elektros problemų pilna.. Antra, tai važiuoklė kauno gatvėms nepritaikyta.. Kiekvieną pavasarį reikia visą galą tvarkyti ~600Lt, nes du plaukiojantys sailenblokai pobrangiai eina ir dar visokios gumos, jei dar priekis tai dar ~400Lt. o Išsibeldžia labai greitai, nors ir labai saugau nuo duobėtų kelių. Žvirkelį matė gal du kart per metus... Dėl šių problemų supratau, kad sekančios auto noriu subaru
Vartotojas
2010-03-30 22:44
Saab 95 98-2000m ar tu paciu metu legacy?
Vartotojas
2010-03-30 22:46
Labiausiai domina patvarumas ir patogumas.
Vartotojas
2010-03-30 22:49
Ar Lietuvoj vien bnv ir audi yra auto?
Vartotojas
2010-03-30 22:50
Dieselis ar benzinas, automatas ar mechanine jeigu saab?
haro196
582 / 0
2010-03-30 23:36
seip yra tema ar 95 ar honda praktiskai tas pats, ko tu cia klausi, siulyciau mechanika nors jai daug po kamscius vazinejai tai ir automatas tiks, na del kuro tai bez/dujos kitaip nespesi pinigu i baka kist o seip dyzeliai jai neklystu nuo opelio eina. seip 3.0 tdi kietas aparatas o dar turint omeny kad traktorius 185Ag berots.
Vartotojas
2010-04-09 08:41
2009-09-30
21:09 rašė:
Matai, Sabai gana kaprizingos mašinos: 1. grandininė paskirstymo velenėlio pavara - labai jau opus dalykas. Nelaiko grandinė.
2. DI - tiesioginio uždegimo kasetė. Ją pirkti tik naują, nes naudota gali laikyti ir metus, o gali ir tik savaitę...
3. Jei esi didesnio ūgio žmogus, tai per vairą nelabai matysi spidometrą.
2. DI - tiesioginio uždegimo kasetė. Ją pirkti tik naują, nes naudota gali laikyti ir metus, o gali ir tik savaitę...
3. Jei esi didesnio ūgio žmogus, tai per vairą nelabai matysi spidometrą.
Priesh pirkdamas DI paziuri revizijos versija ir viskas aishku.. viskas kas zemiau TK3.7 neverta demesio.
Vartotojas
2010-05-09 13:47
2009-09-30
21:09 rašė:
Matai, Sabai gana kaprizingos mašinos: 1. grandininė paskirstymo velenėlio pavara - labai jau opus dalykas. Nelaiko grandinė.
2. DI - tiesioginio uždegimo kasetė. Ją pirkti tik naują, nes naudota gali laikyti ir metus, o gali ir tik savaitę...
3. Jei esi didesnio ūgio žmogus, tai per vairą nelabai matysi spidometrą.
2. DI - tiesioginio uždegimo kasetė. Ją pirkti tik naują, nes naudota gali laikyti ir metus, o gali ir tik savaitę...
3. Jei esi didesnio ūgio žmogus, tai per vairą nelabai matysi spidometrą.
2010-04-09
08:41 rašė:
Priesh pirkdamas DI paziuri revizijos versija ir viskas aishku.. viskas kas zemiau TK3.7 neverta demesio.
Kodel jai revizijos versija zamiau TK3.7 neverta demesio ? nes as dbr iekau DI tai noreciau suzinoti apie tai
Vartotojas
2010-05-09 14:43
Nes ankstesniu reviziju DI yra neprognozuojamos. Jos megsta sugesti - arba visishkai arba detonacijos "stebejimo" sistema joje.
Beje chia kalba eina apie juoda DI skirta Trionic 7.
Beje chia kalba eina apie juoda DI skirta Trionic 7.
Vartotojas
2010-05-10 17:08
2010-05-09
14:43 rašė:
Nes ankstesniu reviziju DI yra neprognozuojamos. Jos megsta sugesti - arba visishkai arba detonacijos "stebejimo" sistema joje.
Beje chia kalba eina apie juoda DI skirta Trionic 7.
Beje chia kalba eina apie juoda DI skirta Trionic 7.
Gerai , aciu uz info .
Vartotojas
2010-07-07 16:38
Sveiki, noreciau jusu patarimo-galvoju pirkti Saab'a, dyzeli, tad greiciausiai tai bus triju litru variklis, apie 02-03 metu.I ka perkant labiausiai reiketu atkreipti demesi?Kaip zinia, i vidu neilisi, bet vis tik kazka juk gali matyti?
haro196
582 / 0
2010-07-20 22:49
3.0 litru dyzelis ir pasiskolintas is isuzu jai atmintis manes neapgauna ir kiek atsiliepimu apie juos teko girdeti tai pakankamai lepus geriau rinktis 2.2 ir pasidaryt chip tuninga . jai norisi galios. o del to kaip pazinti ar variklis geras ar blogas jai uzgazavus meta juoda duma ir stgipriai tadfa kompresija jau i gala reikes kapitalinio bet maza juoda dumeli gali mesti nes visgi dyzelis ir nespeja viskas sudegti aukstose sukuose o jai melyna meta tai kazkur tepalas i degimo kamera patenka arba per tepalinius ziegus arba per voztuvu riebokslius.
maumas
7658 / 0
2010-07-20 22:54
tepala gali isleto deginti ir be melyno dumo, kai jau melynai ruksta, tada jau ir asilui aiskuJei turbina kiaura, tai gerai sukius uzkelus dumins kaip anglimis varomas garvezys
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
Vartotojas
2014-07-02 12:57
2010-03-05
21:53 rašė:
Aš ir važinėju su saab 9-5. Na jos tr8kumas labai dau elektronikos. Iš vienos pusės komfortas, bet iš kitos, tai senoka mašina ir ta elektra tai veikia tai neveikia... Tokių erzinančių elektros problemų pilna.. Antra, tai važiuoklė kauno gatvėms nepritaikyta.. Kiekvieną pavasarį reikia visą galą tvarkyti ~600Lt, nes du plaukiojantys sailenblokai pobrangiai eina ir dar visokios gumos, jei dar priekis tai dar ~400Lt. o Išsibeldžia labai greitai, nors ir labai saugau nuo duobėtų kelių. Žvirkelį matė gal du kart per metus... :( Dėl šių problemų supratau, kad sekančios auto noriu subaru :)
metus vazineju zvirkeliu 80-100km/h sutvarkiau pakaba uz 700lt 1 kart i i metus ir tai dar galima buvo vazinet
Jūsų žinutė |
|