Vartotojas
2012-01-04 22:12
Prognozuojama, kad automobilių kainos Lietuvoje 2012-aisiais gali labai keistis. Viską lems padėtis Rusijoje, kuri įstojo į Pasaulinę prekybos organizaciją (PPO), ji bus priversta mažinti muitus įvežamiems automobiliams.
Tuomet rusai ims šluoti automobilius, kaip iki liepos 1 d. tai darė baltarusiai. Tuomet kainos neišvengiamai augs. „Pirmasis šių metų pusmetis – pats geriausias laikas tiems, kas svarsto įsigyti nenaują automobilį, – pataria kai kurie specialistai. – Nuo praėjusio rugpjūčio pardavimas beveik miręs, kainos itin žemos. Tačiau vos tik pajudės muitų reikalai Rusijoje, kainos tuoj pat šaus į viršų. Tik niekas dar tiksliai negali
Tuomet rusai ims šluoti automobilius, kaip iki liepos 1 d. tai darė baltarusiai. Tuomet kainos neišvengiamai augs. „Pirmasis šių metų pusmetis – pats geriausias laikas tiems, kas svarsto įsigyti nenaują automobilį, – pataria kai kurie specialistai. – Nuo praėjusio rugpjūčio pardavimas beveik miręs, kainos itin žemos. Tačiau vos tik pajudės muitų reikalai Rusijoje, kainos tuoj pat šaus į viršų. Tik niekas dar tiksliai negali
Vartotojas
2012-01-05 12:55
is kur tokia informacija? jeigu nepaslaptis tai kaip suprantu kainos turetu pakilti ant vasaros
Vartotojas
2012-01-05 13:11
2012-01-05
12:55 rašė:
is kur tokia informacija? jeigu nepaslaptis:thumbup: tai kaip suprantu kainos turetu pakilti ant vasaros
prasau, cia dar didesnis straipsnis
http://www.lrytas.lt/-13252517861323429753-jeigu-norite-%C4%AFsigyti-naudot%C4%85-automobil%C4%AF-suskubkite-per-pirm%C4%85j%C4%AF-pusmet%C4%AF.htm
http://www.lrytas.lt/-13252517861323429753-jeigu-norite-%C4%AFsigyti-naudot%C4%85-automobil%C4%AF-suskubkite-per-pirm%C4%85j%C4%AF-pusmet%C4%AF.htm
Vartotojas
2012-01-05 13:13
2012-01-05
12:55 rašė:
is kur tokia informacija? jeigu nepaslaptis:thumbup: tai kaip suprantu kainos turetu pakilti ant vasaros
„Pirmasis šių metų pusmetis - pats geriausias laikas tiems, kas svarsto apie nenaujo automobilio pirkimą. Nuo šio rugpjūčio pardavimai beveik mirę, kainos itin žemos. Tačiau vos tik pajudės muitų reikalai Rusijoje, kainos tuoj pat šaus į viršų. Tik niekas dar tiksliai negali atsakyti, kada tai įvyks“, - kalba Vismantas Baršys, bendrovės „Autopark.lt“ vadovas.
Per metus daugiau nei 1000 automobilių pardavusios bendrovės vadovas pateikia keletą pavyzdžių, kaip kito naudotų automobilių kainos prieš liepos 1 dieną, kai Baltarusijoje įsigaliojo tokie pat mokesčiai automobiliams kaip Rusijoje ir po to. Iki liepos 1-osios kaimyninės šalies piliečiai tiesiog šlavė automobilių pardavimo aikšteles, turgus.
Dabar kainos - žemos
Štai už 2006 metų „Honda Accord“ su 2 litrų darbo tūrio benzininiu varikliu baltarusiai iki liepos 1 dienos buvo pasiruošę mokėti apie 35 tūkstančius litų. Dabar tokį automobilį gali parduoti už maždaug 25 tūkstančius litų.
Su daug degalų vartojančias automobiliais reikalai dar prastesni: 3 metų senumo „Subaru Tribeca“ prieš pusmetį kainavo 70 tūkstančių, dabar - 50 tūkstančių litų.
„Net toks paklausus automobilis kaip dyzelinis „Škoda Octavia“, kurį anksčiau nupirkdavo per vieną - dvi dienas, dabar pastovi ir savaitę kitą“, - situaciją rinkoje apibūdina verslininkas.
Naudotų automobilių verslu užsiimantis Vitalijus Kucevičius taip pat mano, kad dabar labai geras laikas įsigyti automobilį. „Šiuo metu kainos tikrai kirtę, gerokai didesnė automobilių pasiūla, prekyba juda vangiai“, - kalba jis. Pavyzdžiui, besidairantys kelerių metų „Toyota Corolla“ automobilio, dabar turi dvigubai didesnį pasirinkimą nei buvo prieš pusmetį.
Pašnekovas teigė girdėjęs apie ketinimus liberalizuoti Ukrainos naudotų automobilių rinką, tačiau dėl Rusijos nėra didelis optimistas: „Manau, bus gana ilgas preinamasis laikotarpis, kol Rusija sumažins muitus“.
Laukia oficialių žinių
Tomas Norbutas, bendrovės, Marijampolėje valdančios „Autocentrum A5“ automobilių prekybos aikštelę, vadovas sakė jau prieš porą savaičių nusiuntęs paklausimą dėl muitų į Lietuvos ambasadą Rusijoje. Nors buvo pažadėta padėtį išsiaškinti kuo greičiau, tačiau atsakymo kol kas negavo.
„Mano neoficialiomis žiniomis, kitais metais Rusijoje muitai įvežamiems automobiliams turėtų mažėti 5-10 procentų, o iki 2018 metų - per pusę“, - kalba T.Norbutas. Pastaruoju metu Marijampolėje automobilių dairos pavieniai kirgizai, tadžikai, baltarusiai. Užsuka ir lenkai, vieną kitą automobilį įsigyja ir lietuviai.
Verslininkas nedrįso prognozuoti, kaip kitais metais keisis naudotų automobilių kainos: „Viena aišku - metai bus permainingi ir įdomūs, kainas lems labai daug veiksnių“.
V.Baršys įsitikinęs, kad kai Rusija atvers savo rinką sumažintais muitais, jos pasotinti bus praktiškai neįmanoma. Gana kukli naudotų automobilių pasiūla Lietuvoje dar labiau sumažės, o kainos augs.
Kada tai gali įvykti, ar Rusija išsiderės ilgesnį pereinamąjį laikotarpį - į šiuos klausimus atsakymų niekas nežino.
Laimėti gali visi
„Įprastai muitų pakeitimai nevykdomi greitai, tikėtina, kad jie gali keisti metų viduryje arba antroje metų pusėje“, - samprotauja V.Baršys.
2012 metų pirmoji pusė ieškantiems naudoto automobilio bus palanki ir dėl to, kad gali dar labiau sumažėti pirkėjų iš Baltarusijos. Mat nuo metų pradžios 20 procentų Pridėtinės vertės mokesčiu bus apmokestinami visi į Baltarusiją įvežami automobiliai.
Tiesa, tai itin didelės įtakos neturės, nes baltarusiai, atradę skylių bendroje su Rusija muitų sąjungoje, pastaruoju metu vis tiek daugiausiai automobilių perka ne sau, bet gabena toliau į „plačiąją tėvynę“.
„Tačiau šiais metais gali laimėti visi: ir automobilių pardavėjai, ir pirkėjai. Svarbu nepražiopsoti svarbių žinių ir sulaukti sau naudingiausio momento“, - pataria V.Baršys.
Per metus daugiau nei 1000 automobilių pardavusios bendrovės vadovas pateikia keletą pavyzdžių, kaip kito naudotų automobilių kainos prieš liepos 1 dieną, kai Baltarusijoje įsigaliojo tokie pat mokesčiai automobiliams kaip Rusijoje ir po to. Iki liepos 1-osios kaimyninės šalies piliečiai tiesiog šlavė automobilių pardavimo aikšteles, turgus.
Dabar kainos - žemos
Štai už 2006 metų „Honda Accord“ su 2 litrų darbo tūrio benzininiu varikliu baltarusiai iki liepos 1 dienos buvo pasiruošę mokėti apie 35 tūkstančius litų. Dabar tokį automobilį gali parduoti už maždaug 25 tūkstančius litų.
Su daug degalų vartojančias automobiliais reikalai dar prastesni: 3 metų senumo „Subaru Tribeca“ prieš pusmetį kainavo 70 tūkstančių, dabar - 50 tūkstančių litų.
„Net toks paklausus automobilis kaip dyzelinis „Škoda Octavia“, kurį anksčiau nupirkdavo per vieną - dvi dienas, dabar pastovi ir savaitę kitą“, - situaciją rinkoje apibūdina verslininkas.
Naudotų automobilių verslu užsiimantis Vitalijus Kucevičius taip pat mano, kad dabar labai geras laikas įsigyti automobilį. „Šiuo metu kainos tikrai kirtę, gerokai didesnė automobilių pasiūla, prekyba juda vangiai“, - kalba jis. Pavyzdžiui, besidairantys kelerių metų „Toyota Corolla“ automobilio, dabar turi dvigubai didesnį pasirinkimą nei buvo prieš pusmetį.
Pašnekovas teigė girdėjęs apie ketinimus liberalizuoti Ukrainos naudotų automobilių rinką, tačiau dėl Rusijos nėra didelis optimistas: „Manau, bus gana ilgas preinamasis laikotarpis, kol Rusija sumažins muitus“.
Laukia oficialių žinių
Tomas Norbutas, bendrovės, Marijampolėje valdančios „Autocentrum A5“ automobilių prekybos aikštelę, vadovas sakė jau prieš porą savaičių nusiuntęs paklausimą dėl muitų į Lietuvos ambasadą Rusijoje. Nors buvo pažadėta padėtį išsiaškinti kuo greičiau, tačiau atsakymo kol kas negavo.
„Mano neoficialiomis žiniomis, kitais metais Rusijoje muitai įvežamiems automobiliams turėtų mažėti 5-10 procentų, o iki 2018 metų - per pusę“, - kalba T.Norbutas. Pastaruoju metu Marijampolėje automobilių dairos pavieniai kirgizai, tadžikai, baltarusiai. Užsuka ir lenkai, vieną kitą automobilį įsigyja ir lietuviai.
Verslininkas nedrįso prognozuoti, kaip kitais metais keisis naudotų automobilių kainos: „Viena aišku - metai bus permainingi ir įdomūs, kainas lems labai daug veiksnių“.
V.Baršys įsitikinęs, kad kai Rusija atvers savo rinką sumažintais muitais, jos pasotinti bus praktiškai neįmanoma. Gana kukli naudotų automobilių pasiūla Lietuvoje dar labiau sumažės, o kainos augs.
Kada tai gali įvykti, ar Rusija išsiderės ilgesnį pereinamąjį laikotarpį - į šiuos klausimus atsakymų niekas nežino.
Laimėti gali visi
„Įprastai muitų pakeitimai nevykdomi greitai, tikėtina, kad jie gali keisti metų viduryje arba antroje metų pusėje“, - samprotauja V.Baršys.
2012 metų pirmoji pusė ieškantiems naudoto automobilio bus palanki ir dėl to, kad gali dar labiau sumažėti pirkėjų iš Baltarusijos. Mat nuo metų pradžios 20 procentų Pridėtinės vertės mokesčiu bus apmokestinami visi į Baltarusiją įvežami automobiliai.
Tiesa, tai itin didelės įtakos neturės, nes baltarusiai, atradę skylių bendroje su Rusija muitų sąjungoje, pastaruoju metu vis tiek daugiausiai automobilių perka ne sau, bet gabena toliau į „plačiąją tėvynę“.
„Tačiau šiais metais gali laimėti visi: ir automobilių pardavėjai, ir pirkėjai. Svarbu nepražiopsoti svarbių žinių ir sulaukti sau naudingiausio momento“, - pataria V.Baršys.
Vartotojas
2012-01-05 13:19
2012-01-05
12:55 rašė:
is kur tokia informacija? jeigu nepaslaptis:thumbup: tai kaip suprantu kainos turetu pakilti ant vasaros
Nereikia ir vasaros, pasiziurekit kokios senesniu masinu kainos jau ir dabar, ypac tu kurios populiarios, turiu omeny ne nauju, o bent 10-15 metu, nes jos siai dienai yra ir patvaresnes ir patikimesnes, ir dar pats gali nagus ikisti prie remonto, jei pirstai neatgrubnagio, ir nors masinos sensta su kiekvienais metais, bet kainos ne krenta o kyla, nes jau tokiu modeliu gamyboj nera ir jei stovis geras tai kaina kyla , cia kaip ir vynas, kuo senesnis, tuo geresnis.
Vartotojas
2012-01-05 13:19
nieko čia nebus. Kils tos kainos ir pamatysit kad niekas nepirks tu mašinų
kas iš to kad dbr nusipirksi mašiną ji nuvertės per tuos 6mėn ir pamatysi kad geriau jau būtum palaukęs
kas iš to kad dbr nusipirksi mašiną ji nuvertės per tuos 6mėn ir pamatysi kad geriau jau būtum palaukęs
Vartotojas
2012-01-05 13:23
Negali kilti, motinelej Rycijoj badas, emigruoja zmones is ten masiskai, LT irgi panasi situacia.Nebuks toks naivus ir tokiu lietrycio kliedesiu netikek.Sumokejo korespondentui ir laikrasciui uz propaganda, o prorusiskas lietrytis kaip visuomet apsiko lietuvos pirkejus.ZASINAS kuris tai parase, panaudotas g....patylesiu.
Vartotojas
2012-01-05 13:26
2012-01-05
13:23 rašė:
Negali kilti, motinelej Rycijoj badas, emigruoja zmones is ten masiskai, LT irgi panasi situacia.Nebuks toks naivus ir tokiu lietrycio kliedesiu netikek.Sumokejo korespondentui ir laikrasciui uz propaganda, o prorusiskas lietrytis kaip visuomet apsiko lietuvos pirkejus.ZASINAS kuris tai parase, panaudotas g....patylesiu.
Kazkas ne ta koja is lovos ilipes, rusija puola ginti
Vartotojas
2012-01-05 13:33
nesvaikit nesamoniu, muitai auto isigalios po poros metu -dabar pereinamas laikotarpis.kainos saus i virsu kad ir taip jau kosmosas, geru auto nelabai yra o lavonu pilna.ka galvojat rusai sluos sitas 10-15metu lupenas?jiems reikia iki 5-iu metu nes perka tik maskva o maskvoje pragyvenimo lygis tikrai aukstesnis nei vilniuje.kils kainos nu cirkininkai......pas man stovi opel astra 96 diezeline universal su tech jau menesi uz 500eur ir audi -100 92 c-4 2.0 1000eur ir niekam nereik.o pirkimo po naujako niekad nebuna 1.5menesi po to atsyla ir griebia visi ....o dabar pailsekim.....o kad pirkimas mires komedija draugelis gariunuose prekiauja toki suda veza is europos ir taip stumia ir taip pastorejo kad snukis kaip sikine pasidare nuo pastorejimo ir pelno o cia sako neina....
Vartotojas
2012-01-05 13:35
2012-01-05
13:33 rašė:
nesvaikit nesamoniu, muitai auto isigalios po poros metu -dabar pereinamas laikotarpis.kainos saus i virsu kad ir taip jau kosmosas, geru auto nelabai yra o lavonu pilna.ka galvojat rusai sluos sitas 10-15metu lupenas?jiems reikia iki 5-iu metu nes perka tik maskva o maskvoje pragyvenimo lygis tikrai aukstesnis nei vilniuje.kils kainos nu cirkininkai......pas man stovi opel astra 96 diezeline universal su tech jau menesi uz 500eur ir audi -100 92 c-4 2.0 1000eur ir niekam nereik.o pirkimo po naujako niekad nebuna 1.5menesi po to atsyla ir griebia visi ....o dabar pailsekim.....o kad pirkimas mires komedija draugelis gariunuose prekiauja toki suda veza is europos ir taip stumia ir taip pastorejo kad snukis kaip sikine pasidare nuo pastorejimo ir pelno o cia sako neina....
Tos tavo masinos nelabai is perkamu
Vartotojas
2012-01-05 13:40
2012-01-05
13:33 rašė:
nesvaikit nesamoniu, muitai auto isigalios po poros metu -dabar pereinamas laikotarpis.kainos saus i virsu kad ir taip jau kosmosas, geru auto nelabai yra o lavonu pilna.ka galvojat rusai sluos sitas 10-15metu lupenas?jiems reikia iki 5-iu metu nes perka tik maskva o maskvoje pragyvenimo lygis tikrai aukstesnis nei vilniuje.kils kainos nu cirkininkai......pas man stovi opel astra 96 diezeline universal su tech jau menesi uz 500eur ir audi -100 92 c-4 2.0 1000eur ir niekam nereik.o pirkimo po naujako niekad nebuna 1.5menesi po to atsyla ir griebia visi ....o dabar pailsekim.....o kad pirkimas mires komedija draugelis gariunuose prekiauja toki suda veza is europos ir taip stumia ir taip pastorejo kad snukis kaip sikine pasidare nuo pastorejimo ir pelno o cia sako neina....
nu jo, turbut lavonai, o ne masinos, as tokias C4 tokiu metu i srotus uz 1100-1200 eur. laisvai atiduodu ir ima tolkia piesnia, svarbu gyvos butu, su moldingais, nekiaurais sparnais
Vartotojas
2012-01-05 13:40
siuo metu didesniu masinu kainos kurie kainuoja virs 20 000lt kainos yra tikrai nukritusios
Vartotojas
2012-01-05 13:46
2012-01-05
13:40 rašė:
siuo metu didesniu masinu kainos kurie kainuoja virs 20 000lt kainos yra tikrai nukritusios
taip, as ir sakau, kad naujesniu ir brangesniu kainos tai krite, ypac po pernai metu liepos 1, kai bulbos nebejama, bet senesnius modelius tai ima , vakar 2 A6 (C4)i Kalinigrada atidaviau, ir kainos normalios jei masinos geros, nespejau i autopliusa ideti, iskarto paskambino ir avansa pervede dar ir siandien skambineja , nors ir jau vakar skelbimus istryniau, sako sakes masinu nera, vieni lavonai is molio sukresti, o vat jau 2, 0 benzo kol kas tik vienam litovscui per 2 dienas noras buvo!!! ir dyzeliu kazkaiptai niekam nereikia!!!
Vartotojas
2012-01-05 13:48
2012-01-05
13:33 rašė:
nesvaikit nesamoniu, muitai auto isigalios po poros metu -dabar pereinamas laikotarpis.kainos saus i virsu kad ir taip jau kosmosas, geru auto nelabai yra o lavonu pilna.ka galvojat rusai sluos sitas 10-15metu lupenas?jiems reikia iki 5-iu metu nes perka tik maskva o maskvoje pragyvenimo lygis tikrai aukstesnis nei vilniuje.kils kainos nu cirkininkai......pas man stovi opel astra 96 diezeline universal su tech jau menesi uz 500eur ir audi -100 92 c-4 2.0 1000eur ir niekam nereik.o pirkimo po naujako niekad nebuna 1.5menesi po to atsyla ir griebia visi ....o dabar pailsekim.....o kad pirkimas mires komedija draugelis gariunuose prekiauja toki suda veza is europos ir taip stumia ir taip pastorejo kad snukis kaip sikine pasidare nuo pastorejimo ir pelno o cia sako neina....
Tik neeikia apsimetineti specu visaziniu, ir pries ir po Naujako kaip eme taip ir ima ir ims rimtus aparatus zinok visiskai dzin is kur kaip atvezta, svarbu kokybe, o rimtas zmogus nepagailes niekad finansu ir jei mato TIKRA KOKYBE, MAZA RIDA, SERVOSO DOKUS, SASKAITAS ir apziuri dyleriu centre.Nekalbu apie tuos, kurie gaidziais prekiauja iseme audio ir kitus gerus daiktus.Noredamas realizuoti pirmiausia turi zmoniskai investuoti pats ir padoriai pardavineti, tasyk rezultatas garantuotas.O del lietrycio kvaisenu, tai ten nuolat pridergia nesamoniu.O Tamstai galiu patikinti, kad i Rusija auto vezamos kitaip, nei Tau atrodo ir nuolat.Nebumbum ir nelialiakink
Vartotojas
2012-01-05 13:55
2012-01-05
13:33 rašė:
nesvaikit nesamoniu, muitai auto isigalios po poros metu -dabar pereinamas laikotarpis.kainos saus i virsu kad ir taip jau kosmosas, geru auto nelabai yra o lavonu pilna.ka galvojat rusai sluos sitas 10-15metu lupenas?jiems reikia iki 5-iu metu nes perka tik maskva o maskvoje pragyvenimo lygis tikrai aukstesnis nei vilniuje.kils kainos nu cirkininkai......pas man stovi opel astra 96 diezeline universal su tech jau menesi uz 500eur ir audi -100 92 c-4 2.0 1000eur ir niekam nereik.o pirkimo po naujako niekad nebuna 1.5menesi po to atsyla ir griebia visi ....o dabar pailsekim.....o kad pirkimas mires komedija draugelis gariunuose prekiauja toki suda veza is europos ir taip stumia ir taip pastorejo kad snukis kaip sikine pasidare nuo pastorejimo ir pelno o cia sako neina....
2012-01-05
13:48 rašė:
Tik neeikia apsimetineti specu visaziniu, ir pries ir po Naujako kaip eme taip ir ima ir ims rimtus aparatus zinok visiskai dzin is kur kaip atvezta, svarbu kokybe, o rimtas zmogus nepagailes niekad finansu ir jei mato TIKRA KOKYBE, MAZA RIDA, SERVOSO DOKUS, SASKAITAS ir apziuri dyleriu centre.Nekalbu apie tuos, kurie gaidziais prekiauja iseme audio ir kitus gerus daiktus.Noredamas realizuoti pirmiausia turi zmoniskai investuoti pats ir padoriai pardavineti, tasyk rezultatas garantuotas.O del lietrycio kvaisenu, tai ten nuolat pridergia nesamoniu.O Tamstai galiu patikinti, kad i Rusija auto vezamos kitaip, nei Tau atrodo ir nuolat.Nebumbum ir nelialiakink:)
pritariu, tiesa parasei, kas liecia masinas, as irgi pedantas truputi, man patinka kai ir kilimeliai yra ir magas su kolonkem, ir nupoliruoju visalaika, kaip sakoma gal ir yra kazkokiu minusu masinoj, bet pirmiausia zmogus perka akimis ir protu, po to ziuri jau visa kita .
bet ne tik lietritis tai raso, cia seip, del bendros info.
bet ne tik lietritis tai raso, cia seip, del bendros info.
Vartotojas
2012-01-05 14:27
2012-01-05
13:33 rašė:
nesvaikit nesamoniu, muitai auto isigalios po poros metu -dabar pereinamas laikotarpis.kainos saus i virsu kad ir taip jau kosmosas, geru auto nelabai yra o lavonu pilna.ka galvojat rusai sluos sitas 10-15metu lupenas?jiems reikia iki 5-iu metu nes perka tik maskva o maskvoje pragyvenimo lygis tikrai aukstesnis nei vilniuje.kils kainos nu cirkininkai......pas man stovi opel astra 96 diezeline universal su tech jau menesi uz 500eur ir audi -100 92 c-4 2.0 1000eur ir niekam nereik.o pirkimo po naujako niekad nebuna 1.5menesi po to atsyla ir griebia visi ....o dabar pailsekim.....o kad pirkimas mires komedija draugelis gariunuose prekiauja toki suda veza is europos ir taip stumia ir taip pastorejo kad snukis kaip sikine pasidare nuo pastorejimo ir pelno o cia sako neina....
2012-01-05
13:48 rašė:
Tik neeikia apsimetineti specu visaziniu, ir pries ir po Naujako kaip eme taip ir ima ir ims rimtus aparatus zinok visiskai dzin is kur kaip atvezta, svarbu kokybe, o rimtas zmogus nepagailes niekad finansu ir jei mato TIKRA KOKYBE, MAZA RIDA, SERVOSO DOKUS, SASKAITAS ir apziuri dyleriu centre.Nekalbu apie tuos, kurie gaidziais prekiauja iseme audio ir kitus gerus daiktus.Noredamas realizuoti pirmiausia turi zmoniskai investuoti pats ir padoriai pardavineti, tasyk rezultatas garantuotas.O del lietrycio kvaisenu, tai ten nuolat pridergia nesamoniu.O Tamstai galiu patikinti, kad i Rusija auto vezamos kitaip, nei Tau atrodo ir nuolat.Nebumbum ir nelialiakink:)
2012-01-05
13:55 rašė:
:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: pritariu, tiesa parasei, kas liecia masinas, as irgi pedantas truputi, man patinka kai ir kilimeliai yra ir magas su kolonkem, ir nupoliruoju visalaika, kaip sakoma gal ir yra kazkokiu minusu masinoj, bet pirmiausia zmogus perka akimis ir protu, po to ziuri jau visa kita .
bet ne tik lietritis tai raso, cia seip, del bendros info.
bet ne tik lietritis tai raso, cia seip, del bendros info.
Per krize vienintelis ir geriausias budas prigasdinti pirkejus kad pardavimus isjudinti, butu grazu, jei butu NE MELAS.Rusijoje ir siaip seniai jau ginamas savu gamyklu interesas.Nemanykim kad tik senuju VAZ ar Volga gamyklu.Surenka ir daug kitu(Nissan, BMW, Renault ir t.t.).seniausiai ivesti nauji muitai atmusti naudotus auto is uzsienio taip siekiant apsaugot Rusijos autorinka, todel, manau, dar vienas muitu stresas nieka paprasciausiai nenaudingas na nebent kazkas turi tiksla pageriti pardavimus, aciu lobistams uz grazius norus
Jūsų žinutė |
|