Keisti variklio tarpinę ar vis tik geriau kapitaliai remontuoti variklį ESPACE V6?
Sukūrė
Vartotojas
2013-10-22
Vartotojas
2013-10-22 10:03
Sveiki, mielieji automobilų žinovai,
Renault ESPACE 1999m. 3, 0 Ltr. V6 benzinas/ dujos - įpurškimas. Rida 233600km (netikiu, kad neatsukta). Bevažiuojant iš duslintuvo pasipylė baltų dūmų kamuoliai. Suprantau, kad pramušė variklio tarpinę ir aušinimo skystis pateko į cilindrus. Todėl tik pamatęs dūmus sustojau, pastačiau automobilį kelkraštyje. Iškart užgesinau variklį. Pasižiūriu antifrizo bakelį - aušinimo skysčio lygis sumažėjęs per kokius 2 cm. Aušinimo skystyje yra ištirpusio tepalo. Tepalas karteryje - nepabalęs, rudas, švarus. Ar galėjo per trumpą laiką (nuvažiavau su ką tik užvestu automobiliu kokį kilometrą, kol pastebėjau dūmus) įkaisti ir susideformuoti variklio galva (ar galvos)? Gal užteks pakeisti tarpinę? Motoristai griežtai siūlo (suprantama, sudėtingesnis darbas - daugiau pinigų paims) - iškelti variklį ir kapitaliai atremontuoti. Variklio tik iškėlimas ir įdėjimas - 600Lt, kitur - 1000Lt, reikia nuardyti visą priekį. Siūlo dėti kitą variklį, kuris irgi bus apie 1000Lt. Susidaro apie dvi štukes.
Vieną motorų meistrą radau, kuris sutinka esamo variklio neiškelti, bet nukelti galvas, iškelti cilindrus, užmanžetuoti(kaip taisant motociklo variklį). Bet jis tik už darbą prašo 1200Lt. plius detalės. Žiauru.
Ar mano atveju tikrai būtina kapitaliai remontuoti variklį? Ar esant tokiam gedimui neužtektų pakeisti tik variklio tarpinės? Ar pakeitus tarpinę po nuvažiuotų kelių šimtų kilometrų neprireiks daryti to, ko dėl didelės kainos dabar stengiuosi išvengti - kapitaliai remontuoti variklį? Dėkoju jums už atsakymus.
Renault ESPACE 1999m. 3, 0 Ltr. V6 benzinas/ dujos - įpurškimas. Rida 233600km (netikiu, kad neatsukta). Bevažiuojant iš duslintuvo pasipylė baltų dūmų kamuoliai. Suprantau, kad pramušė variklio tarpinę ir aušinimo skystis pateko į cilindrus. Todėl tik pamatęs dūmus sustojau, pastačiau automobilį kelkraštyje. Iškart užgesinau variklį. Pasižiūriu antifrizo bakelį - aušinimo skysčio lygis sumažėjęs per kokius 2 cm. Aušinimo skystyje yra ištirpusio tepalo. Tepalas karteryje - nepabalęs, rudas, švarus. Ar galėjo per trumpą laiką (nuvažiavau su ką tik užvestu automobiliu kokį kilometrą, kol pastebėjau dūmus) įkaisti ir susideformuoti variklio galva (ar galvos)? Gal užteks pakeisti tarpinę? Motoristai griežtai siūlo (suprantama, sudėtingesnis darbas - daugiau pinigų paims) - iškelti variklį ir kapitaliai atremontuoti. Variklio tik iškėlimas ir įdėjimas - 600Lt, kitur - 1000Lt, reikia nuardyti visą priekį. Siūlo dėti kitą variklį, kuris irgi bus apie 1000Lt. Susidaro apie dvi štukes.
Vieną motorų meistrą radau, kuris sutinka esamo variklio neiškelti, bet nukelti galvas, iškelti cilindrus, užmanžetuoti(kaip taisant motociklo variklį). Bet jis tik už darbą prašo 1200Lt. plius detalės. Žiauru.
Ar mano atveju tikrai būtina kapitaliai remontuoti variklį? Ar esant tokiam gedimui neužtektų pakeisti tik variklio tarpinės? Ar pakeitus tarpinę po nuvažiuotų kelių šimtų kilometrų neprireiks daryti to, ko dėl didelės kainos dabar stengiuosi išvengti - kapitaliai remontuoti variklį? Dėkoju jums už atsakymus.
Vartotojas
2013-10-22 10:42
jei švaistikliu nesulankstė gal užteks tik tarpines pakeist ir daugiau nieko nedaryt
Bet jei palankstytas kuris nors švaistiklis tik galva nuemus nesimatys.
Gali bandyt rizikuot, tik tarpinės (tarpinių) keitimas kokie 300-400 lt kainuos
Bet jei palankstytas kuris nors švaistiklis tik galva nuemus nesimatys.
Gali bandyt rizikuot, tik tarpinės (tarpinių) keitimas kokie 300-400 lt kainuos
Vartotojas
2013-10-22 10:49
2013-10-22
10:42 rašė:
jei švaistikliu nesulankstė gal užteks tik tarpines pakeist ir daugiau nieko nedaryt:)
Bet jei palankstytas kuris nors švaistiklis tik galva nuemus nesimatys.
Gali bandyt rizikuot, tik tarpinės (tarpinių) keitimas kokie 300-400 lt kainuos
Bet jei palankstytas kuris nors švaistiklis tik galva nuemus nesimatys.
Gali bandyt rizikuot, tik tarpinės (tarpinių) keitimas kokie 300-400 lt kainuos
Del ko turejo sulankstyti svaistiklius? manai gavo gidrosmugi?
maumas
7658 / 0
2013-10-22 11:30
mano galva, reikia viska daryt nuosekliai, kad paskui nereiketu grizti.T.y.-keli galvas, isrenki, patikrini ar netruke, tikrinam velena, ideklus ir ka reikia-keiciam tvarkom.Jei aklai keiciam tik tarpines ir neslifuojam, netikrininam galvu-smarkiai rizikuojam pakartot tarpiniu keitima ir atlikt ka praleidom.Del islaidu.Visada perkant v6 variklius verta tureti galvoj galimas galvu kilnojimo ir slieku ieskojimo islaidas.Visi, kuriems tas netinka, ieskosi keturiu cil. paprastu varikliu.Autoriui, uzjauciu, nugres tave bet kokiu atveju.Sekmes darbuose!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2013-10-22 12:16
2013-10-22
10:03 rašė:
Sveiki, mielieji automobilų žinovai,
Renault ESPACE 1999m. 3, 0 Ltr. V6 benzinas/ dujos - įpurškimas. Rida 233600km (netikiu, kad neatsukta). Bevažiuojant iš duslintuvo pasipylė baltų dūmų kamuoliai. Suprantau, kad pramušė variklio tarpinę ir aušinimo skystis pateko į cilindrus. Todėl tik pamatęs dūmus sustojau, pastačiau automobilį kelkraštyje. Iškart užgesinau variklį. Pasižiūriu antifrizo bakelį - aušinimo skysčio lygis sumažėjęs per kokius 2 cm. Aušinimo skystyje yra ištirpusio tepalo. Tepalas karteryje - nepabalęs, rudas, švarus. Ar galėjo per trumpą laiką (nuvažiavau su ką tik užvestu automobiliu kokį kilometrą, kol pastebėjau dūmus) įkaisti ir susideformuoti variklio galva (ar galvos)? Gal užteks pakeisti tarpinę? Motoristai griežtai siūlo (suprantama, sudėtingesnis darbas - daugiau pinigų paims) - iškelti variklį ir kapitaliai atremontuoti. Variklio tik iškėlimas ir įdėjimas - 600Lt, kitur - 1000Lt, reikia nuardyti visą priekį. Siūlo dėti kitą variklį, kuris irgi bus apie 1000Lt. Susidaro apie dvi štukes.
Vieną motorų meistrą radau, kuris sutinka esamo variklio neiškelti, bet nukelti galvas, iškelti cilindrus, užmanžetuoti(kaip taisant motociklo variklį). Bet jis tik už darbą prašo 1200Lt. plius detalės. Žiauru.
Ar mano atveju tikrai būtina kapitaliai remontuoti variklį? Ar esant tokiam gedimui neužtektų pakeisti tik variklio tarpinės? Ar pakeitus tarpinę po nuvažiuotų kelių šimtų kilometrų neprireiks daryti to, ko dėl didelės kainos dabar stengiuosi išvengti - kapitaliai remontuoti variklį? Dėkoju jums už atsakymus.
Renault ESPACE 1999m. 3, 0 Ltr. V6 benzinas/ dujos - įpurškimas. Rida 233600km (netikiu, kad neatsukta). Bevažiuojant iš duslintuvo pasipylė baltų dūmų kamuoliai. Suprantau, kad pramušė variklio tarpinę ir aušinimo skystis pateko į cilindrus. Todėl tik pamatęs dūmus sustojau, pastačiau automobilį kelkraštyje. Iškart užgesinau variklį. Pasižiūriu antifrizo bakelį - aušinimo skysčio lygis sumažėjęs per kokius 2 cm. Aušinimo skystyje yra ištirpusio tepalo. Tepalas karteryje - nepabalęs, rudas, švarus. Ar galėjo per trumpą laiką (nuvažiavau su ką tik užvestu automobiliu kokį kilometrą, kol pastebėjau dūmus) įkaisti ir susideformuoti variklio galva (ar galvos)? Gal užteks pakeisti tarpinę? Motoristai griežtai siūlo (suprantama, sudėtingesnis darbas - daugiau pinigų paims) - iškelti variklį ir kapitaliai atremontuoti. Variklio tik iškėlimas ir įdėjimas - 600Lt, kitur - 1000Lt, reikia nuardyti visą priekį. Siūlo dėti kitą variklį, kuris irgi bus apie 1000Lt. Susidaro apie dvi štukes.
Vieną motorų meistrą radau, kuris sutinka esamo variklio neiškelti, bet nukelti galvas, iškelti cilindrus, užmanžetuoti(kaip taisant motociklo variklį). Bet jis tik už darbą prašo 1200Lt. plius detalės. Žiauru.
Ar mano atveju tikrai būtina kapitaliai remontuoti variklį? Ar esant tokiam gedimui neužtektų pakeisti tik variklio tarpinės? Ar pakeitus tarpinę po nuvažiuotų kelių šimtų kilometrų neprireiks daryti to, ko dėl didelės kainos dabar stengiuosi išvengti - kapitaliai remontuoti variklį? Dėkoju jums už atsakymus.
Speiso priekis nusiima atsukus keleta varztu labai lengvai, jeigu au burbuliuoja kad sunkus toks darbas tai Tave mulkina neprasidek su jais.Kaipdu irstus apciurksti nuimt visa prieki tiems kas moka ir zino.Nebus ten nieks lenkta ir truke, tokiam varikliui galejai ir vaziuoti jei ebutu tosolis su tepalu susimaies.Ir tai, jei tik i tosoli dar ne tragedija.Galvute daug kur tikrina automatiskai kai slifuoja, nbent ja vilniuje gali pabandyti Moletu plente arba buvo anksciau SLifas Snipiskese tai ta pati firma(moletu pl kur BRC dujos, savatynai srotai visi tik ivaziavus i kainre pirmi boxai).Jei butu sugdinti svaistikliai BUTU UZGESE VARIKLIS.AS SU TOKIU IS KAUNO VILNIU PARVAZIAVAU IR TOKIAU Č METUS VAZINEJAU PAKEITES TARPINE.
Jūsų žinutė |
|