Kas geriau pezo 406 as citroen xsara?

Sukūrė Vartotojas 2013-01-26
2013-01-26 23:57
Sveiki, gal patartumet kuri labiau apsimoka pirkti pezo 406 (95-96 m.) ar citroen xsara (98 m.) Imciau benzina arba benza/dujas. Domina kuro sanaudos. Neapsisprendziu kuria labiau apsomoka, tad prasau pagalbos
2013-01-27 00:07
Na laukiu komentaru
2013-01-27 00:07
406 1.8benzinas 8-10 benzino, o xara 1.6 apie 7-8, del kuro sanaudu tai citroenas but ekonomiskesnis jai vien benzinu, o jai su dujom tai kazkas panasaus , bet 406 solonas zymiai smagesnis bei patogesnis, geresne ir garso instalasija, bet xara siek tiek minkstesne. Tiek vienas tiek kitas turi savu privalumu ir minusas, bet jai tektu paciam rinktis 406
2013-01-27 00:21
Nu aisku, y ka atkreipti demesi renkantis viena bei kita?
Kurios islaikymas pigesnis detaliu kainos atzvilgiu?
2013-01-27 00:28
2013-01-27 00:21 rašė:Nu aisku, y ka atkreipti demesi renkantis viena bei kita? :helpsmilie:
Kurios islaikymas pigesnis detaliu kainos atzvilgiu?
Elektronika ar veikia tiek viename tiek kitame, peza isbandinejant uzmink atkreipk demesi i trauka, nes daznai buna, kad is vietos traukia mazdaug iki 50km/h, o paskui trauka kaip vieno 1.4 ir tepalo uzpylimo profke turi trauk stipriai, o ne tik, kad silpnai, 406 labai nesikandzioja aisku uz uz pasato brangiau, bet proto ribose, o del xaros kainu nezinau neteko tvarkyt
2013-01-27 00:35
2013-01-27 00:21 rašė:Nu aisku, y ka atkreipti demesi renkantis viena bei kita? :helpsmilie:
Kurios islaikymas pigesnis detaliu kainos atzvilgiu?
2013-01-27 00:28 manomoto rašė:Elektronika ar veikia tiek viename tiek kitame, peza isbandinejant uzmink atkreipk demesi i trauka, nes daznai buna, kad is vietos traukia mazdaug iki 50km/h, o paskui trauka kaip vieno 1.4 ir tepalo uzpylimo profke turi trauk stipriai, o ne tik, kad silpnai, 406 labai nesikandzioja aisku uz uz pasato brangiau, bet proto ribose, o del xaros kainu nezinau neteko tvarkyt
O kaip draugauja su dujomiss?
2013-01-27 00:52
2013-01-27 00:21 rašė:Nu aisku, y ka atkreipti demesi renkantis viena bei kita? :helpsmilie:
Kurios islaikymas pigesnis detaliu kainos atzvilgiu?
2013-01-27 00:28 manomoto rašė:Elektronika ar veikia tiek viename tiek kitame, peza isbandinejant uzmink atkreipk demesi i trauka, nes daznai buna, kad is vietos traukia mazdaug iki 50km/h, o paskui trauka kaip vieno 1.4 ir tepalo uzpylimo profke turi trauk stipriai, o ne tik, kad silpnai, 406 labai nesikandzioja aisku uz uz pasato brangiau, bet proto ribose, o del xaros kainu nezinau neteko tvarkyt
2013-01-27 00:35 rašė:O kaip draugauja su dujomiss? :beer:
Na pezas tikai nebijo, nebijo tada kai prisiziuri zvakes, zvaklaidzius ir pan, be abejo reduktorius turi but sureguliuotas, nes lietuvo didzioji dalis paciu vairuotoju sureguliuoti kai bando sutaupyt nor ir 0.5 kitro tai paskui ir saudo ir trukcioja ir nedirba, nepagailet reik 30lt ir nuvaziuot, kad su reguliuotu, xara tik benzinine turejau tai nezinau
2013-01-27 02:31
2013-01-27 00:28 manomoto rašė:Elektronika ar veikia tiek viename tiek kitame, peza isbandinejant uzmink atkreipk demesi i trauka, nes daznai buna, kad is vietos traukia mazdaug iki 50km/h, o paskui trauka kaip vieno 1.4 ir tepalo uzpylimo profke turi trauk stipriai, o ne tik, kad silpnai, 406 labai nesikandzioja aisku uz uz pasato brangiau, bet proto ribose, o del xaros kainu nezinau neteko tvarkyt
2013-01-27 00:35 rašė:O kaip draugauja su dujomiss? :beer:
2013-01-27 00:52 manomoto rašė:Na pezas tikai nebijo, nebijo tada kai prisiziuri zvakes, zvaklaidzius ir pan, be abejo reduktorius turi but sureguliuotas, nes lietuvo didzioji dalis paciu vairuotoju sureguliuoti kai bando sutaupyt nor ir 0.5 kitro tai paskui ir saudo ir trukcioja ir nedirba, nepagailet reik 30lt ir nuvaziuot, kad su reguliuotu, xara tik benzinine turejau tai nezinau
Dekui uz info
2013-01-29 09:58
manomoto labai puikiai viska paaiskino , tik nesutikciau kad xsara minkstesne uz 406 , seip uz 406 , pats eksplotuoju , islaikymas tikrai nesikandzioja , vaziuokle tarnauja labai gerai , , , sekmes renkantis
2013-04-05 09:00
jus lyginat dvieju skirtingu klasiu auto!406 analogas xantia kuri tikrai minkstesne uz peupeu.varikliai yra tie patys, nes tas pats koncernas PSA.dujos -benzas reikalauja daugiau prieziuros nei saliara(tinka tik siam atvejui).kas liecia grynakraujus citro(hidraulinius)tai pakabos detales pigesnes uz peupeu(del spyruokliniu citro negaliu konkretizuot, nes neeksploatuoju).siap PSA vaziuokles istvermingos tad betkoks tavo pasirinkimas bus geras(viena bulka maziau)
2013-04-05 09:06
jus lyginat dvieju skirtingu klasiu auto!406 analogas xantia kuri tikrai minkstesne uz peupeu.varikliai yra tie patys, nes tas pats koncernas PSA.dujos -benzas reikalauja daugiau prieziuros nei saliara(tinka tik siam atvejui).kas liecia grynakraujus citro(hidraulinius)tai pakabos detales pigesnes uz peupeu(del spyruokliniu citro negaliu konkretizuot, nes neeksploatuoju).siap PSA vaziuokles istvermingos tad betkoks tavo pasirinkimas bus geras(viena bulka maziau)
2013-04-05 09:18
jus lyginat dvieju skirtingu klasiu auto!406 analogas xantia kuri tikrai minkstesne uz peupeu.varikliai yra tie patys, nes tas pats koncernas PSA.dujos -benzas reikalauja daugiau prieziuros nei saliara(tinka tik siam atvejui).kas liecia grynakraujus citro(hidraulinius)tai pakabos detales pigesnes uz peupeu(del spyruokliniu citro negaliu konkretizuot, nes neeksploatuoju).siap PSA vaziuokles istvermingos tad betkoks tavo pasirinkimas bus geras(viena bulka maziau)
2013-04-05 09:19
cia ir klausimu neturi but tik peugot citrusu vaziuokles kaina kosmone ir siaip egzotika : )
2013-04-05 09:37
2013-04-05 09:19 rašė:cia ir klausimu neturi but tik peugot citrusu vaziuokles kaina kosmone ir siaip egzotika : )
Ne kosmine , kosmine RollsRoyce ir Toyota land Cruiser hidrauline pakaba, nor jose nenaudojama suspausto azoto sferu atliekanciu spyruokliu vaidmeni, jos desimti kartu brangesnes.Zymiai brngesne yra pneumatine pakaba, nes pneumo spyruokles yra gumines ir greit susidevi, ju kaina nezmoniska.O Citroeno jei ir tenka karta restauruoti tai ilgam uztenka.Tokios vaziuokles bei kiti mechanizmai naudojami civilineje ir karineje aviacijose(tiek sferos tiek visa hidraulika), beje, ne vienas auto be hidraulikos neapsieina.Jei ir turi kazkokiu ypatumu, tai tik i nauda, itin stabilus auto ir daro stebukluus(pvz su kai kuriais galima vaziuoti esant nuleistam ratui(vaziuoja ant triju ratu)ir t.t.O favori truputi prifantazavo, nera jokio "PSA konserno" o tera PCA Peugeot Citroen Aljance panasiai kaip dabar yra Nissan-Renault aljansas.Jei vertint viska pagal variklius tai galima susapnuoti kad dar Toyota priklauso tam"koncernui"nes daug dyz.varikliu Toyota perka is PCA.
2013-04-05 09:41
2013-04-05 09:19 rašė:cia ir klausimu neturi but tik peugot citrusu vaziuokles kaina kosmone ir siaip egzotika : )
Jaunimas, gal geriau prieš rašydami bet ką, kas ateina į galvą bent pasinaudokite google ?
Neberašykit jau tų nesamonių, nes net nebejuokinga skaityt
use google before asking stupid questions
(1658)
2013-04-05 09:56
2013-04-05 09:19 rašė:cia ir klausimu neturi but tik peugot citrusu vaziuokles kaina kosmone ir siaip egzotika : )
2013-04-05 09:37 rašė:Ne kosmine , kosmine RollsRoyce ir Toyota land Cruiser hidrauline pakaba, nor jose nenaudojama suspausto azoto sferu atliekanciu spyruokliu vaidmeni, jos desimti kartu brangesnes.Zymiai brngesne yra pneumatine pakaba, nes pneumo spyruokles yra gumines ir greit susidevi, ju kaina nezmoniska.O Citroeno jei ir tenka karta restauruoti tai ilgam uztenka.Tokios vaziuokles bei kiti mechanizmai naudojami civilineje ir karineje aviacijose(tiek sferos tiek visa hidraulika), beje, ne vienas auto be hidraulikos neapsieina.Jei ir turi kazkokiu ypatumu, tai tik i nauda, itin stabilus auto ir daro stebukluus(pvz su kai kuriais galima vaziuoti esant nuleistam ratui(vaziuoja ant triju ratu)ir t.t.O favori truputi prifantazavo, nera jokio "PSA konserno" o tera PCA Peugeot Citroen Aljance panasiai kaip dabar yra Nissan-Renault aljansas.Jei vertint viska pagal variklius tai galima susapnuoti kad dar Toyota priklauso tam"koncernui"nes daug dyz.varikliu Toyota perka is PCA.
pats tikriausia perdaug zinai, nes Peugeot Société Anonyme sutrumpintai PSA, o ne joks PCA
(2378)
2013-04-05 10:24
Baikit cia znaibytis, ka pasirinksi nesigailesi, nes sios masinos abi yra geros.Jei imsi citra tai pradziai ziurek, kad galiniai ratai nesiskiestu ir, kad padangu krastai nebutu nuesti, galine pakaba torcionas, priekine pakaba paprasta ir nebrangi.Pezas galine vaziuokle su plaukiojanciais sailenblokais turi, ten reikia irgi ziuret i bildenima ir stabiluma vaziuojant.
2013-04-05 10:55
kam gaivinat sena tema , jau ir taip aisku , kad autorius senai nusipirkes peza ir sekmingai eksplotuoja
2013-04-05 11:40
2013-04-05 10:55 rašė:kam gaivinat sena tema , jau ir taip aisku , kad autorius senai nusipirkes peza ir sekmingai eksplotuoja:beer:
http://www.autogidas.lt/citroen-xsara-i-ekonomiskas-coupe-2000-0124889980.html

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku