Vartotojas
2012-08-26 11:49
Sveiki. Nusprendziau isigyti golf 4 dyzelis 1.9TDI kaina nuo 6000-8000 tuks. Lt, tai bus pirmoji mano masina. Problema, kad niekaip neapsisprendziu su kokiu variklio galingumu pirkti. Kiek domejausi internete tai 66kw ir 81kw viskas tas pats, skiriasi tik galia, zinoma 81kw geriau ir smagiau bus vazinet kai trauka bus didesne . Taciau vieni sako jog 81kw greiciau genda, kad turbinos ju nelaiko, o kiti sako, kad 66kw neapsimoka imti vel del kazkokiu tai prieazasciu. As asmeniskai noreciau pirkti su 81kw varikliu, bet bijau pasigaileti investaves i jy pinigu uz remontus ir t.t. kurio remonto galbut butu nereikeja jei imciau 66kw... Tai noreciau, kad kurie bent kazka zinote apie ta golf 4 issakytumete cia savo nuomone ir padetumete man apsispresti. Aciu uz atsakymus
Vartotojas
2012-08-26 11:58
sveiki jie yra visiskai vienodi..tik kw skiresi..tu tik imk 81kw nesigailesi ir nebus bedu..aisku perkant verik ant kompo tegul pastato suzinosi kokias klaidas meta.parodys turbina siurbli viska kompe pamatysi paiskins tau...ty 81kw
Vartotojas
2012-08-26 12:00
aisku, kad geriau imti 81kw. Geresne trauka ir mazesnes kuro sanaudos
1pankelis1
193 / 0
2012-08-26 12:43
2012-08-26
11:58 rašė:
sveiki jie yra visiskai vienodi..tik kw skiresi..tu tik imk 81kw nesigailesi ir nebus bedu..aisku perkant verik ant kompo tegul pastato suzinosi kokias klaidas meta.parodys turbina siurbli viska kompe pamatysi paiskins tau...ty 81kw:thumbup:
kur tokia deagnostika daro kad viska parodo?kaip kompas gali parodyt turbina? na parodys jai neveikia, bet jai ji jau prie mirties? pas mane 3golfas tdi 81kw, plius cipuotas, trauke geriau uz benza, kelioneje trasoi nebijodamas spauzdavau iki 180. na gal del to kad daznai laksciau persoko dyrzas. esme tame pakeite galva, dyrza itempejus ir t.t.na ir nevaziuoja poto laiko jis. na vaziuoja bet kaip paprastas dyzelis. na ir ka nuvarau i DEAGNOSTIKA. viskas gerai. sakau negerai, bet kompas rodo viskas gerai. o dabar sarana nupirkau tdi 81kw, vaziuoji 90 ir atsijungia kazkas ir netraukia. i 5 servizus variau, jiem rodo pagrindinis kompas blogas, zinau kad negali but. pats atradau priezasti, nuluzes vakumas prie turbinos, pakeiciau ir bedu nera. o deagnostika iki siol rodo kad neveikia pagrindinis variklio valdymo kompiuteris
Vartotojas
2012-08-26 12:50
2012-08-26
11:58 rašė:
sveiki jie yra visiskai vienodi..tik kw skiresi..tu tik imk 81kw nesigailesi ir nebus bedu..aisku perkant verik ant kompo tegul pastato suzinosi kokias klaidas meta.parodys turbina siurbli viska kompe pamatysi paiskins tau...ty 81kw:thumbup:
2012-08-26
12:43 1pankelis1 rašė:
kur tokia deagnostika daro kad viska parodo?:lol:kaip kompas gali parodyt turbina? na parodys jai neveikia, bet jai ji jau prie mirties? pas mane 3golfas tdi 81kw, plius cipuotas, trauke geriau uz benza, kelioneje trasoi nebijodamas spauzdavau iki 180. na gal del to kad daznai laksciau persoko dyrzas. esme tame pakeite galva, dyrza itempejus ir t.t.na ir nevaziuoja poto laiko jis. na vaziuoja bet kaip paprastas dyzelis. na ir ka nuvarau i DEAGNOSTIKA. viskas gerai. sakau negerai, bet kompas rodo viskas gerai. o dabar sarana nupirkau tdi 81kw, vaziuoji 90 ir atsijungia kazkas ir netraukia. i 5 servizus variau, jiem rodo pagrindinis kompas blogas, zinau kad negali but. pats atradau priezasti, nuluzes vakumas prie turbinos, pakeiciau ir bedu nera. o deagnostika iki siol rodo kad neveikia pagrindinis variklio valdymo kompiuteris
varik pas normalius meistrus ir nekils tokiu problemu . per degnostika jai zinai kur ziuret gali daug galiku pamatit o ne vien klaidas nuskaitit .
o autorui temos pirk tik 81 kw nes nusipirkes paskui 66 gailesies kad nepirkai 81 kw . tos turbos negenda paprasciausei uzsinesa ju geometrija pravalai ir vel skraidai . pas 66 kw paprasta turba todel niekas neuzsinesa .
nusiperki 81 kw ir nevazinek kaip pensininkas o reik praginti karts nuo karto ir neturesi jokiu problemu .
o autorui temos pirk tik 81 kw nes nusipirkes paskui 66 gailesies kad nepirkai 81 kw . tos turbos negenda paprasciausei uzsinesa ju geometrija pravalai ir vel skraidai . pas 66 kw paprasta turba todel niekas neuzsinesa .
nusiperki 81 kw ir nevazinek kaip pensininkas o reik praginti karts nuo karto ir neturesi jokiu problemu .
1pankelis1
193 / 0
2012-08-26 12:57
2012-08-26
11:58 rašė:
sveiki jie yra visiskai vienodi..tik kw skiresi..tu tik imk 81kw nesigailesi ir nebus bedu..aisku perkant verik ant kompo tegul pastato suzinosi kokias klaidas meta.parodys turbina siurbli viska kompe pamatysi paiskins tau...ty 81kw:thumbup:
2012-08-26
12:43 1pankelis1 rašė:
kur tokia deagnostika daro kad viska parodo?:lol:kaip kompas gali parodyt turbina? na parodys jai neveikia, bet jai ji jau prie mirties? pas mane 3golfas tdi 81kw, plius cipuotas, trauke geriau uz benza, kelioneje trasoi nebijodamas spauzdavau iki 180. na gal del to kad daznai laksciau persoko dyrzas. esme tame pakeite galva, dyrza itempejus ir t.t.na ir nevaziuoja poto laiko jis. na vaziuoja bet kaip paprastas dyzelis. na ir ka nuvarau i DEAGNOSTIKA. viskas gerai. sakau negerai, bet kompas rodo viskas gerai. o dabar sarana nupirkau tdi 81kw, vaziuoji 90 ir atsijungia kazkas ir netraukia. i 5 servizus variau, jiem rodo pagrindinis kompas blogas, zinau kad negali but. pats atradau priezasti, nuluzes vakumas prie turbinos, pakeiciau ir bedu nera. o deagnostika iki siol rodo kad neveikia pagrindinis variklio valdymo kompiuteris
2012-08-26
12:50 rašė:
varik pas normalius meistrus ir nekils tokiu problemu . per degnostika jai zinai kur ziuret gali daug galiku pamatit o ne vien klaidas nuskaitit .
o autorui temos pirk tik 81 kw nes nusipirkes paskui 66 gailesies kad nepirkai 81 kw . tos turbos negenda paprasciausei uzsinesa ju geometrija pravalai ir vel skraidai . pas 66 kw paprasta turba todel niekas neuzsinesa .
nusiperki 81 kw ir nevazinek kaip pensininkas o reik praginti karts nuo karto ir neturesi jokiu problemu .
o autorui temos pirk tik 81 kw nes nusipirkes paskui 66 gailesies kad nepirkai 81 kw . tos turbos negenda paprasciausei uzsinesa ju geometrija pravalai ir vel skraidai . pas 66 kw paprasta turba todel niekas neuzsinesa .
nusiperki 81 kw ir nevazinek kaip pensininkas o reik praginti karts nuo karto ir neturesi jokiu problemu .
81 geri kol geri. pries perkant pabandyk
paspaust bent iki 110. nes kas antras parduodamas netraukia, atsijungia vaziuojant 80-90. kartais 100. aisku problema nerimta , nes greiciausiai su vakumu kazkas, bet gali daug kainuot kol atrasi, arba sukisi pinigus ir net neatras kame beda
paspaust bent iki 110. nes kas antras parduodamas netraukia, atsijungia vaziuojant 80-90. kartais 100. aisku problema nerimta , nes greiciausiai su vakumu kazkas, bet gali daug kainuot kol atrasi, arba sukisi pinigus ir net neatras kame beda
Vartotojas
2012-08-26 13:02
O kaip del metu ? ar apsimoka imti uz 6000-8000tuks. 98-2000m ? ar ziureti, kad metai butu kuo naujesni, nors su naujais metais mazai tokiu parduoda uz tokia kaina...
1pankelis1
193 / 0
2012-08-26 13:13
2012-08-26
13:02 rašė:
O kaip del metu ? ar apsimoka imti uz 6000-8000tuks. 98-2000m ? ar ziureti, kad metai butu kuo naujesni, nors su naujais metais mazai tokiu parduoda uz tokia kaina...
koks skyrtumas metai, pirma bukle ziurek, beto naujesni jau PD ejo 85kw
Vartotojas
2012-08-26 13:21
2012-08-26
13:02 rašė:
O kaip del metu ? ar apsimoka imti uz 6000-8000tuks. 98-2000m ? ar ziureti, kad metai butu kuo naujesni, nors su naujais metais mazai tokiu parduoda uz tokia kaina...
2012-08-26
13:13 1pankelis1 rašė:
koks skyrtumas metai, pirma bukle ziurek, beto naujesni jau PD ejo 85kw
pirk dviraty geraiu
1pankelis1
193 / 0
2012-08-26 13:25
2012-08-26
13:02 rašė:
O kaip del metu ? ar apsimoka imti uz 6000-8000tuks. 98-2000m ? ar ziureti, kad metai butu kuo naujesni, nors su naujais metais mazai tokiu parduoda uz tokia kaina...
2012-08-26
13:13 1pankelis1 rašė:
koks skyrtumas metai, pirma bukle ziurek, beto naujesni jau PD ejo 85kw
2012-08-26
13:21 rašė:
pirk dviraty geraiu:thumbup:
geras dviratis kainuoja irgi
zarachas
4021 / 0
2012-08-26 14:20
Na, dažniausiai turbina atsijungia palei 120 km/h ir kiek girdėjęs, tai ne man vienam, bet jeigu pasitaiko ir ties 90-100 km/h, tai tada jau ne važiavimas. Čia optimaliausias greitis, o va 120-130 km/h geriausiu atveju pasieksi automagistralėse ARBA pažeidžiant įstatymus, kurie ten skraido ką tik išsilaikę teises su klevais ant galo... Siūlyčiau pirkti su PD varikliu, kadangi jau tie 66 ir 81 kW varikliai atgyvenę, kainos mažos, o turint 6-8 gabalus, tai minimum 85 kW imk, nes 96 ir 110 kW brangesni... Aišku važinėti teks tau, ne man. Aš asmeniškai imčiau VW Passat B5, tai nors važiavimas kitoks...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-08-31 16:09
jei jau imi 4 guoli, neziurek labai y metus ir neziurek y rida, vistiek atsukta, ziri bendra stovi. imi 81 kw, 66kw po kurio laiko nusivilsi arba gausi gint y vimota kad vel laimes butu. kad atsijungia trauka prie 120 ar 90 kaip kam ten tai pirma ziurim turbinos/interkulerio slangas, dazniausiai prie kolektoriaus buna skyle slangoj, cia yra visu tdinu liga, randi pakeiti, bedos nebera. jei nera skyles(tikrai nera) tada gali buti vakuuminio siurblio el. dalies gedimas, cia taippogi buna tdinu beda, bet sita biski retesne. dazniausiai kad ima tampyti reikia ziureti slangas.
dede
105 / 0
2012-08-31 19:00
cia patarinetojai kazka bendro su technika turi? Kas nors yra girdejes apie pd kuro padavimo sistema? Plaukiojanti smagrati? Geriausiu laikomas 81kw senasis motoras. Vaziuoja geriau nei 74kw, skirtumo nuo 85kw nepajausite, gal 96 kazkiek geriau vaziuoja, bet pd lepus kuro kokybei, daug daugiau irangos linkusios sugesti. 110kw jau 2.5 motoruose. Ten kuro sistema irgi mandra ir pasidomekite kiek kainuoja dirza pasikeisti. Kalbant apie senukus vw -vienareiksmiskai tik 81kw, nes pili ka nori, gerai vaziuoji ir retai/salyginai pigiai remontuoji.
Jūsų žinutė |
|