Kas geriau Audi a6 99m 2,5d ar Bmw d 525d

Sukūrė Vartotojas 2012-01-17
2012-01-17 17:46
sveiki, reikalinga jusu nuomone abi auto sedanai.kaip su remontu? kuro sanaudos ir t.t laukiu jusu nuomoniu
2012-01-17 18:01
abu pasirinkimai gan prasti, kuria rasi gyvesne ta ir bus geresne
(2380)
2012-01-17 18:05
Nepirk nei vieno nei kito.
2012-01-17 19:03
geriau Bmw tada nes tam tik siurblio gedimas dazniausiai buna, o remontas iki 1500lt maksimum. O audi pats variklis - veleneliai 4 ten kaip liga, o tada jau jei del saves remontuot su visais dirzais, pompa, veleneliais ir t.t grubiai 3500Lt. turejau Audi A6 2.5 Tdi 110kw todel tikrai zinau...
2012-01-17 19:53
sanaudos audi jei automatas didesniam mieste be 11 nesusisuki, bmw turet neteko bet nemanau, kad daug turetu skirtis+/- 1l. audi jeigu imt tai tik naujesne, kur 132 kw ten CR dyzelis pakankamai neblogai laiko, ko negalima pasakyt apie senuosius 2.5 variklius na, bet jeigu pagriuva tai remontas dar didesnis kosmosas uz senojo variklio. seip abu pasirinkti variantai nieko ispudingo, su savo brangiais kaprizais...:)
2012-01-17 20:09
ne automatu tai net neziuriu, nu tai cia mane atmuset nuo bmw ir audi, o ka manot apie wv passat B5 girdejau kad pakabos nekokios ju, bet varikiai neblogi, kalba eina apie dyzeli
2012-01-17 20:31
2012-01-17 20:09 rašė:ne automatu tai net neziuriu, nu tai cia mane atmuset nuo bmw ir audi, o ka manot apie wv passat B5 girdejau kad pakabos nekokios ju, bet varikiai neblogi, kalba eina apie dyzeli
tai kad to pasato pakabi tokia kaip ir a6, t.y.pasak taves - nekokia;) o varikliai tai geri, nebrangiai remontuojami palyginus..
2012-01-17 20:34
2012-01-17 20:09 rašė:ne automatu tai net neziuriu, nu tai cia mane atmuset nuo bmw ir audi, o ka manot apie wv passat B5 girdejau kad pakabos nekokios ju, bet varikiai neblogi, kalba eina apie dyzeli
2012-01-17 20:31 rašė:tai kad to pasato pakabi tokia kaip ir a6, t.y.pasak taves - nekokia;) o varikliai tai geri, nebrangiai remontuojami palyginus..
tiesiog girdejau kad pas b5 a4 ir t.t buna su priekine pakaba bedu ale ten aliumo daug.tai wa del to ir klausiu kaip kas
2012-01-17 20:38
a4 a6 a8 passat b5 visu pakabos vienodos.
2012-01-17 20:43
As uz bmw 525D..
2012-01-17 21:02
530d
2012-01-17 21:27
2012-01-17 19:03 rašė:geriau Bmw tada nes tam tik siurblio gedimas dazniausiai buna, o remontas iki 1500lt maksimum. O audi pats variklis - veleneliai 4 ten kaip liga, o tada jau jei del saves remontuot su visais dirzais, pompa, veleneliais ir t.t grubiai 3500Lt. turejau Audi A6 2.5 Tdi 110kw todel tikrai zinau...
is kur cia istraukei, kad pas 2.5d 3.0d siurbliai genda?griniausia nesamone, siurbliai pareidavo pas 2.5tds, bmw 3.0d buvo pripazintas geriausiu dyzeliniu varikliu, kam reikia klaidinti zmogu bereikalo
2012-01-17 21:28
2012-01-17 21:02 rašė:530d:thumbup:
Zinoma kad geresnis variantas aisq.., Bet neklausia temos autorius apie tai..
2012-01-17 21:41
Normalus tie a6 varikliai tik musu laudziai yra iprastas 1, 9 kuris nebrangiai remontuojamas, o jai 2.5 priziuresi gerai, keisi tepalus, dirzus laiku, nekaitinsi ir vaziuosi.
2012-01-17 22:27
2.5tdi nelabai tinkami daugumai nes prate visi apleist masina labai ir nepriziuret, o tej jei apleisi tai paskui remontas brangus, jei gera nuperki 2.5tdi ir tepalus sintetinius pili ir kaip priklauso tai nieko ten varikliui nebuna. Daug kas pievas sneka del aliumines vaziuokles, tarsi del aliuminio ten problemos buna, pakaba tiesiog daugiasvirte padaryta, kad minksciau vaziuotu, daug traukiu tai reik ir kartas nuo karto paziuret ir pakeist parejusias traukes, kad paskui visos neisimaltu. Aliuminis pats nelinksta, jis tik del svorio, kainuoja gal siek tiek brangiau. Dar siurblys ant situ varikliu su mazesniu resursu( apie 250k km) todel naudojant prastesni kura ar patekus vandens ar benzino siek tiek uzsilenkt megsta.(devetas 500-1000lt). O a6 su 1.9tdi netraukia labai, ir komplektacija prasta buna daznai.
2012-01-17 22:39
2012-01-17 19:03 rašė:geriau Bmw tada nes tam tik siurblio gedimas dazniausiai buna, o remontas iki 1500lt maksimum. O audi pats variklis - veleneliai 4 ten kaip liga, o tada jau jei del saves remontuot su visais dirzais, pompa, veleneliais ir t.t grubiai 3500Lt. turejau Audi A6 2.5 Tdi 110kw todel tikrai zinau...
2012-01-17 21:27 rašė:is kur cia istraukei, kad pas 2.5d 3.0d siurbliai genda?griniausia nesamone, siurbliai pareidavo pas 2.5tds, bmw 3.0d buvo pripazintas geriausiu dyzeliniu varikliu, kam reikia klaidinti zmogu bereikalo
tai, kad ten 2.5 tds ir eina
2012-01-17 22:44
turejau audi a6 2.5tdi virs 4 metu, nors ir vaziuokle skaitos tokia pat kaip passat ar a4 bet vaziuoja minksciau nes gal didesne, sanaudos nemazos 7-9l priklauso nuo vaziavimo. Jei vien mieste vazinet tai bus ir daugiau. per ta laiko kol turejau pakeiciau 2 virsutines traukes po 60lt~ ir kuro siurbli nes benzo buvo uzpilta vietoj dyzelio, arba seip atejo paskutinioji. Jei negailesi pinigu ir iskart nupirksi gera tai laikys gerai, tik tepalus geresnius kokius sintetinius laiku keist.
2012-01-17 22:46
2012-01-17 19:03 rašė:geriau Bmw tada nes tam tik siurblio gedimas dazniausiai buna, o remontas iki 1500lt maksimum. O audi pats variklis - veleneliai 4 ten kaip liga, o tada jau jei del saves remontuot su visais dirzais, pompa, veleneliais ir t.t grubiai 3500Lt. turejau Audi A6 2.5 Tdi 110kw todel tikrai zinau...
2012-01-17 21:27 rašė:is kur cia istraukei, kad pas 2.5d 3.0d siurbliai genda?griniausia nesamone, siurbliai pareidavo pas 2.5tds, bmw 3.0d buvo pripazintas geriausiu dyzeliniu varikliu, kam reikia klaidinti zmogu bereikalo
2012-01-17 22:39 rašė:tai, kad ten 2.5 tds ir eina
iki 2000m eina tds o po 2000m eina 525d 120kw. jau geriau tds nei 2.5v6
2012-01-17 22:50
2012-01-17 19:03 rašė:geriau Bmw tada nes tam tik siurblio gedimas dazniausiai buna, o remontas iki 1500lt maksimum. O audi pats variklis - veleneliai 4 ten kaip liga, o tada jau jei del saves remontuot su visais dirzais, pompa, veleneliais ir t.t grubiai 3500Lt. turejau Audi A6 2.5 Tdi 110kw todel tikrai zinau...
2012-01-17 21:27 rašė:is kur cia istraukei, kad pas 2.5d 3.0d siurbliai genda?griniausia nesamone, siurbliai pareidavo pas 2.5tds, bmw 3.0d buvo pripazintas geriausiu dyzeliniu varikliu, kam reikia klaidinti zmogu bereikalo
2012-01-17 22:39 rašė:tai, kad ten 2.5 tds ir eina
jo 2.5d 120kw tik nuo 00-01 ar pan.
2012-01-17 22:50
2012-01-17 22:27 rašė:2.5tdi nelabai tinkami daugumai nes prate visi apleist masina labai ir nepriziuret, o tej jei apleisi tai paskui remontas brangus, jei gera nuperki 2.5tdi ir tepalus sintetinius pili ir kaip priklauso tai nieko ten varikliui nebuna. Daug kas pievas sneka del aliumines vaziuokles, tarsi del aliuminio ten problemos buna, pakaba tiesiog daugiasvirte padaryta, kad minksciau vaziuotu, daug traukiu tai reik ir kartas nuo karto paziuret ir pakeist parejusias traukes, kad paskui visos neisimaltu. Aliuminis pats nelinksta, jis tik del svorio, kainuoja gal siek tiek brangiau. Dar siurblys ant situ varikliu su mazesniu resursu( apie 250k km) todel naudojant prastesni kura ar patekus vandens ar benzino siek tiek uzsilenkt megsta.(devetas 500-1000lt). O a6 su 1.9tdi netraukia labai, ir komplektacija prasta buna daznai.
Pievas sneka apie pr pakaba? Matyt nebereikalo, atsibusk..
2012-01-18 12:33
2012-01-17 22:27 rašė:2.5tdi nelabai tinkami daugumai nes prate visi apleist masina labai ir nepriziuret, o tej jei apleisi tai paskui remontas brangus, jei gera nuperki 2.5tdi ir tepalus sintetinius pili ir kaip priklauso tai nieko ten varikliui nebuna. Daug kas pievas sneka del aliumines vaziuokles, tarsi del aliuminio ten problemos buna, pakaba tiesiog daugiasvirte padaryta, kad minksciau vaziuotu, daug traukiu tai reik ir kartas nuo karto paziuret ir pakeist parejusias traukes, kad paskui visos neisimaltu. Aliuminis pats nelinksta, jis tik del svorio, kainuoja gal siek tiek brangiau. Dar siurblys ant situ varikliu su mazesniu resursu( apie 250k km) todel naudojant prastesni kura ar patekus vandens ar benzino siek tiek uzsilenkt megsta.(devetas 500-1000lt). O a6 su 1.9tdi netraukia labai, ir komplektacija prasta buna daznai.
2012-01-17 22:50 rašė:Pievas sneka apie pr pakaba? Matyt nebereikalo, atsibusk..
Dekui uz nuomones, tad gerai pagalvosiu kuria imt.Seip labiau linkstu prie BMW.tai labai dekui uz jusu pasisakymus patarimus, rekomendacijas :)
(2380)
2012-01-18 12:41
2012-01-17 19:03 rašė:geriau Bmw tada nes tam tik siurblio gedimas dazniausiai buna, o remontas iki 1500lt maksimum. O audi pats variklis - veleneliai 4 ten kaip liga, o tada jau jei del saves remontuot su visais dirzais, pompa, veleneliais ir t.t grubiai 3500Lt. turejau Audi A6 2.5 Tdi 110kw todel tikrai zinau...
Teko tokia udi taisyti.Del alkuninio veleno salniko vos nenusisoviau.Prie to pacio nuemiau 'padona' o jame radau 3 voztuvu sucharikus.Tuo pat metu kitam garaze draugas irgi tokia taise, padone rado 2 sucharikus.o del turbinu tai net nekalbesiu.
2012-01-18 14:38
2012-01-17 19:03 rašė:geriau Bmw tada nes tam tik siurblio gedimas dazniausiai buna, o remontas iki 1500lt maksimum. O audi pats variklis - veleneliai 4 ten kaip liga, o tada jau jei del saves remontuot su visais dirzais, pompa, veleneliais ir t.t grubiai 3500Lt. turejau Audi A6 2.5 Tdi 110kw todel tikrai zinau...
2012-01-17 21:27 rašė:is kur cia istraukei, kad pas 2.5d 3.0d siurbliai genda?griniausia nesamone, siurbliai pareidavo pas 2.5tds, bmw 3.0d buvo pripazintas geriausiu dyzeliniu varikliu, kam reikia klaidinti zmogu bereikalo
cia tawo tik teorija yra ir pasiskaitymas internete. Kai juos pripazindawo tai dar nebuwo is garantinio masinos iseje. O dabar wisi nujoti wisko mate bake taip kad patikek, laikas eina bomba tiksi ir siurbliai neamzini, konstrukcija gan sudetinga. bet ateina laikas wisiem
2012-01-18 17:26
as sakau viska ka tiksliai zinau is savo ar draugu praktikos.
2012-01-18 17:42
2012-01-18 17:26 rašė:as sakau viska ka tiksliai zinau is savo ar draugu praktikos.
praktikantas ane
2012-01-18 22:32
tau kas yra negera biski?
2012-01-19 11:52
2012-01-17 22:27 rašė:2.5tdi nelabai tinkami daugumai nes prate visi apleist masina labai ir nepriziuret, o tej jei apleisi tai paskui remontas brangus, jei gera nuperki 2.5tdi ir tepalus sintetinius pili ir kaip priklauso tai nieko ten varikliui nebuna. Daug kas pievas sneka del aliumines vaziuokles, tarsi del aliuminio ten problemos buna, pakaba tiesiog daugiasvirte padaryta, kad minksciau vaziuotu, daug traukiu tai reik ir kartas nuo karto paziuret ir pakeist parejusias traukes, kad paskui visos neisimaltu. Aliuminis pats nelinksta, jis tik del svorio, kainuoja gal siek tiek brangiau. Dar siurblys ant situ varikliu su mazesniu resursu( apie 250k km) todel naudojant prastesni kura ar patekus vandens ar benzino siek tiek uzsilenkt megsta.(devetas 500-1000lt). O a6 su 1.9tdi netraukia labai, ir komplektacija prasta buna daznai.
2012-01-17 22:50 rašė:Pievas sneka apie pr pakaba? Matyt nebereikalo, atsibusk..
Pievas sneka del aliuminio. aliuminis ten ne prie ko, jei tokios pat traukes butu metalines geriau nelaikytu. ten prasciau laiko del pacios konstrukcijos ipatumu.
2013-04-25 00:22
pirk audi a6 c4 2, 5tdi. va ten tai aparatas, nepalyginsi su naujesniu modeliu

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku