Vartotojas
2012-02-07 13:42
Sveiki, gal kas zinote kieno gamybos yra akumai Autopart Bateries ir MIDAC Bateries?MiDac kiek zinau italiski, bet visagaliam google nerandu tikslios info apie gamintojus.Tiesiog turime 2 visiskai naujus ir galvojam kuri is ju pasilikt kuri "isleist".Dekui uz info
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 13:45
2012-02-07
13:42 rašė:
Sveiki, gal kas zinote kieno gamybos yra akumai Autopart Bateries ir MIDAC Bateries?MiDac kiek zinau italiski, bet visagaliam google nerandu tikslios info apie gamintojus.Tiesiog turime 2 visiskai naujus ir galvojam kuri is ju pasilikt kuri "isleist".Dekui uz info
"Autopart Batteries" - lenkų gamyba. "MIDAC Batteries" - italų gamyba. Žiūrėk pagal amperus ir pan., o jeigu viskas taip pačiai, stovis panašus, tai pasilik "MIDAC Batteries" akumuliatorių...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 13:55
2012-02-07
13:42 rašė:
Sveiki, gal kas zinote kieno gamybos yra akumai Autopart Bateries ir MIDAC Bateries?MiDac kiek zinau italiski, bet visagaliam google nerandu tikslios info apie gamintojus.Tiesiog turime 2 visiskai naujus ir galvojam kuri is ju pasilikt kuri "isleist".Dekui uz info
2012-02-07
13:45 zarachas rašė:
"Autopart Batteries" - lenkų gamyba. "MIDAC Batteries" - italų gamyba. Žiūrėk pagal amperus ir pan., o jeigu viskas taip pačiai, stovis panašus, tai pasilik "MIDAC Batteries" akumuliatorių... ;)
Beabejo kad pagal amperus.Autopart pagamintas 2011-12men 80Ah matavau ikrova ciki bet kai pabandymui buvau imetes i dzipuka, kuri pirkau isvis be akumo su paskirstymo dezes def.tai tas autopartas smigo ta nakti, kai spustelejo -28 berods."nuluzo"isviso, tad teko ikrauti.Itariu, tokiem salciam atsparus tik Bosch, Varta ir Delco.Tik signalke sukiauksejo kai bandziau vest ir pisssas.MIDAC net "neispakuotas"taciau tik 62Ah.Uztai idikatorius yra, kompaktiskesnis, ir dar lipdukas geras yra:"....rekomenduojamas moterims".Gal uztektu tu 62Ah "mergaitiskam"dzipukui Grand Vitara su 2, 0 Mazda dyzeliuku 70kw?
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 14:02
2012-02-07
13:42 rašė:
Sveiki, gal kas zinote kieno gamybos yra akumai Autopart Bateries ir MIDAC Bateries?MiDac kiek zinau italiski, bet visagaliam google nerandu tikslios info apie gamintojus.Tiesiog turime 2 visiskai naujus ir galvojam kuri is ju pasilikt kuri "isleist".Dekui uz info
2012-02-07
13:45 zarachas rašė:
"Autopart Batteries" - lenkų gamyba. "MIDAC Batteries" - italų gamyba. Žiūrėk pagal amperus ir pan., o jeigu viskas taip pačiai, stovis panašus, tai pasilik "MIDAC Batteries" akumuliatorių... ;)
2012-02-07
13:55 rašė:
Beabejo kad pagal amperus:beer:.Autopart pagamintas 2011-12men 80Ah matavau ikrova ciki bet kai pabandymui buvau imetes i dzipuka, kuri pirkau isvis be akumo su paskirstymo dezes def.tai tas autopartas smigo ta nakti, kai spustelejo -28 berods."nuluzo"isviso, tad teko ikrauti.Itariu, tokiem salciam atsparus tik Bosch, Varta ir Delco:lol:.Tik signalke sukiauksejo kai bandziau vest ir pisssas.MIDAC net "neispakuotas"taciau tik 62Ah.Uztai idikatorius yra, kompaktiskesnis, ir dar lipdukas geras yra:"....rekomenduojamas moterims".Gal uztektu tu 62Ah "mergaitiskam"dzipukui Grand Vitara su 2, 0 Mazda dyzeliuku 70kw?
Nu va. Pasiteisino lenkiška produkcija, nes čia daug kas BANNER'ius gynė. Turėkit bėdą. VARTA akumuliatoriai gal dešimtoje vietoje, dėl DELCO vapšie nieko negirdėjęs, o BOSCH tai gal kokioje penktoje. Nu tiksliai neatsimenu, bet jie tikrai nėra patys geriausi (dabar, anksčiau gal ir buvo). Bandyk, bet realiai jis per silpnas, nebent labai geras variklis, tai užsuks ir silpnesnis akumuliatorius (pagal ampervalandes), tik tiek, kad jam žiauriai kirs per apkrovą, ypač prie žemesnių šalčių, nes kai įprastas akumuliatorius (ta prasme ne gelinis), tai kai šalta, jame nevyksta cheminės reakcijos ir t.t. Geriausia pasižiūrėti pagal rekomendacijas, kurias žino kiekviena parduotuvė, kuri jais prekiauja. Pagal mane, tai tau būtų minimumas - 72 Ah, o amperai renkami pagal lūkesčius, bet bent jau aš imčiau su kuo didesne startine srove, nes dyzeliniui varikliui akumuliatorius reikalingas tik užkūrimui...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 14:13
2012-02-07
13:45 zarachas rašė:
"Autopart Batteries" - lenkų gamyba. "MIDAC Batteries" - italų gamyba. Žiūrėk pagal amperus ir pan., o jeigu viskas taip pačiai, stovis panašus, tai pasilik "MIDAC Batteries" akumuliatorių... ;)
2012-02-07
13:55 rašė:
Beabejo kad pagal amperus:beer:.Autopart pagamintas 2011-12men 80Ah matavau ikrova ciki bet kai pabandymui buvau imetes i dzipuka, kuri pirkau isvis be akumo su paskirstymo dezes def.tai tas autopartas smigo ta nakti, kai spustelejo -28 berods."nuluzo"isviso, tad teko ikrauti.Itariu, tokiem salciam atsparus tik Bosch, Varta ir Delco:lol:.Tik signalke sukiauksejo kai bandziau vest ir pisssas.MIDAC net "neispakuotas"taciau tik 62Ah.Uztai idikatorius yra, kompaktiskesnis, ir dar lipdukas geras yra:"....rekomenduojamas moterims".Gal uztektu tu 62Ah "mergaitiskam"dzipukui Grand Vitara su 2, 0 Mazda dyzeliuku 70kw?
2012-02-07
14:02 zarachas rašė:
Nu va. Pasiteisino lenkiška produkcija, nes čia daug kas BANNER'ius gynė. Turėkit bėdą. VARTA akumuliatoriai gal dešimtoje vietoje, dėl DELCO vapšie nieko negirdėjęs, o BOSCH tai gal kokioje penktoje. Nu tiksliai neatsimenu, bet jie tikrai nėra patys geriausi (dabar, anksčiau gal ir buvo). Bandyk, bet realiai jis per silpnas, nebent labai geras variklis, tai užsuks ir silpnesnis akumuliatorius (pagal ampervalandes), tik tiek, kad jam žiauriai kirs per apkrovą, ypač prie žemesnių šalčių, nes kai įprastas akumuliatorius (ta prasme ne gelinis), tai kai šalta, jame nevyksta cheminės reakcijos ir t.t. Geriausia pasižiūrėti pagal rekomendacijas, kurias žino kiekviena parduotuvė, kuri jais prekiauja. Pagal mane, tai tau būtų minimumas - 72 Ah, o amperai renkami pagal lūkesčius, bet bent jau aš imčiau su kuo didesne startine srove, nes dyzeliniui varikliui akumuliatorius reikalingas tik užkūrimui... :smoke:
O as maniau kad Banneris austru.DELCO ti labai rimta ir sena amerikieciu autodaliu, irangos ir agregatu firma.Gamina nuo starteriu, variklio dirzu v.pompu iki akumu.Turbut per artimiausius speigus panesiosiu is namu autopart`a o pavasarejant permesiu MIDAC.zuzuki -mazdiec variklis tai tvarkingas, per visus speigus vedasi normaliai.Kazin kokie oreliai artejancia/kita savaite
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 14:16
2012-02-07
13:55 rašė:
Beabejo kad pagal amperus:beer:.Autopart pagamintas 2011-12men 80Ah matavau ikrova ciki bet kai pabandymui buvau imetes i dzipuka, kuri pirkau isvis be akumo su paskirstymo dezes def.tai tas autopartas smigo ta nakti, kai spustelejo -28 berods."nuluzo"isviso, tad teko ikrauti.Itariu, tokiem salciam atsparus tik Bosch, Varta ir Delco:lol:.Tik signalke sukiauksejo kai bandziau vest ir pisssas.MIDAC net "neispakuotas"taciau tik 62Ah.Uztai idikatorius yra, kompaktiskesnis, ir dar lipdukas geras yra:"....rekomenduojamas moterims".Gal uztektu tu 62Ah "mergaitiskam"dzipukui Grand Vitara su 2, 0 Mazda dyzeliuku 70kw?
2012-02-07
14:02 zarachas rašė:
Nu va. Pasiteisino lenkiška produkcija, nes čia daug kas BANNER'ius gynė. Turėkit bėdą. VARTA akumuliatoriai gal dešimtoje vietoje, dėl DELCO vapšie nieko negirdėjęs, o BOSCH tai gal kokioje penktoje. Nu tiksliai neatsimenu, bet jie tikrai nėra patys geriausi (dabar, anksčiau gal ir buvo). Bandyk, bet realiai jis per silpnas, nebent labai geras variklis, tai užsuks ir silpnesnis akumuliatorius (pagal ampervalandes), tik tiek, kad jam žiauriai kirs per apkrovą, ypač prie žemesnių šalčių, nes kai įprastas akumuliatorius (ta prasme ne gelinis), tai kai šalta, jame nevyksta cheminės reakcijos ir t.t. Geriausia pasižiūrėti pagal rekomendacijas, kurias žino kiekviena parduotuvė, kuri jais prekiauja. Pagal mane, tai tau būtų minimumas - 72 Ah, o amperai renkami pagal lūkesčius, bet bent jau aš imčiau su kuo didesne startine srove, nes dyzeliniui varikliui akumuliatorius reikalingas tik užkūrimui... :smoke:
2012-02-07
14:13 rašė:
O as maniau kad Banneris austru.DELCO ti labai rimta ir sena amerikieciu autodaliu, irangos ir agregatu firma.Gamina nuo starteriu, variklio dirzu v.pompu iki akumu.Turbut per artimiausius speigus panesiosiu is namu autopart`a o pavasarejant permesiu MIDAC.zuzuki -mazdiec variklis tai tvarkingas, per visus speigus vedasi normaliai.Kazin kokie oreliai artejancia/kita savaite
Atsiprašau. Taip, austrų gamybos, bet jie tikrai niekam tikę...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 14:19
na as seis metais pries ziema imeciau i v ecta b 2.0 dyzeliuka bosch s5 ziaurei patenkintas -32 uzkuriau laisvai berods antro karto
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 14:22
2012-02-07
14:19 rašė:
na as seis metais pries ziema imeciau i v ecta b 2.0 dyzeliuka bosch s5 ziaurei patenkintas -32 uzkuriau laisvai berods antro karto
Ne akumuliatoriuje esmė, ar užkuri, ar ne. Ta prasme, jeigu nusipirksi naują akumuliatorių, tai nereiškia, kad užsikursi bet kokį antikvarą. Esmė - variklio stovis. Jeigu geras ir prižiūrėtas motoras, tai ir su prastu akumuliatoriumi įmanoma užkurti...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 14:24
2012-02-07
14:19 rašė:
na as seis metais pries ziema imeciau i v ecta b 2.0 dyzeliuka bosch s5 ziaurei patenkintas -32 uzkuriau laisvai berods antro karto
2012-02-07
14:22 zarachas rašė:
Ne akumuliatoriuje esmė, ar užkuri, ar ne. Ta prasme, jeigu nusipirksi naują akumuliatorių, tai nereiškia, kad užsikursi bet kokį antikvarą. Esmė - variklio stovis. Jeigu geras ir prižiūrėtas motoras, tai ir su prastu akumuliatoriumi įmanoma užkurti... :)
bled buvau pries tai neaiskios kazkokios firmos pigu nusipirkes tai -20 ragas viena kart prasuki ir gatavas akumas
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 14:31
2012-02-07
14:19 rašė:
na as seis metais pries ziema imeciau i v ecta b 2.0 dyzeliuka bosch s5 ziaurei patenkintas -32 uzkuriau laisvai berods antro karto
2012-02-07
14:22 zarachas rašė:
Ne akumuliatoriuje esmė, ar užkuri, ar ne. Ta prasme, jeigu nusipirksi naują akumuliatorių, tai nereiškia, kad užsikursi bet kokį antikvarą. Esmė - variklio stovis. Jeigu geras ir prižiūrėtas motoras, tai ir su prastu akumuliatoriumi įmanoma užkurti... :)
2012-02-07
14:24 rašė:
bled buvau pries tai neaiskios kazkokios firmos pigu nusipirkes tai -20 ragas viena kart prasuki ir gatavas akumas
Ne tai turėjau omeny. Akumuliatorius tik užkūrimui ir reikalingas, ypač dyzeliui, nes jam reikia kaitinti pakaitinimo žvakes ir pan. Benzinui tai va svarbui skierką mestų ir px...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 14:32
2012-02-07
14:19 rašė:
na as seis metais pries ziema imeciau i v ecta b 2.0 dyzeliuka bosch s5 ziaurei patenkintas -32 uzkuriau laisvai berods antro karto
2012-02-07
14:22 zarachas rašė:
Ne akumuliatoriuje esmė, ar užkuri, ar ne. Ta prasme, jeigu nusipirksi naują akumuliatorių, tai nereiškia, kad užsikursi bet kokį antikvarą. Esmė - variklio stovis. Jeigu geras ir prižiūrėtas motoras, tai ir su prastu akumuliatoriumi įmanoma užkurti... :)
2012-02-07
14:24 rašė:
bled buvau pries tai neaiskios kazkokios firmos pigu nusipirkes tai -20 ragas viena kart prasuki ir gatavas akumas
Tai tas maniskis lenkiskas irgi puse sukio kuria prie -23 bet kai nakti bumbtelejo apie -30 tai tiek jam ir tereikejo-numiroooo, tiksliau issikvepe, tycia ikrauta idesiu nes artimiausiom naktim zada ~26.O kai atsils jei dar turesiu i tai permesiu italiska
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 14:40
Kuo šalčiau - tuo akumuliatoriui blogiau. Kaip jau anksčiau minėjau - prie žemos temperatūros jame nevyksta cheminės reakcijos, todėl jam sunku išlaikyti tokią pačią energiją ir galią, kaip prie aukštos temperatūros. Vasarą tokių problemų nebūna. Tada ir dyzeliai užsikuria su benzininiais akumuliatoriais (t.y. mažo amperažo), nes net ir prastesniuose akumuliatoriuose vyksta cheminės reakcijos, kas nesunkiai užveda automobilį. Esmė ta, kad geras akumuliatorius yra brangus, ypač galingam automobiliui. Pats draugei pirkau 74 Ah (amperų nepamenu) už 269 litus ir tarkim įdėjus į BMW 320 (reikalaujama 85-95 Ah) - jis tiesiog vos vilko, nors buvo visiškai naujas, ne brokas, ne padielka ir t.t. Aišku jis buvo pirktas į Renault Megane, kurią pavedė tik dėl to, kad variklis jau į pabaigą (tiksliau - žiedai), o šiaip tai be problemų kuria ir Opel Astra G automobilį ir kitus, kuriuose jis buvo įdėtas pabandymui...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 14:50
2012-02-07
14:40 zarachas rašė:
Kuo šalčiau - tuo akumuliatoriui blogiau. Kaip jau anksčiau minėjau - prie žemos temperatūros jame nevyksta cheminės reakcijos, todėl jam sunku išlaikyti tokią pačią energiją ir galią, kaip prie aukštos temperatūros. Vasarą tokių problemų nebūna. Tada ir dyzeliai užsikuria su benzininiais akumuliatoriais (t.y. mažo amperažo), nes net ir prastesniuose akumuliatoriuose vyksta cheminės reakcijos, kas nesunkiai užveda automobilį. Esmė ta, kad geras akumuliatorius yra brangus, ypač galingam automobiliui. Pats draugei pirkau 74 Ah (amperų nepamenu) už 269 litus ir tarkim įdėjus į BMW 320 (reikalaujama 85-95 Ah) - jis tiesiog vos vilko, nors buvo visiškai naujas, ne brokas, ne padielka ir t.t. Aišku jis buvo pirktas į Renault Megane, kurią pavedė tik dėl to, kad variklis jau į pabaigą (tiksliau - žiedai), o šiaip tai be problemų kuria ir Opel Astra G automobilį ir kitus, kuriuose jis buvo įdėtas pabandymui... :smoke:
Buvau Kauno g akumu pardej pirkt 3, 0TDI Q baterijos, tai vadybininkas nukraupino, esa 3, 0TDI 2, 7TDi ir 2, 5 TDI gamintojas rekomenduoja ir jau is gamyklos buna "gilios ikrovos" ar kazkas panasaus, labai brangus specifiniai akumai, turiu omeny ne tai, kad 100ah minimum bet kazkokia papildoma specifika, specialus akumai.Tai kas tai per bajeris, kad ne calcium technologies tai suprantu, tai gal taip vadinamas gelinis?Tuomet pirkau bošą apie 450LTL o tie"giluminiai"~800 litu, tik firmos nepamenu.Ar tai tik vadybininko išsikalinėjimas?
Vartotojas
2012-02-07 14:53
Lietuvoje jai perki VARTA ar BOSCH tai realiai perki vieną ir tą patį iš tos pačios gamyklos. Reklamos skamba gražiai iki 20 procentu geresnis užvedimas žiema tačiau turiu ir metu senumo Boscha ir db visai nauja Varta galiu pasakyti tik tiek, kad jai neturi kur dėti lt tada apsimoka mokėti už šituos vardus. -28 ir akumai negyvi o sena Koba veda be problemų. Nuvežus į garantija pirmiausiai išgirsite jūsų mašina sugedusi na ka ima testerį žiūri sako na paimsim pakrausim ir patikrinsim ir spėkit ką, kitą rytą vėl tas pat tačiau parnešus į šilta patalpa ir 1 h palaikius akumas atsigauna ir vediesi be jokių problem tai laukiu nesulaukiu šeštadienio manau reiks sugrūst kai kam vartą ten kur nesueina nes kol tem iki -25 vargais negalais užvedi gerai kad užtenka 3 max 4 apsukimų.
Vartotojas
2012-02-07 14:55
2012-02-07
14:40 zarachas rašė:
Kuo šalčiau - tuo akumuliatoriui blogiau. Kaip jau anksčiau minėjau - prie žemos temperatūros jame nevyksta cheminės reakcijos, todėl jam sunku išlaikyti tokią pačią energiją ir galią, kaip prie aukštos temperatūros. Vasarą tokių problemų nebūna. Tada ir dyzeliai užsikuria su benzininiais akumuliatoriais (t.y. mažo amperažo), nes net ir prastesniuose akumuliatoriuose vyksta cheminės reakcijos, kas nesunkiai užveda automobilį. Esmė ta, kad geras akumuliatorius yra brangus, ypač galingam automobiliui. Pats draugei pirkau 74 Ah (amperų nepamenu) už 269 litus ir tarkim įdėjus į BMW 320 (reikalaujama 85-95 Ah) - jis tiesiog vos vilko, nors buvo visiškai naujas, ne brokas, ne padielka ir t.t. Aišku jis buvo pirktas į Renault Megane, kurią pavedė tik dėl to, kad variklis jau į pabaigą (tiksliau - žiedai), o šiaip tai be problemų kuria ir Opel Astra G automobilį ir kitus, kuriuose jis buvo įdėtas pabandymui... :smoke:
2012-02-07
14:50 rašė:
Buvau Kauno g akumu pardej pirkt 3, 0TDI Q baterijos, tai vadybininkas nukraupino, esa 3, 0TDI 2, 7TDi ir 2, 5 TDI gamintojas rekomenduoja ir jau is gamyklos buna "gilios ikrovos" ar kazkas panasaus, labai brangus specifiniai akumai, turiu omeny ne tai, kad 100ah minimum bet kazkokia papildoma specifika, specialus akumai.Tai kas tai per bajeris, kad ne calcium technologies tai suprantu, tai gal taip vadinamas gelinis?Tuomet pirkau bošą apie 450LTL o tie"giluminiai"~800 litu, tik firmos nepamenu.Ar tai tik vadybininko išsikalinėjimas?
manau kolega panaršykite intike pagal gamintojus ir specifikacijas. tokie kaip jums kiso akumai manau reikalingi nebent jai yra start stop sistema
Vartotojas
2012-02-07 14:56
o Kauno g. tai čia Vilniuje? va ten ir pirkau galvos skausmus Varta ir Bosch nusivyliau juodai
Vartotojas
2012-02-07 14:59
na tai sakykit kad zinociau ateiciau koki geriausei akuma rinktis ta prasme firmos
Vartotojas
2012-02-07 15:04
Kad žinočiau manau nebučiau nusipirkęs vartos siep jai tiket pasakom tai geri mutlu o iš pigesniu koba ta turiu gal 5 metu veikia be problem
Vartotojas
2012-02-07 15:10
2012-02-07
15:04 rašė:
Kad žinočiau manau nebučiau nusipirkęs vartos:) siep jai tiket pasakom tai geri mutlu o iš pigesniu koba ta turiu gal 5 metu veikia be problem
reikes atsiminti mutlu katik skaiciau kad rusai labai juos megsta
Vartotojas
2012-02-07 15:15
BILTEMA akumuliatorius kas bade , tas nepasigailejo , as keturaty 4 metai turiu , tj kai pirkau jau buvo jis ydetas , , tj nei minusas , nei kas jam nebaisu , pas mane zelinis tad vartayt galima , , seip y auto noreciau toky , pas drauga volvoi toks yra ir buvo kj pirko norveguos , tj ir giria nes nepaveda prie minuso , ,, nors ir brangus labai, bet verta
assas
3586 / 0
2012-02-07 15:21
2012-02-07
13:42 rašė:
Sveiki, gal kas zinote kieno gamybos yra akumai Autopart Bateries ir MIDAC Bateries?MiDac kiek zinau italiski, bet visagaliam google nerandu tikslios info apie gamintojus.Tiesiog turime 2 visiskai naujus ir galvojam kuri is ju pasilikt kuri "isleist".Dekui uz info
2012-02-07
13:45 zarachas rašė:
"Autopart Batteries" - lenkų gamyba. "MIDAC Batteries" - italų gamyba. Žiūrėk pagal amperus ir pan., o jeigu viskas taip pačiai, stovis panašus, tai pasilik "MIDAC Batteries" akumuliatorių... ;)
2012-02-07
13:55 rašė:
Beabejo kad pagal amperus:beer:.Autopart pagamintas 2011-12men 80Ah matavau ikrova ciki bet kai pabandymui buvau imetes i dzipuka, kuri pirkau isvis be akumo su paskirstymo dezes def.tai tas autopartas smigo ta nakti, kai spustelejo -28 berods."nuluzo"isviso, tad teko ikrauti.Itariu, tokiem salciam atsparus tik Bosch, Varta ir Delco:lol:.Tik signalke sukiauksejo kai bandziau vest ir pisssas.MIDAC net "neispakuotas"taciau tik 62Ah.Uztai idikatorius yra, kompaktiskesnis, ir dar lipdukas geras yra:"....rekomenduojamas moterims".Gal uztektu tu 62Ah "mergaitiskam"dzipukui Grand Vitara su 2, 0 Mazda dyzeliuku 70kw?
nei bosc nepadejo naujas kury mokejau 320lt akumas kai paspaude -31 ir baner taipat nauja nupirkau ir tas uzsitrunpino kai buvo -29 abu buvo pirkti is kemi.abu buvo masinoje palikti per nakty ir ryte svio
Vartotojas
2012-02-07 15:24
2012-02-07
15:15 rašė:
BILTEMA akumuliatorius kas bade , tas nepasigailejo , as keturaty 4 metai turiu , tj kai pirkau jau buvo jis ydetas , , tj nei minusas , nei kas jam nebaisu , pas mane zelinis tad vartayt galima , , seip y auto noreciau toky , pas drauga volvoi toks yra ir buvo kj pirko norveguos , tj ir giria nes nepaveda prie minuso , ,, nors ir brangus labai, bet verta
kas bande , klafke streikuoja kazko
assas
3586 / 0
2012-02-07 15:24
2012-02-07
14:40 zarachas rašė:
Kuo šalčiau - tuo akumuliatoriui blogiau. Kaip jau anksčiau minėjau - prie žemos temperatūros jame nevyksta cheminės reakcijos, todėl jam sunku išlaikyti tokią pačią energiją ir galią, kaip prie aukštos temperatūros. Vasarą tokių problemų nebūna. Tada ir dyzeliai užsikuria su benzininiais akumuliatoriais (t.y. mažo amperažo), nes net ir prastesniuose akumuliatoriuose vyksta cheminės reakcijos, kas nesunkiai užveda automobilį. Esmė ta, kad geras akumuliatorius yra brangus, ypač galingam automobiliui. Pats draugei pirkau 74 Ah (amperų nepamenu) už 269 litus ir tarkim įdėjus į BMW 320 (reikalaujama 85-95 Ah) - jis tiesiog vos vilko, nors buvo visiškai naujas, ne brokas, ne padielka ir t.t. Aišku jis buvo pirktas į Renault Megane, kurią pavedė tik dėl to, kad variklis jau į pabaigą (tiksliau - žiedai), o šiaip tai be problemų kuria ir Opel Astra G automobilį ir kitus, kuriuose jis buvo įdėtas pabandymui... :smoke:
2012-02-07
14:50 rašė:
Buvau Kauno g akumu pardej pirkt 3, 0TDI Q baterijos, tai vadybininkas nukraupino, esa 3, 0TDI 2, 7TDi ir 2, 5 TDI gamintojas rekomenduoja ir jau is gamyklos buna "gilios ikrovos" ar kazkas panasaus, labai brangus specifiniai akumai, turiu omeny ne tai, kad 100ah minimum bet kazkokia papildoma specifika, specialus akumai.Tai kas tai per bajeris, kad ne calcium technologies tai suprantu, tai gal taip vadinamas gelinis?Tuomet pirkau bošą apie 450LTL o tie"giluminiai"~800 litu, tik firmos nepamenu.Ar tai tik vadybininko išsikalinėjimas?
taip teisybe tom masinom patariu pirkti tik is salono spec uzsakymu jei nenori konpe tureti klaidu pvz kaip sia ziema
Vartotojas
2012-02-07 15:24
2012-02-07
13:45 zarachas rašė:
"Autopart Batteries" - lenkų gamyba. "MIDAC Batteries" - italų gamyba. Žiūrėk pagal amperus ir pan., o jeigu viskas taip pačiai, stovis panašus, tai pasilik "MIDAC Batteries" akumuliatorių... ;)
2012-02-07
13:55 rašė:
Beabejo kad pagal amperus:beer:.Autopart pagamintas 2011-12men 80Ah matavau ikrova ciki bet kai pabandymui buvau imetes i dzipuka, kuri pirkau isvis be akumo su paskirstymo dezes def.tai tas autopartas smigo ta nakti, kai spustelejo -28 berods."nuluzo"isviso, tad teko ikrauti.Itariu, tokiem salciam atsparus tik Bosch, Varta ir Delco:lol:.Tik signalke sukiauksejo kai bandziau vest ir pisssas.MIDAC net "neispakuotas"taciau tik 62Ah.Uztai idikatorius yra, kompaktiskesnis, ir dar lipdukas geras yra:"....rekomenduojamas moterims".Gal uztektu tu 62Ah "mergaitiskam"dzipukui Grand Vitara su 2, 0 Mazda dyzeliuku 70kw?
2012-02-07
15:21 assas rašė:
nei bosc nepadejo naujas kury mokejau 320lt akumas kai paspaude -31 ir baner taipat nauja nupirkau ir tas uzsitrunpino kai buvo -29 abu buvo pirkti is kemi.abu buvo masinoje palikti per nakty ir ryte svio
va va sakau jai perki varta, bosch, ar ta pati baneri tai jau lauk ryte kas užvestų, o šaip tai nervas ima tik pinigų tikiesi kad bus norm o ištikro šššššš
Vartotojas
2012-02-07 15:25
eurostar naujas y peza ydetas , paspaude -28 ir vos gyvas , hankook panasei ,
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 15:26
2012-02-07
14:40 zarachas rašė:
Kuo šalčiau - tuo akumuliatoriui blogiau. Kaip jau anksčiau minėjau - prie žemos temperatūros jame nevyksta cheminės reakcijos, todėl jam sunku išlaikyti tokią pačią energiją ir galią, kaip prie aukštos temperatūros. Vasarą tokių problemų nebūna. Tada ir dyzeliai užsikuria su benzininiais akumuliatoriais (t.y. mažo amperažo), nes net ir prastesniuose akumuliatoriuose vyksta cheminės reakcijos, kas nesunkiai užveda automobilį. Esmė ta, kad geras akumuliatorius yra brangus, ypač galingam automobiliui. Pats draugei pirkau 74 Ah (amperų nepamenu) už 269 litus ir tarkim įdėjus į BMW 320 (reikalaujama 85-95 Ah) - jis tiesiog vos vilko, nors buvo visiškai naujas, ne brokas, ne padielka ir t.t. Aišku jis buvo pirktas į Renault Megane, kurią pavedė tik dėl to, kad variklis jau į pabaigą (tiksliau - žiedai), o šiaip tai be problemų kuria ir Opel Astra G automobilį ir kitus, kuriuose jis buvo įdėtas pabandymui... :smoke:
2012-02-07
14:50 rašė:
Buvau Kauno g akumu pardej pirkt 3, 0TDI Q baterijos, tai vadybininkas nukraupino, esa 3, 0TDI 2, 7TDi ir 2, 5 TDI gamintojas rekomenduoja ir jau is gamyklos buna "gilios ikrovos" ar kazkas panasaus, labai brangus specifiniai akumai, turiu omeny ne tai, kad 100ah minimum bet kazkokia papildoma specifika, specialus akumai.Tai kas tai per bajeris, kad ne calcium technologies tai suprantu, tai gal taip vadinamas gelinis?Tuomet pirkau bošą apie 450LTL o tie"giluminiai"~800 litu, tik firmos nepamenu.Ar tai tik vadybininko išsikalinėjimas?
Ne. Gelinis, tai nuo vartymosi. Pas jį viduje vietoj rūgšties yra toks spec. gelis. Nu čia jau viena iš naujesnių technologijų, bet jį naudoja dažniausiai sporte, nes juk įprastą akumuliatorių apvertus ir ilgiau palaikius gali jau išmesti, o su tuo gali daryti ką tik nori, tik kad jo kaina kandžiojasi ir kaina kokiais 500 litų brangesnė. Ne, juk 100 Ah naudoja jau nuo 2, 0 l variklio, tai jeigu 2, 5 ar 2, 7, ar 3, 0 l, tai tada dedasi dar galingesni, t.y. dažniausiai iki 150 Ah, o kas yra galinga, tai ir kainuoja...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 15:28
pries kokius gal 8 metus varta akumai buvo tikrai geri , skorpe , asconoi , esery , vectroi buvo daug daug metu , auto keites , o akumas tas pats , ir ziema ir vasara laike , kol atejo senatve
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 15:41
Tokios temos užkabliuoja diskutuoti apie akumuliatorius...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 16:12
pries ziema pirkau hunstoff 65ah akuma signedoj, tai likau patenkintas, benzinu prie salciu kokie jie bebuvo uzkurdavo pirmu bandymu, pakainavo kiek brangiau nei turguj ar senukuose (240 pinigu) bet nesigailiu
Vartotojas
2012-02-07 16:41
Nu wa ir man teko pakeisi akumuliatoriu, nes senasis nusprogdawo jau nuo mages klausymo pasirinkom BOSH S5 ( ce tas kiek suprantu klase) 74ah ir 750a ir tikrai likom patenkinti, per siuos salcius neturejom jokiu problemu , kitas pirkinys taipogi bus BOSH
Vartotojas
2012-02-07 16:52
Siaip jau svarbiausias dalykas perkant akumuliatoriu, zinoti kada jis buvo uzpildytas. Lietuvoj tai jie buna ilga laika praguleje sandeliuose, o kada uzpildyti ir niekas nenurodo... kai akumas stovi ilga laika nekraunamas, oksiduojasi jo ploksteles. Del to mazeja ploksteliu plotas ir krenta itampa.
Vartotojas
2012-02-07 16:53
2012-02-07
16:41 rašė:
Nu wa ir man teko pakeisi akumuliatoriu, nes senasis nusprogdawo jau nuo mages klausymo :) pasirinkom BOSH S5 ( ce tas kiek suprantu klase) 74ah ir 750a ir tikrai likom patenkinti, per siuos salcius neturejom jokiu problemu :), kitas pirkinys taipogi bus BOSH :):thumbup:
va butent ir as toki pati lygei nusipirkau tai no problem
Vartotojas
2012-02-07 16:54
2012-02-07
16:41 rašė:
Nu wa ir man teko pakeisi akumuliatoriu, nes senasis nusprogdawo jau nuo mages klausymo :) pasirinkom BOSH S5 ( ce tas kiek suprantu klase) 74ah ir 750a ir tikrai likom patenkinti, per siuos salcius neturejom jokiu problemu :), kitas pirkinys taipogi bus BOSH :):thumbup:
bosch
Vartotojas
2012-02-07 17:06
2012-02-07
14:40 zarachas rašė:
Kuo šalčiau - tuo akumuliatoriui blogiau. Kaip jau anksčiau minėjau - prie žemos temperatūros jame nevyksta cheminės reakcijos, todėl jam sunku išlaikyti tokią pačią energiją ir galią, kaip prie aukštos temperatūros. Vasarą tokių problemų nebūna. Tada ir dyzeliai užsikuria su benzininiais akumuliatoriais (t.y. mažo amperažo), nes net ir prastesniuose akumuliatoriuose vyksta cheminės reakcijos, kas nesunkiai užveda automobilį. Esmė ta, kad geras akumuliatorius yra brangus, ypač galingam automobiliui. Pats draugei pirkau 74 Ah (amperų nepamenu) už 269 litus ir tarkim įdėjus į BMW 320 (reikalaujama 85-95 Ah) - jis tiesiog vos vilko, nors buvo visiškai naujas, ne brokas, ne padielka ir t.t. Aišku jis buvo pirktas į Renault Megane, kurią pavedė tik dėl to, kad variklis jau į pabaigą (tiksliau - žiedai), o šiaip tai be problemų kuria ir Opel Astra G automobilį ir kitus, kuriuose jis buvo įdėtas pabandymui... :smoke:
2012-02-07
14:50 rašė:
Buvau Kauno g akumu pardej pirkt 3, 0TDI Q baterijos, tai vadybininkas nukraupino, esa 3, 0TDI 2, 7TDi ir 2, 5 TDI gamintojas rekomenduoja ir jau is gamyklos buna "gilios ikrovos" ar kazkas panasaus, labai brangus specifiniai akumai, turiu omeny ne tai, kad 100ah minimum bet kazkokia papildoma specifika, specialus akumai.Tai kas tai per bajeris, kad ne calcium technologies tai suprantu, tai gal taip vadinamas gelinis?Tuomet pirkau bošą apie 450LTL o tie"giluminiai"~800 litu, tik firmos nepamenu.Ar tai tik vadybininko išsikalinėjimas?
2012-02-07
15:26 zarachas rašė:
Ne. Gelinis, tai nuo vartymosi. Pas jį viduje vietoj rūgšties yra toks spec. gelis. Nu čia jau viena iš naujesnių technologijų, bet jį naudoja dažniausiai sporte, nes juk įprastą akumuliatorių apvertus ir ilgiau palaikius gali jau išmesti, o su tuo gali daryti ką tik nori, tik kad jo kaina kandžiojasi ir kaina kokiais 500 litų brangesnė. Ne, juk 100 Ah naudoja jau nuo 2, 0 l variklio, tai jeigu 2, 5 ar 2, 7, ar 3, 0 l, tai tada dedasi dar galingesni, t.y. dažniausiai iki 150 Ah, o kas yra galinga, tai ir kainuoja... :thumbup:
Tai as neteisingai isgirdau, turbut sake gelinis o ne giluminis, nes kalbejome apie allroad ir quatrine su tuo vadybininku.Dar galvojom po to kas per giluminis ar gylinis, reiskia gelinis
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 17:41
2012-02-07
14:50 rašė:
Buvau Kauno g akumu pardej pirkt 3, 0TDI Q baterijos, tai vadybininkas nukraupino, esa 3, 0TDI 2, 7TDi ir 2, 5 TDI gamintojas rekomenduoja ir jau is gamyklos buna "gilios ikrovos" ar kazkas panasaus, labai brangus specifiniai akumai, turiu omeny ne tai, kad 100ah minimum bet kazkokia papildoma specifika, specialus akumai.Tai kas tai per bajeris, kad ne calcium technologies tai suprantu, tai gal taip vadinamas gelinis?Tuomet pirkau bošą apie 450LTL o tie"giluminiai"~800 litu, tik firmos nepamenu.Ar tai tik vadybininko išsikalinėjimas?
2012-02-07
15:26 zarachas rašė:
Ne. Gelinis, tai nuo vartymosi. Pas jį viduje vietoj rūgšties yra toks spec. gelis. Nu čia jau viena iš naujesnių technologijų, bet jį naudoja dažniausiai sporte, nes juk įprastą akumuliatorių apvertus ir ilgiau palaikius gali jau išmesti, o su tuo gali daryti ką tik nori, tik kad jo kaina kandžiojasi ir kaina kokiais 500 litų brangesnė. Ne, juk 100 Ah naudoja jau nuo 2, 0 l variklio, tai jeigu 2, 5 ar 2, 7, ar 3, 0 l, tai tada dedasi dar galingesni, t.y. dažniausiai iki 150 Ah, o kas yra galinga, tai ir kainuoja... :thumbup:
2012-02-07
17:06 rašė:
Tai as neteisingai isgirdau, turbut sake gelinis o ne giluminis, nes kalbejome apie allroad ir quatrine su tuo vadybininku.Dar galvojom po to kas per giluminis ar gylinis, reiskia gelinis
Teisingai išgirdai, tik aš nelabai susidūręs su tais echolotiniais akumuliatoriais, todėl atsakiau tik apie gelinius, nes apie tuos esu girdėjęs, skaitęs ir domėjęsis. Aš kaip supratau, tai tau siūlė specialų akumuliatorių, kuriuos naudoja valtyse, jachtose ir pan. Nu jie pagr. būna laivuose nes jų iškrovimo laikas yra originaliai padidintas. Jie skirti naudoti kaip mobilūs maitinimo šaltiniai įvairiai įrangai - keltuvams, navigacijos ir apšvietimo sistemoms, valtims, jachtoms ir pan. Šiems akumuliatoriams nekenkia giluminiai iškrovimai, nepraranda savo savybių po daugelio iškrovimo - įkrovimo ciklų. Teorinis tarnavimo laikas apie 300 ciklų, taip kad nėra amžinas. Nu ir kainos pagrinde svyruoja nuo 300 litų iki 900 litų, bet aišku yra ir brangesnių, tiesiog gerus aukumuliatorius retai kas perka, nes jie ne amžini...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 18:53
o kas gamina originalius wauxhall akumus?
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 18:57
2012-02-07
18:53 rašė:
o kas gamina originalius wauxhall akumus?:shocking:
Tai vokiečiai...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 19:06
2012-02-07
18:53 rašė:
o kas gamina originalius wauxhall akumus?:shocking:
2012-02-07
18:57 zarachas rašė:
Tai vokiečiai... :)
a, tai ka kas gamina auto tas gamina akuma?nesirisa kaskaip, ten keli uzrasai yra vokiski gal isten?idomu butu suzinoti tikra gamintoja kad nereikti tampiti autones didziauses saltis -4,
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 19:20
2012-02-07
18:53 rašė:
o kas gamina originalius wauxhall akumus?:shocking:
2012-02-07
18:57 zarachas rašė:
Tai vokiečiai... :)
2012-02-07
19:06 rašė:
a:shocking:, tai ka kas gamina auto tas gamina akuma?nesirisa kaskaip, ten keli uzrasai yra vokiski gal isten?idomu butu suzinoti tikra gamintoja kad nereikti tampiti auto:lol:nes didziauses saltis -4, :helpsmilie:
Tai jeigu būtų originalus, tai matytum iš karto, nes būtų "GM" inicialai. Rišasi, nes automobilių gamintojai gamina ne tik kėbulą, bet ir visus navarotus ir patogumus. Filialuose visko gal ir negamina, bet pagrindiniame centre, tai tikrai. Tai čia ne nuo gamintojo priklauso, ar tampysi, ar ne...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 19:23
berga 80ah, suka be problemu ir prie - 30, 2008 metu akumas, kuris buvo perkant su masina
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 19:29
2012-02-07
19:23 rašė:
berga 80ah, suka be problemu ir prie - 30, 2008 metu akumas, kuris buvo perkant su masina:thumbup:
Aš tai nusivyliau "BERGA", pas mane chuligane toks buvo, bet mažas ir senas, tai net šilumoje nepakurdavo mano bolido...
It's not a hobby - it's way of life!
Vartotojas
2012-02-07 19:33
ziurejau, dar ir dabar tokiu yra kaip mano, kaina 300.
Vartotojas
2012-02-07 19:33
o tai apskritai, kokie yra patys geriausi?koks top 5?
zarachas
4021 / 0
2012-02-07 19:39
2012-02-07
19:33 rašė:
o tai apskritai, kokie yra patys geriausi?:beer:koks top 5?
Skonio reikalas čia. Visi yra savotiškai geri...
Minėtasis:
http://images57.fotki.com/v496/photos/3/1521083/9969703/BMW32411-vi.jpg
Minėtasis:
http://images57.fotki.com/v496/photos/3/1521083/9969703/BMW32411-vi.jpg
It's not a hobby - it's way of life!
assas
3586 / 0
2012-02-07 19:52
zmones atsipeikikit matote kad rusu laikai baigesi kur technika griudavo bet ir pats susitaisydavai o tai ne dabar kad be specialistu pvz kaip alektrikas nebegali apseiti jei auto turi virs 2000metu.tad visiems reikia gyventi tad vieni is akumu gyvena kiti is padangu gamintjai ziuri kad greiciau susidevetu ir pirktu vel naujas taip ir akumuliatorius kaip ir kitas detales
Vartotojas
2012-02-07 20:02
2012-02-07
19:52 assas rašė:
zmones atsipeikikit matote kad rusu laikai baigesi kur technika griudavo bet ir pats susitaisydavai o tai ne dabar kad be specialistu pvz kaip alektrikas nebegali apseiti jei auto turi virs 2000metu.tad visiems reikia gyventi tad vieni is akumu gyvena kiti is padangu gamintjai ziuri kad greiciau susidevetu ir pirktu vel naujas taip ir akumuliatorius kaip ir kitas detales
Daugiau taip galvosi, maziau pasieksi-----Isbandyta
Vartotojas
2012-02-07 20:04
2012-02-07
18:57 zarachas rašė:
Tai vokiečiai... :)
2012-02-07
19:06 rašė:
a:shocking:, tai ka kas gamina auto tas gamina akuma?nesirisa kaskaip, ten keli uzrasai yra vokiski gal isten?idomu butu suzinoti tikra gamintoja kad nereikti tampiti auto:lol:nes didziauses saltis -4, :helpsmilie:
2012-02-07
19:20 zarachas rašė:
Tai jeigu būtų originalus, tai matytum iš karto, nes būtų "GM" inicialai. Rišasi, nes automobilių gamintojai gamina ne tik kėbulą, bet ir visus navarotus ir patogumus. Filialuose visko gal ir negamina, bet pagrindiniame centre, tai tikrai. Tai čia ne nuo gamintojo priklauso, ar tampysi, ar ne... ;)
nu uzrasyta wauxhall, itarimas kad nekeistas 8 metus, bet lempuke zale, reiskia geras?
Vartotojas
2012-02-07 20:06
2012-02-07
19:06 rašė:
a:shocking:, tai ka kas gamina auto tas gamina akuma?nesirisa kaskaip, ten keli uzrasai yra vokiski gal isten?idomu butu suzinoti tikra gamintoja kad nereikti tampiti auto:lol:nes didziauses saltis -4, :helpsmilie:
2012-02-07
19:20 zarachas rašė:
Tai jeigu būtų originalus, tai matytum iš karto, nes būtų "GM" inicialai. Rišasi, nes automobilių gamintojai gamina ne tik kėbulą, bet ir visus navarotus ir patogumus. Filialuose visko gal ir negamina, bet pagrindiniame centre, tai tikrai. Tai čia ne nuo gamintojo priklauso, ar tampysi, ar ne... ;)
2012-02-07
20:04 rašė:
nu uzrasyta wauxhall, itarimas kad nekeistas 8 metus, bet lempuke zale, reiskia geras?:shocking:
Matyt laiko, gera firma
assas
3586 / 0
2012-02-07 20:06
2012-02-07
19:52 assas rašė:
zmones atsipeikikit matote kad rusu laikai baigesi kur technika griudavo bet ir pats susitaisydavai o tai ne dabar kad be specialistu pvz kaip alektrikas nebegali apseiti jei auto turi virs 2000metu.tad visiems reikia gyventi tad vieni is akumu gyvena kiti is padangu gamintjai ziuri kad greiciau susidevetu ir pirktu vel naujas taip ir akumuliatorius kaip ir kitas detales
2012-02-07
20:02 rašė:
Daugiau taip galvosi, maziau pasieksi-----Isbandyta:D
konkreciai prie ko cia siekis nesupratau?
Vartotojas
2012-02-07 20:07
2012-02-07
19:52 assas rašė:
zmones atsipeikikit matote kad rusu laikai baigesi kur technika griudavo bet ir pats susitaisydavai o tai ne dabar kad be specialistu pvz kaip alektrikas nebegali apseiti jei auto turi virs 2000metu.tad visiems reikia gyventi tad vieni is akumu gyvena kiti is padangu gamintjai ziuri kad greiciau susidevetu ir pirktu vel naujas taip ir akumuliatorius kaip ir kitas detales
2012-02-07
20:02 rašė:
Daugiau taip galvosi, maziau pasieksi-----Isbandyta:D
2012-02-07
20:06 assas rašė:
konkreciai prie ko cia siekis nesupratau?
Ne tau suprast.....
Jūsų žinutė |
|