Vartotojas
2013-11-03 12:05
Kaip laiko 1.7 TD varikliai, kaip remontai, dalys pigios ar brangios, patvarūs jie?
Vartotojas
2013-11-03 12:07
visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
užmušt galima net tanko variklį
fregis
20 / 0
2013-11-03 12:10
kuris 1.7td? nes jie buvo du vienas geras kitas traktorius... -ta prasme traukos nerasta, patikimumo irgi siaip...
Vartotojas
2013-11-03 12:15
2013-11-03
12:07 rašė:
visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
užmušt galima net tanko variklį
smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
Vartotojas
2013-11-03 12:17
2013-11-03
12:10 fregis rašė:
kuris 1.7td? nes jie buvo du :) vienas geras kitas traktorius... :D -ta prasme traukos nerasta, patikimumo irgi siaip...
dveji? kuo skiriasi? kaip atskirti?
Vartotojas
2013-11-03 12:39
50kw vokiskas o tie 55kw japoniski.
wagen
1829 / 0
2013-11-03 12:43
2013-11-03
12:07 rašė:
visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
užmušt galima net tanko variklį
2013-11-03
12:15 rašė:
smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
tikrai nevisi varikliai geri, nes varikliu resursai labai jau skiriasi....
Vartotojas
2013-11-03 13:12
2013-11-03
12:39 rašė:
50kw vokiskas o tie 55kw japoniski.
tai speju japoniski geresni? ar vokiski
Vartotojas
2013-11-03 13:40
2013-11-03
12:39 rašė:
50kw vokiskas o tie 55kw japoniski.
2013-11-03
13:12 rašė:
tai speju japoniski geresni? ar vokiski
Vokiski!
Vartotojas
2013-11-03 14:35
2013-11-03
12:07 rašė:
visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
užmušt galima net tanko variklį
2013-11-03
12:15 rašė:
smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
2013-11-03
12:43 wagen rašė:
tikrai nevisi varikliai geri, nes varikliu resursai labai jau skiriasi....
o ka mes ir sakome-NUJOTI DEL PER DIDELES RIDOS.Taip, vokisko 1, 7 dyzelio resursas zenkliai didesnis negu TD opelio jolab negu 1, 7TD itercoleriu isuzinio .Bet is geru ranku paemus neturetu kilt problemu nei su visnu nei su kitu.O is kokiu sukciu ar alkašnikų simeikos, tinginių komandos nupirkus ispiderasinta groba jau po poras dienu ramontosi.
Vartotojas
2013-11-03 15:46
Turėjau 1.7 TD isuzu ir beje 60 kw jie yra, ir tikrai galios užteko ir sanaudos geros, per tris metus nekišau rankų prie variklio, neskaitau diržų ir tepalų keitimo ir nesigailiu, kad pirkau toki ir žiemą kuriau be vargo tampyt nereikejo. O vokiškas 40 kažkeli kw tai atrodo silpnokai
Vartotojas
2013-11-03 16:06
2013-11-03
12:07 rašė:
visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
užmušt galima net tanko variklį
2013-11-03
12:15 rašė:
smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
Panevėžys
Kompresimetrą turiu, tik nežinau kokiam varikliui tau reikia išmatuot kompresiją, o ir tepalo slėgį.
Kadangi pagrinde dirbu su VW dyzeliais, tai visa įranga (tiksliau antgaliai) labiau pritaikyta jiems
Kompresimetrą turiu, tik nežinau kokiam varikliui tau reikia išmatuot kompresiją, o ir tepalo slėgį.
Kadangi pagrinde dirbu su VW dyzeliais, tai visa įranga (tiksliau antgaliai) labiau pritaikyta jiems
Vartotojas
2013-11-03 16:35
2013-11-03
12:07 rašė:
visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
užmušt galima net tanko variklį
2013-11-03
12:15 rašė:
smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
2013-11-03
16:06 rašė:
Panevėžys
Kompresimetrą turiu, tik nežinau kokiam varikliui tau reikia išmatuot kompresiją, o ir tepalo slėgį.
Kadangi pagrinde dirbu su VW dyzeliais, tai visa įranga (tiksliau antgaliai) labiau pritaikyta jiems
Kompresimetrą turiu, tik nežinau kokiam varikliui tau reikia išmatuot kompresiją, o ir tepalo slėgį.
Kadangi pagrinde dirbu su VW dyzeliais, tai visa įranga (tiksliau antgaliai) labiau pritaikyta jiems
Kolkas konkreciai jokiam nereikia, Vilniuje neliko ne vieno meistro kuris tai daro, tiksliau liko keliuose perkrautuose nerimtuose servisuose jie ziauriai uzsieme ir net sutartu laiku pas juos pauplti jokiu sansu del tokios smulkmenos.KITI-DYYZELSERVISAS LIEPKALNIOM GATVĖJE MATUOJA BET IRGI SU NIUANSAIS, NAUJESNIEMS MODELIAMS PO 60 LITU UZ CILINDRA PAPRASTESNIEMS DYZELIAMS PO 40 IR UZSIRASYTI VOS NE PRIES MENESI REIKIA.Kartais buna kad susitri, o atejus laikui nuvaziuoji ir tenka laukti pusdieni, ne net kuris auto savininkas sutinka tiek laukti.PATS TURIU GER KOMPA.Na tiesiog pasiteravau, turesiu omeny.Manau vien kompiuterines diagnostikos perkant uz 30 ar 40t litu auto nepapakanka.Beje, ar gali kompas parodyti kad problema su variklio cilindru kaip pvz rodomklaida kad su automato valdymu buvo nesklandumu nors pries puse metu atminti lieka klaida auto kompe ir ta klaida nuskaito diagnostikos kompas?
Vartotojas
2013-11-03 16:39
jokios mechaninės dalies kompas nerodė ir niekada nerodys jei ten nebus daviklio. Kompresijos su kompu neišmatuosi, o perkant mašiną retas kuris pardavėjas sutiks, kad kažkas sūkiotų forsunkes ar pakaitinimo žvakes šiai procedūrai atlikt. Be to kompresijos matavimui irgi yra savų niuansų dėl parodymų paklaidos, nes kompresija turi būti matuojama tik šltam varikliui ir tik po vieną cilindrą išsukant, kad starteris suktų variklį natūraliu greičiu, koks yra kuriant šaltą variklį. Jei kompresija bus matuojama išsukus visas forsunkes ar žvakes ir šiltam, tai tokie parodymai praktiškai nieko verti
Vartotojas
2013-11-04 18:17
Tai japoniški Isuzu prastesni, nes dalys brangesnės ir sunkiau gaut?
Vartotojas
2013-11-04 18:20
2013-11-03
16:39 rašė:
jokios mechaninės dalies kompas nerodė ir niekada nerodys jei ten nebus daviklio. Kompresijos su kompu neišmatuosi, o perkant mašiną retas kuris pardavėjas sutiks, kad kažkas sūkiotų forsunkes ar pakaitinimo žvakes šiai procedūrai atlikt. Be to kompresijos matavimui irgi yra savų niuansų dėl parodymų paklaidos, nes kompresija turi būti matuojama tik šltam varikliui ir tik po vieną cilindrą išsukant, kad starteris suktų variklį natūraliu greičiu, koks yra kuriant šaltą variklį. Jei kompresija bus matuojama išsukus visas forsunkes ar žvakes ir šiltam, tai tokie parodymai praktiškai nieko verti
Ar neapsirikot, gal šaltam reikia matuoti.Faktas, kompas gali parodyt puskštukų darbą, visas kt smulkmes bet kompresijos aišku ne.Per žvakes lengviau.
Vartotojas
2013-11-04 18:24
2013-11-03
16:39 rašė:
jokios mechaninės dalies kompas nerodė ir niekada nerodys jei ten nebus daviklio. Kompresijos su kompu neišmatuosi, o perkant mašiną retas kuris pardavėjas sutiks, kad kažkas sūkiotų forsunkes ar pakaitinimo žvakes šiai procedūrai atlikt. Be to kompresijos matavimui irgi yra savų niuansų dėl parodymų paklaidos, nes kompresija turi būti matuojama tik šltam varikliui ir tik po vieną cilindrą išsukant, kad starteris suktų variklį natūraliu greičiu, koks yra kuriant šaltą variklį. Jei kompresija bus matuojama išsukus visas forsunkes ar žvakes ir šiltam, tai tokie parodymai praktiškai nieko verti
2013-11-04
18:20 rašė:
Ar neapsirikot, gal šaltam reikia matuoti.Faktas, kompas gali parodyt puskštukų darbą, visas kt smulkmes bet kompresijos aišku ne.Per žvakes lengviau.:smoke:
neapsirikau, tik vieną raidę praleidau. Perskaitęs dar kartą ką parašiau pamačiau , kad žodyje trūksta raidės "a"
Tiksliausi parodymai matuojant kompresiją šaltam varikliui.
Dėkui už pastebėjimą klaidos
Tiksliausi parodymai matuojant kompresiją šaltam varikliui.
Dėkui už pastebėjimą klaidos
Vartotojas
2013-11-04 18:25
Beje purkštukų kuro išpurškimo ar myžimo kokybės kompas nerodo
Vartotojas
2013-11-04 18:30
2013-11-04
18:25 rašė:
Beje purkštukų kuro išpurškimo ar myžimo kokybės kompas nerodo
jei kuris nors mires?
Vartotojas
2013-11-04 18:33
kuro purškimo nerodo
Rodo tik nebent kokią dozę išpurškia ką duoda siurblys (ir tai tik elektriniams purkštukams), bet kaip išpurškimas vyksta to nerodo
Rodo tik nebent kokią dozę išpurškia ką duoda siurblys (ir tai tik elektriniams purkštukams), bet kaip išpurškimas vyksta to nerodo
Vartotojas
2013-11-04 18:39
2013-11-04
18:33 rašė:
kuro purškimo nerodo
Rodo tik nebent kokią dozę išpurškia ką duoda siurblys (ir tai tik elektriniams purkštukams), bet kaip išpurškimas vyksta to nerodo
Rodo tik nebent kokią dozę išpurškia ką duoda siurblys (ir tai tik elektriniams purkštukams), bet kaip išpurškimas vyksta to nerodo
Tai galbut placiaja prasme geriau rinktis 2, 7 TDI Audi A6 negu 3, 0TDI ar jie abu el.pusksukus turi?Kiek girdejau tai 2, 7 gersnis, maziau elektronikos ir sun grandine.Nezinau ar ir 3, 0 turi chain bet kuris patikimesnis?
Vartotojas
2013-11-04 18:42
neslėpsiu - šių variklių dar nečiupinėjau, todėl negaliu nieko konkretaus pasakyt
Vartotojas
2013-11-04 19:07
3.0tdi truputi ciupinejau...
commonrailas siurbli suka dirzas, velenus grandine, kad grandine pakeisti reik istraukti varikli, nes ji nuo smagracio galo eina, vietos nera.
butent ta
3.0tdi buvo mustu priekiu, teko ketvirciuoti, dalys nepigios...
vaziuoja smagiai, variau i kauno turgu, sanaudos apie 8ltr.
bet kad juos kazkas girtu, taip pat negirdejau...
commonrailas siurbli suka dirzas, velenus grandine, kad grandine pakeisti reik istraukti varikli, nes ji nuo smagracio galo eina, vietos nera.
butent ta
3.0tdi buvo mustu priekiu, teko ketvirciuoti, dalys nepigios...
vaziuoja smagiai, variau i kauno turgu, sanaudos apie 8ltr.
bet kad juos kazkas girtu, taip pat negirdejau...
Vartotojas
2013-11-04 19:08
manau supratai, kad jei comonrailas, tai purkstukai elektra
2.7 neciupinejau.
2.7 neciupinejau.
fregis
20 / 0
2013-11-14 10:52
1.7 td japoniskas zymiai gersnis nei tas vokiskas.
Daliu atzvilgiu: japonisko dalys pigesnes nei to vokisko, reikejo variklio bloko vokiskam ir kitu daliu, niekas nieko neturi nes deficitas (buvau pats nustebes) visi turi ir isuzu.
Japoniskas zymiai geriau "sukasi", 10kw tik skirtumas bet opelinis tai troleibusas, o ir palyginus nedaug valgo
Kuriasi prie -30 kaip prie -5.
Pats variklis nera sudetyngas, bet nekiekvienas kaimo jurgis gali ji rinkti nes reikalauja kruopstumo.
Apie variklio ilgaamziskuma, as ir dar zinau zmoniu kurie vazinejo vietoj 0.7 bar-2 bar turba pucia ir dyzeli suko virs 5K, ir jis laiko. Jei virsyje variklio standartini galinguma 2x ir jis laiko tai ka galima pasakyti apie jo patikimuma?
Daliu atzvilgiu: japonisko dalys pigesnes nei to vokisko, reikejo variklio bloko vokiskam ir kitu daliu, niekas nieko neturi nes deficitas (buvau pats nustebes) visi turi ir isuzu.
Japoniskas zymiai geriau "sukasi", 10kw tik skirtumas bet opelinis tai troleibusas, o ir palyginus nedaug valgo
Kuriasi prie -30 kaip prie -5.
Pats variklis nera sudetyngas, bet nekiekvienas kaimo jurgis gali ji rinkti nes reikalauja kruopstumo.
Apie variklio ilgaamziskuma, as ir dar zinau zmoniu kurie vazinejo vietoj 0.7 bar-2 bar turba pucia ir dyzeli suko virs 5K, ir jis laiko. Jei virsyje variklio standartini galinguma 2x ir jis laiko tai ka galima pasakyti apie jo patikimuma?
fregis
20 / 0
2013-11-14 10:58
vienintelis isuzu minusas tai generatorius, jis stovi blogoj padeti, norint ji issaugoti reikia jam apsauga daryti.
Jūsų žinutė |
|