Vartotojas
2011-09-28 14:18
Sveiki , planuoju pirkt tokiu metu dyzeli , bet anksciau su dyzelinu masinom nesu susidures , visos buvo bendzinas/dujos , o dabar butinai reikia dyzelio, esu girdejas jog reikia patikrinti kompresija , bet pats jos gi nepatikrinsi , dar girdejau kad galima paziuret tepala paciupinet , kad pirstai neliptu (del medaus). Patarkit , ka daryt apziurinejant dyzeliniu varikliu varoma masina, kaip nusipirkti kuo imanoma geriau islaikyta varikli ?
naudingas
4243 / 0
2011-09-28 14:25
pirmas dalykas trauka , bet reikia zinot to modelio trauka, dumai kad nebutu melini ir tt del medaus tai nzn per koki 17 automobiliu pirkimo praktika dar nieks nebuvo tokiu dalyku ipyles .ziurek kad dangteli trauktu o nepustu, antifrizas atsukus turi nueit garas bet su atsuktu gali gazuot ka nori daryt jis turi neiti , neburbuliuot aisku gali putot jai senas antifrizas ir tt daug niuansu.turbinos kad nevarvancios tepalais butu.vedasi dyzeliai is puse apsisukimo , kompresija pamatuot siaip daug darbo gal net neduos nieks matuot tiesiog padrozk ir matysi kas darosi
Vartotojas
2011-09-28 14:35
2011-09-28
14:25 naudingas rašė:
pirmas dalykas trauka , bet reikia zinot to modelio trauka, dumai kad nebutu melini ir tt del medaus tai nzn per koki 17 automobiliu pirkimo praktika dar nieks nebuvo tokiu dalyku ipyles .ziurek kad dangteli trauktu o nepustu, antifrizas atsukus turi nueit garas bet su atsuktu gali gazuot ka nori daryt jis turi neiti , neburbuliuot aisku gali putot jai senas antifrizas ir tt daug niuansu.turbinos kad nevarvancios tepalais butu.vedasi dyzeliai is puse apsisukimo , kompresija pamatuot siaip daug darbo gal net neduos nieks matuot tiesiog padrozk ir matysi kas darosi
nebutinai is puses. mano skoda tdi pasuki siek tiek ir uzsikuria, mersas 3.2 cdi taip pat reikia kad padarytu straterio rotorius kokius 4 apsisukimus. Aisku turi kurtis gerai, o ne taip kad labai ilgai sukti, bet nebutinai is puses abaroto.
naudingas
4243 / 0
2011-09-28 14:42
na kai buna oro sistemoj arba kai nepakaitinta zvake gal ir ne ispirmo karto bet siaip visi mano dyzeliai kurdavo is puse sukio.bent po uzvedimo turi antra syki tikrai dzirkt ir uzsivest .
Vartotojas
2011-09-28 14:44
2011-09-28
14:42 naudingas rašė:
na kai buna oro sistemoj arba kai nepakaitinta zvake gal ir ne ispirmo karto bet siaip visi mano dyzeliai kurdavo is puse sukio.bent po uzvedimo turi antra syki tikrai dzirkt ir uzsivest .
oro tikrai nera sistemoj, viskas ciki pas abi masinas. siaip vasara tdi ir cdi kaitinti net nereikia pernai mersas kuresi ir ziema nekaitintas iki 10 salcio taip pat kaip vasara. turiu dar sena bulka 1.6, tai ta kuriasi iskarto.
naudingas
4243 / 0
2011-09-28 14:52
na audinei pvz tdi 2.5 irgi priklausytu liausdiskai puse sukio , kaitint nereikia.o pavz prncuzas 2.1 td be pakaitinimo gali ir vasara spyriotis , bet pakaitinus turi gerai kurtis
Vartotojas
2011-09-28 14:57
2011-09-28
14:52 naudingas rašė:
na audinei pvz tdi 2.5 irgi priklausytu liausdiskai puse sukio , kaitint nereikia.o pavz prncuzas 2.1 td be pakaitinimo gali ir vasara spyriotis , bet pakaitinus turi gerai kurtis
Na taip, va kai paemiau bulka is senuko, tai man rytais ji purtydavosi ir melynais dumais apsipildavo, bet va pakeiciau pakaitinimo zvakes, dabar kuriasi kaip ir sakei is puses pasukimo ir nebesipurto
naudingas
4243 / 0
2011-09-28 15:14
dar kompresija sitiems tdi cdi galima tikrint pastatant an labai stataus kalniuko ant begio, nes pas tiesioginius purskalus mazesne kamera detonacijos metu taigi labai gerai laikosi vietoj rankinio ypac 5, 6 cilindru neturi riedet is vis ant kokiu 12 laipsniu o 4 cilidru tdi nebandziau
Vartotojas
2011-09-28 16:53
2011-09-28
14:52 naudingas rašė:
na audinei pvz tdi 2.5 irgi priklausytu liausdiskai puse sukio , kaitint nereikia.o pavz prncuzas 2.1 td be pakaitinimo gali ir vasara spyriotis , bet pakaitinus turi gerai kurtis
paimk VW 1.9 tdi dyzeli pasiziurek kiek sunkiai daugumos kurias nes problemos su starteriu ivoremis
naudingas
4243 / 0
2011-09-28 17:09
nzn nebuna ten jokiu problemu kol vazinet su starteriu nepradeda.ta prasme vietoj buksyro ijungus begi
Vartotojas
2011-09-29 10:16
2011-09-28
14:25 naudingas rašė:
pirmas dalykas trauka , bet reikia zinot to modelio trauka, dumai kad nebutu melini ir tt del medaus tai nzn per koki 17 automobiliu pirkimo praktika dar nieks nebuvo tokiu dalyku ipyles .ziurek kad dangteli trauktu o nepustu, antifrizas atsukus turi nueit garas bet su atsuktu gali gazuot ka nori daryt jis turi neiti , neburbuliuot aisku gali putot jai senas antifrizas ir tt daug niuansu.turbinos kad nevarvancios tepalais butu.vedasi dyzeliai is puse apsisukimo , kompresija pamatuot siaip daug darbo gal net neduos nieks matuot tiesiog padrozk ir matysi kas darosi
kompresijos gali ir nebuti o masina trauks kaip isprotejus.
Vartotojas
2011-09-29 10:48
pagal ideja turetu kuqtis is puses pasukimo dyzelis, max więnas apsiwertimas, tokiu oru. Kompresijos jei nebus tai kursis ilgiau, arba siuqblio bedos, tarkim mano b3 1.9 prie +15be zvakiu neuzkursi, o seip pakaitini ir puse pasukimo ir jau burzgia. Dar beje yra wisokiu priedu kompresijai didinti, tai matuok nematawes, wiskas paaiskes ka nusipirkai po tepalu keitimo. Pasiimk su sawim meistra, rimta, sumokesi litu pades issirinkt neuzpjauta, nors ir meistrai mazai ka ten supranta. Tai loterija, ant dyzelio pirkimo ji pasunkeja, panasiai kaip teleloto. Dar patarimas ziurek kad pro tepalo matuokle netaskytu tepalo, ziurek kad wariklis nebutu plautas, tada iswis nezinosi ka perki.
Vartotojas
2011-11-19 19:56
Sveiki, kreipiuosi tik i zinovus, reikia pagalbos apie france motorus, TD, HDI 95-00m. ka geriau rinktis , konkreciai domina 806.aciu.
Jūsų žinutė |
|