Vartotojas
2008-09-08 22:43
na kaip jums aplamai audi ir ypac audi c4?
Vartotojas
2008-09-21 23:16
slamstas. jai butu benzas su 2.8 ir quatro zajabis masiniukas
Vartotojas
Vartotojas
2008-11-28 09:26
tikrai geros masinos jauti kai paspaudi tik truputuka rudyja
Vartotojas
2009-02-22 10:21
e chebryte kur ir kiek kainuoja nusipirkt 2.8 v6 automatine greiciu deze. ir ar skiriasi tokio variklio deze nuo Quadro ir paprastos vaziuokles. pas mane Quadro, jei gauciau is ne Quadro deze tokio pat variklio ji man tiktu ar ne?
Vartotojas
2009-03-08 11:46
seip tai jau pirkciau s4 2.8l Quadro o ten jau zveris
Vartotojas
2009-08-03 16:06
tai kad s4 buvo c4 kebule tik 2.2 turbo 169kw ir 4.2q 206kw tai nelabai suprantu kokia tu pirkt noretum pirkt?
Vartotojas
2009-08-03 16:21
jau tikrai yra geresniu masinu uz tokius pinigus ka sumoketum uz ta audi ir grazesniu is naujesniu.Ka zmones mato tose c4 mokedami tokius pinigus as niekaip nesuprantu.
Vartotojas
2009-08-07 18:25
o tai ka tu siulai pirkt
Vartotojas
2009-08-07 18:46
geri jų motorai
Vartotojas
2009-08-07 22:10
2009-08-07
18:25 rašė:
o tai ka tu siulai pirkt
BMW 5-7 klase, mercedes benz, honda accord, ford mondeo, rover 600 serija, B5 passat, mitsubishi galant ir daug kitu pasirinkimo tikrai yra
Vartotojas
2009-08-09 19:25
2009-08-07
18:25 rašė:
o tai ka tu siulai pirkt
2009-08-07
22:10 rašė:
BMW 5-7 klase, mercedes benz, honda accord, ford mondeo, rover 600 serija, B5 passat, mitsubishi galant ir daug kitu pasirinkimo tikrai yra:)
B5 ligini su c4? :/ su ford mondeo net nelygink
Vartotojas
2009-08-09 20:23
2009-08-07
18:25 rašė:
o tai ka tu siulai pirkt
2009-08-07
22:10 rašė:
BMW 5-7 klase, mercedes benz, honda accord, ford mondeo, rover 600 serija, B5 passat, mitsubishi galant ir daug kitu pasirinkimo tikrai yra:)
Vartotojas
2009-08-11 22:27
apie kelintu metu mondeo eina kalba?
Vartotojas
2009-09-13 22:30
2.5tdi variklio eksplotacija brangi pvz dirzo keitmas su itempejais ir dalim iseis ~1400-1600lt, nes reikia nuardyti puse priekio
Vartotojas
2009-09-14 07:31
ne puse priekio o visą ir dar jeigu kondicionierius veikia tai aušintuvo nenuimsi gali tik į šoną pasukti bet nieko dirbti galima
Vartotojas
2009-10-13 14:09
2009-08-07
18:25 rašė:
o tai ka tu siulai pirkt
2009-08-07
22:10 rašė:
BMW 5-7 klase, mercedes benz, honda accord, ford mondeo, rover 600 serija, B5 passat, mitsubishi galant ir daug kitu pasirinkimo tikrai yra:)
bmw, audi, mercedes - panasaus lygio masinos-kiekvienam patinka skirtingos.todel visi pyksta ir sako kad bmw ar mersas geriau ir panasiai.tas masinas negalima lyginti su hondom, roveriais, galantais.yra dar vw bet cia atskyra kalba.tai va kada pakeli servise kokia ceske 92 metu ar bmw ir roveri 96-97-supranti kodel, audi bmw ir mersas turi kaina.nera japonai ir kiti blogi-paprastai tehniskai visi agregatai vokieciu laiko ilgiau.buna isimciu aisku, buna damustu bmw.audi, bet as sakau lyginant masinas panasaus stovio.b5 passta uz c4 kaina nepaimsi.b4 gali.
Vartotojas
2009-11-28 22:17
man taj patinka c4...problemu nera
Vartotojas
2009-12-02 12:48
kiek ceshkes 2.5 tdi 85kw kainuoja dirzo pakeitimas apytiksliai?
Vartotojas
2009-12-02 13:05
1500 lt
Vartotojas
2009-12-02 15:34
2009-12-02
12:48 rašė:
kiek ceshkes 2.5 tdi 85kw kainuoja dirzo pakeitimas apytiksliai?
ziurint ar reikes keisti itempejus...bet tik ne 1500....nebent jei kokiam audi centre
Vartotojas
2009-12-06 20:14
sveiki, turiu audi a6 2.5tdi 85kw.kaskodeltai nenori traukti variklis, apsukas mazdauk normaliau paima prie 2800 apsisukimu, kas galet buti. jai ka turbina sveika. gal oro srauto matuokle
Vartotojas
2009-12-07 13:53
kas cia per gidrutis sake kad c 4 dirza pakejst kajnuoja 1500 ? nejuokink :P as kejciau saviskej ir viskas kajnavo 600lt...su tempejajs, dirzu bej darbu ...butu kajnave 500 bet pas mane kondyske tj zymiai daugiau vargo
Vartotojas
2009-12-07 13:58
o gal pas tave snargliai zali? jei nerauki tai patylek geriau-protingesnis atrodysi. Tau turbut geriau su dujom bezdet
Vartotojas
2009-12-07 15:55
2.5 TDI audi/vw pagrindinė variklių bėda, kad blogai suprojektuota tepimo sistema skirstymo velenėliams (čia eina kalba praktiškai apie visus 2.5 TDI nuo 98m 110kW iki 2005m 132kW) 120 ir 132 dar priedo turi auksinius aukšto slėgio siurblius (mėgsta pareiti elektrinė dalis, o kartais ir pats siurblys), o skirstymo velenėlius nuvalgo visiem be išimties ypač tiem kas mėgsta palakstyt ir motorą ištisai laikyt ant aukštų sūkių remonto prireikia greičiau. Remontas brangus, net jei remontuoji pats.
Vartotojas
2009-12-07 16:06
ar tik ne iki 2002? beje pilant castrol tepalus ir normaliai eksploauojant, gali atrodyti keista tai skaityti ypac jei zinai kad vairuoji auto tik su 300000km rida nes tokiu dalyku nesimato bet kad tepimas padarytas prastas tas tiesa, del siurblu kiek perdejai, visiem senesniem tas pats, o naujesniem dar blogiau del purkstuku
Vartotojas
2009-12-07 16:15
2009-08-03
16:21 rašė:
jau tikrai yra geresniu masinu uz tokius pinigus ka sumoketum uz ta audi ir grazesniu is naujesniu.Ka zmones mato tose c4 mokedami tokius pinigus as niekaip nesuprantu.
Vartotojas
2009-12-07 17:34
Ne, netik iki 2002 yra veikėju ir su 132 KW pabirusiu, velenelu komplektas vienai galvutei apie 900 LTL. O siurbliai ir purkštukai eina visom common rail, kai pili šuda iš baltarusiško kamazo..., kuro tepimo savybės ne tokios, pradeda ėst siurblius ir varo drožles - užkemša purkštukus, suėda jų vožtuvėlius - prasideda bėdos. Aš pagrinde akcentavau, kad elektrinė dalis tų 120 ir 132 siurbliu pareina...
Vartotojas
2009-12-07 17:37
Pamiršau, nesenia buvo vinas potencialus klientas, kuris pylė kastroli, velenėlius nuvalgė, masinos rida jau netoli 300t, gal 10 ar 20b tetruksta, jau turi bedu....
Vartotojas
2009-12-07 17:55
2009-12-07
17:37 rašė:
Pamiršau, nesenia buvo vinas potencialus klientas, kuris pylė kastroli, velenėlius nuvalgė, masinos rida jau netoli 300t, gal 10 ar 20b tetruksta, jau turi bedu....
kokiu metu? 2-5m ribose ta rida tikrai perzengta, nesinori tikeki del purkstuku-siurbliuku tai jo jie lepesni del kuro bet ir kaina ju salyginai labai uzkelta, o susidevi greiciau nei senieji siurbliai, panasiai kaip paprasti purkstukai laiko nors ir su geru kuru vazinejant, deja daugeliu markiu taip kvailai sukonstruota kad remontuoti, net pakeisti pursktukus lb sunku, net varikli kartais lupti reikia, del ko nemegstu tu lietuvoje skaitomu egzotisku markiu ir ju kaina atitinkama pagal metus... bet kokiu atveju tai akmuo i audi darza del 2.5tdi v6 iki kol pradejo gaminti rolikinius velenelius-ten tai defektu neliko.
Vartotojas
2009-12-07 18:13
2003 m A6 apie 280t, pirko kai buvo 160t važiavo tikrai daug, pats stebėjau, mėgėjas palakstyt buvo, negailėdavo ir smaugdavo... budavo tokių greičių, kad spidometro vos užtekdavo... Per 2 metus galima sakyt užpjovė.
Vartotojas
2009-12-07 18:20
2009-12-07
18:13 rašė:
2003 m A6 apie 280t, pirko kai buvo 160t važiavo tikrai daug, pats stebėjau, mėgėjas palakstyt buvo, negailėdavo ir smaugdavo... budavo tokių greičių, kad spidometro vos užtekdavo... Per 2 metus galima sakyt užpjovė.
taj kas cia keisto tada? dideles apsukos, iskarto nepakankamas tepimas gaunasi, dar normaliai atlaike vadinas tai jai taip eksplotavo reikejo jam senaji is merso varikli 2.9td isideti ir ilgesnem pavarom deze, tada tegu pjauna isveikata ir neuzpjautu arba benza kokiu 4.2 pirkti
Vartotojas
2009-12-07 18:23
Nu nežnau, yra tų variklių kur laiko tuos greičius, kad ir audi 80 1, 8i
Vartotojas
2009-12-07 18:24
Beje ten automatas, vis dar važiuja su senaisiais veleniukais...
Vartotojas
2009-12-07 18:32
1.8i ? milijona prasuktu? cia ner ka lygint...
Vartotojas
2009-12-07 18:40
Na nėra, aš suprantu, bet kad 2, 5TDI V6 turėtų būt tikrai pranašesnis už 1, 9TDI ir skirtas greičiams, o kažkaip viskas atvirkščiai gaunasi... Kaip ir pats sakei tai akmuo i Audi daržą... verdiktas, kad šitie varikliai yra lepūs ir po kapotu piniginę bombą turėt ne kėkvienas yra linkęs, ypač šiuo metu, tai ką tas variklis turi tikrai neatperka jo eksploatacijos ar galimų remonto išlaidų. Tokio atsakymo manau ir norėjo šios temos autorius. O dėl 1, 8 milijono tai galima dar pasiginčyt....
Vartotojas
2009-12-07 19:04
ka cia gincytis? ju cia benzas ir mazos kubaturos dar, jau po 300k issilaksto arkliai kad jaucias akivaizdziai, po 500k kapitalinis neisvengiamas, tiek prasuktu aisku ne autostratomis vaziuojant o normaliai. Nori ilgai ir nuobodziai eksploatuoti? prasau 2.9td(tdi) mieste 1.9tdi Atitinkamai ridos normaliai eksploatuojant: 2.9(95kw) gerokai per 1mln 1.9(66-81) iki 1mln jie lygiaverciai, bet kubatura daro savo...
Noreciau kad papasakotum kaip tas 1.8i galetu prasukti 1mln labai idomu
Noreciau kad papasakotum kaip tas 1.8i galetu prasukti 1mln labai idomu
Vartotojas
2009-12-07 19:13
Turėjau aš tokį dar studentas būdamas, tokia va ir pasaka
Vartotojas
2009-12-07 19:16
Iš tokios žinios apie ridas? Stebi automobilius nuo salono iki mirties?
Vartotojas
2009-12-07 19:34
ne as statistikos nedarineju, bet nemanau kad zmones ridas suka i porieki o kai atsukama ir matai kai zmogus vel parasukes iki tiek atsuka, parduoda ir t.t ir susideda, hdi kaikurie dyzeliukai ir nemazai prasuka bet ne tiek kiek tdi kaikurie
Vartotojas
2009-12-09 15:44
na masinyte tikraj nebloga turiu geri metai ir nesiskundziu..ajsku reik taj ta tj ta patvarkyt , bet ir kajnos ner lb ziaurios detaliu smagi masina
Vartotojas
2009-12-09 16:16
Vartotojas
2009-12-09 16:18
tikrai geros mašinos tik ieškok kad butu 2.9 td kuro sanaudos apie 7 l dyzelino
Vartotojas
2009-12-09 16:22
o trauka kaip ? nes noriu ajsku kad nebutu visiskas kuolas ir mazaj valgytu ydomu butu pravaziuot.pazet ar smagiau rieda nej c4 dyzeliukas
Vartotojas
2009-12-09 16:26
visada galima pacipuoti ji
Vartotojas
2009-12-09 16:27
tj praktiskaj kiekviena dyzeliuka cipuot galima bet noriu tokio kad trauktu geriau nej c 4...tada dar cipsas...ir jautiesi sustras vazinedamas su 13m senumo masina
Vartotojas
2009-12-09 16:31
dyzeliukai su turbinom ir elektronini gazo visi cipinas tik nevisi laiko, o sitam px cipas kaip ir 1.9tdi nes ju resursai dideli, ir patvarus lb as manau geriausias cia varinatas yra, nes po cipo jei gyvas motoras bus 125kw is ceskes tiek ispausti sunkiau. Jei tau mazai tai pasiruosk didesnem investicijom arba pirk mb 320cdi
Vartotojas
2009-12-09 16:35
cdi mersiukas dar perkietas riesutelis man vazeves su cdi tj lb gera yspudy paliko na is ceskes cipo pagalba isejna max 105 kw..na paskuj jaj kejst turba, purkstukus...dar isgausi bet manau nlb verta investuot y sena masina tokius pinigus...nes kaj pardavinesiu tj bus daugumaj minusas o ne pliusas pakelti kw
Vartotojas
2009-12-09 17:18
gera kaina jei tikrai ledine, tik tos rudys itartinos man, seip pas audi jos atsiranta jei buna mechaninis pazeidimas, remontuota, per suvirinimo vietas, seip nelinke jos rudyti visai
Jūsų žinutė |
|