Vartotojas
2013-11-29 19:14
Kaip atskirti LSD nuo paprasto reduktoriaus? Gal kas turit ant pardavimo e36 2.5 Benzas 141kw
Vartotojas
2013-11-29 19:18
LSD tai ir yra laisvo slydimo paprastas reduktorius kaip visose auto.Kox tau jis "neparasatas".
Vartotojas
2013-11-29 19:24
2013-11-29
19:18 rašė:
LSD tai ir yra laisvo slydimo paprastas reduktorius kaip visose auto.Kox tau jis "neparasatas".:shocking:
LSD - limited slip differential. Ir jis skiriasi nuo standartinio ir jis nera "laisvo slydimo paprastas reduktorius".
Vartotojas
2013-11-29 20:38
2013-11-29
19:14 rašė:
Kaip atskirti LSD nuo paprasto reduktoriaus? Gal kas turit ant pardavimo e36 2.5 Benzas 141kw
pakelk gala ir suk viena rata, jei kitas sukasi i ta pacia puse - turi LSD. jei sukasi i kita - turi paprasta, atvira diferenciala
Vartotojas
2013-11-29 21:01
2013-11-29
19:18 rašė:
LSD tai ir yra laisvo slydimo paprastas reduktorius kaip visose auto.Kox tau jis "neparasatas".:shocking:
2013-11-29
19:24 rašė:
LSD - limited slip differential. Ir jis skiriasi nuo standartinio ir jis nera "laisvo slydimo paprastas reduktorius".
Nieko reliai tas ribotas slydimas neduoda ir nevelnio stabilumo nei pravazumo neprideda.Ir dzipe tai LSD laikoma trukumu turejau omenyje paprasta tarp visureigiu dalyka.Ne taip issireiskiau.Standartinese lengvose masinose tai gal ir ne visi tokie.Tikras sublokavimas yra kas kita.Tai pilnas pusasiu uzrakinimas diferenciale DIF LOCK.
Vartotojas
2013-11-29 21:04
2013-11-29
19:18 rašė:
LSD tai ir yra laisvo slydimo paprastas reduktorius kaip visose auto.Kox tau jis "neparasatas".:shocking:
2013-11-29
19:24 rašė:
LSD - limited slip differential. Ir jis skiriasi nuo standartinio ir jis nera "laisvo slydimo paprastas reduktorius".
2013-11-29
21:01 rašė:
Nieko reliai tas ribotas slydimas neduoda ir nevelnio stabilumo nei pravazumo neprideda.Ir dzipe tai LSD laikoma trukumu turejau omenyje paprasta tarp visureigiu dalyka.Ne taip issireiskiau.Standartinese lengvose masinose tai gal ir ne visi tokie.Tikras sublokavimas yra kas kita.Tai pilnas pusasiu uzrakinimas diferenciale DIF LOCK.
LSD ne bekelei skirtas..
Vartotojas
2013-11-29 21:08
ir realiai duoda labai daug. del to ir kainuoja nuo $1000 vien uz reduktoriu, be nieko.. geros kompanijos. blogos kompanijos ju nemoka gaminti, del to pigiu nera
Vartotojas
2013-11-29 21:10
2013-11-29
21:08 rašė:
ir realiai duoda labai daug. del to ir kainuoja nuo $1000 vien uz reduktoriu, be nieko.. geros kompanijos. blogos kompanijos ju nemoka gaminti, del to pigiu nera
O kokia taikomoji paskirtis, del stabilumo ar pravazumo kad per bortuka pervaziuot lengviau?
Vartotojas
2013-11-29 21:14
2013-11-29
21:08 rašė:
ir realiai duoda labai daug. del to ir kainuoja nuo $1000 vien uz reduktoriu, be nieko.. geros kompanijos. blogos kompanijos ju nemoka gaminti, del to pigiu nera
2013-11-29
21:10 rašė:
O kokia taikomoji paskirtis, del stabilumo ar pravazumo kad per bortuka pervaziuot lengviau?
jei pastebejai, LSD gamykliskai i lengvasias dazniausiai dedami i sportinius automobilius - M'kes, Camaro, Neon SRT4 ir panasiai.. paskirtis, kad nuo starto uzmynus tapke abu ratai kabintusi i asfalta, o ne vienas.. kitas pliusas, posukiuose, iseinant is posukio ir davus gazo, kad nepradetu praslysti vienas ratas (kuris gauna maziau sukibimo).
bekele ir borteliai cia nieko nedomina, cia daugiau lakunam skirta
bekele ir borteliai cia nieko nedomina, cia daugiau lakunam skirta
Vartotojas
2013-11-29 21:18
2013-11-29
21:08 rašė:
ir realiai duoda labai daug. del to ir kainuoja nuo $1000 vien uz reduktoriu, be nieko.. geros kompanijos. blogos kompanijos ju nemoka gaminti, del to pigiu nera
2013-11-29
21:10 rašė:
O kokia taikomoji paskirtis, del stabilumo ar pravazumo kad per bortuka pervaziuot lengviau?
2013-11-29
21:14 rašė:
jei pastebejai, LSD gamykliskai i lengvasias dazniausiai dedami i sportinius automobilius - M'kes, Camaro, Neon SRT4 ir panasiai.. paskirtis, kad nuo starto uzmynus tapke abu ratai kabintusi i asfalta, o ne vienas.. kitas pliusas, posukiuose, iseinant is posukio ir davus gazo, kad nepradetu praslysti vienas ratas (kuris gauna maziau sukibimo).
bekele ir borteliai cia nieko nedomina, cia daugiau lakunam skirta
bekele ir borteliai cia nieko nedomina, cia daugiau lakunam skirta
Mazdaug taip ir nujauciau
Vartotojas
2013-11-29 21:23
mieste is blokuojamo tilto daug maziau naudos nei is LSD.. bent jau mano vairavimo stilium..
Vartotojas
2013-11-30 11:12
2013-11-29
19:14 rašė:
Kaip atskirti LSD nuo paprasto reduktoriaus? Gal kas turit ant pardavimo e36 2.5 Benzas 141kw
2013-11-29
20:38 rašė:
pakelk gala ir suk viena rata, jei kitas sukasi i ta pacia puse - turi LSD. jei sukasi i kita - turi paprasta, atvira diferenciala
Dekui uz gera paaiskinima
Vartotojas
2013-11-30 12:07
2013-11-29
19:14 rašė:
Kaip atskirti LSD nuo paprasto reduktoriaus? Gal kas turit ant pardavimo e36 2.5 Benzas 141kw
2013-11-29
20:38 rašė:
pakelk gala ir suk viena rata, jei kitas sukasi i ta pacia puse - turi LSD. jei sukasi i kita - turi paprasta, atvira diferenciala
gali buti pagal tavo pasakima ir virintas reduktorius. bmw ant reduktoriaus yra plokstele nedidele. turi buti skaiciai kaip S 3.15.
Vartotojas
2013-11-30 14:33
2013-11-29
19:14 rašė:
Kaip atskirti LSD nuo paprasto reduktoriaus? Gal kas turit ant pardavimo e36 2.5 Benzas 141kw
2013-11-29
20:38 rašė:
pakelk gala ir suk viena rata, jei kitas sukasi i ta pacia puse - turi LSD. jei sukasi i kita - turi paprasta, atvira diferenciala
2013-11-30
12:07 rašė:
gali buti pagal tavo pasakima ir virintas reduktorius. bmw ant reduktoriaus yra plokstele nedidele. turi buti skaiciai kaip S 3.15.
Jei užvirintas kitą ratą stirpriai paėmus kito žmogaus rankomis pirmasis žmogus neįstengtų pasukt.Jei neužvirintas o tikras LDS turėtų suktis labai sunkiai net jei kitas kotoj pusėj stovintis mėgintų sulaikyti.Va čia LSD o užvirito arba sublkuotoišvis nega;ėtum pasukti jei kitos pusės ratą laikytų pvz stipresnis žmogus.Bet ir LSD būna skirtingo stiprumo.Jo, dėl džipų tai senuosiuose Toyota ir Nissan daugelis turėjo LSD.Tik kažkodėl pats reguktorius jei su LSD būdavo lėtesnis, o be LSD "gretasis.Būdavo ir kariškoje technikoje.
Vartotojas
2013-12-04 20:08
2013-11-29
19:18 rašė:
LSD tai ir yra laisvo slydimo paprastas reduktorius kaip visose auto.Kox tau jis "neparasatas".:shocking:
2013-11-29
19:24 rašė:
LSD - limited slip differential. Ir jis skiriasi nuo standartinio ir jis nera "laisvo slydimo paprastas reduktorius".
2013-11-29
21:01 rašė:
Nieko reliai tas ribotas slydimas neduoda ir nevelnio stabilumo nei pravazumo neprideda.Ir dzipe tai LSD laikoma trukumu turejau omenyje paprasta tarp visureigiu dalyka.Ne taip issireiskiau.Standartinese lengvose masinose tai gal ir ne visi tokie.Tikras sublokavimas yra kas kita.Tai pilnas pusasiu uzrakinimas diferenciale DIF LOCK.
tu gal pirma pabandyk su lsd ir be pavaziuot, paskui kalbek.
fregis
20 / 0
2014-02-04 00:25
LSD labai daug duoda pravazume, nebutina i bekele vaziuoti, uztenka ziema pavazineti. Papratas pvz kur tau ant sniego sukasi ratas vienas o kur du.
Jūsų žinutė |
|