Ką turėčiau žinoti apie Volkswagen Golf? (1998 -2003 m.)

Sukūrė Vartotojas 2014-01-27
2014-01-27 12:44
Sveiki visi. Visu pirma noriu pasigirti, jog vakar išlaikiau vairavimo egzaminą "Regitroje". Todėl atėjo metas ieškoti automobilio. ; ) Esu studentas, todėl automobilis turi būti patikimas, nereikalaujantis daug išlaidų, taupus bei jaunatviškas. Būtent tokį įspūdį susidariau apie Volkswagen Golf(1998 -2003 m.). Mano biudžetas +- 2000 Euru. Esu nusižiūrėjęs VW Golf (1999-05m) 1.9 TDi 4/5 durys, 66kw.
Ką manot apie mano pasirinkimą, ar jis atitiks mano lūkeščius? Kokie būtų Jūsų patarimai prieš perkant, į ką reikia atkreipti dėmesį, kad nenusipirkti bėdos su keturiais ratais?
Kas kiek laiko reikia varyti VW Golf (~ 2000m. ) i servisa profilaktikai?
Kur ir kokias padangas pirkti žiemos ir vasaros sezonams bei kokios jų kainos?
Gal žinot patikimą servisą Vilniuje, kur būtų galima atlikti diagnostiką prieš perkant?

Labai ačiū.
2014-01-27 12:48
As 66kw neimciau, turiu kitokia masina su 66kw, tai norisi prakeikt kaip netraukia. as geriau ziureciau i 81kw.
Varyt i servisa kai uzlinks :D
egzotika.lt
google.lt
7658 / 0
2014-01-27 12:57
http://auto.e-pirklys.lt/padangos/lengvuju-automobiliu-padangos-cia rasi normlia kaina, ne tik kinietisku padangu.Pirkau pernai Matador ziemines r15 po 148lt, be priekaistu, pagaminta Serbijoj
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-01-27 13:04
2014-01-27 12:48 rašė: As 66kw neimciau, turiu kitokia masina su 66kw, tai norisi prakeikt kaip netraukia. as geriau ziureciau i 81kw.
Varyt i servisa kai uzlinks :D
egzotika.lt
google.lt
gal kas netvarkoj tai ir netraukia , o siaip 66 golfukas tdi turetu eit neblogai:), ,motorai neuzmusami , del 81 nez vieni peikia kiti giria sunku pasakyt , tuoj kas nors atr kas dirba tokius darbus ir zinosi o siaip uzeik y ww fanai ir rasi info
2014-01-27 13:07
Pats vairuoju golfuką ir esu juo labai patenkintas. Parsivariau iš Italijos. Pradžioj buvau skeptiškai prieš jį nusiteikęs, nes kaip ir visas jaunimas norėjau BMW e46, tačiau pasvėręs visas eksplotavimo išlaidas ir tai, kad dar esu studentas - pasirinkau golfa. Golfas yra labai smagus ir manevringas mašiniukas, 1, 9TDI 66kW Tau pilnai pakaks (jei norėsi galėsi pasičipuot), kaip ir sakiau šio auto eksploatacija juokingai maža. Varikliai labai kantrūs, cinkuotas kėbulas. Kuro sąnaudos neviršys 6l/100km mišriom slygom (šiek tiek trasoi, daugiau maluos mieste).
Šarnyrai po 25 lt, originalūs po 45, pakaba VW inžinierių trumfo išraiška, nėra kam gesti, stabilniko traukutės po 15 lt. Pagrindini diržą, vandens pompą, įtempėjus pakeist kainuos 600-700lt. Stabdžių kaladėlės kainuos apie 60lt komplektas, diskai priekiniai apie 150lt abu. Vertas tikrai dėmesio šis variantas, pakaba ne "aliuminė", tvirta ilgai tarnaujanti ir pigi.
Šeip kiek nuvilia salono apdailos kokybė, bet tai pateisinama, nes golfas nėra aukštos klasės automobilis.
Šeip kai žiūrėsi skelbimus tai patarčiau mažiau dėmesio kreipt i patiuninguotus golfus su R18-R19 volais - toks bus konkrečiai nujotas ir išmaltas. Pasiimk paprastai bet neprastai atrodanti golfuka, o laikui bėgant pats i jį susidėsi ką norėsi.
Šei už 2000 euru rastum nebloga keturduri golfa. Tai tiek. Sekmes ieskant!
2014-01-27 13:18
2014-01-27 12:44 rašė: Sveiki visi. Visu pirma noriu pasigirti, jog vakar išlaikiau vairavimo egzaminą "Regitroje". Todėl atėjo metas ieškoti automobilio. ; ) Esu studentas, todėl automobilis turi būti patikimas, nereikalaujantis daug išlaidų, taupus bei jaunatviškas. Būtent tokį įspūdį susidariau apie Volkswagen Golf(1998 -2003 m.). Mano biudžetas +- 2000 Euru. Esu nusižiūrėjęs VW Golf (1999-05m) 1.9 TDi 4/5 durys, 66kw.
Ką manot apie mano pasirinkimą, ar jis atitiks mano lūkeščius? Kokie būtų Jūsų patarimai prieš perkant, į ką reikia atkreipti dėmesį, kad nenusipirkti bėdos su keturiais ratais?
Kas kiek laiko reikia varyti VW Golf (~ 2000m. ) i servisa profilaktikai?
Kur ir kokias padangas pirkti žiemos ir vasaros sezonams bei kokios jų kainos?
Gal žinot patikimą servisą Vilniuje, kur būtų galima atlikti diagnostiką prieš perkant?

Labai ačiū.
jai pirksi is uzsienio parvaryta po pirkimo keiti dirzus su visom jo detalem kaip rase 600-700lt poto keiti visus filtrus ir pili gerus tepalus ir turetum vaziuot kakzur 15k iki kito tepalu keitimo , taipogi pasiziuri zvakes jai reikia pakeisk visas ir pamirsi poto ir akumas jai bus senas reikes naujo nes musu ziemom reikia gero akumo. Poto ziuri su kokiom padangom bus masina ir nuperki dar viena ratu komplekta jai nebus. Ir viskas toliau jai tvarkai jai kas ors islis.
O apie servisus tai geriau paeskok vw foruma pasiskaityk tenai ka raso zmones tuose forumuose , bendrijuose visalaik yra nariu kurie turi arba savo servisa ir tvarko butent tos markes auto arba turi savo garaziukus savo patikimus diagnozistus motoristus ir tt.
2014-01-27 13:36
Tai kaip supratau dar reikia papildomai 1000 lt tureti rezerve remonto darbams. Į ką reiketu atkreipti demesi pries perkant? Kokios pagrindines golfu bedos, kurias pataisyt brangiai kainuoja?
2014-01-27 20:36
Atkreipk dėmesį į turbina kaip dirba, pakaba jei yra galimybė pasikelti, ar plaukiojanti sankaba ne link pabaigos(žiūrėk ar lengvai junginėjas bėgiai). Kol kas tiek. :)
2014-01-27 20:48
Sveikas, patariu 66kw, golfui pats tas, pasatui jau būtu mažokai tikrai. 66kw nelygus 66kw, jei lyginsi kokį fordo 1.8td tai jis net intercoolerio neturi, kas lemia ne tokį kvepavimą, dar net ir nm mažesnis ant 30, kas tikrai nėra mažai. geras ir 81 kw tik ten su turbina, kintama geometrija (kuri dažnai problema ir šiaip ta kintama jau net nebevaikšto, gi nebenauja mašina). Sankaba jei iki 2000 tikrai bus paprasta ne plaukiojanti. O jai ne plaukiojanti kažinau tikrai problemu neturėtų būt. Mano žmonos 1999 metu 66kw, 90000 km prasukta, per tą laiką pakeista(na aišku tepalai, diržai), žvakės, termostatas(kadangi iš Italijos gryžęs tai ten kitokie, o žvakės mirusios, akomas 55ah bet tai netrugdė žiemą prie šalčių užkurt iš kokių 3 kartų), priekiniai diskai ir vairo traukė nu bet jin ir buvo dar niekad nekeista, orginali. Gerai laiko važiuoklė (na bent jau pas mane dar viskas orginalas).
Kaip pirma mašina pasirinkimas geras.
2014-01-27 23:39
2014-01-27 20:48 rašė: Sveikas, patariu 66kw, golfui pats tas, pasatui jau būtu mažokai tikrai. 66kw nelygus 66kw, jei lyginsi kokį fordo 1.8td tai jis net intercoolerio neturi, kas lemia ne tokį kvepavimą, dar net ir nm mažesnis ant 30, kas tikrai nėra mažai. geras ir 81 kw tik ten su turbina, kintama geometrija (kuri dažnai problema ir šiaip ta kintama jau net nebevaikšto, gi nebenauja mašina). Sankaba jei iki 2000 tikrai bus paprasta ne plaukiojanti. O jai ne plaukiojanti kažinau tikrai problemu neturėtų būt. Mano žmonos 1999 metu 66kw, 90000 km prasukta, per tą laiką pakeista(na aišku tepalai, diržai), žvakės, termostatas(kadangi iš Italijos gryžęs tai ten kitokie, o žvakės mirusios, akomas 55ah bet tai netrugdė žiemą prie šalčių užkurt iš kokių 3 kartų), priekiniai diskai ir vairo traukė nu bet jin ir buvo dar niekad nekeista, orginali. Gerai laiko važiuoklė (na bent jau pas mane dar viskas orginalas).
Kaip pirma mašina pasirinkimas geras.
rašė: ..
yra bet ten nuo kokių 2001, nu ir 2000 gali būti kintama geometrija, senesnių tai nlb. O dėl sankobos tai irgi taip pat, naujesnėm, tai geriau jau pirkt tada 1998-1999
2014-01-28 13:21
O kaip golfo variklis reaguoja i baltarusiska dyzeli?
1829 / 0
2014-01-28 13:24
2014-01-28 13:21 rašė: O kaip golfo variklis reaguoja i baltarusiska dyzeli?
jei pirkt is patikimo zmogaus, tai baltarusiskas dyzelis puikiai tinka visiem dyzeliam
2014-01-28 13:59
2014-01-28 13:21 rašė: O kaip golfo variklis reaguoja i baltarusiska dyzeli?
tai kad tas baltarusiškas geriausias dyzelis varikliui :D netiki pažėkit šitą
http://tv.lrytas.lt/?id=8
O šiaip tai jo gerai sugyvena su šituo.
2014-01-28 14:03
2014-01-28 13:21 rašė: O kaip golfo variklis reaguoja i baltarusiska dyzeli?
2014-01-28 13:59 rašė: tai kad tas baltarusiškas geriausias dyzelis varikliui :D netiki pažėkit šitą
http://tv.lrytas.lt/?id=8
O šiaip tai jo gerai sugyvena su šituo.
google įveskit dyzelinio kuro testas ir pažėkit video, ten yra lrryte.lt įkeltas , įrodyta jog geriausias baltarusiškas
2014-01-28 14:20
labai mazai vietos 4 golfe, antram golfe kurkas daugiau.. O siaip paprastas kibiriukas nieko ten sudetingo nera, pakaba kieta barska visas, tik aisku dauguma jau pavarge, bet radus senu varikliu 66 arba 81 kW galima pilti belekoki kura ir vaziuos ilgai ir pigiai.
2014-01-28 19:10
2014-01-28 14:20 rašė: labai mazai vietos 4 golfe, antram golfe kurkas daugiau.. O siaip paprastas kibiriukas nieko ten sudetingo nera, pakaba kieta barska visas, tik aisku dauguma jau pavarge, bet radus senu varikliu 66 arba 81 kW galima pilti belekoki kura ir vaziuos ilgai ir pigiai.
Antram golfe daugiau vietos ? ;D turbūt galva pašalai :D pažėk išmatavimus, nežinau jai tu netelpti mažiau valgyk tada. Pakaba yra normali, nėra kieta baisiai. O barška tai nebent tuose kibiruose kur iki 5k. Jei šūda apturėjai tavo bėdos. Šiaip jai tvarkinga paiimi tikrai normaliai važiuoja
2014-01-28 20:48
2014-01-28 14:20 rašė: labai mazai vietos 4 golfe, antram golfe kurkas daugiau.. O siaip paprastas kibiriukas nieko ten sudetingo nera, pakaba kieta barska visas, tik aisku dauguma jau pavarge, bet radus senu varikliu 66 arba 81 kW galima pilti belekoki kura ir vaziuos ilgai ir pigiai.
antram golfe dugnas išpuvęs tai kojom daugiau vietos, gali į asfaltą pasispirt kai nervas ima. kuo naujesnis guolis tuo daugiau vietos jeigu ką
2014-01-28 20:51
2014-01-28 14:20 rašė: labai mazai vietos 4 golfe, antram golfe kurkas daugiau.. O siaip paprastas kibiriukas nieko ten sudetingo nera, pakaba kieta barska visas, tik aisku dauguma jau pavarge, bet radus senu varikliu 66 arba 81 kW galima pilti belekoki kura ir vaziuos ilgai ir pigiai.
2014-01-28 20:48 rašė: antram golfe dugnas išpuvęs tai kojom daugiau vietos, gali į asfaltą pasispirt kai nervas ima.:lol: kuo naujesnis guolis tuo daugiau vietos jeigu ką
jei tavo ispuves tai nereiskia kad taip pas visus. Chui ten daugiau, tik jau ne 4. panele ispusta, sedi suspaustas, nesamone ten..
2014-01-28 20:54
2014-01-28 14:20 rašė: labai mazai vietos 4 golfe, antram golfe kurkas daugiau.. O siaip paprastas kibiriukas nieko ten sudetingo nera, pakaba kieta barska visas, tik aisku dauguma jau pavarge, bet radus senu varikliu 66 arba 81 kW galima pilti belekoki kura ir vaziuos ilgai ir pigiai.
2014-01-28 20:48 rašė: antram golfe dugnas išpuvęs tai kojom daugiau vietos, gali į asfaltą pasispirt kai nervas ima.:lol: kuo naujesnis guolis tuo daugiau vietos jeigu ką
2014-01-28 20:51 rašė: jei tavo ispuves tai nereiskia kad taip pas visus. Chui ten daugiau, tik jau ne 4. panele ispusta, sedi suspaustas, nesamone ten..
priekį sėdėt pilnai užtenka gale gal ir ankštoka bet juk golfas ne passatas čia

2014-01-28 20:56
2014-01-28 20:48 rašė: antram golfe dugnas išpuvęs tai kojom daugiau vietos, gali į asfaltą pasispirt kai nervas ima.:lol: kuo naujesnis guolis tuo daugiau vietos jeigu ką
2014-01-28 20:51 rašė: jei tavo ispuves tai nereiskia kad taip pas visus. Chui ten daugiau, tik jau ne 4. panele ispusta, sedi suspaustas, nesamone ten..
2014-01-28 20:54 rašė: priekį sėdėt pilnai užtenka gale gal ir ankštoka bet juk golfas ne passatas čia

Kad nei prieki nei gale normaliam lietuviui anksta, gal kokiam mazgiui ir uztenka, bet pvz man 195 cm ugis, ir siaip pasportaves gerai labai anksta. Tai zinoma ne pasatas, as tik toki pastebejima parasiau, jei perkantysis menkas ir vezios menkus keleivius tada viskas okey..
265 / 0
2014-01-28 21:06
Vairuoju WV Bora 66kW, tas pats GOLF IV tik su uzpakaliu (sedanas jei kas nezino), pilnai tos traukos uztenka. Jei perki palakstyt, tai pirk benza, o jei sutaupyt tai dyzeli Tik dyzeli su paprastais purkstukais, nes tie vadinami PUMP DUS taupo kura, bet netaupo pinigi
2014-01-28 21:15
reikia zinoti kad tai golfas.
265 / 0
2014-01-28 21:22
Golfas yra gera ir patikima masina ir nereikia ant jos varyt
2014-01-28 23:03
2014-01-28 21:22 nexusss rašė: Golfas yra gera ir patikima masina ir nereikia ant jos varyt :smoke:
na tai tą suprantu, šiais laikais būtina palaikyt gerą formą, bet aš sakau jei ten sveri kokį 130 tai tada ir pasatas bus per ankštas :D nebent jei būtum kokį 210 tada šiektiek daugiau problemų dėl ūgio :D o taip kaip man 188 normaliai, tik aišku pats nlb jau norėčiau golfo vėl.
O šiaip tai man nepatinka bora šiektiek, nes ten gale aukštiems sėdintiems galvai vietos nelieka, tiesiai sėdint, o golfe vietos yra (išbandyta tas.)
2014-01-29 20:24
O kiek vidutiniškai galima nusideret jei tarkim pardavejas yra pastates kaina 7000 Lt. ir sake, jog vietoj galesim pasideret. Su masina viskas ok, problemos menkavertes, buvau patikrines. 200 lt dar reiketu suinvestuot i remonta ir viskas. Bet yra siek tiek kebulo defektu. Kiek cia mazdaug eitu nusideret?
2014-01-29 20:40
2014-01-29 20:24 rašė: O kiek vidutiniškai galima nusideret jei tarkim pardavejas yra pastates kaina 7000 Lt. ir sake, jog vietoj galesim pasideret. Su masina viskas ok, problemos menkavertes, buvau patikrines. 200 lt dar reiketu suinvestuot i remonta ir viskas. Bet yra siek tiek kebulo defektu. Kiek cia mazdaug eitu nusideret?
Nusidereti manau galie apie 15 proc nuo vertes. Sakyk kaina 5500 LT ir manau sutarsit kaina galutinaim variante uz 6200 Lt. Turiu viena pazystama prekiauja kauno auto turguje tai sake jog nusiderama apie 15 proc. nuo vertes ir tai normalu. Taip kad nebijok derekis, pardavejas del to kad deresies tikrai nepyksta
1829 / 0
2014-01-29 20:43
2014-01-29 20:24 rašė: O kiek vidutiniškai galima nusideret jei tarkim pardavejas yra pastates kaina 7000 Lt. ir sake, jog vietoj galesim pasideret. Su masina viskas ok, problemos menkavertes, buvau patikrines. 200 lt dar reiketu suinvestuot i remonta ir viskas. Bet yra siek tiek kebulo defektu. Kiek cia mazdaug eitu nusideret?
2014-01-29 20:40 rašė: Nusidereti manau galie apie 15 proc nuo vertes. Sakyk kaina 5500 LT ir manau sutarsit kaina galutinaim variante uz 6200 Lt. Turiu viena pazystama prekiauja kauno auto turguje tai sake jog nusiderama apie 15 proc. nuo vertes ir tai normalu. Taip kad nebijok derekis, pardavejas del to kad deresies tikrai nepyksta
kitas ir 100 nenores nuleist
265 / 0
2014-01-29 20:56
Vienas gali nuleisti ir 1000 jei masina tiesiog atsikratyt nori, o kitas ir lito nenuleisk, nenori nepirk.
2014-01-29 21:19
buvo baeris tevo sefas vazinejo su E39 ir nusipirko E60 taip kad slyva tapo n ereikalinga imete i neta cia senokai buvo pries kokius 6 metus kaina pirmam puslapi buvo nelebai daug norejo pas perikupus nebuvo viskas tvarkyta servise ledine masina jam tiesiog moraliskai paseno vaziavo ziurejo ne 1 sako per pigiai parduodi kazkas blogai ir domejosi daug niekas neime bijojo, iseme skelbima po 2 savaiciu imete vel gal 3k didesne kaina kita diena atvare ir nupirko net nesidereje va tu ir norek parduot nereikalinga masina uz nedidelius pinigus. :)
2014-02-17 21:11
2014-01-29 21:19 rašė: buvo baeris tevo sefas vazinejo su E39 ir nusipirko E60 taip kad slyva tapo n ereikalinga imete i neta cia senokai buvo pries kokius 6 metus kaina pirmam puslapi buvo nelebai daug norejo pas perikupus nebuvo viskas tvarkyta servise ledine masina jam tiesiog moraliskai paseno vaziavo ziurejo ne 1 sako per pigiai parduodi kazkas blogai ir domejosi daug niekas neime bijojo, iseme skelbima po 2 savaiciu imete vel gal 3k didesne kaina kita diena atvare ir nupirko net nesidereje va tu ir norek parduot nereikalinga masina uz nedidelius pinigus. :)
Tais laikais gal dar perekupu nebuvo kad niekas negriebe, dabar tik duok.
2014-03-08 18:39
su golfuku nėra jokių problemų, pigu ekonomiška
2014-03-10 18:31
PERKU VW GOLF PRIEKI PAGAL SPALVA KAIP FOTO KAINA SUTARTINE APLINK VILNIU DOMINA IKI 50KM SKUBIAI, 860491591 VILNIUS REIKALINGAS IR tv RADIATORIUS SVEIKAS LYG :)
2014-07-04 10:15
Golf IV, pabrėžiu, VISI buvo su kintamos geometrijos turbinom. :) Siūlyčiau į mašinas su mažesne kaip 220000 rida net nekreipti dėmesio, nes atsukti ridą yra 5min darbo, ždž, į skydelio parodymus net nežiūrėk, orientuokis pedalų, vairo būkle. Mašina prabėgus 230tūkst. tik su blizgančiais, bet ne su nutrintais pedalų kampais būna. :] darbai, kurie lauktų nusipirkus: išsišveisti visas rūdis (tie, kurie sakot, kad cinkuoti, prisegu foto), dažniausiai slenksčiai, po posparniais angos visos, tada iškart nusivarai pasidaryti antikorozinį į dinitrol'ą, toliau sektų EGR atjungimas ir įsiurbimo kolektoriaus valymas, tada karterio ventiliacijos valymas, turbo geometrijos valymas, nes jei mašina su 66kw arba 81kw, tai duodu 130proc, kad turbina perpūtinės ir daug anksčiau negu turėtų išeis iš rikiuotės, be to, vienas svarbiausių valymų: po galine keleivio pusės sėdyne ištraukus vadinamą "sjomniką", išvalyti kuro paėmimo vamzdelius, nes daug kas skundžiasi, kad arba trūkčioja mašina, arba netraukia, nes kuro negauna, tai būtent ši viena yra dažniausia priežastis. Dar silpnoji vieta-durų mikriukai, kurie yra spynose. bjaurus tvarkymas, nes duris papilti reikia iki nulio, o juos tvarkyti irgi yra ką veikti... Įjunk apšvietimą, kad veiktų nuo durų atidarymo ir jei atidarius kurias nors duris jis neužsidegs, užsirašyk, kad turėsi išiminėti tų durų spyną, kad sutvarkytum tą nelemtą mikriuką. :D Šiaip bendrai paėmus, eksploatacija pigi, važiavimas pusė bb (pas mane 66kw+chip), tūrksta traukos aukštais sūkiais, nes turba išsikvepia prie 3k rpm, bet normaliam važinėjimui per akis... :)

Jūsų žinutė