Jusu nuomone apie toki ECU "pripratinima"

Sukūrė Vartotojas 2011-02-17
2011-02-17 01:07
http://www.hyundai-forums.com/t1155-how-to-reset-your-ecu.htm

kas galit, uzmeskit aki i mano imesta nuoroda, kas supranta angliskai. As cia pasiskaiciau apie ECU parametrus ir man kazkaip nesitiki kad taip gali but.Noreciau kitu nuomones. Sorry jog neparasiau i foruma kas ten parasyta, tiesiog labai daug rasliavos gautusi..
2011-02-17 09:15
siaip tiesos dalis yra, kad resetinus (atjungus ECU ilgesniam laikui) kuriam laikui pagereja nestipriai trauka.. bet ne del to, kad is karto vazineji kaip balvonas ir kompas stebuklingai prideda galios, o todel, kad ilgainiui kompas pavelina degima.. jis tai daro, nes jaucia detonacija. kompo bazinis degimo kampo zemelapis dazniausiai buna pritaikytas geram kurui ir neaukstai isiurbiamo oro temperaturai. bet vaziuojant kompas visa laika stebi detonacija ir kai detonacijos lygis buna nesaugus, kompas automatiskai pavelina degima.. bet pavelina tik tam laikui kol detonuoja.. t.y. trumpalaikis pavelinimas, bet kompas ta pavelinimo momenta issisaugo atmintyje ir jei tokie momentai kartojasi tada tas trumpalaikis pavelinimas, kuris pats ivyko prie, tarkim, aukstu apsuku/dideles apkrovos tampa "globaliu" pavelinimi per visa zemelapi del ko prie zemesniu apsuku/nedideles apkrovos masina pasidaro "bukesne". butent sita "globalu" pavelinima ir nuresetina ECU atjungimas del ko masina vaziuoja su baziniu "agresyviu" degimo kampu.

detonacija "provokuoja" blogas kuras ir karstas oras.. del to karsta diena masina visada vaziuoja siek tiek silpniau nei salta.. ypac turbines..

dar yra kai kuriose masinose boosto adaptacija.. bet 30 min nereikia vazineti uztenka poros pagreitejimu.
2011-02-17 10:45
bet manau taip zaist su ECU neverta... o beja, ar ira kokia nors nauda is ECU resetinimo?

Girdejau toki dalyka: nuvaziavo zmogus i diagnostika (ipurskimas k-jectronik) nu zodziu jam ten atstate kuro misini, degima ir pan. jis gryzo namo ir resetino kompa (del man nesuprantamu priezasciu), ir viskas vel isejo is rikiuotes, sumazejo trauka, pakilo kuro sanaudos ir pan. taip gali but ar cia tik pasakos?
2011-02-17 16:34
Atsakymu nebus? Nu kagi, lauksiu overboosted.....
2011-02-17 20:25
tai, kad K-Jetronic yra mechaninis ipurskimas..

nemanau, kad yra nauda.. pvz Lexus ES nuresetint teko kompa, tai jis po to net laisvu nelaiko kol nepravaziuoji poros km..
2011-02-17 20:39
2011-02-17 20:25 rašė:tai, kad K-Jetronic yra mechaninis ipurskimas..

nemanau, kad yra nauda.. pvz Lexus ES nuresetint teko kompa, tai jis po to net laisvu nelaiko kol nepravaziuoji poros km..
O dar vienas gincijosi su manim kad K-JECTRONIK elektroninis purskalas...

2011-02-17 21:03
2011-02-17 20:25 rašė:tai, kad K-Jetronic yra mechaninis ipurskimas..

nemanau, kad yra nauda.. pvz Lexus ES nuresetint teko kompa, tai jis po to net laisvu nelaiko kol nepravaziuoji poros km..
2011-02-17 20:39 rašė:O dar vienas gincijosi su manim kad K-JECTRONIK elektroninis purskalas...

KE-Jetronic turi truputi elekronikos (valdymo bloka), bet vistiek dar skaitomas kaip mechaninis ipurskimas ir kai kurios versijos net neturi liambdos
2011-02-17 21:20
aisku, dekui kad apsvietei situo klausimu, dabar galesiu "tvirtai" atsikirst tam kuris tvirtina jog k-jectronik elektrononis purskalas. o tokiu paprastu auto kaip 95m hyundai, pvz iseina ECu is rikiuotes, tai belieka spirt per peti, nes jie ROM ne EPROM? pvz as noriu varyt saviski i diagnostika, taciau ar imanoma reguliuot misini ir pan tokiai sistemai kaip ECFI, ar kompas pats automatiskai atsirenka koks misinys dabar turi but?
2011-02-17 21:50
2011-02-17 21:20 rašė:aisku, dekui kad apsvietei situo klausimu, dabar galesiu "tvirtai" atsikirst tam kuris tvirtina jog k-jectronik elektrononis purskalas. o tokiu paprastu auto kaip 95m hyundai, pvz iseina ECu is rikiuotes, tai belieka spirt per peti, nes jie ROM ne EPROM? pvz as noriu varyt saviski i diagnostika, taciau ar imanoma reguliuot misini ir pan tokiai sistemai kaip ECFI, ar kompas pats automatiskai atsirenka koks misinys dabar turi but?
bijau sumeluot del cipo tipo.. pagal metus sakyciau, kad bus ROM.. be to.. diagnostikoj niekas nereguliuoja misinio, tam reikalingas dyno stendas, kad galima butu isbandyti nauja misini ivairiose vaziavimo situacijose. dauguma ten moka tik pajungti kodu skaitytuva.

kompas turi bazinius zemelapius + adaptacija, jei yra, ir tada stebi liambda ir detonacijos daviklius ir pataiso misini ir degimo kampa.. bet yra momentai kada kompas neziuri i liambda pvz pagreitejimo metu. jei variklis stipriai modifikuotas, raiai vazinejant viskas atrodys normaliai, bet kompas pagreitejant nepariebins misinio ir gali buti bedu.

jei kompas gamyklinis nesiprogramuoja tai galima is bedos naudoti piggyback kompa kaip pvz GReddy e-Manage Blue.. jis turi galimybe prideti papildomai kuro ar net pavelinti degima (tik reikia isigilinti i pajungima). Bet su piggybackais reikia atsargiai.. nes gamyklinis kompas gali buti nepatenkintas riebesniu misiniu ir adaptuotis neigiamai - t.y. paliesinti misini per visa zemelapi..

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku