Vartotojas
2010-09-10 14:13
gal kas galetu padet pasidariau deagnostika accord rado 12 klaida ka tai reiske
12
Accord Civic CRV CRX Del Sol Odyssey Prelude
85-98 86-98 * n/a 85-91 * n/a 95-98 85-98 EGR Lift Sensor (Exhaust Gas Recirculation)
defective circuit or unplugged / defective sensor
* not a valid code if car is not equipped with an EGR valve (some Civic models are not)
12
Accord Civic CRV CRX Del Sol Odyssey Prelude
85-98 86-98 * n/a 85-91 * n/a 95-98 85-98 EGR Lift Sensor (Exhaust Gas Recirculation)
defective circuit or unplugged / defective sensor
* not a valid code if car is not equipped with an EGR valve (some Civic models are not)
Vartotojas
2010-09-10 14:27
jutube ivesk egr valve.. cia pvz..( Emission System - E.G.R. Valve Testing & Replacement - 1 of 2 )
Vartotojas
2010-09-10 17:41
2010-09-10
14:27 rašė:
jutube ivesk egr valve.. cia pvz..( Emission System - E.G.R. Valve Testing & Replacement - 1 of 2 )
nieko ten neranda panasaus
Vartotojas
2010-09-14 20:02
o kas darosi su varikliu ?
Vartotojas
2010-09-15 14:02
Panasu kad kazkas matora bande galingesni padaryti. Nera cia del ko parintis. Uzdaryta EGR sistema, kuri naudojama ekologiskam waziawimui. Tai is ismetimo kolektoriaus eina wamzdis atgal i isiurbima kad dar karteli nesudegusi slamsta per cilindrus pervilktu ir dar suvirskintu. Uzdarius ta sistema padideja trauka, ir varikliui lengviau. Plius nekemsa slamsto atgal i cilindrus. Greiciausiai arba voztuviukas bus uzlinkes arba kazkas tarpine idejes. Mano dyzelyje pats padares ta tarpine, nes realiai jei motoras twarkingas jis nevirsys jokiu emisijos normu.
Vartotojas
2010-09-23 01:48
nu su varikliu nepasakyciau kad kaskas blogo darytusi dirba svariai tepelo neryja tik vat keista kad is vietos rauna gerai ir 110km per h greit pagauna o va nuo 110 km pradeda labai sunkiai kilt greitis nors ir gaza spaudziu dugnu
Vartotojas
2010-09-23 06:33
2010-09-15
14:02 rašė:
Panasu kad kazkas matora bande galingesni padaryti. Nera cia del ko parintis. Uzdaryta EGR sistema, kuri naudojama ekologiskam waziawimui. Tai is ismetimo kolektoriaus eina wamzdis atgal i isiurbima kad dar karteli nesudegusi slamsta per cilindrus pervilktu ir dar suvirskintu. Uzdarius ta sistema padideja trauka, ir varikliui lengviau. Plius nekemsa slamsto atgal i cilindrus. Greiciausiai arba voztuviukas bus uzlinkes arba kazkas tarpine idejes. Mano dyzelyje pats padares ta tarpine, nes realiai jei motoras twarkingas jis nevirsys jokiu emisijos normu.
ne vien ekologijoj esme EGR. ir ismetamasias dujas i siurbima ileidzia, ne tam, kad "suvirskintu".. ten nera ka jau virskinti jei liambda zondas tvarkingas. jas ileidzia tam, kad atskiestu oro/kuro misini del ko sumazeja degimo temperatura. jei variklis tvarkingas ir kompresija nepabegus - uzkimsimas EGR tau nieko nedades.. gali net atimti. nors sviezio oro/kuro misinio cilindre buna maziau, bet prie zemesnes degimo temperaturos detonacijos buna daug maziau del ko kompas paankstins degimo kampa.. o degimo kampas yra daug svarbiau nei vien tik daugiau misinio.. be EGR misinys pilnai taip ar taip nesudegs del pavelinto degimo.
nepatarciau uzkimsti EGR turbodyzelyje. ismetamosios dujos bus karstesnes nei su EGR del ko turbina gali greiciau "pareiti".
o del to kodo. tai arba pats EGR voztuvas neveikia arba daviklis jame. bet kuriuo atveju reikes keisti voztuva, nes daviklio atskirai negausi. ir jei jau nuimsi EGR voztuva pravalyk vamzdelius ir portus, nes jie buna uzsikise.
nepatarciau uzkimsti EGR turbodyzelyje. ismetamosios dujos bus karstesnes nei su EGR del ko turbina gali greiciau "pareiti".
o del to kodo. tai arba pats EGR voztuvas neveikia arba daviklis jame. bet kuriuo atveju reikes keisti voztuva, nes daviklio atskirai negausi. ir jei jau nuimsi EGR voztuva pravalyk vamzdelius ir portus, nes jie buna uzsikise.
Vartotojas
2010-09-23 08:43
2010-09-23
01:48 rašė:
nu su varikliu nepasakyciau kad kaskas blogo darytusi dirba svariai tepelo neryja tik vat keista kad is vietos rauna gerai ir 110km per h greit pagauna o va nuo 110 km pradeda labai sunkiai kilt greitis nors ir gaza spaudziu dugnu
tai 5 pavara padaryta ilga ekonomijai o ne rovimui, perdavimas ilgas paprasciausia, jei nori greiciau judet tai 4 isibegek normalei ir tada 5 junk.
Vartotojas
2010-09-23 08:45
2010-09-15
14:02 rašė:
Panasu kad kazkas matora bande galingesni padaryti. Nera cia del ko parintis. Uzdaryta EGR sistema, kuri naudojama ekologiskam waziawimui. Tai is ismetimo kolektoriaus eina wamzdis atgal i isiurbima kad dar karteli nesudegusi slamsta per cilindrus pervilktu ir dar suvirskintu. Uzdarius ta sistema padideja trauka, ir varikliui lengviau. Plius nekemsa slamsto atgal i cilindrus. Greiciausiai arba voztuviukas bus uzlinkes arba kazkas tarpine idejes. Mano dyzelyje pats padares ta tarpine, nes realiai jei motoras twarkingas jis nevirsys jokiu emisijos normu.
2010-09-23
06:33 rašė:
ne vien ekologijoj esme EGR. ir ismetamasias dujas i siurbima ileidzia, ne tam, kad "suvirskintu".. ten nera ka jau virskinti jei liambda zondas tvarkingas. jas ileidzia tam, kad atskiestu oro/kuro misini del ko sumazeja degimo temperatura. jei variklis tvarkingas ir kompresija nepabegus - uzkimsimas EGR tau nieko nedades.. gali net atimti. nors sviezio oro/kuro misinio cilindre buna maziau, bet prie zemesnes degimo temperaturos detonacijos buna daug maziau del ko kompas paankstins degimo kampa.. o degimo kampas yra daug svarbiau nei vien tik daugiau misinio.. be EGR misinys pilnai taip ar taip nesudegs del pavelinto degimo.
nepatarciau uzkimsti EGR turbodyzelyje. ismetamosios dujos bus karstesnes nei su EGR del ko turbina gali greiciau "pareiti".
o del to kodo. tai arba pats EGR voztuvas neveikia arba daviklis jame. bet kuriuo atveju reikes keisti voztuva, nes daviklio atskirai negausi. ir jei jau nuimsi EGR voztuva pravalyk vamzdelius ir portus, nes jie buna uzsikise.
nepatarciau uzkimsti EGR turbodyzelyje. ismetamosios dujos bus karstesnes nei su EGR del ko turbina gali greiciau "pareiti".
o del to kodo. tai arba pats EGR voztuvas neveikia arba daviklis jame. bet kuriuo atveju reikes keisti voztuva, nes daviklio atskirai negausi. ir jei jau nuimsi EGR voztuva pravalyk vamzdelius ir portus, nes jie buna uzsikise.
nu nezinau as EGR uzdares tai man trauka gerokai padidejus, pagyvejo pats variklio darbas, gericiau apsukas renka ko pasekoje ir traukimas dideja. Kiek kalbejau su meistru kuris man uzdare tai tik geresni atsiliepimai, be to per EGR greciau isiurbimo kolika apnesa wisokiais suodziais.
Vartotojas
2010-09-23 08:45
2010-09-15
14:02 rašė:
Panasu kad kazkas matora bande galingesni padaryti. Nera cia del ko parintis. Uzdaryta EGR sistema, kuri naudojama ekologiskam waziawimui. Tai is ismetimo kolektoriaus eina wamzdis atgal i isiurbima kad dar karteli nesudegusi slamsta per cilindrus pervilktu ir dar suvirskintu. Uzdarius ta sistema padideja trauka, ir varikliui lengviau. Plius nekemsa slamsto atgal i cilindrus. Greiciausiai arba voztuviukas bus uzlinkes arba kazkas tarpine idejes. Mano dyzelyje pats padares ta tarpine, nes realiai jei motoras twarkingas jis nevirsys jokiu emisijos normu.
2010-09-23
06:33 rašė:
ne vien ekologijoj esme EGR. ir ismetamasias dujas i siurbima ileidzia, ne tam, kad "suvirskintu".. ten nera ka jau virskinti jei liambda zondas tvarkingas. jas ileidzia tam, kad atskiestu oro/kuro misini del ko sumazeja degimo temperatura. jei variklis tvarkingas ir kompresija nepabegus - uzkimsimas EGR tau nieko nedades.. gali net atimti. nors sviezio oro/kuro misinio cilindre buna maziau, bet prie zemesnes degimo temperaturos detonacijos buna daug maziau del ko kompas paankstins degimo kampa.. o degimo kampas yra daug svarbiau nei vien tik daugiau misinio.. be EGR misinys pilnai taip ar taip nesudegs del pavelinto degimo.
nepatarciau uzkimsti EGR turbodyzelyje. ismetamosios dujos bus karstesnes nei su EGR del ko turbina gali greiciau "pareiti".
o del to kodo. tai arba pats EGR voztuvas neveikia arba daviklis jame. bet kuriuo atveju reikes keisti voztuva, nes daviklio atskirai negausi. ir jei jau nuimsi EGR voztuva pravalyk vamzdelius ir portus, nes jie buna uzsikise.
nepatarciau uzkimsti EGR turbodyzelyje. ismetamosios dujos bus karstesnes nei su EGR del ko turbina gali greiciau "pareiti".
o del to kodo. tai arba pats EGR voztuvas neveikia arba daviklis jame. bet kuriuo atveju reikes keisti voztuva, nes daviklio atskirai negausi. ir jei jau nuimsi EGR voztuva pravalyk vamzdelius ir portus, nes jie buna uzsikise.
nu nezinau as EGR uzdares tai man trauka gerokai padidejus, pagyvejo pats variklio darbas, gericiau apsukas renka ko pasekoje ir traukimas dideja. Kiek kalbejau su meistru kuris man uzdare tai tik geresni atsiliepimai, be to per EGR greciau isiurbimo kolika apnesa wisokiais suodziais.
Vartotojas
2010-09-23 17:06
tai as nesiginciju, kad turbodyzelis geriau traukia, kalbejau apie benzina. dyzeliui turba greiciau isisuka del karstesniu ismetamuju duju (karstesnes dujos turi daugiau energijos), bet ar sveika tai turbinai ir ismetimo voztuvam tai kitas klausimas.
del suodziu tai taip.. tu teisus. bet ju neisvengsi.
o del meistru tai zinai.. nevisi gilinasi ka tas EGR daro istikro. esu mates nemazai geru mechaniku kurie tikrai gerai moka mechaniskai padaryti kazka, bet visiskai nesigilina i tai ka jie daro.
kaip ir sakiau EGR neskirtas perdeginti ismetamasias dujas, jis mazina emisijas mazindamas degimo temperatura.. nes azoto oksidai (NOx, smogo dujos) formuojasi prie aukstesnes degimo temperaturos.. EGR laiko ta temperatura siek tiek zemesne nei ji reikalinga NOx formavimuisi.
del suodziu tai taip.. tu teisus. bet ju neisvengsi.
o del meistru tai zinai.. nevisi gilinasi ka tas EGR daro istikro. esu mates nemazai geru mechaniku kurie tikrai gerai moka mechaniskai padaryti kazka, bet visiskai nesigilina i tai ka jie daro.
kaip ir sakiau EGR neskirtas perdeginti ismetamasias dujas, jis mazina emisijas mazindamas degimo temperatura.. nes azoto oksidai (NOx, smogo dujos) formuojasi prie aukstesnes degimo temperaturos.. EGR laiko ta temperatura siek tiek zemesne nei ji reikalinga NOx formavimuisi.
Vartotojas
2010-09-29 23:43
2010-09-23
17:06 rašė:
tai as nesiginciju, kad turbodyzelis geriau traukia, kalbejau apie benzina. dyzeliui turba greiciau isisuka del karstesniu ismetamuju duju (karstesnes dujos turi daugiau energijos), bet ar sveika tai turbinai ir ismetimo voztuvam tai kitas klausimas.
del suodziu tai taip.. tu teisus. bet ju neisvengsi.
o del meistru tai zinai.. nevisi gilinasi ka tas EGR daro istikro. esu mates nemazai geru mechaniku kurie tikrai gerai moka mechaniskai padaryti kazka, bet visiskai nesigilina i tai ka jie daro.
kaip ir sakiau EGR neskirtas perdeginti ismetamasias dujas, jis mazina emisijas mazindamas degimo temperatura.. nes azoto oksidai (NOx, smogo dujos) formuojasi prie aukstesnes degimo temperaturos.. EGR laiko ta temperatura siek tiek zemesne nei ji reikalinga NOx formavimuisi.
del suodziu tai taip.. tu teisus. bet ju neisvengsi.
o del meistru tai zinai.. nevisi gilinasi ka tas EGR daro istikro. esu mates nemazai geru mechaniku kurie tikrai gerai moka mechaniskai padaryti kazka, bet visiskai nesigilina i tai ka jie daro.
kaip ir sakiau EGR neskirtas perdeginti ismetamasias dujas, jis mazina emisijas mazindamas degimo temperatura.. nes azoto oksidai (NOx, smogo dujos) formuojasi prie aukstesnes degimo temperaturos.. EGR laiko ta temperatura siek tiek zemesne nei ji reikalinga NOx formavimuisi.
tai kad del tu pavaru ir neaiskai kaskaip r16 ratus uzdejau tai 100km 4 pavara ir dar neseke 3000apsuku
Vartotojas
2010-09-30 08:19
2010-09-23
17:06 rašė:
tai as nesiginciju, kad turbodyzelis geriau traukia, kalbejau apie benzina. dyzeliui turba greiciau isisuka del karstesniu ismetamuju duju (karstesnes dujos turi daugiau energijos), bet ar sveika tai turbinai ir ismetimo voztuvam tai kitas klausimas.
del suodziu tai taip.. tu teisus. bet ju neisvengsi.
o del meistru tai zinai.. nevisi gilinasi ka tas EGR daro istikro. esu mates nemazai geru mechaniku kurie tikrai gerai moka mechaniskai padaryti kazka, bet visiskai nesigilina i tai ka jie daro.
kaip ir sakiau EGR neskirtas perdeginti ismetamasias dujas, jis mazina emisijas mazindamas degimo temperatura.. nes azoto oksidai (NOx, smogo dujos) formuojasi prie aukstesnes degimo temperaturos.. EGR laiko ta temperatura siek tiek zemesne nei ji reikalinga NOx formavimuisi.
del suodziu tai taip.. tu teisus. bet ju neisvengsi.
o del meistru tai zinai.. nevisi gilinasi ka tas EGR daro istikro. esu mates nemazai geru mechaniku kurie tikrai gerai moka mechaniskai padaryti kazka, bet visiskai nesigilina i tai ka jie daro.
kaip ir sakiau EGR neskirtas perdeginti ismetamasias dujas, jis mazina emisijas mazindamas degimo temperatura.. nes azoto oksidai (NOx, smogo dujos) formuojasi prie aukstesnes degimo temperaturos.. EGR laiko ta temperatura siek tiek zemesne nei ji reikalinga NOx formavimuisi.
2010-09-29
23:43 rašė:
tai kad del tu pavaru ir neaiskai kaskaip r16 ratus uzdejau tai 100km 4 pavara ir dar neseke 3000apsuku
o prie ko cia ratai ir greitis? spidometras gi matuoja nuo asies o ne nuo ratu dydzio. Gali nebent just kad daugiau waziuoji bet parodymai turi buti wienodi wisada.
Jūsų žinutė |
|