golf ekonomiskumas

Sukūrė Vartotojas 2012-11-13
2012-11-13 14:22
sveiki gal galite patarti ka rinktis , kad butu ekonomiskesnis kalba eina apie 3 golfa ar 1.9 47 kw SDI ar 1.9 TDI 66kw?
2012-11-13 14:34
sanaudos tos pacios

dar yra 1.9D 47kw (skiriasi nuo sdi tuo , kad pas sdi yra elektrinis siurblys)
2012-11-13 14:50
Rinkciausi be dvejoniu 47 kw SDi. Tai darbinis arklys kuris neuzmusamas yra. Pats toki turiu ir dabar ieskau naujesnio VW polo (2004-2005 metu) su sdi varikliu. Gal kas turit toki pasiulyt :)? Del ekonomiskumo 3 golfo tai abudu naudos tiek pat kuro. Taciau sdi varikliui tik kura pili remontuoti nereikai turbinos ar interkulerio ar slangu tarp ju. Turbinos remonto kaina jeigu pats nemoki remontuoti ar pakeisti kainuos apie 600 litu ir tai garantija 6 men arba kad donoro turbina yra gera.
2012-11-13 14:57
Sanaudos skiriasi, SDI didesnes, nes
1)TDI didesnis sukimo momentas
2)TDI lengviau isjudinti ta pati auto, jis geriau isibegeja

Jeigu SDI butu ~400kg lengvesnis, imtu tiek , kiek TDI 66kw

Netgi jei TDI butu silpnesniu kw, na, kokiu 50, jis vieviena imtu maziau uz SDI nes daug nm prideda turba o daugiausiai kuro paima startuose

Suprantama, kai nusiperki SDI tai nesigiri kad prasovei su taupumu

Kazkada turejau 98, 2000, 2004 Polus SDI tai 2, 5 litro mieste daugiau ryja uz TDI

Susimastykit priek skiesdami apie vienodas sanaudas, patys sau priestaraujat, iseitu, kad
beveik 26 Ag nieko neduoda, kad isijungus turbai siurblys nemazina kuro
2012-11-13 15:03
2012-11-13 14:57 rašė:Sanaudos skiriasi, SDI didesnes, nes
1)TDI didesnis sukimo momentas
2)TDI lengviau isjudinti ta pati auto, jis geriau isibegeja

Jeigu SDI butu ~400kg lengvesnis, imtu tiek , kiek TDI 66kw

Netgi jei TDI butu silpnesniu kw, na, kokiu 50, jis vieviena imtu maziau uz SDI nes daug nm prideda turba o daugiausiai kuro paima startuose

Suprantama, kai nusiperki SDI tai nesigiri kad prasovei su taupumu

Kazkada turejau 98, 2000, 2004 Polus SDI tai 2, 5 litro mieste daugiau ryja uz TDI

Susimastykit priek skiesdami apie vienodas sanaudas, patys sau priestaraujat, iseitu, kad
beveik 26 Ag nieko neduoda, kad isijungus turbai siurblys nemazina kuro
o lei pilant zalia kura koks skirtumas butu tarp sdi ir tdi
2012-11-13 15:23
2012-11-13 14:57 rašė:Sanaudos skiriasi, SDI didesnes, nes
1)TDI didesnis sukimo momentas
2)TDI lengviau isjudinti ta pati auto, jis geriau isibegeja

Jeigu SDI butu ~400kg lengvesnis, imtu tiek , kiek TDI 66kw

Netgi jei TDI butu silpnesniu kw, na, kokiu 50, jis vieviena imtu maziau uz SDI nes daug nm prideda turba o daugiausiai kuro paima startuose

Suprantama, kai nusiperki SDI tai nesigiri kad prasovei su taupumu

Kazkada turejau 98, 2000, 2004 Polus SDI tai 2, 5 litro mieste daugiau ryja uz TDI

Susimastykit priek skiesdami apie vienodas sanaudas, patys sau priestaraujat, iseitu, kad
beveik 26 Ag nieko neduoda, kad isijungus turbai siurblys nemazina kuro
Nu nezinau is kur tokia erezija istraukei, bet pats turiu SDI golfa tai kiek teko kalbeti su TDI vairuojanciais zmonemis jie pila daugiau nei as. sutinku kad turbina yra gerai tada kai reikia lenkti ir visa kia, bet siaip tai vidutiniskai vazinejant SDI zymiai ekonomiskesnis. juk turbina vis vien pasiima papildomai kuro.
2012-11-13 15:23
2012-11-13 14:57 rašė:Sanaudos skiriasi, SDI didesnes, nes
1)TDI didesnis sukimo momentas
2)TDI lengviau isjudinti ta pati auto, jis geriau isibegeja

Jeigu SDI butu ~400kg lengvesnis, imtu tiek , kiek TDI 66kw

Netgi jei TDI butu silpnesniu kw, na, kokiu 50, jis vieviena imtu maziau uz SDI nes daug nm prideda turba o daugiausiai kuro paima startuose

Suprantama, kai nusiperki SDI tai nesigiri kad prasovei su taupumu

Kazkada turejau 98, 2000, 2004 Polus SDI tai 2, 5 litro mieste daugiau ryja uz TDI

Susimastykit priek skiesdami apie vienodas sanaudas, patys sau priestaraujat, iseitu, kad
beveik 26 Ag nieko neduoda, kad isijungus turbai siurblys nemazina kuro
Cia kad TDI daugiau naudoja tai tik tavo nuomone. Kaip ir mano nuomone kad SDi tiek pat naudoja kiek SDI. Turiu dabar SDI varikliu ir turiu TDI varikliu. Turejau TDI varikliu 66 kilovatu, net per gyvenima(7 metus) turejau keturis 3 golfus dyzelius. SDI labiausia patiko. Realiai tiek su TDI tiek su SDI nuvaziuodavau vienodus atstumus. Jeigu tavo skaicaivimai kokie kitekie tai gali pradeti buti kad tavo tdi netvarkinki ar kazka panasau vistiek tai liks tik tavo nuomone. 10 metu vazineju tik su 1.9 dyzeliais Vw tai manau svarus mano argumentai. Kaip tik dabar pardavineju SDI 3 golfa nes ieskau pirkti polo SDI apie 2004 metus.
2012-11-13 15:28
2012-11-13 14:57 rašė:Sanaudos skiriasi, SDI didesnes, nes
1)TDI didesnis sukimo momentas
2)TDI lengviau isjudinti ta pati auto, jis geriau isibegeja

Jeigu SDI butu ~400kg lengvesnis, imtu tiek , kiek TDI 66kw

Netgi jei TDI butu silpnesniu kw, na, kokiu 50, jis vieviena imtu maziau uz SDI nes daug nm prideda turba o daugiausiai kuro paima startuose

Suprantama, kai nusiperki SDI tai nesigiri kad prasovei su taupumu

Kazkada turejau 98, 2000, 2004 Polus SDI tai 2, 5 litro mieste daugiau ryja uz TDI

Susimastykit priek skiesdami apie vienodas sanaudas, patys sau priestaraujat, iseitu, kad
beveik 26 Ag nieko neduoda, kad isijungus turbai siurblys nemazina kuro
2012-11-13 15:23 rašė:Cia kad TDI daugiau naudoja tai tik tavo nuomone. Kaip ir mano nuomone kad SDi tiek pat naudoja kiek SDI. Turiu dabar SDI varikliu ir turiu TDI varikliu. Turejau TDI varikliu 66 kilovatu, net per gyvenima(7 metus) turejau keturis 3 golfus dyzelius. SDI labiausia patiko. Realiai tiek su TDI tiek su SDI nuvaziuodavau vienodus atstumus. Jeigu tavo skaicaivimai kokie kitekie tai gali pradeti buti kad tavo tdi netvarkinki ar kazka panasau vistiek tai liks tik tavo nuomone. 10 metu vazineju tik su 1.9 dyzeliais Vw tai manau svarus mano argumentai. Kaip tik dabar pardavineju SDI 3 golfa nes ieskau pirkti polo SDI apie 2004 metus.
na nebent tavo tiesa, jog TDI buvo netvarkingas, bet siais laikais rasti tvarkinga dyzeliuka ypac tokiu metu tai jau sudetinga, gal kaj pasiemiau tvarkinga SDI tai ir skiriasi ;)
2012-11-13 15:31
2012-11-13 14:57 rašė:Sanaudos skiriasi, SDI didesnes, nes
1)TDI didesnis sukimo momentas
2)TDI lengviau isjudinti ta pati auto, jis geriau isibegeja

Jeigu SDI butu ~400kg lengvesnis, imtu tiek , kiek TDI 66kw

Netgi jei TDI butu silpnesniu kw, na, kokiu 50, jis vieviena imtu maziau uz SDI nes daug nm prideda turba o daugiausiai kuro paima startuose

Suprantama, kai nusiperki SDI tai nesigiri kad prasovei su taupumu

Kazkada turejau 98, 2000, 2004 Polus SDI tai 2, 5 litro mieste daugiau ryja uz TDI

Susimastykit priek skiesdami apie vienodas sanaudas, patys sau priestaraujat, iseitu, kad
beveik 26 Ag nieko neduoda, kad isijungus turbai siurblys nemazina kuro
2012-11-13 15:23 rašė:Cia kad TDI daugiau naudoja tai tik tavo nuomone. Kaip ir mano nuomone kad SDi tiek pat naudoja kiek SDI. Turiu dabar SDI varikliu ir turiu TDI varikliu. Turejau TDI varikliu 66 kilovatu, net per gyvenima(7 metus) turejau keturis 3 golfus dyzelius. SDI labiausia patiko. Realiai tiek su TDI tiek su SDI nuvaziuodavau vienodus atstumus. Jeigu tavo skaicaivimai kokie kitekie tai gali pradeti buti kad tavo tdi netvarkinki ar kazka panasau vistiek tai liks tik tavo nuomone. 10 metu vazineju tik su 1.9 dyzeliais Vw tai manau svarus mano argumentai. Kaip tik dabar pardavineju SDI 3 golfa nes ieskau pirkti polo SDI apie 2004 metus.
ymesk nuorodo 3 golf kury parduodi
2012-11-13 15:35
2012-11-13 14:57 rašė:Sanaudos skiriasi, SDI didesnes, nes
1)TDI didesnis sukimo momentas
2)TDI lengviau isjudinti ta pati auto, jis geriau isibegeja

Jeigu SDI butu ~400kg lengvesnis, imtu tiek , kiek TDI 66kw

Netgi jei TDI butu silpnesniu kw, na, kokiu 50, jis vieviena imtu maziau uz SDI nes daug nm prideda turba o daugiausiai kuro paima startuose

Suprantama, kai nusiperki SDI tai nesigiri kad prasovei su taupumu

Kazkada turejau 98, 2000, 2004 Polus SDI tai 2, 5 litro mieste daugiau ryja uz TDI

Susimastykit priek skiesdami apie vienodas sanaudas, patys sau priestaraujat, iseitu, kad
beveik 26 Ag nieko neduoda, kad isijungus turbai siurblys nemazina kuro
2012-11-13 15:23 rašė:Cia kad TDI daugiau naudoja tai tik tavo nuomone. Kaip ir mano nuomone kad SDi tiek pat naudoja kiek SDI. Turiu dabar SDI varikliu ir turiu TDI varikliu. Turejau TDI varikliu 66 kilovatu, net per gyvenima(7 metus) turejau keturis 3 golfus dyzelius. SDI labiausia patiko. Realiai tiek su TDI tiek su SDI nuvaziuodavau vienodus atstumus. Jeigu tavo skaicaivimai kokie kitekie tai gali pradeti buti kad tavo tdi netvarkinki ar kazka panasau vistiek tai liks tik tavo nuomone. 10 metu vazineju tik su 1.9 dyzeliais Vw tai manau svarus mano argumentai. Kaip tik dabar pardavineju SDI 3 golfa nes ieskau pirkti polo SDI apie 2004 metus.
2012-11-13 15:28 rašė:na nebent tavo tiesa, jog TDI buvo netvarkingas, bet siais laikais rasti tvarkinga dyzeliuka ypac tokiu metu tai jau sudetinga, gal kaj pasiemiau tvarkinga SDI tai ir skiriasi ;)
Dar karta pakartosiu jog TDI ar SDI nauja tiek pat. Turbinos realiai turetu padidinti automobilio ekonomiskuma, taciau gaunasi taip jog tiek SDI tiek TDI valgo tiek pat tik su TDI isibegeji greiciau ir tiek. Ant to isibegejimo ekonomiskumas ir susivalgo. Nekalba apie lakstyma ar kokia kita nesamone.
2012-11-13 15:41
2012-11-13 14:57 rašė:Sanaudos skiriasi, SDI didesnes, nes
1)TDI didesnis sukimo momentas
2)TDI lengviau isjudinti ta pati auto, jis geriau isibegeja

Jeigu SDI butu ~400kg lengvesnis, imtu tiek , kiek TDI 66kw

Netgi jei TDI butu silpnesniu kw, na, kokiu 50, jis vieviena imtu maziau uz SDI nes daug nm prideda turba o daugiausiai kuro paima startuose

Suprantama, kai nusiperki SDI tai nesigiri kad prasovei su taupumu

Kazkada turejau 98, 2000, 2004 Polus SDI tai 2, 5 litro mieste daugiau ryja uz TDI

Susimastykit priek skiesdami apie vienodas sanaudas, patys sau priestaraujat, iseitu, kad
beveik 26 Ag nieko neduoda, kad isijungus turbai siurblys nemazina kuro
2012-11-13 15:23 rašė:Cia kad TDI daugiau naudoja tai tik tavo nuomone. Kaip ir mano nuomone kad SDi tiek pat naudoja kiek SDI. Turiu dabar SDI varikliu ir turiu TDI varikliu. Turejau TDI varikliu 66 kilovatu, net per gyvenima(7 metus) turejau keturis 3 golfus dyzelius. SDI labiausia patiko. Realiai tiek su TDI tiek su SDI nuvaziuodavau vienodus atstumus. Jeigu tavo skaicaivimai kokie kitekie tai gali pradeti buti kad tavo tdi netvarkinki ar kazka panasau vistiek tai liks tik tavo nuomone. 10 metu vazineju tik su 1.9 dyzeliais Vw tai manau svarus mano argumentai. Kaip tik dabar pardavineju SDI 3 golfa nes ieskau pirkti polo SDI apie 2004 metus.
2012-11-13 15:31 rašė:ymesk nuorodo 3 golf kury parduodi
Rasi autogide uz 1800 Lt, raudona. Pagrindine problema kad parūdijęs todel šį planuoju keisti į naujesni polo SDI
2012-11-13 16:58
2012-11-13 15:23 rašė:Cia kad TDI daugiau naudoja tai tik tavo nuomone. Kaip ir mano nuomone kad SDi tiek pat naudoja kiek SDI. Turiu dabar SDI varikliu ir turiu TDI varikliu. Turejau TDI varikliu 66 kilovatu, net per gyvenima(7 metus) turejau keturis 3 golfus dyzelius. SDI labiausia patiko. Realiai tiek su TDI tiek su SDI nuvaziuodavau vienodus atstumus. Jeigu tavo skaicaivimai kokie kitekie tai gali pradeti buti kad tavo tdi netvarkinki ar kazka panasau vistiek tai liks tik tavo nuomone. 10 metu vazineju tik su 1.9 dyzeliais Vw tai manau svarus mano argumentai. Kaip tik dabar pardavineju SDI 3 golfa nes ieskau pirkti polo SDI apie 2004 metus.
2012-11-13 15:28 rašė:na nebent tavo tiesa, jog TDI buvo netvarkingas, bet siais laikais rasti tvarkinga dyzeliuka ypac tokiu metu tai jau sudetinga, gal kaj pasiemiau tvarkinga SDI tai ir skiriasi ;)
2012-11-13 15:35 rašė:Dar karta pakartosiu jog TDI ar SDI nauja tiek pat. Turbinos realiai turetu padidinti automobilio ekonomiskuma, taciau gaunasi taip jog tiek SDI tiek TDI valgo tiek pat tik su TDI isibegeji greiciau ir tiek. Ant to isibegejimo ekonomiskumas ir susivalgo. Nekalba apie lakstyma ar kokia kita nesamone.
Tavo patirtis subjektyvus dalykas, bet ne desnis.Betkokiam silpnesniam varikliui reikia daugiau energijos daugiau sukiu pasiekt optimaliam NM+WHP deriniui arba daugiau kuro skirtumas dideja diddejant greiciui ir didinat masinos ekipazo, krovinio mase.Tai yra automechanikos ir fizikos desnis.26AG ir 80NM skirtumas tokiems kibirams yra labai didelis, siaip TDI 80 kg yra savaime sunkesnis uz SDI bet letai tolygiai vaziuojant neima daugiau, SDI isivaziuoja 5s leciau nes jam sunkiau o pasisodinus i du nemenkus draugus vaziuoja dar leciau, as taip pat pries 10 metu vazinejau tokiais auto bet nesiremiu jokiais matavimais yra eksploatacijos zinynai, nereikia ziureti i rusiskus katalogus.Siaip slykscia yda turi VW-Adudi, BMW, meluoja juodai, visad pamazintos sanaudos nes kitaip ju trantu nieks nepirktu.Vokieciai nuo seniausiu laiku buvo kirsintojai, melagiai, konfliktu kurstytojai.Beje, siemt fokiskus das`sus pardavimuose gerokaimlenkia Dacia
2012-11-13 17:22
2012-11-13 15:28 rašė:na nebent tavo tiesa, jog TDI buvo netvarkingas, bet siais laikais rasti tvarkinga dyzeliuka ypac tokiu metu tai jau sudetinga, gal kaj pasiemiau tvarkinga SDI tai ir skiriasi ;)
2012-11-13 15:35 rašė:Dar karta pakartosiu jog TDI ar SDI nauja tiek pat. Turbinos realiai turetu padidinti automobilio ekonomiskuma, taciau gaunasi taip jog tiek SDI tiek TDI valgo tiek pat tik su TDI isibegeji greiciau ir tiek. Ant to isibegejimo ekonomiskumas ir susivalgo. Nekalba apie lakstyma ar kokia kita nesamone.
2012-11-13 16:58 rašė:Tavo patirtis subjektyvus dalykas, bet ne desnis.Betkokiam silpnesniam varikliui reikia daugiau energijos daugiau sukiu pasiekt optimaliam NM+WHP deriniui arba daugiau kuro skirtumas dideja diddejant greiciui ir didinat masinos ekipazo, krovinio mase.Tai yra automechanikos ir fizikos desnis.26AG ir 80NM skirtumas tokiems kibirams yra labai didelis, siaip TDI 80 kg yra savaime sunkesnis uz SDI bet letai tolygiai vaziuojant neima daugiau, SDI isivaziuoja 5s leciau nes jam sunkiau o pasisodinus i du nemenkus draugus vaziuoja dar leciau, as taip pat pries 10 metu vazinejau tokiais auto bet nesiremiu jokiais matavimais yra eksploatacijos zinynai, nereikia ziureti i rusiskus katalogus.Siaip slykscia yda turi VW-Adudi, BMW, meluoja juodai, visad pamazintos sanaudos nes kitaip ju trantu nieks nepirktu.Vokieciai nuo seniausiu laiku buvo kirsintojai, melagiai, konfliktu kurstytojai.Beje, siemt fokiskus das`sus pardavimuose gerokaimlenkia Dacia
Neverta gincytis as matuoju reliai pripilk i ta ir i ta pilna baka ir gale dienos gaunasi tas pats. O jeigu taip elgsies 6 metus ir is to padarysi isvada tai manau gana svaru. Negali daryti isvadu del fizikos desniu nes pagal tave kuo galingesne masina tuo maziau variklis kuro ima. Pagal mane taip turbina yra sukurta ir padeda taupyti kura, taciau su TDI tu visuomet iki 60 isibegesi greiciau mieste naturaliai o su sdi leciau ir gale dienos tau bus tos pacios kuro sanaudos. Jeigu sneketume jog keikviena diena tiek su SDI tiek su TDI isibegineji tokiais paciais pagreiciais tada galima daryti prielaida kad gal ir koki puslitri sutaupysi. Cia tas pats aks sakyti va 3 litru bmw dyzelis yra ekonomiskesnis nes vaziuoju autostrada ant 160 km/h ir man rodo tarkim 7 litrus sanaudas o su SDI kiekviena diena ant 160 km/h tau rodo 10 litru dyzelio sanaudas. Reiskiasi BMW 3 litru ekonomiskesnis uz SDI dyzeli.
2012-11-13 17:40
2012-11-13 15:35 rašė:Dar karta pakartosiu jog TDI ar SDI nauja tiek pat. Turbinos realiai turetu padidinti automobilio ekonomiskuma, taciau gaunasi taip jog tiek SDI tiek TDI valgo tiek pat tik su TDI isibegeji greiciau ir tiek. Ant to isibegejimo ekonomiskumas ir susivalgo. Nekalba apie lakstyma ar kokia kita nesamone.
2012-11-13 16:58 rašė:Tavo patirtis subjektyvus dalykas, bet ne desnis.Betkokiam silpnesniam varikliui reikia daugiau energijos daugiau sukiu pasiekt optimaliam NM+WHP deriniui arba daugiau kuro skirtumas dideja diddejant greiciui ir didinat masinos ekipazo, krovinio mase.Tai yra automechanikos ir fizikos desnis.26AG ir 80NM skirtumas tokiems kibirams yra labai didelis, siaip TDI 80 kg yra savaime sunkesnis uz SDI bet letai tolygiai vaziuojant neima daugiau, SDI isivaziuoja 5s leciau nes jam sunkiau o pasisodinus i du nemenkus draugus vaziuoja dar leciau, as taip pat pries 10 metu vazinejau tokiais auto bet nesiremiu jokiais matavimais yra eksploatacijos zinynai, nereikia ziureti i rusiskus katalogus.Siaip slykscia yda turi VW-Adudi, BMW, meluoja juodai, visad pamazintos sanaudos nes kitaip ju trantu nieks nepirktu.Vokieciai nuo seniausiu laiku buvo kirsintojai, melagiai, konfliktu kurstytojai.Beje, siemt fokiskus das`sus pardavimuose gerokaimlenkia Dacia
2012-11-13 17:22 rašė:Neverta gincytis as matuoju reliai pripilk i ta ir i ta pilna baka ir gale dienos gaunasi tas pats. O jeigu taip elgsies 6 metus ir is to padarysi isvada tai manau gana svaru. Negali daryti isvadu del fizikos desniu nes pagal tave kuo galingesne masina tuo maziau variklis kuro ima. Pagal mane taip turbina yra sukurta ir padeda taupyti kura, taciau su TDI tu visuomet iki 60 isibegesi greiciau mieste naturaliai o su sdi leciau ir gale dienos tau bus tos pacios kuro sanaudos. Jeigu sneketume jog keikviena diena tiek su SDI tiek su TDI isibegineji tokiais paciais pagreiciais tada galima daryti prielaida kad gal ir koki puslitri sutaupysi. Cia tas pats aks sakyti va 3 litru bmw dyzelis yra ekonomiskesnis nes vaziuoju autostrada ant 160 km/h ir man rodo tarkim 7 litrus sanaudas o su SDI kiekviena diena ant 160 km/h tau rodo 10 litru dyzelio sanaudas. Reiskiasi BMW 3 litru ekonomiskesnis uz SDI dyzeli.
As kol kas dar nesiginciju, nematau su kuo galeciau ir siap koks skirtumas 500g daugiau ar 1l maziau.Panasiai kaip trys girti zvejai visi su tokia pat pigia meskere giriasi sugave didziausia zuvi, tai ir sanaudu matuotojai visi iki 1 nusipeza nes zmogus per primityvus padaras kad sugebetu tiksliai apskaiciuoti, kolega, jau seniai moksliskai irodyta, kad vokiski BOSCH borto kompai ir ecu , kaip ir CR purstukai, yra nepatikiamiasi , borto kompai meluoja , mazina sanaudas mazdaug 28%.Tai seniai irodyti faktai, pasidomek, o stambiausi auto gamintojai ir naftininkai chuliganiskai primeta salygas likusiam pasauliui
(2445)
2012-11-13 17:47
2012-11-13 16:58 rašė:Tavo patirtis subjektyvus dalykas, bet ne desnis.Betkokiam silpnesniam varikliui reikia daugiau energijos daugiau sukiu pasiekt optimaliam NM+WHP deriniui arba daugiau kuro skirtumas dideja diddejant greiciui ir didinat masinos ekipazo, krovinio mase.Tai yra automechanikos ir fizikos desnis.26AG ir 80NM skirtumas tokiems kibirams yra labai didelis, siaip TDI 80 kg yra savaime sunkesnis uz SDI bet letai tolygiai vaziuojant neima daugiau, SDI isivaziuoja 5s leciau nes jam sunkiau o pasisodinus i du nemenkus draugus vaziuoja dar leciau, as taip pat pries 10 metu vazinejau tokiais auto bet nesiremiu jokiais matavimais yra eksploatacijos zinynai, nereikia ziureti i rusiskus katalogus.Siaip slykscia yda turi VW-Adudi, BMW, meluoja juodai, visad pamazintos sanaudos nes kitaip ju trantu nieks nepirktu.Vokieciai nuo seniausiu laiku buvo kirsintojai, melagiai, konfliktu kurstytojai.Beje, siemt fokiskus das`sus pardavimuose gerokaimlenkia Dacia
2012-11-13 17:22 rašė:Neverta gincytis as matuoju reliai pripilk i ta ir i ta pilna baka ir gale dienos gaunasi tas pats. O jeigu taip elgsies 6 metus ir is to padarysi isvada tai manau gana svaru. Negali daryti isvadu del fizikos desniu nes pagal tave kuo galingesne masina tuo maziau variklis kuro ima. Pagal mane taip turbina yra sukurta ir padeda taupyti kura, taciau su TDI tu visuomet iki 60 isibegesi greiciau mieste naturaliai o su sdi leciau ir gale dienos tau bus tos pacios kuro sanaudos. Jeigu sneketume jog keikviena diena tiek su SDI tiek su TDI isibegineji tokiais paciais pagreiciais tada galima daryti prielaida kad gal ir koki puslitri sutaupysi. Cia tas pats aks sakyti va 3 litru bmw dyzelis yra ekonomiskesnis nes vaziuoju autostrada ant 160 km/h ir man rodo tarkim 7 litrus sanaudas o su SDI kiekviena diena ant 160 km/h tau rodo 10 litru dyzelio sanaudas. Reiskiasi BMW 3 litru ekonomiskesnis uz SDI dyzeli.
2012-11-13 17:40 rašė:As kol kas dar nesiginciju, nematau su kuo galeciau ir siap koks skirtumas 500g daugiau ar 1l maziau.Panasiai kaip trys girti zvejai visi su tokia pat pigia meskere giriasi sugave didziausia zuvi, tai ir sanaudu matuotojai visi iki 1 nusipeza nes zmogus per primityvus padaras kad sugebetu tiksliai apskaiciuoti, kolega, jau seniai moksliskai irodyta, kad vokiski BOSCH borto kompai ir ecu , kaip ir CR purstukai, yra nepatikiamiasi , borto kompai meluoja , mazina sanaudas mazdaug 28%.Tai seniai irodyti faktai, pasidomek, o stambiausi auto gamintojai ir naftininkai chuliganiskai primeta salygas likusiam pasauliui :beer:
bent vienas zmogenas kalba protingai
(2445)
2012-11-13 17:50
2012-11-13 15:28 rašė:na nebent tavo tiesa, jog TDI buvo netvarkingas, bet siais laikais rasti tvarkinga dyzeliuka ypac tokiu metu tai jau sudetinga, gal kaj pasiemiau tvarkinga SDI tai ir skiriasi ;)
2012-11-13 15:35 rašė:Dar karta pakartosiu jog TDI ar SDI nauja tiek pat. Turbinos realiai turetu padidinti automobilio ekonomiskuma, taciau gaunasi taip jog tiek SDI tiek TDI valgo tiek pat tik su TDI isibegeji greiciau ir tiek. Ant to isibegejimo ekonomiskumas ir susivalgo. Nekalba apie lakstyma ar kokia kita nesamone.
2012-11-13 16:58 rašė:Tavo patirtis subjektyvus dalykas, bet ne desnis.Betkokiam silpnesniam varikliui reikia daugiau energijos daugiau sukiu pasiekt optimaliam NM+WHP deriniui arba daugiau kuro skirtumas dideja diddejant greiciui ir didinat masinos ekipazo, krovinio mase.Tai yra automechanikos ir fizikos desnis.26AG ir 80NM skirtumas tokiems kibirams yra labai didelis, siaip TDI 80 kg yra savaime sunkesnis uz SDI bet letai tolygiai vaziuojant neima daugiau, SDI isivaziuoja 5s leciau nes jam sunkiau o pasisodinus i du nemenkus draugus vaziuoja dar leciau, as taip pat pries 10 metu vazinejau tokiais auto bet nesiremiu jokiais matavimais yra eksploatacijos zinynai, nereikia ziureti i rusiskus katalogus.Siaip slykscia yda turi VW-Adudi, BMW, meluoja juodai, visad pamazintos sanaudos nes kitaip ju trantu nieks nepirktu.Vokieciai nuo seniausiu laiku buvo kirsintojai, melagiai, konfliktu kurstytojai.Beje, siemt fokiskus das`sus pardavimuose gerokaimlenkia Dacia
Jo fokieciu auto sudas maniau francuzai nemoka masinu gamint, bet vokieciai ne ka geresni.Kiekviena ziema buksiruoju vien tik vokieciu auto, nes visi kas turi japan uzsiveda bet kokiu oru.
2012-11-13 17:54
Na cia kaip kam as tai labiau linkstu prie vokisku auto pradejau prancuziska dabar su vokiska, vokiska labiau prie sirdies
(2445)
2012-11-13 17:58
2012-11-13 17:54 rašė:Na cia kaip kam as tai labiau linkstu prie vokisku auto pradejau prancuziska dabar su vokiska, vokiska labiau prie sirdies:smilewink:
Isbandyk japona
2012-11-13 17:59
Tu bandei?
2012-11-13 18:05
2012-11-13 17:54 rašė:Na cia kaip kam as tai labiau linkstu prie vokisku auto pradejau prancuziska dabar su vokiska, vokiska labiau prie sirdies:smilewink:
As tai prisizaidziau pries 4 metus su audzi.Parsiveziau 2002 A8 3, 3TDI CR Quattro grynai padraskymui.Pasidziaugiau tik menesi , kura pildavau pas 100 kartpatikrinta patikima rusa furista.Uzsilenke CR myztukai ir baigesi quattro sezonas.Netikrinau ju, bet esu tikras, kadangi esant -10 negriebdavo ne trupucio motoras, trauka buvo nereali, reiskia kompresija morma, na, gal dar galejo but zvakes, bet neisardes galvos tame varikly neissuktum nei purkstuku nei zvakiu.Teko keisti.Gaila sugaisto laiko
(2445)
2012-11-13 18:09
2012-11-13 17:59 rašė:Tu bandei?
Taip
(298)
2012-11-13 19:22
2012-11-13 17:54 rašė:Na cia kaip kam as tai labiau linkstu prie vokisku auto pradejau prancuziska dabar su vokiska, vokiska labiau prie sirdies:smilewink:
2012-11-13 18:05 rašė:As tai prisizaidziau pries 4 metus su audzi.Parsiveziau 2002 A8 3, 3TDI CR Quattro grynai padraskymui.Pasidziaugiau tik menesi , kura pildavau pas 100 kartpatikrinta patikima rusa furista.Uzsilenke CR myztukai ir baigesi quattro sezonas.Netikrinau ju, bet esu tikras, kadangi esant -10 negriebdavo ne trupucio motoras, trauka buvo nereali, reiskia kompresija morma, na, gal dar galejo but zvakes, bet neisardes galvos tame varikly neissuktum nei purkstuku nei zvakiu.Teko keisti.Gaila sugaisto laiko
padraskymui :DDD
2012-11-13 20:03
2012-11-13 17:54 rašė:Na cia kaip kam as tai labiau linkstu prie vokisku auto pradejau prancuziska dabar su vokiska, vokiska labiau prie sirdies:smilewink:
2012-11-13 17:58 Warsztat rašė:Isbandyk japona:thumbup:
ka ten bandyt barskantis kibiras be garso izoliacijos:D

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti