GOLF 4 1.6 benzinas dujos garuoja per matuokle ir per tepalo korka

Sukūrė bmwovis 2016-07-11
2016-07-11 13:08
GOLF 4 1.6 benzinas dujos garuoja per matuokle ir per tepalo korka. Siltas saltas turetu taip elgtis ar nei siltas nei saltas neturetu duminti ? per kamina garai atrodo nesiskverbia tik per varikli. Kokios priezastys ? alsuoklis, tarpine ? ar normalu sitiem varikliam ? bet garuoja jau taip normaliai, kaip uzvires vanduo, tirstas baltas garas, trauka atrodo lyg ir normali, slangu nepucia... dekoju uz pasisakymus.
(7223 / +3)
2016-07-11 16:43
jei tepalas nedingsta, antifrizo lygis tvarkoj, remp. tvarkoj, tai ko ieskai?Niekada net neatejo i galva atsiddarius tepalo ipilimo dangteli ziureti-garuoja ar ne.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-08-05 21:03
2016-07-11 16:43 maumas rašė:jei tepalas nedingsta, antifrizo lygis tvarkoj, remp. tvarkoj, tai ko ieskai?Niekada net neatejo i galva atsiddarius tepalo ipilimo dangteli ziureti-garuoja ar ne.
vis del to tepalas dingsta, nepastebejau, nes neseniai vairuoju ji, ir vienas cilindras sunkiau dirba, pamatavus kompresija, visuose 8-10, o pirmame -6 bar tik, tai kas gali but? ziedai nudile? prikepe ? ar voztuvas praleidzia ? , uzgazvus iki raudonu apsuku kartais papilda baltai melsva duma, bet ne visiskai balta, labiau melsvas sakyciau.
masina buvo pries mane nepastoviai vazineta, ar gali but kad ziedai prikepe ?
(7223 / +3)
2016-08-06 12:15
2016-07-11 16:43 maumas rašė:jei tepalas nedingsta, antifrizo lygis tvarkoj, remp. tvarkoj, tai ko ieskai?Niekada net neatejo i galva atsiddarius tepalo ipilimo dangteli ziureti-garuoja ar ne.
2016-08-05 21:03 bmwovis rašė:vis del to tepalas dingsta, nepastebejau, nes neseniai vairuoju ji, ir vienas cilindras sunkiau dirba, pamatavus kompresija, visuose 8-10, o pirmame -6 bar tik, tai kas gali but? ziedai nudile? prikepe ? ar voztuvas praleidzia ? , uzgazvus iki raudonu apsuku kartais papilda baltai melsva duma, bet ne visiskai balta, labiau melsvas sakyciau.
masina buvo pries mane nepastoviai vazineta, ar gali but kad ziedai prikepe ?
kiek zinau, jei ipikus tepalo tiesiai i cilibdra per zvakes skyle, kompresija pagereja-ziedai.Kitu atveju turetu buti voztuvai.Logiska, kad abiem atvejais geriausiai butu ardyt ir ziuret.Sesi bar yra UAZ kompresija-labai mazai.Galima nakciai pabandyt ipilt zibalo i cilindra, bet tai cia kaip paguoda
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-08-07 00:03
2016-07-11 16:43 maumas rašė:jei tepalas nedingsta, antifrizo lygis tvarkoj, remp. tvarkoj, tai ko ieskai?Niekada net neatejo i galva atsiddarius tepalo ipilimo dangteli ziureti-garuoja ar ne.
2016-08-05 21:03 bmwovis rašė:vis del to tepalas dingsta, nepastebejau, nes neseniai vairuoju ji, ir vienas cilindras sunkiau dirba, pamatavus kompresija, visuose 8-10, o pirmame -6 bar tik, tai kas gali but? ziedai nudile? prikepe ? ar voztuvas praleidzia ? , uzgazvus iki raudonu apsuku kartais papilda baltai melsva duma, bet ne visiskai balta, labiau melsvas sakyciau.
masina buvo pries mane nepastoviai vazineta, ar gali but kad ziedai prikepe ?
2016-08-06 12:15 maumas rašė:kiek zinau, jei ipikus tepalo tiesiai i cilibdra per zvakes skyle, kompresija pagereja-ziedai.Kitu atveju turetu buti voztuvai.Logiska, kad abiem atvejais geriausiai butu ardyt ir ziuret.Sesi bar yra UAZ kompresija-labai mazai.Galima nakciai pabandyt ipilt zibalo i cilindra, bet tai cia kaip paguoda
su zibalu irgi girdejau, zibala pameginau ipilt i ta cilindra kuris turi mazai kompresijos, tai jis dingo per nakti, bet bent jau vizualiai darbas nepasikeite, (neturejau galimybes ismatuoti faktiskai) , tai jei zibalas dingo, vadinas tada kalti voztuvai? ar imanoma, kad pageretu kazkas juos pareguliavus ? ar ne? ar gal koks "daktaras" pagelbetu ?
2016-08-07 00:08
2016-07-11 16:43 maumas rašė:jei tepalas nedingsta, antifrizo lygis tvarkoj, remp. tvarkoj, tai ko ieskai?Niekada net neatejo i galva atsiddarius tepalo ipilimo dangteli ziureti-garuoja ar ne.
2016-08-05 21:03 bmwovis rašė:vis del to tepalas dingsta, nepastebejau, nes neseniai vairuoju ji, ir vienas cilindras sunkiau dirba, pamatavus kompresija, visuose 8-10, o pirmame -6 bar tik, tai kas gali but? ziedai nudile? prikepe ? ar voztuvas praleidzia ? , uzgazvus iki raudonu apsuku kartais papilda baltai melsva duma, bet ne visiskai balta, labiau melsvas sakyciau.
masina buvo pries mane nepastoviai vazineta, ar gali but kad ziedai prikepe ?
2016-08-06 12:15 maumas rašė:kiek zinau, jei ipikus tepalo tiesiai i cilibdra per zvakes skyle, kompresija pagereja-ziedai.Kitu atveju turetu buti voztuvai.Logiska, kad abiem atvejais geriausiai butu ardyt ir ziuret.Sesi bar yra UAZ kompresija-labai mazai.Galima nakciai pabandyt ipilt zibalo i cilindra, bet tai cia kaip paguoda
Kazkada su bulka 1.8 prasuko tevas 5metus 120k km (Bezdai-benzinas) ir pradejo eit 'paras' kaip sakoma per alsuokli per matuokle. vienas cilindras taip pat nekaip dirbo. Ziedam pabaiga. Beto nemanau kad kazkas grazaus besigautu juos pakeitus. Mest varikli pirkt deti kita gal geriausias variantas jei masina lb prie dusios.
2016-08-07 00:45
2016-08-05 21:03 bmwovis rašė:vis del to tepalas dingsta, nepastebejau, nes neseniai vairuoju ji, ir vienas cilindras sunkiau dirba, pamatavus kompresija, visuose 8-10, o pirmame -6 bar tik, tai kas gali but? ziedai nudile? prikepe ? ar voztuvas praleidzia ? , uzgazvus iki raudonu apsuku kartais papilda baltai melsva duma, bet ne visiskai balta, labiau melsvas sakyciau.
masina buvo pries mane nepastoviai vazineta, ar gali but kad ziedai prikepe ?
2016-08-06 12:15 maumas rašė:kiek zinau, jei ipikus tepalo tiesiai i cilibdra per zvakes skyle, kompresija pagereja-ziedai.Kitu atveju turetu buti voztuvai.Logiska, kad abiem atvejais geriausiai butu ardyt ir ziuret.Sesi bar yra UAZ kompresija-labai mazai.Galima nakciai pabandyt ipilt zibalo i cilindra, bet tai cia kaip paguoda
2016-08-07 00:03 bmwovis rašė:su zibalu irgi girdejau, zibala pameginau ipilt i ta cilindra kuris turi mazai kompresijos, tai jis dingo per nakti, bet bent jau vizualiai darbas nepasikeite, (neturejau galimybes ismatuoti faktiskai) , tai jei zibalas dingo, vadinas tada kalti voztuvai? ar imanoma, kad pageretu kazkas juos pareguliavus ? ar ne? ar gal koks "daktaras" pagelbetu ?
1, 4 ir 1, 6 gal patys blogiausi motorai. draugas turejo su 1, 6l tai tepala rydavo ir dumydavo melinai kaip turi but, tai dziauges kai pardave, nes niekas netinka nuo pvz 1, 8 ar 2, 0, nei greiciu deze nei motoro dalys nei sankaba niekas ir automatiskai kaina kyla daliu. atsikratik sitos masinoas ir nusipirk normalia as tau tik patariu nieko asmenisko.
(2413 / +2)
2016-08-07 08:52
Sie varikliai yra pilnai aliumininiai, juose nera metaliniu gilziu.Reiktu keisti ziedus, prie to paties ir indeklus.Kol galvute bus nuimta-reiktu ir voztuvu gumytes pakeisti.Ziedu keitimas netgi ne visada padeda, jei stumoklis savo darbine vieta pavercia kiausinio forma, tai rektu ieskot kito motoro.
2016-08-07 10:52
2016-08-07 08:52 Warsztat rašė:Sie varikliai yra pilnai aliumininiai, juose nera metaliniu gilziu.Reiktu keisti ziedus, prie to paties ir indeklus.Kol galvute bus nuimta-reiktu ir voztuvu gumytes pakeisti.Ziedu keitimas netgi ne visada padeda, jei stumoklis savo darbine vieta pavercia kiausinio forma, tai rektu ieskot kito motoro.
va tap

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku