backarn
433 / 0
2015-03-03 14:36
Sveiki. Kas jusu nuomone geriau? Vw b5 81kw ar audi a4 b5 81kw ar audi a6 c4 2.5 tdi? Cia jau ir taip aisku kad audi ar vw ims maziausia kuro mieste. Bet teks ir uz miesto pasivazinet.Kokios kainos remonto ir ekslotacijos kastai?O kuro prastesnes kokybes bijo?
Vartotojas
2015-03-03 14:52
2015-03-03
14:36 backarn rašė:
Sveiki. Kas jusu nuomone geriau? Vw b5 81kw ar audi a4 b5 81kw ar audi a6 c4 2.5 tdi? Cia jau ir taip aisku kad audi ar vw ims maziausia kuro mieste. Bet teks ir uz miesto pasivazinet.Kokios kainos remonto ir ekslotacijos kastai?O kuro prastesnes kokybes bijo?
Aisku, kad c4 2.5 tdi ir tik 103kw , vaziuokle paprasta pigu islaikyti galios uzteks per akis, o kas is tu a4 ir pasatkes gero vaziuokle daugiasvirte aliumine traukeliu sarnyru kisi pinigus vietos maziau salone negu c4, variklis traukos mazai lyginant su 1.9 tdi c4 2.5 tdi 103kw dietu i vartus ta 1.9 tdi, dar reikia atminti, kad pas c4 buna 6 pavaru greiciu deze kuro sutaupai ir kaip sakai uz miesto vaziuojant gali pilti baltarusiska koke nori
backarn
433 / 0
2015-03-03 15:08
2015-03-03
14:36 backarn rašė:
Sveiki. Kas jusu nuomone geriau? Vw b5 81kw ar audi a4 b5 81kw ar audi a6 c4 2.5 tdi? Cia jau ir taip aisku kad audi ar vw ims maziausia kuro mieste. Bet teks ir uz miesto pasivazinet.Kokios kainos remonto ir ekslotacijos kastai?O kuro prastesnes kokybes bijo?
2015-03-03
14:52 rašė:
Aisku, kad c4 2.5 tdi ir tik 103kw , vaziuokle paprasta pigu islaikyti galios uzteks per akis, o kas is tu a4 ir pasatkes gero vaziuokle daugiasvirte aliumine traukeliu sarnyru kisi pinigus vietos maziau salone negu c4, variklis traukos mazai lyginant su 1.9 tdi c4 2.5 tdi 103kw dietu i vartus ta 1.9 tdi, dar reikia atminti, kad pas c4 buna 6 pavaru greiciu deze kuro sutaupai ir kaip sakai uz miesto vaziuojant gali pilti baltarusiska koke nori
O kiek suvartos visos trys masinos mieste? Ne pensininko rezimu.
Vartotojas
2015-03-03 15:22
O kokia auto dabar geriausiai parsivaryt i lietuvele?Girdejau kalbas, kad pigesnis dyzelis dingo is prekybos(ta prasme kontros nieks nebeveza nes kainos ir taip krite), o kaip istikro su tom kainom, ar nepakilo ar greitu laiku nekils bendrai kuro kainos?"Nes dyzelio remontas nepigus, gedimu buna dazniau senuose modeliuose, ir kai su tok kuro kainom, nes griztu ir galiu parsivezt uz gera kaina, tik neapsisprendziu kokia parsivaryt?Ga geriau idealios bukles geresniu metu benzina ir sumontuot dujas?
Vartotojas
2015-03-03 15:31
2015-03-03
14:36 backarn rašė:
Sveiki. Kas jusu nuomone geriau? Vw b5 81kw ar audi a4 b5 81kw ar audi a6 c4 2.5 tdi? Cia jau ir taip aisku kad audi ar vw ims maziausia kuro mieste. Bet teks ir uz miesto pasivazinet.Kokios kainos remonto ir ekslotacijos kastai?O kuro prastesnes kokybes bijo?
2015-03-03
14:52 rašė:
Aisku, kad c4 2.5 tdi ir tik 103kw , vaziuokle paprasta pigu islaikyti galios uzteks per akis, o kas is tu a4 ir pasatkes gero vaziuokle daugiasvirte aliumine traukeliu sarnyru kisi pinigus vietos maziau salone negu c4, variklis traukos mazai lyginant su 1.9 tdi c4 2.5 tdi 103kw dietu i vartus ta 1.9 tdi, dar reikia atminti, kad pas c4 buna 6 pavaru greiciu deze kuro sutaupai ir kaip sakai uz miesto vaziuojant gali pilti baltarusiska koke nori
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
Vartotojas
2015-03-03 15:47
2015-03-03
14:36 backarn rašė:
Sveiki. Kas jusu nuomone geriau? Vw b5 81kw ar audi a4 b5 81kw ar audi a6 c4 2.5 tdi? Cia jau ir taip aisku kad audi ar vw ims maziausia kuro mieste. Bet teks ir uz miesto pasivazinet.Kokios kainos remonto ir ekslotacijos kastai?O kuro prastesnes kokybes bijo?
2015-03-03
14:52 rašė:
Aisku, kad c4 2.5 tdi ir tik 103kw , vaziuokle paprasta pigu islaikyti galios uzteks per akis, o kas is tu a4 ir pasatkes gero vaziuokle daugiasvirte aliumine traukeliu sarnyru kisi pinigus vietos maziau salone negu c4, variklis traukos mazai lyginant su 1.9 tdi c4 2.5 tdi 103kw dietu i vartus ta 1.9 tdi, dar reikia atminti, kad pas c4 buna 6 pavaru greiciu deze kuro sutaupai ir kaip sakai uz miesto vaziuojant gali pilti baltarusiska koke nori
2015-03-03
15:31 rašė:
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
vazineju su a6 c5 bendzas-dujos 1, 8turbo 110kw atsikratyt nenoriu nes kuro sanaudos labai liuks 100km 10-11duju pagrinde po miesta vazineju konforto daugiausiai is tavuju isvardintu skaiciavau islaidas detalems per 8metus apie 4000litu manoji rida netoli 400000tukstanciu pats pravaziavau virs 200000 variklis turbina deze dar nepavede, net su 1, 9tdi sunkiai pasieksi tokias sanaudas po miesta pagal kuro kaina duju litras 0, 43euro centu, dyzelis 1, 01euro siai dienai.Rekomenduociau toki modeli jeigu renkantis is senesniu patikimu
backarn
433 / 0
2015-03-03 17:57
2015-03-03
14:36 backarn rašė:
Sveiki. Kas jusu nuomone geriau? Vw b5 81kw ar audi a4 b5 81kw ar audi a6 c4 2.5 tdi? Cia jau ir taip aisku kad audi ar vw ims maziausia kuro mieste. Bet teks ir uz miesto pasivazinet.Kokios kainos remonto ir ekslotacijos kastai?O kuro prastesnes kokybes bijo?
2015-03-03
14:52 rašė:
Aisku, kad c4 2.5 tdi ir tik 103kw , vaziuokle paprasta pigu islaikyti galios uzteks per akis, o kas is tu a4 ir pasatkes gero vaziuokle daugiasvirte aliumine traukeliu sarnyru kisi pinigus vietos maziau salone negu c4, variklis traukos mazai lyginant su 1.9 tdi c4 2.5 tdi 103kw dietu i vartus ta 1.9 tdi, dar reikia atminti, kad pas c4 buna 6 pavaru greiciu deze kuro sutaupai ir kaip sakai uz miesto vaziuojant gali pilti baltarusiska koke nori
2015-03-03
15:31 rašė:
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
O c4 85kw sanaudos mazesnes ar didesnes uz 103kw?
Vartotojas
2015-03-03 18:08
2015-03-03
14:52 rašė:
Aisku, kad c4 2.5 tdi ir tik 103kw , vaziuokle paprasta pigu islaikyti galios uzteks per akis, o kas is tu a4 ir pasatkes gero vaziuokle daugiasvirte aliumine traukeliu sarnyru kisi pinigus vietos maziau salone negu c4, variklis traukos mazai lyginant su 1.9 tdi c4 2.5 tdi 103kw dietu i vartus ta 1.9 tdi, dar reikia atminti, kad pas c4 buna 6 pavaru greiciu deze kuro sutaupai ir kaip sakai uz miesto vaziuojant gali pilti baltarusiska koke nori
2015-03-03
15:31 rašė:
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
2015-03-03
17:57 backarn rašė:
O c4 85kw sanaudos mazesnes ar didesnes uz 103kw?
Tokiu metu auto viskas priklauso nuo bukles. Skirtumo tikrai nepajusi. 85kW gal kazkiek mieste maziau, 103kW - trasoj, nes 6 pavaros. Vidurkis toks pat.
backarn
433 / 0
2015-03-03 19:12
2015-03-03
15:31 rašė:
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
2015-03-03
17:57 backarn rašė:
O c4 85kw sanaudos mazesnes ar didesnes uz 103kw?
2015-03-03
18:08 rašė:
Tokiu metu auto viskas priklauso nuo bukles. Skirtumo tikrai nepajusi. 85kW gal kazkiek mieste maziau, 103kW - trasoj, nes 6 pavaros. Vidurkis toks pat.
Ar verta moket 7500lt mazdaug uz gana daug privolumu tokio kaip sildomas odinis salonas, klima, auto pilotas.
backarn
433 / 0
2015-03-03 19:15
2015-03-03
17:57 backarn rašė:
O c4 85kw sanaudos mazesnes ar didesnes uz 103kw?
2015-03-03
18:08 rašė:
Tokiu metu auto viskas priklauso nuo bukles. Skirtumo tikrai nepajusi. 85kW gal kazkiek mieste maziau, 103kW - trasoj, nes 6 pavaros. Vidurkis toks pat.
2015-03-03
19:12 backarn rašė:
Ar verta moket 7500lt mazdaug uz gana daug privolumu tokio kaip sildomas odinis salonas, klima, auto pilotas.
Kaina sumausiau 6500lt.
Vartotojas
2015-03-03 20:11
keista kodel dar niekas nepaklause ka as manau
viskas labaij paprasta
pirk dyzeli, butinai pilkos spalvos kad nereiketu plauti, o ar audi ar vw nera skirtumo, svarbu universalas - ir uosvienei gerai, ir statyboms gerai, ir vaikams gerai, ir zmonai gerai
pigesnio dyzelio gali gauti pas ukininkus nakti nuvazeves jie turi daug jiem nereike
viskas labaij paprasta
pirk dyzeli, butinai pilkos spalvos kad nereiketu plauti, o ar audi ar vw nera skirtumo, svarbu universalas - ir uosvienei gerai, ir statyboms gerai, ir vaikams gerai, ir zmonai gerai
pigesnio dyzelio gali gauti pas ukininkus nakti nuvazeves jie turi daug jiem nereike
backarn
433 / 0
2015-03-03 21:29
2015-03-03
20:11 rašė:
keista kodel dar niekas nepaklause ka as manau
viskas labaij paprasta
pirk dyzeli, butinai pilkos spalvos kad nereiketu plauti, o ar audi ar vw nera skirtumo, svarbu universalas - ir uosvienei gerai, ir statyboms gerai, ir vaikams gerai, ir zmonai gerai
pigesnio dyzelio gali gauti pas ukininkus nakti nuvazeves jie turi daug jiem nereike
viskas labaij paprasta
pirk dyzeli, butinai pilkos spalvos kad nereiketu plauti, o ar audi ar vw nera skirtumo, svarbu universalas - ir uosvienei gerai, ir statyboms gerai, ir vaikams gerai, ir zmonai gerai
pigesnio dyzelio gali gauti pas ukininkus nakti nuvazeves jie turi daug jiem nereike
Nes tavo nuomone niekam neidomi. Jei galit atsakykit i mano klausima.
Vartotojas
2015-03-03 21:49
Beprasmis klasuimas.
Kam lyginti skirtingo kalibro aparatus tikintis kad jie ims vienodai
Aisku kad didesne masina ims daug daugiau nei mazesne ir lengvesne.O kai dar stambus vairuotojas ir pakrauta , net maza ir silpnesne
prades ryti kibirais.
Geriau ieskotum varijantu nes ju beveik nera-vieni lavomaui.
Kuria rasi geriausios bukles ir griebk, nesitikedamas cia stebuklu,
ju paprasciausiai nebebuna.Klausimas ar isvis pavykst toki
antikvara gyva rasti.
Del to konkretaus klausimo tai Tu pirma konkreciai issiaikink
kas dar like is masinos variklio, pakabos, kebulo, salonu,
iskratyt viska gyvai nuvaziaves o ne is paveiksliuku ,
tada ir matyusi ar verta ar ne.
Nes labai madinga Lietuvoje bent ansiau budavo, perikupai nuperka
grabeli, uzdeda kuoaukstesne kaina ir laukia-
gal kas uzkibs.
Jei rasi idealios(realia)bukles, tai tie keli simtai ar net pora
tusktanciu nieko nereiksia, uz gera technika neverta gaileti permoket.
Bet kai praside pisliava ziema prie -10 kaip taisykle kritusi ju kompesija ir nesikuria, o jei kuriasi tai tik is buskyro,
tai po menesio veina ranka vairuosi, kita asaras brauski o
seima tave pirstais uzbadys usoviene rakum pastatys
Kam lyginti skirtingo kalibro aparatus tikintis kad jie ims vienodai
Aisku kad didesne masina ims daug daugiau nei mazesne ir lengvesne.O kai dar stambus vairuotojas ir pakrauta , net maza ir silpnesne
prades ryti kibirais.
Geriau ieskotum varijantu nes ju beveik nera-vieni lavomaui.
Kuria rasi geriausios bukles ir griebk, nesitikedamas cia stebuklu,
ju paprasciausiai nebebuna.Klausimas ar isvis pavykst toki
antikvara gyva rasti.
Del to konkretaus klausimo tai Tu pirma konkreciai issiaikink
kas dar like is masinos variklio, pakabos, kebulo, salonu,
iskratyt viska gyvai nuvaziaves o ne is paveiksliuku ,
tada ir matyusi ar verta ar ne.
Nes labai madinga Lietuvoje bent ansiau budavo, perikupai nuperka
grabeli, uzdeda kuoaukstesne kaina ir laukia-
gal kas uzkibs.
Jei rasi idealios(realia)bukles, tai tie keli simtai ar net pora
tusktanciu nieko nereiksia, uz gera technika neverta gaileti permoket.
Bet kai praside pisliava ziema prie -10 kaip taisykle kritusi ju kompesija ir nesikuria, o jei kuriasi tai tik is buskyro,
tai po menesio veina ranka vairuosi, kita asaras brauski o
seima tave pirstais uzbadys usoviene rakum pastatys
backarn
433 / 0
2015-03-03 22:03
2015-03-03
21:49 rašė:
Beprasmis klasuimas.
Kam lyginti skirtingo kalibro aparatus tikintis kad jie ims vienodai:lol:
Aisku kad didesne masina ims daug daugiau nei mazesne ir lengvesne.O kai dar stambus vairuotojas ir pakrauta , net maza ir silpnesne
prades ryti kibirais.
Geriau ieskotum varijantu nes ju beveik nera-vieni lavomaui.
Kuria rasi geriausios bukles ir griebk, nesitikedamas cia stebuklu,
ju paprasciausiai nebebuna.Klausimas ar isvis pavykst toki
antikvara gyva rasti.
Del to konkretaus klausimo tai Tu pirma konkreciai issiaikink
kas dar like is masinos variklio, pakabos, kebulo, salonu,
iskratyt viska gyvai nuvaziaves o ne is paveiksliuku ,
tada ir matyusi ar verta ar ne.
Nes labai madinga Lietuvoje bent ansiau budavo, perikupai nuperka
grabeli, uzdeda kuoaukstesne kaina ir laukia-
gal kas uzkibs.
Jei rasi idealios(realia)bukles, tai tie keli simtai ar net pora
tusktanciu nieko nereiksia, uz gera technika neverta gaileti permoket.
Bet kai praside pisliava ziema prie -10 kaip taisykle kritusi ju kompesija ir nesikuria, o jei kuriasi tai tik is buskyro,
tai po menesio veina ranka vairuosi, kita asaras brauski o
seima tave pirstais uzbadys usoviene rakum pastatys
:lol::lol::lol:
Kam lyginti skirtingo kalibro aparatus tikintis kad jie ims vienodai:lol:
Aisku kad didesne masina ims daug daugiau nei mazesne ir lengvesne.O kai dar stambus vairuotojas ir pakrauta , net maza ir silpnesne
prades ryti kibirais.
Geriau ieskotum varijantu nes ju beveik nera-vieni lavomaui.
Kuria rasi geriausios bukles ir griebk, nesitikedamas cia stebuklu,
ju paprasciausiai nebebuna.Klausimas ar isvis pavykst toki
antikvara gyva rasti.
Del to konkretaus klausimo tai Tu pirma konkreciai issiaikink
kas dar like is masinos variklio, pakabos, kebulo, salonu,
iskratyt viska gyvai nuvaziaves o ne is paveiksliuku ,
tada ir matyusi ar verta ar ne.
Nes labai madinga Lietuvoje bent ansiau budavo, perikupai nuperka
grabeli, uzdeda kuoaukstesne kaina ir laukia-
gal kas uzkibs.
Jei rasi idealios(realia)bukles, tai tie keli simtai ar net pora
tusktanciu nieko nereiksia, uz gera technika neverta gaileti permoket.
Bet kai praside pisliava ziema prie -10 kaip taisykle kritusi ju kompesija ir nesikuria, o jei kuriasi tai tik is buskyro,
tai po menesio veina ranka vairuosi, kita asaras brauski o
seima tave pirstais uzbadys usoviene rakum pastatys
:lol::lol::lol:
Apie kuro suvartojima rasiau netgi pirmam poste.:-)
giedzka
1757 / 0
2015-03-03 22:17
2015-03-03
14:36 backarn rašė:
Sveiki. Kas jusu nuomone geriau? Vw b5 81kw ar audi a4 b5 81kw ar audi a6 c4 2.5 tdi? Cia jau ir taip aisku kad audi ar vw ims maziausia kuro mieste. Bet teks ir uz miesto pasivazinet.Kokios kainos remonto ir ekslotacijos kastai?O kuro prastesnes kokybes bijo?
2015-03-03
14:52 rašė:
Aisku, kad c4 2.5 tdi ir tik 103kw , vaziuokle paprasta pigu islaikyti galios uzteks per akis, o kas is tu a4 ir pasatkes gero vaziuokle daugiasvirte aliumine traukeliu sarnyru kisi pinigus vietos maziau salone negu c4, variklis traukos mazai lyginant su 1.9 tdi c4 2.5 tdi 103kw dietu i vartus ta 1.9 tdi, dar reikia atminti, kad pas c4 buna 6 pavaru greiciu deze kuro sutaupai ir kaip sakai uz miesto vaziuojant gali pilti baltarusiska koke nori
2015-03-03
15:31 rašė:
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
Jei c4 ne quattro, tai labai abejoju ar c5 tvarkosi lengviau ir pigiau, tuo labiau zinant kad pas paprasta c4 gale stovi tiltas, ir pora gumu, viskas. c4 priekis ta pati daugiasvirte tik kad ne aliumas. apie quattro nekalbesiu, cia jau kitas reikalas. kastai tokie, pries perkant ziureti kaip kuriasi salta, silta, matuoti kompresija, kuro slegi, purkstuku darba ir butinai tepalo slegi, tiek saltos, tiek pasilus, bei pasijungti kompa su programa kuri leidzia stebeti tiesioginius parametrus. c4 2, 5 tdi nebijo ir prastesnio kuro (pats isbandziau tiek dazyta, tiek raudona, tiek baltarusiska dyzeli), bet nepatariu maisyti pastoviai. pats pilu is degalines, vasara kartais uzvaisinu zaliu, bet tai viskas. negailek pinigu geram oro bei tepalo filtrams, cia jau stipriai rekomenduoju. taip pat padorus tepalai. del kuro filtro vel savi niuansai, pats persidariau i geros kokybes beflansi filtra. filtras su iejimu ir isejimu, kitaip sakant ne tas isukamas. pasiziureti skyvo darba. 6, 5 uz keleta privalumu nera daug. pats mokejau 10k lt, uz paskutines laidos a6 c4. bet yra beveik viskas, isskyrus galines sildomas sedynes.
You serious?
backarn
433 / 0
2015-03-03 22:32
2015-03-03
14:52 rašė:
Aisku, kad c4 2.5 tdi ir tik 103kw , vaziuokle paprasta pigu islaikyti galios uzteks per akis, o kas is tu a4 ir pasatkes gero vaziuokle daugiasvirte aliumine traukeliu sarnyru kisi pinigus vietos maziau salone negu c4, variklis traukos mazai lyginant su 1.9 tdi c4 2.5 tdi 103kw dietu i vartus ta 1.9 tdi, dar reikia atminti, kad pas c4 buna 6 pavaru greiciu deze kuro sutaupai ir kaip sakai uz miesto vaziuojant gali pilti baltarusiska koke nori
2015-03-03
15:31 rašė:
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
2015-03-03
22:17 giedzka rašė:
Jei c4 ne quattro, tai labai abejoju ar c5 tvarkosi lengviau ir pigiau, tuo labiau zinant kad pas paprasta c4 gale stovi tiltas, ir pora gumu, viskas. c4 priekis ta pati daugiasvirte tik kad ne aliumas. apie quattro nekalbesiu, cia jau kitas reikalas. kastai tokie, pries perkant ziureti kaip kuriasi salta, silta, matuoti kompresija, kuro slegi, purkstuku darba ir butinai tepalo slegi, tiek saltos, tiek pasilus, bei pasijungti kompa su programa kuri leidzia stebeti tiesioginius parametrus. c4 2, 5 tdi nebijo ir prastesnio kuro (pats isbandziau tiek dazyta, tiek raudona, tiek baltarusiska dyzeli), bet nepatariu maisyti pastoviai. pats pilu is degalines, vasara kartais uzvaisinu zaliu, bet tai viskas. negailek pinigu geram oro bei tepalo filtrams, cia jau stipriai rekomenduoju. taip pat padorus tepalai. del kuro filtro vel savi niuansai, pats persidariau i geros kokybes beflansi filtra. filtras su iejimu ir isejimu, kitaip sakant ne tas isukamas. pasiziureti skyvo darba. 6, 5 uz keleta privalumu nera daug. pats mokejau 10k lt, uz paskutines laidos a6 c4. bet yra beveik viskas, isskyrus galines sildomas sedynes.
Tai kaip automobili verta pirkt ar geriau taupyt ant c5 bet tada reiks dar bent 2k litu.
Vartotojas
2015-03-03 23:31
gal pataupyk ant c5 nepasigailesi tikrai maloniau rieda negu c4
auderas
2 / 0
2015-03-04 08:17
2015-03-03
15:31 rašė:
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
2015-03-03
22:17 giedzka rašė:
Jei c4 ne quattro, tai labai abejoju ar c5 tvarkosi lengviau ir pigiau, tuo labiau zinant kad pas paprasta c4 gale stovi tiltas, ir pora gumu, viskas. c4 priekis ta pati daugiasvirte tik kad ne aliumas. apie quattro nekalbesiu, cia jau kitas reikalas. kastai tokie, pries perkant ziureti kaip kuriasi salta, silta, matuoti kompresija, kuro slegi, purkstuku darba ir butinai tepalo slegi, tiek saltos, tiek pasilus, bei pasijungti kompa su programa kuri leidzia stebeti tiesioginius parametrus. c4 2, 5 tdi nebijo ir prastesnio kuro (pats isbandziau tiek dazyta, tiek raudona, tiek baltarusiska dyzeli), bet nepatariu maisyti pastoviai. pats pilu is degalines, vasara kartais uzvaisinu zaliu, bet tai viskas. negailek pinigu geram oro bei tepalo filtrams, cia jau stipriai rekomenduoju. taip pat padorus tepalai. del kuro filtro vel savi niuansai, pats persidariau i geros kokybes beflansi filtra. filtras su iejimu ir isejimu, kitaip sakant ne tas isukamas. pasiziureti skyvo darba. 6, 5 uz keleta privalumu nera daug. pats mokejau 10k lt, uz paskutines laidos a6 c4. bet yra beveik viskas, isskyrus galines sildomas sedynes.
2015-03-03
22:32 backarn rašė:
Tai kaip automobili verta pirkt ar geriau taupyt ant c5 bet tada reiks dar bent 2k litu.
Turiu a4 96m trys metai vazineju.1.9 tdi 81 kw važiuoju ir vargo nematau, na pasitvarkai tą važiuoklę, bet tas burbulas išpūstas oj ble kiek kainuoja ir tt, tai užknisa.Gaila pinigų nepirk išvis mašinos , važiuok su autiku bus pigiau.Kuro valgo mano apie 7-8 su mano važiavimu mieste, trasoj 4, 5-5, 3 ltr.Kokie trūkumai jai , nu blemba jokių nematau minusų kasdieniam važinėjimuisi.Trūksta galios pirkit BMW turiu ir tokį 730, dyz 2004 m 160 kw , ten kai isėdi jauti kad traukia ir komfortas neapsakomas.
giedzka
1757 / 0
2015-03-04 16:19
2015-03-03
15:31 rašė:
Turiu a6 c5 8metai, del daugiasvirtes nenusikalbek isrinkimas ir surinimas abieju pusiu iki valandos darbo, tvarkosi lengviau nei c4, svarbiausia nedet kinietiskos vaziuokles ir ta dar atlaiko iki30 000km, kokybiskas komplektas HD miele kainuoja 1100litu iki100 000km vaziuoja maloniai, restauruota atlaiko 80 000km, turiu ir a6 103kw 6begiai sanaudos vasara 6, 2L ziema 7, 5L normaliu rezimu vaziuojant.Tvarkyti vaziuokle reikia kas 1-2metai. Sarnyrai , vairo traukiu angaliai, galiniai suportai, silpnesnes vietos varikliai ju patvarus. A4 viskas normaliai gal vietos mazoka gale. Perkant naujesnius modelius reikia susitaikyt su mintim kad tases detaliu uz 50ar 100euru jau nebeiseis nusipirkt kaip budavo bulku ir golfu laikais kiekvienas metalo gabaliukas kainuos 50euru
2015-03-03
22:17 giedzka rašė:
Jei c4 ne quattro, tai labai abejoju ar c5 tvarkosi lengviau ir pigiau, tuo labiau zinant kad pas paprasta c4 gale stovi tiltas, ir pora gumu, viskas. c4 priekis ta pati daugiasvirte tik kad ne aliumas. apie quattro nekalbesiu, cia jau kitas reikalas. kastai tokie, pries perkant ziureti kaip kuriasi salta, silta, matuoti kompresija, kuro slegi, purkstuku darba ir butinai tepalo slegi, tiek saltos, tiek pasilus, bei pasijungti kompa su programa kuri leidzia stebeti tiesioginius parametrus. c4 2, 5 tdi nebijo ir prastesnio kuro (pats isbandziau tiek dazyta, tiek raudona, tiek baltarusiska dyzeli), bet nepatariu maisyti pastoviai. pats pilu is degalines, vasara kartais uzvaisinu zaliu, bet tai viskas. negailek pinigu geram oro bei tepalo filtrams, cia jau stipriai rekomenduoju. taip pat padorus tepalai. del kuro filtro vel savi niuansai, pats persidariau i geros kokybes beflansi filtra. filtras su iejimu ir isejimu, kitaip sakant ne tas isukamas. pasiziureti skyvo darba. 6, 5 uz keleta privalumu nera daug. pats mokejau 10k lt, uz paskutines laidos a6 c4. bet yra beveik viskas, isskyrus galines sildomas sedynes.
2015-03-03
22:32 backarn rašė:
Tai kaip automobili verta pirkt ar geriau taupyt ant c5 bet tada reiks dar bent 2k litu.
skonio reikalas. verta, neverta, ne mums spresti.
nezinau, bent jau man asmeniskai ta c5 tai isvis nieko gero, nepatogus paneles isdestymas, ir kas svarbiausia tai c5 vietos viduje daug maziau nei c4. o sitas man lb svarbu kai esu didelio ugio.
nezinau, bent jau man asmeniskai ta c5 tai isvis nieko gero, nepatogus paneles isdestymas, ir kas svarbiausia tai c5 vietos viduje daug maziau nei c4. o sitas man lb svarbu kai esu didelio ugio.
You serious?
backarn
433 / 0
2015-03-04 17:25
2015-03-03
22:17 giedzka rašė:
Jei c4 ne quattro, tai labai abejoju ar c5 tvarkosi lengviau ir pigiau, tuo labiau zinant kad pas paprasta c4 gale stovi tiltas, ir pora gumu, viskas. c4 priekis ta pati daugiasvirte tik kad ne aliumas. apie quattro nekalbesiu, cia jau kitas reikalas. kastai tokie, pries perkant ziureti kaip kuriasi salta, silta, matuoti kompresija, kuro slegi, purkstuku darba ir butinai tepalo slegi, tiek saltos, tiek pasilus, bei pasijungti kompa su programa kuri leidzia stebeti tiesioginius parametrus. c4 2, 5 tdi nebijo ir prastesnio kuro (pats isbandziau tiek dazyta, tiek raudona, tiek baltarusiska dyzeli), bet nepatariu maisyti pastoviai. pats pilu is degalines, vasara kartais uzvaisinu zaliu, bet tai viskas. negailek pinigu geram oro bei tepalo filtrams, cia jau stipriai rekomenduoju. taip pat padorus tepalai. del kuro filtro vel savi niuansai, pats persidariau i geros kokybes beflansi filtra. filtras su iejimu ir isejimu, kitaip sakant ne tas isukamas. pasiziureti skyvo darba. 6, 5 uz keleta privalumu nera daug. pats mokejau 10k lt, uz paskutines laidos a6 c4. bet yra beveik viskas, isskyrus galines sildomas sedynes.
2015-03-03
22:32 backarn rašė:
Tai kaip automobili verta pirkt ar geriau taupyt ant c5 bet tada reiks dar bent 2k litu.
2015-03-04
16:19 giedzka rašė:
skonio reikalas. verta, neverta, ne mums spresti.
nezinau, bent jau man asmeniskai ta c5 tai isvis nieko gero, nepatogus paneles isdestymas, ir kas svarbiausia tai c5 vietos viduje daug maziau nei c4. o sitas man lb svarbu kai esu didelio ugio.
nezinau, bent jau man asmeniskai ta c5 tai isvis nieko gero, nepatogus paneles isdestymas, ir kas svarbiausia tai c5 vietos viduje daug maziau nei c4. o sitas man lb svarbu kai esu didelio ugio.
Na mano ugis 180cm tai nesu labai aukstas. Passatas kazkaip labiau trauke kazkaip jaunatviskiau atrodo bet manau kad audi patvaresne.
Vartotojas
2015-03-04 17:27
turiu c5 quattro 2.8, neseniai buvau pasemes c4 2.5 tdi 6 begiu.masina gal ir nieko tik jautiesi kaip kokiam ziguli.jai tik variklis geras o daugiau moraliskai pasenusi.bet kategoriskai pries c5 2.5tdi.kiti varikliai
Vartotojas
2015-03-04 23:18
Tai jeigu tau patinka pasato formos tai kodel neziuri pvz vw bora 81kw?Variklis ju normalus jei paimsi nenuvaikyta, o vaziuokle ten eina nuo golfo, bus zymiai pigiau ja tvarkyti nei pasatu!Arba ziurek koki Volvo s70-v70 su 103kw tdi, va ten tai tikra vyriska masina
backarn
433 / 0
2015-03-05 18:23
Manau imsiu passata 81kw. Gaila kad maziau vietos uz c4.
Jūsų žinutė |
|