Vartotojas
2013-10-10 11:47
VW Passat 1, 9 Tdi 81 Kw . Šaltas kuriasi lengvai, bet labai girgžda ir džeržgia generatorius , kai užsiveda . Šiltas kuriasi sunkiau ir cypia generatoriaus dirželis (kurimosi metu). BEkuriant mirgsi akumuliatoriaus lemputė, užsikūrus silpnai dega akumuliatoriaus lemputė (tipo nekrauna ?) Diržas generatoriaus nėra atlaisvėjes . Planuoju generatoriu pasikeisti ar tą patį tvarkyti, bet ar dėl jo gali vestis mašina sunkiau ?
Vartotojas
2013-10-10 16:50
Vartotojas
2013-10-10 17:00
Vartotojas
2013-10-10 20:23
rašė:
..
Ne, tai , kad keisti jį ar restauruoti tai čia faktas, bet ar dėl to gali mašina sunkiau vestis ? Ir ypač šilta ?
Vartotojas
2013-10-10 20:34
atsakyk man keletą klausimų, tai pasakysiu ar gali ar ne:
1. Kiek voltų krovimą rodo testeris ant akumuliatoriaus gnybtų dirbančiam varikliui tuščia eiga su ijungtomis šviesomis? Turi būt ne mažiau 13, 8V
2. Kiek voltų rodo akumuliatorius ant gnybtų su užgesintu varikliu tarkim po pusvalandžio nuo užgesinimo? Turi būt ne mažiau 12, 5V
3. Kiek krenta įtampa ant gnybtų starterio sūkimo metu? Ji turi būti ne mažiau 10, 5V
4. Kiek apsūkų suka starteris varikli starto metu? Tai pamatyt galima tik pasijungus VAGCOM arba VCDS. Turi būti ne mažiau 280
5. Kokią kuro momentinę dozę rodo vagcom arba vcds penktos grupės antrame langelyje?
6. Kaip skiriasi karšto variklio startas su pajungtu temperatūros davikliu ir su atjungtu?
7. Ką rodo dėl degimo kampo vcds arba vagcom ketvirtos grupės trečiame langelyje dirbant varikliui prie 80 temperatūros?
Tęst ar pradžiai užteks?
Visi išvardinti dalykai įtakoja variklio startą ir jo laiką
1. Kiek voltų krovimą rodo testeris ant akumuliatoriaus gnybtų dirbančiam varikliui tuščia eiga su ijungtomis šviesomis? Turi būt ne mažiau 13, 8V
2. Kiek voltų rodo akumuliatorius ant gnybtų su užgesintu varikliu tarkim po pusvalandžio nuo užgesinimo? Turi būt ne mažiau 12, 5V
3. Kiek krenta įtampa ant gnybtų starterio sūkimo metu? Ji turi būti ne mažiau 10, 5V
4. Kiek apsūkų suka starteris varikli starto metu? Tai pamatyt galima tik pasijungus VAGCOM arba VCDS. Turi būti ne mažiau 280
5. Kokią kuro momentinę dozę rodo vagcom arba vcds penktos grupės antrame langelyje?
6. Kaip skiriasi karšto variklio startas su pajungtu temperatūros davikliu ir su atjungtu?
7. Ką rodo dėl degimo kampo vcds arba vagcom ketvirtos grupės trečiame langelyje dirbant varikliui prie 80 temperatūros?
Tęst ar pradžiai užteks?
Visi išvardinti dalykai įtakoja variklio startą ir jo laiką
Vartotojas
2013-10-10 20:35
rašė:
..
2013-10-10
20:23 rašė:
Ne, tai , kad keisti jį ar restauruoti tai čia faktas, bet ar dėl to gali mašina sunkiau vestis ? Ir ypač šilta ?
rašė:
..
šitą dalyką labai lengva patikrint pagal mano prieš tai parašytą 6 punktą
Vartotojas
2013-10-10 20:44
labai dažna senų TDI karšto ilgo starto bėda ir visi kaltiną pasilpusį siurblį, bet jei atjungus temp daviklį startas iš pusės abaroto, o su pajungtu reik pavyniot starteriu tai siurblys nekaltas, o bėda ECU iškraipytoje programoje, kurią reikia perrašyt naujai. Bet yra lietuviškas variantas montuot apgaviką
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
Vartotojas
2013-10-10 20:51
2013-10-10
20:44 rašė:
labai dažna senų TDI karšto ilgo starto bėda ir visi kaltiną pasilpusį siurblį, bet jei atjungus temp daviklį startas iš pusės abaroto, o su pajungtu reik pavyniot starteriu tai siurblys nekaltas, o bėda ECU iškraipytoje programoje, kurią reikia perrašyt naujai. Bet yra lietuviškas variantas montuot apgaviką
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
tai logiskas variantas butu nuo temp.daviklio atsivest laida i salona ir imontuot knopke, kai kuri karsta - isjungi, uzkuri ir vel ijungi
Vartotojas
2013-10-10 20:52
2013-10-10
20:44 rašė:
labai dažna senų TDI karšto ilgo starto bėda ir visi kaltiną pasilpusį siurblį, bet jei atjungus temp daviklį startas iš pusės abaroto, o su pajungtu reik pavyniot starteriu tai siurblys nekaltas, o bėda ECU iškraipytoje programoje, kurią reikia perrašyt naujai. Bet yra lietuviškas variantas montuot apgaviką
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
2013-10-10
20:51 rašė:
tai logiskas variantas butu nuo temp.daviklio atsivest laida i salona ir imontuot knopke, kai kuri karsta - isjungi, uzkuri ir vel ijungi :drink:
aš tokiu atveju montuoju atjungiančią rėlę, kurios valdymas pajungtas nuo starterio valdymo laido. Tik tada visada kompe pasijungus rasi temperatūrinio daviklio išmestą klaidą.
Ir kitas dalykas - iš daviklio eina 4 laidai du į skydelį du į kompą. Reikia atjungti vieną kur eina ne į spidometro daviklį, o į kompą
O ECU programos perrašymas kainuoja 300 lietuviškų
Ir kitas dalykas - iš daviklio eina 4 laidai du į skydelį du į kompą. Reikia atjungti vieną kur eina ne į spidometro daviklį, o į kompą
O ECU programos perrašymas kainuoja 300 lietuviškų
Vartotojas
2013-10-10 23:48
2013-10-10
20:23 rašė:
Ne, tai , kad keisti jį ar restauruoti tai čia faktas, bet ar dėl to gali mašina sunkiau vestis ? Ir ypač šilta ?
rašė:
..
2013-10-10
20:35 rašė:
šitą dalyką labai lengva patikrint pagal mano prieš tai parašytą 6 punktą
Nenusimanau ničirta kaip sakant kur tas dačikas randasi ? Pamėginsime rytoj .
Vartotojas
2013-10-10 23:52
2013-10-10
20:34 rašė:
atsakyk man keletą klausimų, tai pasakysiu ar gali ar ne:
1. Kiek voltų krovimą rodo testeris ant akumuliatoriaus gnybtų dirbančiam varikliui tuščia eiga su ijungtomis šviesomis? Turi būt ne mažiau 13, 8V
2. Kiek voltų rodo akumuliatorius ant gnybtų su užgesintu varikliu tarkim po pusvalandžio nuo užgesinimo? Turi būt ne mažiau 12, 5V
3. Kiek krenta įtampa ant gnybtų starterio sūkimo metu? Ji turi būti ne mažiau 10, 5V
4. Kiek apsūkų suka starteris varikli starto metu? Tai pamatyt galima tik pasijungus VAGCOM arba VCDS. Turi būti ne mažiau 280
5. Kokią kuro momentinę dozę rodo vagcom arba vcds penktos grupės antrame langelyje?
6. Kaip skiriasi karšto variklio startas su pajungtu temperatūros davikliu ir su atjungtu?
7. Ką rodo dėl degimo kampo vcds arba vagcom ketvirtos grupės trečiame langelyje dirbant varikliui prie 80 temperatūros?
Tęst ar pradžiai užteks?
Visi išvardinti dalykai įtakoja variklio startą ir jo laiką
1. Kiek voltų krovimą rodo testeris ant akumuliatoriaus gnybtų dirbančiam varikliui tuščia eiga su ijungtomis šviesomis? Turi būt ne mažiau 13, 8V
2. Kiek voltų rodo akumuliatorius ant gnybtų su užgesintu varikliu tarkim po pusvalandžio nuo užgesinimo? Turi būt ne mažiau 12, 5V
3. Kiek krenta įtampa ant gnybtų starterio sūkimo metu? Ji turi būti ne mažiau 10, 5V
4. Kiek apsūkų suka starteris varikli starto metu? Tai pamatyt galima tik pasijungus VAGCOM arba VCDS. Turi būti ne mažiau 280
5. Kokią kuro momentinę dozę rodo vagcom arba vcds penktos grupės antrame langelyje?
6. Kaip skiriasi karšto variklio startas su pajungtu temperatūros davikliu ir su atjungtu?
7. Ką rodo dėl degimo kampo vcds arba vagcom ketvirtos grupės trečiame langelyje dirbant varikliui prie 80 temperatūros?
Tęst ar pradžiai užteks?
Visi išvardinti dalykai įtakoja variklio startą ir jo laiką
Neturiu galimybių tau atsakyti į šituos klausimus kolkas šiaip ne visada šilta blūdyja, būna , kad kuriasi padoriai , bet kartais užsiožiuoja. Starteris suka suka , bet neužkabina kokias 3sekundes, ir tuo metu cypia diržas generatoriaus .
Vartotojas
2013-10-11 18:47
rašė:
..
Klaipedoje pigus ir kokybiskas generatoriu ir starteriu remontas, jei kam reiks 861615039
Vartotojas
2013-10-11 21:03
2013-10-10
20:44 rašė:
labai dažna senų TDI karšto ilgo starto bėda ir visi kaltiną pasilpusį siurblį, bet jei atjungus temp daviklį startas iš pusės abaroto, o su pajungtu reik pavyniot starteriu tai siurblys nekaltas, o bėda ECU iškraipytoje programoje, kurią reikia perrašyt naujai. Bet yra lietuviškas variantas montuot apgaviką
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
Nu va, šiandiena pabandžiau atjungęs dačiką pakurynėti, akurat geriau kuriasi . Brūkšt ir yra. Tai reiškia siurblys nei prie ko ?
Jūsų žinutė |
|