Generatorius turi įtakos užsivedimui ?

Sukūrė Vartotojas 2013-10-10
2013-10-10 11:47
VW Passat 1, 9 Tdi 81 Kw . Šaltas kuriasi lengvai, bet labai girgžda ir džeržgia generatorius , kai užsiveda . Šiltas kuriasi sunkiau ir cypia generatoriaus dirželis (kurimosi metu). BEkuriant mirgsi akumuliatoriaus lemputė, užsikūrus silpnai dega akumuliatoriaus lemputė (tipo nekrauna ?) Diržas generatoriaus nėra atlaisvėjes . Planuoju generatoriu pasikeisti ar tą patį tvarkyti, bet ar dėl jo gali vestis mašina sunkiau ?
2013-10-10 17:00
(2754 / +3)
2013-10-10 19:28
pagal tavo aprasyma visvien jau turi keist ta generatoriu, srote teko pirkt tokiai auto uz 120lt ir sankabuke gera ir siaip viskas ok. o remontas to pacio bus tikrai brangiau, keist reikejo, nes kartais silpnai uzsidegdavo krovimas
2013-10-10 20:23
2013-10-10 19:28 algis rašė:pagal tavo aprasyma visvien jau turi keist ta generatoriu, srote teko pirkt tokiai auto uz 120lt ir sankabuke gera ir siaip viskas ok. o remontas to pacio bus tikrai brangiau, keist reikejo, nes kartais silpnai uzsidegdavo krovimas
Ne, tai , kad keisti jį ar restauruoti tai čia faktas, bet ar dėl to gali mašina sunkiau vestis ? Ir ypač šilta ?
(2754 / +3)
2013-10-10 20:32
2013-10-10 19:28 algis rašė:pagal tavo aprasyma visvien jau turi keist ta generatoriu, srote teko pirkt tokiai auto uz 120lt ir sankabuke gera ir siaip viskas ok. o remontas to pacio bus tikrai brangiau, keist reikejo, nes kartais silpnai uzsidegdavo krovimas
2013-10-10 20:23 rašė:Ne, tai , kad keisti jį ar restauruoti tai čia faktas, bet ar dėl to gali mašina sunkiau vestis ? Ir ypač šilta ?
nu kazin, generatorius nepriciom cia, siurblys gali but pavarges, mano a4 tokiu motoru ir silta sunkokai uzsikuria, siurblys ma atrodo.
2013-10-10 20:34
atsakyk man keletą klausimų, tai pasakysiu ar gali ar ne:
1. Kiek voltų krovimą rodo testeris ant akumuliatoriaus gnybtų dirbančiam varikliui tuščia eiga su ijungtomis šviesomis? Turi būt ne mažiau 13, 8V
2. Kiek voltų rodo akumuliatorius ant gnybtų su užgesintu varikliu tarkim po pusvalandžio nuo užgesinimo? Turi būt ne mažiau 12, 5V
3. Kiek krenta įtampa ant gnybtų starterio sūkimo metu? Ji turi būti ne mažiau 10, 5V
4. Kiek apsūkų suka starteris varikli starto metu? Tai pamatyt galima tik pasijungus VAGCOM arba VCDS. Turi būti ne mažiau 280
5. Kokią kuro momentinę dozę rodo vagcom arba vcds penktos grupės antrame langelyje?
6. Kaip skiriasi karšto variklio startas su pajungtu temperatūros davikliu ir su atjungtu?
7. Ką rodo dėl degimo kampo vcds arba vagcom ketvirtos grupės trečiame langelyje dirbant varikliui prie 80 temperatūros?

Tęst ar pradžiai užteks?

Visi išvardinti dalykai įtakoja variklio startą ir jo laiką
2013-10-10 20:35
2013-10-10 19:28 algis rašė:pagal tavo aprasyma visvien jau turi keist ta generatoriu, srote teko pirkt tokiai auto uz 120lt ir sankabuke gera ir siaip viskas ok. o remontas to pacio bus tikrai brangiau, keist reikejo, nes kartais silpnai uzsidegdavo krovimas
2013-10-10 20:23 rašė:Ne, tai , kad keisti jį ar restauruoti tai čia faktas, bet ar dėl to gali mašina sunkiau vestis ? Ir ypač šilta ?
2013-10-10 20:32 algis rašė:nu kazin, generatorius nepriciom cia, siurblys gali but pavarges, mano a4 tokiu motoru ir silta sunkokai uzsikuria, siurblys ma atrodo.
šitą dalyką labai lengva patikrint pagal mano prieš tai parašytą 6 punktą
(2754 / +3)
2013-10-10 20:37
2013-10-10 20:23 rašė:Ne, tai , kad keisti jį ar restauruoti tai čia faktas, bet ar dėl to gali mašina sunkiau vestis ? Ir ypač šilta ?
2013-10-10 20:32 algis rašė:nu kazin, generatorius nepriciom cia, siurblys gali but pavarges, mano a4 tokiu motoru ir silta sunkokai uzsikuria, siurblys ma atrodo.
2013-10-10 20:35 rašė:šitą dalyką labai lengva patikrint pagal mano prieš tai parašytą 6 punktą
aha, dekui, reikes pamegint :D
2013-10-10 20:44
labai dažna senų TDI karšto ilgo starto bėda ir visi kaltiną pasilpusį siurblį, bet jei atjungus temp daviklį startas iš pusės abaroto, o su pajungtu reik pavyniot starteriu tai siurblys nekaltas, o bėda ECU iškraipytoje programoje, kurią reikia perrašyt naujai. Bet yra lietuviškas variantas montuot apgaviką
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
2013-10-10 20:51
2013-10-10 20:44 rašė:labai dažna senų TDI karšto ilgo starto bėda ir visi kaltiną pasilpusį siurblį, bet jei atjungus temp daviklį startas iš pusės abaroto, o su pajungtu reik pavyniot starteriu tai siurblys nekaltas, o bėda ECU iškraipytoje programoje, kurią reikia perrašyt naujai. Bet yra lietuviškas variantas montuot apgaviką
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
tai logiskas variantas butu nuo temp.daviklio atsivest laida i salona ir imontuot knopke, kai kuri karsta - isjungi, uzkuri ir vel ijungi
2013-10-10 20:52
2013-10-10 20:44 rašė:labai dažna senų TDI karšto ilgo starto bėda ir visi kaltiną pasilpusį siurblį, bet jei atjungus temp daviklį startas iš pusės abaroto, o su pajungtu reik pavyniot starteriu tai siurblys nekaltas, o bėda ECU iškraipytoje programoje, kurią reikia perrašyt naujai. Bet yra lietuviškas variantas montuot apgaviką
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
2013-10-10 20:51 rašė:tai logiskas variantas butu nuo temp.daviklio atsivest laida i salona ir imontuot knopke, kai kuri karsta - isjungi, uzkuri ir vel ijungi :drink:
aš tokiu atveju montuoju atjungiančią rėlę, kurios valdymas pajungtas nuo starterio valdymo laido. Tik tada visada kompe pasijungus rasi temperatūrinio daviklio išmestą klaidą.
Ir kitas dalykas - iš daviklio eina 4 laidai du į skydelį du į kompą. Reikia atjungti vieną kur eina ne į spidometro daviklį, o į kompą
O ECU programos perrašymas kainuoja 300 lietuviškų
2013-10-10 23:52
2013-10-10 20:34 rašė:atsakyk man keletą klausimų, tai pasakysiu ar gali ar ne:
1. Kiek voltų krovimą rodo testeris ant akumuliatoriaus gnybtų dirbančiam varikliui tuščia eiga su ijungtomis šviesomis? Turi būt ne mažiau 13, 8V
2. Kiek voltų rodo akumuliatorius ant gnybtų su užgesintu varikliu tarkim po pusvalandžio nuo užgesinimo? Turi būt ne mažiau 12, 5V
3. Kiek krenta įtampa ant gnybtų starterio sūkimo metu? Ji turi būti ne mažiau 10, 5V
4. Kiek apsūkų suka starteris varikli starto metu? Tai pamatyt galima tik pasijungus VAGCOM arba VCDS. Turi būti ne mažiau 280
5. Kokią kuro momentinę dozę rodo vagcom arba vcds penktos grupės antrame langelyje?
6. Kaip skiriasi karšto variklio startas su pajungtu temperatūros davikliu ir su atjungtu?
7. Ką rodo dėl degimo kampo vcds arba vagcom ketvirtos grupės trečiame langelyje dirbant varikliui prie 80 temperatūros?

Tęst ar pradžiai užteks?

Visi išvardinti dalykai įtakoja variklio startą ir jo laiką
Neturiu galimybių tau atsakyti į šituos klausimus kolkas :) šiaip ne visada šilta blūdyja, būna , kad kuriasi padoriai , bet kartais užsiožiuoja. Starteris suka suka , bet neužkabina kokias 3sekundes, ir tuo metu cypia diržas generatoriaus .
2013-10-11 18:47
2013-10-10 19:28 algis rašė:pagal tavo aprasyma visvien jau turi keist ta generatoriu, srote teko pirkt tokiai auto uz 120lt ir sankabuke gera ir siaip viskas ok. o remontas to pacio bus tikrai brangiau, keist reikejo, nes kartais silpnai uzsidegdavo krovimas
Klaipedoje pigus ir kokybiskas generatoriu ir starteriu remontas, jei kam reiks 861615039
2013-10-11 21:03
2013-10-10 20:44 rašė:labai dažna senų TDI karšto ilgo starto bėda ir visi kaltiną pasilpusį siurblį, bet jei atjungus temp daviklį startas iš pusės abaroto, o su pajungtu reik pavyniot starteriu tai siurblys nekaltas, o bėda ECU iškraipytoje programoje, kurią reikia perrašyt naujai. Bet yra lietuviškas variantas montuot apgaviką
Su atjungtu davikliu kompas gauna ribinį signalą berods -30 ir duoda maksimalų degimo ankstinimą ir max kuro dozę startui
Nu va, šiandiena pabandžiau atjungęs dačiką pakurynėti, akurat geriau kuriasi . Brūkšt ir yra. Tai reiškia siurblys nei prie ko ?

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku