fiat marea 1.9 td universalas + ir -

Sukūrė Vartotojas 2011-01-06
2011-01-06 10:06
ieskau sau darbinio arkliuko su trupuciu komforto, radau sita, kokie butu sios masinos pagrindiniai pliusai ir minusai, ketinu pirk lietuvoj neeksplotouta:)
2011-01-06 10:43
Pasirinkta mašina pigus ir paprastas darbinis arkliukas. Svarbiausia kad nebūtų uždrošta, nes remontas ir detalės kiek brangesnės nei golf3, tai jei lavonas bus, tai praloši ant sąnaudų. Variklių dyzelinių daug modifikacijų, - 1, 9 JTD 105 AG maloniausias ir taupus. Aišku, šiek tiek sudėtingos elektronikos jau turi. Kėbulai pacinkuoti, nelabai rūdija.
2011-01-06 13:19
2011-01-06 10:43 rašė: Pasirinkta mašina pigus ir paprastas darbinis arkliukas. Svarbiausia kad nebūtų uždrošta, nes remontas ir detalės kiek brangesnės nei golf3, tai jei lavonas bus, tai praloši ant sąnaudų. Variklių dyzelinių daug modifikacijų, - 1, 9 JTD 105 AG maloniausias ir taupus. Aišku, šiek tiek sudėtingos elektronikos jau turi. Kėbulai pacinkuoti, nelabai rūdija.
kiek domejausi 2.4 td daug saliarkos srebia, o sita jai viskas ok kiek galetu imt, ir dar pries perkant ja reiktu i servisa patikrint nuvarit, ar nelabai ka jie ten matys
2011-01-06 13:28
2011-01-06 10:43 rašė: Pasirinkta mašina pigus ir paprastas darbinis arkliukas. Svarbiausia kad nebūtų uždrošta, nes remontas ir detalės kiek brangesnės nei golf3, tai jei lavonas bus, tai praloši ant sąnaudų. Variklių dyzelinių daug modifikacijų, - 1, 9 JTD 105 AG maloniausias ir taupus. Aišku, šiek tiek sudėtingos elektronikos jau turi. Kėbulai pacinkuoti, nelabai rūdija.
2011-01-06 13:19 rašė: kiek domejausi 2.4 td daug saliarkos srebia, o sita jai viskas ok kiek galetu imt, ir dar pries perkant ja reiktu i servisa patikrint nuvarit, ar nelabai ka jie ten matys:shocking:
paklausk kas tau duos iki to servizo vaziuot su ja, pazejej patiko perki, nenori nereikia.nemanau kad 2, 4 varyklis daugiau kaip 8ltr suvalgys dyzelio
2011-01-06 13:41
2011-01-06 10:43 rašė: Pasirinkta mašina pigus ir paprastas darbinis arkliukas. Svarbiausia kad nebūtų uždrošta, nes remontas ir detalės kiek brangesnės nei golf3, tai jei lavonas bus, tai praloši ant sąnaudų. Variklių dyzelinių daug modifikacijų, - 1, 9 JTD 105 AG maloniausias ir taupus. Aišku, šiek tiek sudėtingos elektronikos jau turi. Kėbulai pacinkuoti, nelabai rūdija.
2011-01-06 13:19 rašė: kiek domejausi 2.4 td daug saliarkos srebia, o sita jai viskas ok kiek galetu imt, ir dar pries perkant ja reiktu i servisa patikrint nuvarit, ar nelabai ka jie ten matys:shocking:
2011-01-06 13:28 rašė: paklausk kas tau duos iki to servizo vaziuot su ja, pazejej patiko perki, nenori nereikia.nemanau kad 2, 4 varyklis daugiau kaip 8ltr suvalgys dyzelio
tai cia gaunasi perki kate maise:(
2011-01-06 13:42
2011-01-06 13:19 rašė: kiek domejausi 2.4 td daug saliarkos srebia, o sita jai viskas ok kiek galetu imt, ir dar pries perkant ja reiktu i servisa patikrint nuvarit, ar nelabai ka jie ten matys:shocking:
2011-01-06 13:28 rašė: paklausk kas tau duos iki to servizo vaziuot su ja, pazejej patiko perki, nenori nereikia.nemanau kad 2, 4 varyklis daugiau kaip 8ltr suvalgys dyzelio
2011-01-06 13:41 rašė: tai cia gaunasi perki kate maise:(
ir dar uz mano turimas babkes iseina 1.9 td motoru
2011-01-06 13:47
jei perki nuo tralo turgui tai jeigu auto nenukrauta ant ratu stovi tai tik uzkurti gali..pavaziuot niekaip..nori perki nori ne..kitas dalykas is zmogaus pirkti..ten bent isbandyti galima pavaziuoti ir tt...del servizo? dar ziurint ant kokio usisoksi pardavejo..VIENI PRAVYS paeme tipo perki arba ne kitam gali buti lygiai dzin! mokek babkes pats ir varom tikrinti, ,jeigu ta paslauga apsimoki pats uz tikrinima...
2011-01-06 14:51
paaiskinsiu. Jei imsi JTD, tai ir 2.4 ir 1.9 geri yra. Nera kam ten gesti tuose matoruose nes labai paprasti, o elektronika varikliu nedurniuoja, nemaisykit su borto kompais. imti geriausia 1.9 TD arba JTD. Pas JTD el ipurskimas, daugiau galios ir ekonomijos. Viska ka reikia ziureti tai ar nemeta dumo gerokai. Nzn net sunku pasakyt nes neteko su defektu nei uzdrosto matyti. Pasiziurek smagrati daugiausia ir sankaba. Pati masina labai paprasta, jei krapstysi pas pazystamus tai brangiai nekainuos tikrai. Pralek kaip traukia, pazek ar neburbuliuoje per propke atsukes antifriza, palaikyk apsukas 3-3.5k rpm 10-15s ir ziurek ar nekaista. daugiau nera kam gesti. Kaip kolega minejo geriausia parvaryta is uzsienio, nes cia vieni lavonai, o nelavonai ir kainos ne 1eu
2011-01-06 15:21
2011-01-06 14:51 rašė: paaiskinsiu. Jei imsi JTD, tai ir 2.4 ir 1.9 geri yra. Nera kam ten gesti tuose matoruose nes labai paprasti, o elektronika varikliu nedurniuoja, nemaisykit su borto kompais. imti geriausia 1.9 TD arba JTD. Pas JTD el ipurskimas, daugiau galios ir ekonomijos. Viska ka reikia ziureti tai ar nemeta dumo gerokai. Nzn net sunku pasakyt nes neteko su defektu nei uzdrosto matyti. Pasiziurek smagrati daugiausia ir sankaba. Pati masina labai paprasta, jei krapstysi pas pazystamus tai brangiai nekainuos tikrai. Pralek kaip traukia, pazek ar neburbuliuoje per propke atsukes antifriza, palaikyk apsukas 3-3.5k rpm 10-15s ir ziurek ar nekaista. daugiau nera kam gesti. Kaip kolega minejo geriausia parvaryta is uzsienio, nes cia vieni lavonai, o nelavonai ir kainos ne 1eu
aisku, dar klausymas o pakaba pas marea restauroujasi?
2011-04-02 23:35
2011-01-06 14:51 rašė: paaiskinsiu. Jei imsi JTD, tai ir 2.4 ir 1.9 geri yra. Nera kam ten gesti tuose matoruose nes labai paprasti, o elektronika varikliu nedurniuoja, nemaisykit su borto kompais. imti geriausia 1.9 TD arba JTD. Pas JTD el ipurskimas, daugiau galios ir ekonomijos. Viska ka reikia ziureti tai ar nemeta dumo gerokai. Nzn net sunku pasakyt nes neteko su defektu nei uzdrosto matyti. Pasiziurek smagrati daugiausia ir sankaba. Pati masina labai paprasta, jei krapstysi pas pazystamus tai brangiai nekainuos tikrai. Pralek kaip traukia, pazek ar neburbuliuoje per propke atsukes antifriza, palaikyk apsukas 3-3.5k rpm 10-15s ir ziurek ar nekaista. daugiau nera kam gesti. Kaip kolega minejo geriausia parvaryta is uzsienio, nes cia vieni lavonai, o nelavonai ir kainos ne 1eu
2011-01-06 15:21 rašė: aisku, dar klausymas o pakaba pas marea restauroujasi?
Nuvaziuok i servisa ir uzsimink apie fiat 1.9 dyzeli isgirsi ko negirdejes
2011-04-04 09:04
2011-01-06 14:51 rašė: paaiskinsiu. Jei imsi JTD, tai ir 2.4 ir 1.9 geri yra. Nera kam ten gesti tuose matoruose nes labai paprasti, o elektronika varikliu nedurniuoja, nemaisykit su borto kompais. imti geriausia 1.9 TD arba JTD. Pas JTD el ipurskimas, daugiau galios ir ekonomijos. Viska ka reikia ziureti tai ar nemeta dumo gerokai. Nzn net sunku pasakyt nes neteko su defektu nei uzdrosto matyti. Pasiziurek smagrati daugiausia ir sankaba. Pati masina labai paprasta, jei krapstysi pas pazystamus tai brangiai nekainuos tikrai. Pralek kaip traukia, pazek ar neburbuliuoje per propke atsukes antifriza, palaikyk apsukas 3-3.5k rpm 10-15s ir ziurek ar nekaista. daugiau nera kam gesti. Kaip kolega minejo geriausia parvaryta is uzsienio, nes cia vieni lavonai, o nelavonai ir kainos ne 1eu
2011-01-06 15:21 rašė: aisku, dar klausymas o pakaba pas marea restauroujasi?
2011-04-02 23:35 rašė: Nuvaziuok i servisa ir uzsimink apie fiat 1.9 dyzeli :director: isgirsi ko negirdejes:thumbdown:
ir ka gi isgirsi?
2011-05-01 18:03
2011-01-06 14:51 rašė: paaiskinsiu. Jei imsi JTD, tai ir 2.4 ir 1.9 geri yra. Nera kam ten gesti tuose matoruose nes labai paprasti, o elektronika varikliu nedurniuoja, nemaisykit su borto kompais. imti geriausia 1.9 TD arba JTD. Pas JTD el ipurskimas, daugiau galios ir ekonomijos. Viska ka reikia ziureti tai ar nemeta dumo gerokai. Nzn net sunku pasakyt nes neteko su defektu nei uzdrosto matyti. Pasiziurek smagrati daugiausia ir sankaba. Pati masina labai paprasta, jei krapstysi pas pazystamus tai brangiai nekainuos tikrai. Pralek kaip traukia, pazek ar neburbuliuoje per propke atsukes antifriza, palaikyk apsukas 3-3.5k rpm 10-15s ir ziurek ar nekaista. daugiau nera kam gesti. Kaip kolega minejo geriausia parvaryta is uzsienio, nes cia vieni lavonai, o nelavonai ir kainos ne 1eu
2011-01-06 15:21 rašė: aisku, dar klausymas o pakaba pas marea restauroujasi?
2011-04-02 23:35 rašė: Nuvaziuok i servisa ir uzsimink apie fiat 1.9 dyzeli :director: isgirsi ko negirdejes:thumbdown:
ot ir man idomu ka ten isgirsi?
7658 / 0
2011-05-13 23:14
2011-01-06 15:21 rašė: aisku, dar klausymas o pakaba pas marea restauroujasi?
2011-04-02 23:35 rašė: Nuvaziuok i servisa ir uzsimink apie fiat 1.9 dyzeli :director: isgirsi ko negirdejes:thumbdown:
2011-05-01 18:03 rašė: ot ir man idomu ka ten isgirsi?
Tai kai papasakos, tai nesinores ir gyventPvz pas fiatus ir dar pas kazka galinis tiltas stovi ne ant gumos-metalo detaliu, bet i tilta kisami varztai, ant tu varztu maunasi kaip ir guoliai, kelios kaip ir gumines artai palstmasines detales, atliekancios kaip ir salniko darba.Tai va, teko isgirst, kad reikia visa tilta isimt is masinos, vezt kazkur i Kretinga artai Kretingale restauravimuiPo keliu savaiciu paieskos, tepaluoti vaikezai sutvarke ta tilta per 4 valandas parukydami uz 400lt su detalemisJooo, cia ne audi, provincijoj tokiu masinu nepazista ir nemoka tvarkyt, plius dar nusisneka "iki negaliu".Praktine isvada tokia, kad jei negyveni didmiestyje, ar neturi normalaus meistro po ranka, ar pats toks nesi, verta rimtai pagalvot, kad nepirkt tokios masinos, nes uzknis meistru nekompetencija ir akivaizdus noras nulupt pinigu is oro, vien tik todel, kad isdristi vazinet ne su golfu Siaip, masinos kaip masinos tie fiatai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-05-31 20:14
2011-04-02 23:35 rašė: Nuvaziuok i servisa ir uzsimink apie fiat 1.9 dyzeli :director: isgirsi ko negirdejes:thumbdown:
2011-05-01 18:03 rašė: ot ir man idomu ka ten isgirsi?
2011-05-13 23:14 maumas rašė: Tai kai papasakos, tai nesinores ir gyvent:lol:Pvz pas fiatus ir dar pas kazka galinis tiltas stovi ne ant gumos-metalo detaliu, bet i tilta kisami varztai, ant tu varztu maunasi kaip ir guoliai, kelios kaip ir gumines artai palstmasines detales, atliekancios kaip ir salniko darba.Tai va, teko isgirst, kad reikia visa tilta isimt is masinos, vezt kazkur i Kretinga artai Kretingale restauravimui:lol:Po keliu savaiciu paieskos, tepaluoti vaikezai sutvarke ta tilta per 4 valandas parukydami uz 400lt su detalemis:smoke:Jooo, cia ne audi, provincijoj tokiu masinu nepazista ir nemoka tvarkyt, plius dar nusisneka "iki negaliu".Praktine isvada tokia, kad jei negyveni didmiestyje, ar neturi normalaus meistro po ranka, ar pats toks nesi, verta rimtai pagalvot, kad nepirkt tokios masinos, nes uzknis meistru nekompetencija ir akivaizdus noras nulupt pinigu is oro, vien tik todel, kad isdristi vazinet ne su golfu :lol:Siaip, masinos kaip masinos tie fiatai...
taisiau as ta galini kai tik nusipirkau - su viskuo uz 150LT padare :) nieko baisaus - atrestauruoja gumas ir leki sau laimingas. Is pradziu irgi atrode kvailai - gumos i tilta ipresuotos...

Jūsų žinutė