e46 320d 2002m gazo pedalas "minkstas" ir savaime didejancios apsukos
Sukūrė
Vartotojas
2014-04-02
Vartotojas
2014-04-02 15:38
sveiki, noriu pirkti BMW e46 320d 2002m viskas tiko, isskyrus tai, kad kazkoks itartinas gazo pedalas, na toks minkstas, baisiai lengvai spaudziasi ir sunkiai gryzta atgal (praeina kokios 4-5s, del to pacios savaime kyla apsukos (kaz kur iki 4k) ir pradeda kaukt variklis. Masina stovi turguj, buvo galima is saugojimo budeles pasiimt raktus pasibandyt mazytej teritorijoj, tai max 2 begiu pavazinejau. Gal kas esat susidure su tuo ir ar cia rimta? Aciu
Vartotojas
2014-04-02 15:42
PS. kalbant telefonu su pardaveju, jis nutylejo sia problema ir pagal ji viskas ten gerai. Masina is Italijos, be numeriu ir neiregistruota, todel biski keblu ja i koki rimtesni autoserviza nutemt..
Vartotojas
2014-04-02 16:04
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
Vartotojas
2014-04-02 16:07
dar gali buti kokia kita smulkmena tarkime spyruokle nulekus, jei ten tokia sistema, bet gali buti daug rimciau, kad pats siurblys pavarges.
Vartotojas
2014-04-02 17:01
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt . Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi , bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
Vartotojas
2014-04-02 17:08
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
Vartotojas
2014-04-02 17:09
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjęs tikrai bus linkęs derėtis.
Vartotojas
2014-04-02 17:09
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
Vartotojas
2014-04-02 17:09
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
Vartotojas
2014-04-02 17:09
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
Vartotojas
2014-04-02 17:09
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
Vartotojas
2014-04-02 17:09
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
Vartotojas
2014-04-02 17:20
2014-04-02
16:04 rašė:
Panasu kad sugedes gazo valdymo potenciometras bent kituose varikliuose tai tikrai toks yra, netgi turi jaustis tam tikras pasipriesinimas ir fazes perjungimo kai kyla apsukos tarsimpakopos supranti?Tik klausimas kyla, ar galima ta daly keisti atskirai, ar ji intergruota paciame kuro siurblyje.Manau ne tokia jau menka problema.
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
2014-04-02
17:09 rašė:
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
gal 10kart atsakei Na kaina buvo uzlenkes 3600e, nusiderejau iki 3200e (11000lt) Bet vistiek jau vien su tuo kuro siurbliu man savikaina isaugtu iki 12k, o dar kur kiti ivairus keitimai (tepalai, filtrai, tikriausiai ir galiniai amortikai, 2 padangos, tai ir iki 13k atsistot gali, tai mastau ar verta... Visgi 2002m, 5 ne 6 begiai, tiek kad jis yra palyginamai retos juodos spalvos.
Vartotojas
2014-04-02 17:23
2014-04-02
17:01 rašė:
Na ten neturi itakos ar su begiu ar be begio kai bandai spaust gaza, tai atleidus dar kokias 4-5s pats nuo 1.5k iki 4k berods padideja, poto sunkiai sugrizta i savo padeti. Na siaip gal ir ilgiau gali testis tas apsuku didejimas, bet nenoredamas atkreipti per nelyg didelio smalsuoliu demesio del neaiskaus variklio kaukimo, isjungdavau varikli ir vel ijunkdavau, ir labai mazyciu gazo paspaudimu bandziau grizti atgal :D jei ranka ta pedala atstumi, tai zymiai greiciau sugrizta ir taip nustoja kaukt :D. Siaip auto gan neblogos komplektacijos, rida 230k aisku nereali, salonas odinis jau vietomis turi rauksliu, toks jausmas, kad su tuo BMW vazinejo tik vienas zmogus, nes galines ir priekine keleivio sedynes kaip naujos, vairuotojo tokia jau jau pabuvusi :D, bet pats kebulas gan gero stovio. Variklis dirba gan graziai, tik tas dalykas mane kazkaip baido, ypac dar jei reikes pasikeist kuro siurbli ir ta potenciometra, tai kaina gali dar virs 1k lt pasikelt...
2014-04-02
17:09 rašė:
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
2014-04-02
17:20 rašė:
gal 10kart atsakei :D Na kaina buvo uzlenkes 3600e, nusiderejau iki 3200e (11000lt) Bet vistiek jau vien su tuo kuro siurbliu man savikaina isaugtu iki 12k, o dar kur kiti ivairus keitimai (tepalai, filtrai, tikriausiai ir galiniai amortikai, 2 padangos, tai ir iki 13k atsistot gali, tai mastau ar verta... Visgi 2002m, 5 ne 6 begiai, tiek kad jis yra palyginamai retos juodos spalvos.
neskaitant viso to auto "isisavinimo" mokescio kaip iregistravimas, TA, draudimas ir pan
Vartotojas
2014-04-02 18:49
2014-04-02
17:09 rašė:
Tai kokios problemos, mušk kainą ant remonto ir pirk. Manau pardavėjas tikrai bus linkęs derėtis.
2014-04-02
17:20 rašė:
gal 10kart atsakei :D Na kaina buvo uzlenkes 3600e, nusiderejau iki 3200e (11000lt) Bet vistiek jau vien su tuo kuro siurbliu man savikaina isaugtu iki 12k, o dar kur kiti ivairus keitimai (tepalai, filtrai, tikriausiai ir galiniai amortikai, 2 padangos, tai ir iki 13k atsistot gali, tai mastau ar verta... Visgi 2002m, 5 ne 6 begiai, tiek kad jis yra palyginamai retos juodos spalvos.
2014-04-02
17:23 rašė:
neskaitant viso to auto "isisavinimo" mokescio kaip iregistravimas, TA, draudimas ir pan :D
Kox skirtumas jei siaip patiktu auto tai galima pagalvot.Bet reik normaliai pasivazinet, viską pračekinti, o ne šimtą metrų turguje. Išvis kaip galima taip pirkti nepavazinejus bent valandos su dyzeliu.Kate maise gali taip susipirkti.Reik duoti gerai prasiperst jam, išlekt į trasą, perlekt kokiu duobetu žvyrkeliu, ziuret kaip variklis elgsis ir pakaba.Ką išvis galima pamatyti?Nieko.Man atrodo kad priburta su tom apsukom.Gal apeitas laisvos eigos ar koks kitas vožtuvas, gal tiesiai be gazo valdymompadaryta, kad tik vestūsi ir kažkiek veiktų.Matai, neaišku kiek jis išvis traukia, ką darysi, jei paaiškės kad pvz daugiau 80km/h neina ir dumais apsipila?Pakalbek su siurblistais kokiam bmw formue ar dyzelistais , elektronikos forumuose.Gal vis1 siurbl5 gausi keisti, o jei dar koks defektas islys
Vartotojas
2014-04-02 19:02
Is turgaus pirk masina yra nesamone.. Kaina uzkelta+katalikai ispjauti dauguma defektu paslepti po to nusiperki ir sedi servise dienu dienas.
Vartotojas
2014-04-02 19:08
Vienas pazystamas masinas pardavinja turguj tai daznai atvaro pas mus i servisa remontuoti nes visos auto daznai gryzsta su defektais Kaip pats sako nezinai ka nupirki kai gryza tik pamatai arba gera arba mirus , tai zodziu su vienais i minusa su kita i pliusa.Daznai pliusas pasidaro is kataliku pjovimo 400-1000lt ir uz savikaina auto stume o lietuvis dziaugiasi nusipirkes tokia va tau ir turgus
Vartotojas
2014-04-02 23:59
2014-04-02
17:20 rašė:
gal 10kart atsakei :D Na kaina buvo uzlenkes 3600e, nusiderejau iki 3200e (11000lt) Bet vistiek jau vien su tuo kuro siurbliu man savikaina isaugtu iki 12k, o dar kur kiti ivairus keitimai (tepalai, filtrai, tikriausiai ir galiniai amortikai, 2 padangos, tai ir iki 13k atsistot gali, tai mastau ar verta... Visgi 2002m, 5 ne 6 begiai, tiek kad jis yra palyginamai retos juodos spalvos.
2014-04-02
17:23 rašė:
neskaitant viso to auto "isisavinimo" mokescio kaip iregistravimas, TA, draudimas ir pan :D
2014-04-02
18:49 rašė:
Kox skirtumas jei siaip patiktu auto tai galima pagalvot.Bet reik normaliai pasivazinet, viską pračekinti, o ne šimtą metrų turguje. Išvis kaip galima taip pirkti nepavazinejus bent valandos su dyzeliu.Kate maise gali taip susipirkti.Reik duoti gerai prasiperst jam, išlekt į trasą, perlekt kokiu duobetu žvyrkeliu, ziuret kaip variklis elgsis ir pakaba.Ką išvis galima pamatyti?Nieko.Man atrodo kad priburta su tom apsukom.Gal apeitas laisvos eigos ar koks kitas vožtuvas, gal tiesiai be gazo valdymompadaryta, kad tik vestūsi ir kažkiek veiktų.Matai, neaišku kiek jis išvis traukia, ką darysi, jei paaiškės kad pvz daugiau 80km/h neina ir dumais apsipila?Pakalbek su siurblistais kokiam bmw formue ar dyzelistais , elektronikos forumuose.Gal vis1 siurbl5 gausi keisti, o jei dar koks defektas islys
Matai, savininkas vis sako dieną dirbu, o kai jis darbą baigia man nelabai išeina su juo susitikt. Mašina stovi gariūnuose, kas netingi galit nulėkt pasižiūrėt http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-sedanas-2002-dyzelinas-3479267.html
Šiaip prieš tai jis buvo įmetęs skelbimą, kai auto dar buvo pačiam Vilniaus mieste, aš maždaug po dienos pastebėjau tą skelbimą, paskambinau, o pardavėjas: neturiu laiko aprodyt, auto po 2d bus Gariūnuose, ten ir galėsi apžiūrėt. Matyt per tas dienas apčiuopė, kad siurbliui ar dar kažkam jau chana tai nusprendė tempt kur ne itin gali išbandyt ar kokie kirgizai nustvers. Kaip ir minėjau auto yra iš Italijos, neregistruota ir be jokių numerių, čia gal tam, kad būtų apsisaugota nuo kelionės į autoservizą patikrai? Šalia turgaus yra autoservizas, nežinau kodėl, bet visiškai neapsiima tikrint mašinos. Ten tas turgus gal susitaręs su tuo autoservizu, kad netikrintų jokių auto? Reikia manau praleist šitą Bemvę
Šiaip prieš tai jis buvo įmetęs skelbimą, kai auto dar buvo pačiam Vilniaus mieste, aš maždaug po dienos pastebėjau tą skelbimą, paskambinau, o pardavėjas: neturiu laiko aprodyt, auto po 2d bus Gariūnuose, ten ir galėsi apžiūrėt. Matyt per tas dienas apčiuopė, kad siurbliui ar dar kažkam jau chana tai nusprendė tempt kur ne itin gali išbandyt ar kokie kirgizai nustvers. Kaip ir minėjau auto yra iš Italijos, neregistruota ir be jokių numerių, čia gal tam, kad būtų apsisaugota nuo kelionės į autoservizą patikrai? Šalia turgaus yra autoservizas, nežinau kodėl, bet visiškai neapsiima tikrint mašinos. Ten tas turgus gal susitaręs su tuo autoservizu, kad netikrintų jokių auto? Reikia manau praleist šitą Bemvę
Jūsų žinutė |
|