Vartotojas
2018-03-07 11:47
Sveiki, E39 528i kol važiuoja ant benzo viskas normaliai, persijungus ant dujų pradeda drebėt spaudžiant gaza, netenka traukos, Šiektiek pavažiavus pasitaiso. Kur gali būti problema?
Vartotojas
2018-03-07 20:49
prisijungiamas kompas ir ziurima kas ten vyksta, jei tik ant salto trukcioja tai reiskia dujos per saltos papuola skysta faze ir misinys patenka per riebus, turi isilti bent 50 laipsniu kad dujos dirbtu normaliai
Vartotojas
2018-03-08 11:18
2018-03-07
20:49 rašė:
prisijungiamas kompas ir ziurima kas ten vyksta, jei tik ant salto trukcioja tai reiskia dujos per saltos papuola skysta faze ir misinys patenka per riebus, turi isilti bent 50 laipsniu kad dujos dirbtu normaliai
Vakar pastebėjau dar įdomesni dalyka, važiuojant ant dujų į kalna trūkčiojo, pradėjo kaist variklis, jau netol raudono, ir tada staigiai per kokia 15 laipsnių žemyn temperatūrą ir atsigavo trauka, dingo trūkčiojimas. \tai čia tikriausiai termostato problema bus.
Vartotojas
2018-03-08 12:03
2018-03-07
20:49 rašė:
prisijungiamas kompas ir ziurima kas ten vyksta, jei tik ant salto trukcioja tai reiskia dujos per saltos papuola skysta faze ir misinys patenka per riebus, turi isilti bent 50 laipsniu kad dujos dirbtu normaliai
2018-03-08
11:18 rašė:
Vakar pastebėjau dar įdomesni dalyka, važiuojant ant dujų į kalna trūkčiojo, pradėjo kaist variklis, jau netol raudono, ir tada staigiai per kokia 15 laipsnių žemyn temperatūrą ir atsigavo trauka, dingo trūkčiojimas. \tai čia tikriausiai termostato problema bus.
oro kamstis ausinimo sistemoj, galbut todel ir reduktorius kartais neisyla iki reikiamos temperaturos nors motoras jau karstas, termostatas cia ne prieko, jei susidaro oro kamstis yra tikimybe kad tarpine prapucia ar leidzia kur antifryzas reikia pakontroliuoti ir nuorinimas butinas situose bmwuose siaip kai viskas tvarkinga temperatura bmwe buna kaip ikalta per viduri jei toki sokinejimai jau turi beda, karta keiciau viska is eiles kol vistiek teko lupri galva ir keisti tarpine ir dar reikia nepamirsti kad variklio blokas aliuminis dazniausiai be nauju galvos varstu sriegiu ivoriu galvos zmoniskai priverzti nepavyks
Vartotojas
2018-03-09 10:13
2018-03-07
20:49 rašė:
prisijungiamas kompas ir ziurima kas ten vyksta, jei tik ant salto trukcioja tai reiskia dujos per saltos papuola skysta faze ir misinys patenka per riebus, turi isilti bent 50 laipsniu kad dujos dirbtu normaliai
2018-03-08
11:18 rašė:
Vakar pastebėjau dar įdomesni dalyka, važiuojant ant dujų į kalna trūkčiojo, pradėjo kaist variklis, jau netol raudono, ir tada staigiai per kokia 15 laipsnių žemyn temperatūrą ir atsigavo trauka, dingo trūkčiojimas. \tai čia tikriausiai termostato problema bus.
2018-03-08
12:03 rašė:
oro kamstis ausinimo sistemoj, galbut todel ir reduktorius kartais neisyla iki reikiamos temperaturos nors motoras jau karstas, termostatas cia ne prieko, jei susidaro oro kamstis yra tikimybe kad tarpine prapucia ar leidzia kur antifryzas reikia pakontroliuoti ir nuorinimas butinas situose bmwuose siaip kai viskas tvarkinga temperatura bmwe buna kaip ikalta per viduri jei toki sokinejimai jau turi beda, karta keiciau viska is eiles kol vistiek teko lupri galva ir keisti tarpine ir dar reikia nepamirsti kad variklio blokas aliuminis dazniausiai be nauju galvos varstu sriegiu ivoriu galvos zmoniskai priverzti nepavyks
Ačiū, nusiorinau vakar, oro tikrai buvo, problemos nebėra
Jūsų žinutė |
|